• ...nou niet dus, want wij gaan schrijven tijdens ons weekje weg! Anderhalf jaar geleden zijn we in de zomer met zijn vieren weggeweest en dat was zo'n succes, dat we het deze week nog een keer gaan doen *O*

    Samen met Laleah, Slughorn en Croweater ben ik gezellig een weekje weg, op het randje van Nederland en Duitsland. De vorige keer was het ontzettend gezellig met zijn allen en dat vonden we het herhalen wel waard. Dan wel op onze voorwaarden: want vakantiehuisjes kosten nog altijd een arm en een been en met maar vijf vingers typen gaat weer zo traag.
    Na wat zoeken en rondvragen hebben we het alweer kunnen fixen: via-via-via een huisje in Winterswijk gevonden. Het blijft wat fris zo, in de laatste week van februari, maar met een tas vol truien en dekentjes ziet de toekomst er toch best behaaglijk uit.
    Nu zitten we nog met jassen aan te wachten tot het huisje opwarmt en gaan we straks op avontuur naar de supermarkt- en dan alléén maar kopen wat op ons lijstje staat (Gelukkig kunnen we die heel makkelijk aanpassen, nomnomnom). Hopelijk komen we deze keer er op tijd achter dat nieuwe mayo wel handig is, en blijkt er straks niks over de datum :Y)

    (Ben je benieuwd naar de reisverslagen van de vorige keer, zie het eerste topic (klik)

    Wist je dat...?
    Leah wel het paspoort van haar hond meeneemt, maar haar eigen lekker thuis laat liggen?
    #Hondenvrouwtje

    ReisverslagNummerEen


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wat leuk!! Veel plezier allemaal *O*


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Heel veel plezier!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik herken me de vorige keer nog! Zo leuk dat jullie dat weer doen. Veel plezier! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ooooh, Winterswijk! Daar ben ik komende zomer ook weer te vinden, haha.

    Veel plezier en nog een tip, aan de Meddosestraat zit een leuke tweedehandsboekhandel ^^.


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    Ooooh, Winterswijk! Daar ben ik komende zomer ook weer te vinden, haha.

    Veel plezier en nog een tip, aan de Meddosestraat zit een leuke tweedehandsboekhandel ^^.


    Oeeh dat is een goed idee! Thanks voor de tip *O*

    En bedankt allemaal!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oooh dat klinkt heel gezellig! Take me with yaaa 😂 ik heb stage, rip


    You were born original, don't die as a copy.

    Wist je dat...?
    Je wcverfrissers ook kan gebruiken voor de volle hondenpoepzakjes in de prullenbak... #iewl #stinkie

    Reisverslag nr. 2


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dank jullie wel allemaal. Wij hebben er weer ontzettend veel zin in *O*


    It's never gonna happen, Guys.

    Wist je dat...?
    Wij op onze eerste dag alle boodschappen voor de week gingen halen, maar dan alsnog pizza besloten te bestellen die avond #lieverluidanmoe

    Reisverslag nr. 3

    [ bericht aangepast op 22 feb 2020 - 18:19 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ah, jongens, wat leuk!! Ik herinner me de vorige keer ook nog. Wat een geluk dat jullie elkaar hebben gevonden. Ook super dat jullie dit mooie avontuur met de rest van Q willen delen. Heel leuk! Nog veel plezier!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wist je dat...?
    Wij niet de enige zijn die van Lady en de Vagebond houden? #fandog #gezelli



    En wist je dat je ook altijd baas boven baas hebt..... #prinsje #heeftdehelebank



    Reisverslag nr. 4

    [ bericht aangepast op 22 feb 2020 - 21:41 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wist je dat...?

    Iedereen hier superveel aandacht aan Wie Is De Mol besteedt? #Mil-is-de-mol #ja-natuurlijk-kijken-we-naar-de-tv

    Reisverslag nr. 5

    [ bericht aangepast op 22 feb 2020 - 20:49 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Wist je dat...?
    Iedereen hier superveel aandacht aan Wie Is De Mol besteedt? #Mil-is-de-mol #ja-natuurlijk-kijken-we-naar-de-tv

    Reisverslag nr. 4



    NEE! #buddyisdemol!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    NEE! #buddyisdemol!


    Nope, Leonie


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik denk dat Henk de mol is.

    #wie? #ikkijkditnooit


    It's never gonna happen, Guys.