• - Ja dit is een zeiktopic -

    Al vier jaar lang is het alleen maar ellende binnen ons gezin dus je zou denken 2020 we gaan het er de beste van maken en erger kan niet, maar nee hoor. Alsof alles nog niet zwaar genoeg is komt er gewoon meer ellende bij.

    - Aan mijn Lyme kan nog altijd niets gedaan worden. Mijn darmen werken van geen kanten waardoor mijn lijf niets op neemt en antibiotica dus geen enkele nut heeft. Daarom moet ik nu vegetarisch gaan eten, 16 uur per dag van 20 tot 12 niets eten en op mijn voeding letten. Dit is nog niet de mega ramp en is wel te doen behalve dat ik dus weer 2 maanden niets kan doen aan mijn vermoeidheid. In Februari mag ik pas terug, dan is het weer eerst bloed prikken en weer een maand wachten op resultaten. Dus reken maar uit, zo gaan we door.

    - Mijn oma wordt 2 januari geopereerd. Die mag dan 12 weken in het gips en een half jaar revalideren. Ze wilt niet naar onze kant komen en woont nu een half uur rijden, dus even op de koffie zit er niet in. Daarbij komt al haar zorg op ons gezien mijn oom geen enkele hol uitvoert. Ze gaat naar een zorghotel de eerste 12 weken maar wij mogen al het heen en weer rijden regelen. Daarbij weten wij al vrij zeker dat ze na het revalideren zo slecht is dat ze niet meer op zichzelf mag wonen. Dit ziet ze zelf alleen nog niet in dus levert discussie op.

    - Dan nog het feit dat mijn mama aan haar rug geopereerd moet worden om wervels vast te zetten. Hierdoor komt ze hele lang beneden te liggen en kunnen we dus ook niet nog naar oma toe. Als de operatie mis gaat eindigt ze in een rolstoel en we weten dat herstel lang duurt.

    Dus al met al een flink pakketje dus aan ellende voor t nieuwe jaar...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan