• Liefste users,

    Iets minder dan een maand geleden heeft Erica (Scandal) haar functie als administrator neergelegd. Inmiddels hebben we achter de schermen overlegd wie het beste het stokje van haar kon overnemen en dat ben ik uiteindelijk geworden! Vandaag heb ik van Rutger het oranje kleurtje en de extra adminknopjes gekregen en zal ik een aantal taken van hem overnemen.
    Denk hierbij aan het uitdelen van credits, het leiden van nieuwe verkiezingen en een aantal technische taken (zoals het veranderen van de functie van mensen).
    Dus mocht je nog ergens credits tegoed hebben, laat maar weten! (;

    Groetjes,
    De mods


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bedankt allemaal! (bloos)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik had eerlijk gezegd al zo'n vermoeden dat jij het tokje zou overnemen indien jullie een vervanger voor Erica gingen zoeken. Ik kan alleen maar zeggen dat dit een terechte keuze is en dat je dit geweldig gaat doen! Trots op mijn oude mede Crewbie!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd!
          Je doet dit werk al een tijdje, right? Ik ben benieuwd hoe ze die beslissingen maken; of de duurtijd daar iets mee te maken heeft. Zou je daar iets over los kunnen laten? Gewoon een puur geïnteresseerde vraag dit.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2020 - 13:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Congratz! (:

    Dankjulliewel! (:

    Kakyoin schreef:
    Gefeliciteerd!
          Je doet dit werk al een tijdje, right? Ik ben benieuwd hoe ze die beslissingen maken; of de duurtijd daar iets mee te maken heeft. Zou je daar iets over los kunnen laten? Gewoon een puur geïnteresseerde vraag dit.

    Ik was inderdaad de mod die al het langst deel uitmaakt van het huidige team, maar dat was absoluut geen doorslaggevende factor. Ieder van ons is immers al lang genoeg mod om de kneepjes van het vak onder de knie te hebben. ^^
    Toen Erica werd gekozen als admin is daar een hele verkiezing aan vooraf gegaan achter de schermen. Toendertijd was de Qrew een stuk groter en was ook Quizlet een pak levendiger dan nu het geval is. We waren toen echt op zoek naar iemand die het team wilde (en kon) leiden en in staat was conflicten en dergelijke op te lossen. Het verschil is dat er nu een klein team overblijft en dat er met het vertrek van Erica wat praktische problemen ontstaan waren. Zo konden de mods onder andere geen credits meer uitdelen. Rutgers voorkeur was dan ook om opnieuw iemand aan te stellen om dergelijke zaken af te handelen. Ik ben dus minder de 'mama van de groep' zoals Erica dat was. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik er graag wil voor zorgen dat alles prima blijft lopen hier! (:

    Hopelijk was dat een antwoord op je vraag. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd Melissa!

    Veel succes Melissa, je gaat dat goed doen! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat leuk! Gefeliciteerd!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Gefeliciteerd en heel veel succes ^^


    I am an idiot, I move.

    Ledecky schreef:
    Dankjulliewel! (:

    (...)
    Ik was inderdaad de mod die al het langst deel uitmaakt van het huidige team, maar dat was absoluut geen doorslaggevende factor. Ieder van ons is immers al lang genoeg mod om de kneepjes van het vak onder de knie te hebben. ^^
    Toen Erica werd gekozen als admin is daar een hele verkiezing aan vooraf gegaan achter de schermen. Toendertijd was de Qrew een stuk groter en was ook Quizlet een pak levendiger dan nu het geval is. We waren toen echt op zoek naar iemand die het team wilde (en kon) leiden en in staat was conflicten en dergelijke op te lossen. Het verschil is dat er nu een klein team overblijft en dat er met het vertrek van Erica wat praktische problemen ontstaan waren. Zo konden de mods onder andere geen credits meer uitdelen. Rutgers voorkeur was dan ook om opnieuw iemand aan te stellen om dergelijke zaken af te handelen. Ik ben dus minder de 'mama van de groep' zoals Erica dat was. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik er graag wil voor zorgen dat alles prima blijft lopen hier! (:

    Hopelijk was dat een antwoord op je vraag. ^^

    Ja, bedankt voor het duidelijke antwoord op mijn vraag. Veel geluk en plezier met je nieuwe functie. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.