• HEYYYYY!!!

    Ik ben na een jaar ongeveer weer actief! Of ja ongeveer dan haha. Maar ik heb op wattpad dus twee rp's gemaakt, maar het leek me leuker om ze hierheen te verhuizen, aangezien de schrijvers hier vaker bereid zijn om grotere posts te maken. (blush)

    Nu is er veel veranderd in dat jaar dat ik weg ben geweest, maar ik wil erg mijn best doen om deze rp's hier neer te zetten!!!

    Dus daarom mijn vraag, is er intresse naar een rp over de serie Locke & Key, deze zal de verhaallijn NIET volgen, maar het is compleet origineel.

    Of een rp over mutanten, dat in de buurt komt van the gifted, maar ook de verhaallijn NIET volgt.

    Let me know!! ^^


    p.s. Als er mensjes zijn die graag een praatje willen maken, pb of gastenboek staat open (: al mijn oude vrienden zijn weg hier helaas...xD

    Hey, ik was/ben zelf ook bezig met het in elkaar zetten van een Locke&Key inspired RPG. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hey, ik was/ben zelf ook bezig met het in elkaar zetten van een Locke&Key inspired RPG. (:


    Omg geweldig!!! Laat maar weten wanneer die af is, want ik kom zeker joinen (:

    Mij lijkt een RPG rondom the Gifted/mutanten wel leuk!


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Oké, mijn rollentopic voor mijn RPG gebaseerd op Locke&Key is online! (: Misschien maak ik het mezelf weer veel te moeilijk met deze, maar ik vind het altijd fijn om zoveel mogelijk uit te werken. Sorry als de RPG daardoor misschien een beetje ingewikkeld is geworden. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!


    Credendo Vides