• Hoi Lezertjes,

    aankomende week werk ik nog, tot 14 Februari 2020.
    mijn contract wordt niet verlengd. (details behoudt ik prive)
    heb mijn werk altijd netjes gedaan en in de tijd, nooit commentaar gehad.

    ik heb per week een budget waarvan ik ik van moet leven.
    en wil graag mijn collega's een klein afscheids-kadootje geven.
    iets leuks, iets kleins, en waar ik er meer van kan kopen.

    miscchien helpt dit : ik heb schoongemaakt op een school ;)

    graag hoor ik jullie ideetjes en suggesties (fish)

    dank je wel alvast !!


    I am Simply one Hell of Butler

    Ik ben niet zo origineel dus ik zou waarschijnlijk iets om te eten kopen :') Of geurkaarsjes of zeepjes of iets dergelijks?
    Of geef ze allemaal wat handcrème, ik weet dat de handen van mijn mama altijd droog zijn door het poetsen xD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    Ik ben niet zo origineel dus ik zou waarschijnlijk iets om te eten kopen :') Of geurkaarsjes of zeepjes of iets dergelijks?
    Of geef ze allemaal wat handcrème, ik weet dat de handen van mijn mama altijd droog zijn door het poetsen xD


    xD !!!!!!!!!!!

    dank je wel voor de tip, heb al iets gevonden bij Action : Handgel Aloë Vera - 2 x 60 ml - 0,79 centjes (PERFECT IDEE EN KADO) (lol)


    I am Simply one Hell of Butler

    SebbyChan schreef:
    (...)

    xD !!!!!!!!!!!

    dank je wel voor de tip, heb al iets gevonden bij Action : Handgel Aloë Vera - 2 x 60 ml - 0,79 centjes (PERFECT IDEE EN KADO) (lol)

    No problem, ik hoop dat ze er blij mee zijn :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Chocolade is altijd lekker om te geven, of je kan zelf iets maken!


    The soul needs autumn.

    Cadeau bonnetjes!

    Ik weet dat een grote groep werknemers het leuk vinden om inderdaad iets eetbaars te hebben, iets tijdelijks wat ze nog laat denken aan jou. Misschien iets wat je vaak at ofzo.
    Ik weet dat ik een periode had dat ik al mijn stages afsloot met chocolate chip cookies. De meeste mensen houden van die koekjes. c:


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Toen kwam de realisatie dat het al 14 februari was geweest. :'D


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik vind dit altijd een leuk idee:
    https://www.google.com/search?q=merci+bedankje&sxsrf=ACYBGNQC1M2BXsQZre_2bJepOVeZ4NMGNg:1582049071319&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjYz6aH2NvnAhWEqaQKHWZQD7UQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1366&bih=657#imgrc=uB3mjIIx3vIDUM

    Koop je een doosje Merci en maak je van die leuke kaartjes! Je zou zelfs voor elke collega (of voor speciale collega's) iets persoonlijks erbij kunnen zetten.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2020 - 19:07 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.