• Experium




    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    Het scheppen van de ultieme mens. • •






    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld een zintuigenles voor studieobjecten met supergehoor.
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdiend heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Een leerkracht spreek je aan met dokter of professor. Er wordt les gegeven op school door de verschillende wetenschappers.
    *Elk personage heeft een strict dieet dat speciaal afgestemd is op jou personage en zijn gave
    * Je hebt je gave vanaf je geboorte of is op een bepaalde leeftijd ingespoten via een injectie.
    (Wordt evt. nog verder aangevuld).

    Rollentopic: Klik hier



    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Williams Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn

    Kamerindeling
    Er zijn vijf houses: Panthers, Lions, Elephants, Buffalow and Rhino's. Onze experimenten zitten in het Panthers house.


    Panthers:
    Jongens
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175

    Meisjes:
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102

    Rooster


    Directeur Dubois
    Maandag
    * Geschiedenis      Sogat
    * Muziek /Creatief      Wish
    * Les rondom je gave      Eigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde     
    * Engels     

    Dinsdag
    * Sociale training     
    * Gymnastiek     
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde     
    * Natuur/scheikunde     

    Woensdag
    * Engels     
    * Maatschappijleer     
    * Gave training      Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur)     
    * Biologie (Blokuur)     
    * Wiskunde     
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief       Wish
    * Geschiedenis       Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde     
    * Natuur/scheikunde     
    * Gave training      Eigen Mentor
    * Lunch
    Vrije tijd.


    We beginnen 's ochtends vroeg bij het ontwaken van de campus. De studieobjecten hebben hun eigen kamers op de campus, meiden en jongens apart.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2020 - 23:47 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    -

    [ bericht aangepast op 26 feb 2020 - 22:42 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    'Een yell?' Onyx trok zijn wenkbrauwen op. 'We zijn geen vijf meer, toch? We moeten er gewoon een mooi muziekstuk van maken, iets wat ons aankondigt. Iets wat energie geeft, met een battle-sound.'


    Every villain is a hero in his own mind.


    Jester Madcap



          "Ik ben het met Onyx eens."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna

    "Nou sorry hoor, meneer-ik-weet-alles-beter. Ik kwam alleen maar met een idee. Daarnaast bedoel ik niet letterlijk een yell, want ik weet ook heus wel dat dat afgezaagd is. Maar gewoon inderdaad een muziekstukje waar je ons aan kan herkennen en dat we als een soort aankondiging kunnen doen als we binnenkomen." Het meisje sloeg geïrriteerd haar armen over elkaar en stak arrogant haar neus in de lucht. Deze opdracht was niet zo lekker begonnen als ze in gedachten had gehad.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2020 - 23:18 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    'Oké, als jij het zegt.' Onyx keek de anderen aan. 'Ik componeer wel een stuk, verzinnen jullie maar een tekst.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Studieobject 7223

    Met zijn handen vol verschillende verfflessen, kwam 7223 terug bij de tafel. Dezi en Fayr leken al druk in de weer om te kijken wat er nu precies op het wapenschild kwam te staan. 7223 zette al zijn spullen neer en ging naast ze aan tafel zitten. Hoewel dit niet zijn sterkste kant was, kon hij misschien wel een beetje verven. "Wat gaan we maken" vroeg hij nieuwsgierig.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Jester hield zijn hoofd schuin. "Kom nou, Vi, je wil toch niet zeggen dat iemand zomaar op je tere teentjes is gaan staan?" Hij gaf Onyx een knipoog en kwam naast het meisje lopen. "We waarderen je input, beter iets dan niets en een yell dan kommer en kwel." Met een grijns gaf hij een zacht duwtje tegen haar arm, in de hoop haar wat te kunnen ontdooien. Zelfs zonder zijn gave had hij toch nog wel ergens wat charmes liggen die hij in de strijd kon gooien als het nodig was. Hun armen streken nog een keer langs elkaar voordat hij net iets meer ruimte tussen hen in liet.
          "En daarbij, het idee van een strijdkreet spreekt me wel aan. Wat jij, Onyx?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx dacht niet dat een strijdkreet uit meer dan vijf woorden moest bestaan, maar als ze daar blij van werden dan gingen ze daar maar lekker op broeden. 'Ja hoor,' zei hij. 'Bedenk wat leuks.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dezi

    Dezi wierp even een blik op 7223. Zijn stem trilde niet eens toen hij die vraag vroeg. Kreeg ie dan eigenlijk een beetje ballen?
    'Ik dacht aan een de kop van een panter in het midden, die z'n hoektanden showt, weet je wel?' Ze pauzeerde even. 'Wat vind je daarvan?'
    Ze wist dat men normaal gesproken nooit om zijn mening vroeg, maar als hij de boel niet voor hen zou gaan verkloten had ie wat meer zelfvertrouwen nodig. Nu ze allemaal van hem afhankelijk waren, was het beter als niemand hem meer kleineerde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Studieobject 7223

    "G- gaaf." antwoordde 7223 uit zijn doen. Niemand vroeg ooit zijn mening en nu Dezi het zo rechtsstreeks aan hem vroeg, was hij een beetje overvallen door de vraag. Even keek hij op naar 8102. "Jij kan dat vast wel tekenen toch? Ik heb gezien wat voor coole kriebels je altijd in de schrift maakt." Waar hij zijn durf vandaan haalde vandaag was voor hemzelf ook een wonder. Maar het feit dat Dezi naar zijn mening had gevraagd, had hem wat dapperder gemaakt. Hij ging eindelijk deel uitmaken van iets, waardoor 7223 eindelijk het gevoel had dat hij ook iets mocht zeggen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna

    Verlegen streek Vienna een haarlok achter haar oren. Jester had haar irritatie als sneeuw voor de zon laten verdwijnen en zelfs een blos op haar wangen weten te toveren. Ze pakte haar muziekschrift uit haar tas tevoorschijn en ging met een pen boven het papier zitten. Even keek ze onzeker de anderen aan. Hoewel dit haar eigen idee was geweest, had ze eigenlijk geen flauw benul waar te beginnen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fersephone

    Met opgetrokken wenkbrauw had Fersephone toegekeken naar het spektakel dat voor haar neus plaatsvond. Schuddend met haar hoofd ging ze op de tafel tegenover Vienna zitten. "Ik vind alles best, zolang we er maar geen cheerleader idee van gaan maken." Met haar hoofd op haar borst dacht het meisje na over mogelijke tekst. Langzaamaan kwamen er een paar zinnen, die Vienna haastig mee krabbelde. Of het in die volgorde moest, of op een andere manier dat zou nog wel komen, als ze maar een tekst op papier hadden staan. Eraan knutselen kon later nog wel.


    It's never gonna happen, Guys.

    Experiment 8102

          "Ik kan af en toe wel een beetje tekenen, ja," zei 8102. Verlegen haalde ze haar schouders op. "Soms als ik niet zeker weet of een bepaalde keuze een goede is, dan gebruik ik even mijn gave. Zo moeilijk is het niet." Ze wist niet dat de anderen hadden gezien dat ze af en toe wel wat krabbelde in haar schrift. Plotseling voelde zich een stuk belangrijker dan eerst en ze glimlachte.




    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    -

    [ bericht aangepast op 27 feb 2020 - 11:44 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dezi

    'Niet zo vaag doen, 8102. Kun je de kop van een panter tekenen of niet?' Ze keek het meisje ongeduldig aan.


    Every villain is a hero in his own mind.