• Animal hotel      [16+]
    Rollen            Praat            Speel
    @Liesje



    De grootstad Nixton wordt geteisterd door geweld en criminaliteit. Onder de grote, felle neonlichten en tussen al de toeristische trekpleisters in loert het gevaar. Niet enkel in de donkerste steegjes, maar ook in de luxe en het rijke nachtleven.
          Animal Parade is de invloedrijkste bende van het moment: in enkele jaren uitgegroeid van een groepje pooiers tot een heel imperium in de drugs- , wapen- en mensenhandel. Zowat overal hebben ze wel iets te zeggen, er is geen tak in de criminaliteit die ze onberoerd hebben gelaten, en toch blijft de top totaal onaanraakbaar. Of toch tot nu.

    Nothing could kill me like you do
    Herwerking van Animals & Hotel Aphrodite

    Op de ochtend van zondag 15 maart, net voor de lente begint, wordt het lijk gevonden van Mason Kingsley (26), doodgeschoten en achtergelaten in een van de kamers van Hotel Aphrodite: luxebordeel, nachtclub en dé uitvalbasis van Animal Parade. De jongeman stond zelf hoog aangeschreven in de bende en zijn dood, in het midden van hun thuis, is een zware klap voor de bende. Is dit het begin van hun einde?

    ⋅⋅⋅⋅⋅      DISCLAIMER
    Deze RPG is [16+]: seks, geweld, drugs, donkere gedachten etc. zijn zeker toegelaten en zullen waarschijnlijk ook aan bod komen. Mocht je zelf te maken hebben gehad met iets wat hier aan bod komt, dan wil ik je als eerste al mijn steun aanbieden. Het raakt me oprecht dat je dat hebt moeten meemaken en ik hoop en geloof in jou dat je het leven krijgt dat je verdient. Ten tweede is het misschien een beter idee om hier dan niet veel verder te lezen.
    Het is allerminst mijn bedoeling om welk van deze onderwerpen dan ook te romantiseren. Criminaliteit in deze vorm en mate is afschuwelijk en onmenselijk, en er bestaat geen enkel excuus voor. De vrouwen in dit topic worden verschrikkelijk behandeld en verdienen stuk voor stuk een beter leven. In geen enkel opzicht wil ik misbruik en mishandeling romantiseren of goed praten, en ik keur dit in elke vorm af. Hell, ik sta op de eerste rij om er recht tegenin te gaan.
    Daar komt dan ook bij dat dit fictie is. Dat het niet verboden is om over deze onderwerpen te schrijven en re RPG'en, en het lijkt me dan ook enorm interessant om verschillende aspecten ervan te zien verschijnen. Ik zie het graag wat realistisch, en niet in de stijl van fifty shades of cringe (geen aanval op de boeken en de fans van de boeken, gewoon een woordgrapje!), maar het is en blijft fictie. De deelnemers schrijven vooral wat zij willen en hoe zij het zien, en dit is allemaal bedoeld om plezier te vinden in het schrijven en lezen van de posts.
    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst

    ⋅⋅⋅⋅⋅      BENDE
    De bende is begonnen als een naamloze pooierbende die jonge meisjes in hun macht kreeg, om ze vervolgens uit te buiten en te verkopen. Er was toen niet zo heel veel structuur en zowel de jongens, als de meisjes kwamen en gingen. Pas de laatste 5 jaar is er structuur en hiërarchie ontstaan, en sindsdien is de bende enorm gegroeid. Ze houden zich met van alles bezig, maar in het hotel is (luxe)prostitutie en drugs nog altijd de hoofdbezigheid.

    DE MASKERS
    Je herkent de leden van de bende aan hun dierenmaskers (vandaar ook de naam). Deze zijn erg hightech, zodat ze niet zomaar afvallen, niet de zwaar zijn, de stem eventueel wordt vervormd, etc. Alle maskers van hetzelfde dier zien er hetzelfde uit en zijn een grijzig wit, maar de eigenaars zijn vrij om deze aan te passen. Het is ook volledig vrij te kiezen in hoeverre je je eigen identiteit beschermt, maar als je van uit de bende spreekt, moet je het masker dragen. Daartegenover staat dan ook dat als je iets doet wat de bende niet goedkeurt met het masker aan... Wel, dat mag je zelf invullen.
    The lion, the wolf and the pig
    De drie (mannelijke) leiders van de bende zijn degenen die vijf jaar geleden begonnen zijn met het uitbreiden van hun macht en de hiërarchie in de bende brachten. Ze zijn de eigenaars van het hotel en er dan ook nog altijd goed mee bezig. Ze hebben elk hun eigen taken, maar werken goed samen om alles in goede banen te leiden. Natuurlijk hebben ze ook heel wat mensen onder hen die ook heel wat te zeggen hebben en vaak ook in associatie werken, en niet perse in opdracht van.
          Naar de buitenwereld toe lijken ze ook elk hun eigen karakter en taak te hebben: de ene de grote leider (ik heb hier zelf een idee voor, dus ik ga even zien) (pig), de andere de onderhandelaar (lion), de derde de vuisten (wolf). Ook zonder masker houden ze zichzelf echter bezig met hun meisjes en andere handeltjes in het hotel.
          De rest van de bende is opgedeeld in twee grote groepen: the rabbits (konijnenmasker) en the cats (kattenmasker).

    The rabbits
    De konijnen of the rabbits zijn de brute kracht van de bende. De straatschoffies die de stad echt terroriseren. In heel de stad zijn ze ondertussen met duizenden, waar ze overvallen plegen, het vuile werk doen bij de deals en een acute dreiging zijn.
          In het hotel zijn ze ook eerder de jongens die zich bezighouden met het grove geweld. Ze zijn de dreigende spierbundels die op de eerste rij staan om te zien of alles wel netjes verloopt. Ze houden zich vooral bezig met de meisjes, drugs, wapens etc.
          Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het allemaal domme krachten zijn. De meesten in de hogere rangen hebben wel een goed brein in hun hoofd zitten en weten dat te gebruiken ook. Ze werken nauw samen met de leiders en de cats, en zullen sommige skills zeker ook zelf kunnen.

    The cats
    De katten of the cats zijn de maatpakken en stropdassen van de bende. Ze zijn meer bezig achter de schermen en gebruiken minder makkelijk en minder vaak grof geweld. Ook van hen zijn er zeker wat honderden verspreid over de stad, waar ze zich bezighouden met afpersen, fraude en het witwassen van de buit.
          In het hotel zelf zitten zij ook gemakkelijk meer achter de schermen. Ze zorgen voor de IT en onderhouden de contacten met hoogstaande en vooral superrijke klanten. De hoogste top is echter nog steeds afkomstig uit de pooierbende en het is dan ook niet vreemd dat deze cats zich ook nog bezighouden met hun meisjes.
          Dit wil natuurlijk niet zeggen dat de cats allemaal omhooggevallen ijdeltuiten zijn. Ze zijn niet vies van geweld en kunnen prima hun eigen zaakjes regelen. Ze werken nauw samen met de leiders en de cats, en zullen sommige skills zeker ook zelf kunnen.

    Het belangrijkste onderscheid is vooral naar de buitenwereld toe: staat er een cat voor je deur, dan is onderhandeling nog mogelijk of ben je al je geld kwijt. Staat er een rabbit voor je deur, bereid je dan voor op een bezoekje aan het ziekenhuis. In de hoogste rangen van de bende is dit onderscheid er wat minder, of toch onder elkaar.

    ⋅⋅⋅⋅⋅      HOTEL
    Hotel Aphrodite is geen echt hotel, maar bestaat uit twee componenten:
    Een luxueus bordeel, bedoeld voor de hoogste klasses in de maatschappij, en een nachtclub voor rijke jongeren die zich een avondje van niets willen aantrekken, en los gaan met drank, drugs en meisjes.
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteks
    Kelder
    De kelder is verdeeld in twee delen, die elk te bereiken zijn met aan aparte trap. Er is geen doorgang tussen de twee delen.
          In het eerste deel is er een luxueus zwembad, met enkele jacuzzi's en een sauna te vinden. De ruimte kan afgehuurd worden voor privéfeestjes en op vrije dagen amuseren de jongens hier zich ook wel eens. Met toestemming mogen de meisjes hier ook gebruik van maken.
          In het tweede deel, aan de straatkant van het hotel, is de nachtclub. Er zijn twee dansvloeren, elk met hun eigen bar. De ene vloer is het werkterrein van de meisjes en daar staan ook meer zetels en andere zitmogelijkheden, als wel een klein podium en enkele metalen palen. De andere dansvloer is echt het feestterrein voor de klanten die zich een avondje komen uitleven op drank en drugs.

    Gelijkvloers
    De belangrijkste ruimte op het gelijkvloers is de 'lobby'. Het hotel is geen echt hotel waar je dagen kan verblijven met eten en entertainment, maar het is wel mogelijk om kamers te huren voor één of enkele nachten. Deze worden exclusief gebruikt voor de elite die hun avontuurtjes met de meisjes in stijl, luxe en discretie willen beleven. De lobby is dan ook niet gewoon een aanmeldpunt, maar bestaat eerder uit een rustigere en chique zitruimte, met een kleine, aantrekkelijke bar en de dames die op dat moment beschikbaar zijn voor de elite.
          Naast de lobby zijn er ook nog enkele zalen beschikbaar voor privéfeestjes en andere gelegenheden. Er is ook een keuken, die niet voorzien is op grote feestmalen, maar wel het ontbijt en de 'hapjes' verzorgt voor de klanten. Al het eten is roomservice.

    1ste verdieping
    Op de eerste verdieping bevinden zich de werkruimtes van de meisjes. Dit zijn kleine, maar stijlvolle en comfortabele kamers met elk hun eigen douche. Er zijn er een 15-tal. Deze zijn niet beschikbaar voor overnachtingen, maar staan in functie van de klanten uit de nachtclub die voor wat extra geld meer services van de meisjes vragen. Tijdens de nachtdiensten staan er altijd mannen discreet en professioneel in de gang om de betalingen te ontvangen. Meestal zijn dit bendeleden in een wat lagere rang.

    2de & 3de verdieping
    Op de 2de en 3de verdieping zijn de grotere en luxueuzere kamers van de gasten die deze op voorhand een nacht of enkele nachten boeken. Er zijn er een twintigtal en ze verschillen een beetje qua grootte en luxe, naargelang de prijs. Bij elke kamer komt standaard 1 meisje voor de nacht ter beschikking. Meer vrouwelijk 'genot' is zeker ook een optie, opnieuw voor een bepaalde prijs.

    4de verdieping
    Op de vierde verdieping is de werkruimte van de bende. Deze verdieping is afgesloten en alleen bereikbaar met speciale sleutels en wachtwoorden. Hier maakt de top hun plannen, regelen ze hun IT en andere zaakjes, en komen ze samen om alles te bespreken. Het is niet bereikbaar voor de meisjes, enkel de top heeft toegang tot.

    5de - 7de verdieping
    Dit zijn de slaap- en leefruimtes van de inwoners van het hotel: de jongens en de meisjes. De jongens hebben een 10-tal kamers op de 5de en een deel van de 6de verdieping. Zij liggen alleen, of wanneer ze dit willen, met twee op een kamer. De kamers zijn ruim en luxueus, met elk hun eigen badkamer en eigen indeling. Zij elk op een eigen verdieping: 5, 6 of 7.
          De kamers van de drie topleden zijn nog een tikkeltje groter en hebben ook elk een kleine leefruimte.
          De 15-tal kamers van de meisjes verschillen niet heel veel van die van de jongens, maar zij liggen met 3 of 4 op een kamer, en hebben minder spullen en luxe. Ook zij hebben per kamer een eigen badkamer. Zij liggen vooral op de 7de en ook een deel op de 6de verdieping.
          Op het einde van elk verdiep is een kleine leefruimte: de 5de is vooral voor de jongens, de 6de is meer gezamenlijk, en op de 7de is het iets kleiner, en meer voor de meisjes. Om enig comfort in hun leventje te geven, mogen ze met die ruimte doen wat ze willen, zo lang het schoon blijft. De meeste jongens laten zich er niet snel zien, tenzij ze iemand of iets nodig hebben.

    Onderhoud & personeel
    De meisjes zorgen overdag voor de schoonmaak van het hotel, maar verder is er ook wat personeel van buitenaf: mensen die het geld nodig hebben en zich bewezen hebben discreet te zijn. Vaak zijn dit bendeleden of mensen met associaties, maar er zijn ook heel wat onschuldige personeelsleden. Zij komen echter enkel overdag in het hotel werken.
    ⋅⋅⋅⋅⋅      NIXTON
    De stad Nixton is een fictieve stad in de Verenigde staten, ergens in Maine. Het is vergelijkbaar met New York en Chicago, en is niet enkel gekend voor haar toeristische trekpleisters en luxe nachtleven, maar ook voor de corruptie en natuurlijk de bende.


    ⋅⋅⋅⋅⋅      MASON
    Mason Kingsley was 26 jaar op het moment dat hij stierf. Hij behoorde tot één van de eerste rabbits en had dan ook een hoge rang binnen de bende. Hij had 1 meisje in het hotel zitten op het moment van de moord, en hield zich verder graag bezig met drugszaken.
          Qua karakter was hij niet altijd de gemakkelijkste. Hij was niet dom, helemaal niet, maar dacht niet altijd even goed na voor hij iets deed. Hij was opvliegend, sadistisch en een tikkeltje narcistisch. Hij was echter ook loyaal en trouw, en beschermde zijn meisje tegenover anderen - al had ze vooral bescherming tegenover hem nodig. Hij stond klaar voor zijn vrienden en voor de bende, en was altijd wel in voor een vrolijke avond. Hij had een aanstekelijke lach.

    Just survive somehow
    ⋅⋅⋅⋅⋅      ROLLEN
    MEISJES - 7
    Vrouwelijke bendeleden bestaan, maar komen eigenlijk niet erg hoog. Het kan wel zijn dat een meisje dat al lang meedraait meer privileges heeft gekregen en uiteindelijk een soort van plekje in de bende heeft gekregen, maar ze zal altijd moeten knokken voor dat plekje. En dit zijn er niet veel.
    • Naam
    • Leeftijd (16 - 25)
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis (hoe in het hotel: verliefd geworden, chantage, geweld, ontvoering...)
    • Extra
    • Relaties (welke pooier)

          Virago - Dani Reina Verdad - 25 - Juve - 2
          Reeses - Luna Margaret Hale - 19 - Juve - 4
          Luftmensch - Mila Addison - 24 - Ravi - 3
          Serotin - Inez Elizabeth Castillo - 22 - Roman - 3
          Klaus - Evelyn "Evie" Kay - 23 - Pooier - 4
          Millay - Montana "Bambi" Byrd - 21 - Ty - 4
          Velns - Naam - Leeftijd - pooier - pagina
    JONGENS - 7
    Alle mogelijke ideeën die je maar kan bedenken: bring 'em on. De meesten zullen gewelddadig en agressief zijn, maar probeer er wat afwisseling in te maken. Soms maken de kleine dingetjes een personage al uniek. Ook andere ideeën qua rollen, zoals infiltranten of zo, zijn welkom om te bespreken!
    • Naam
    • Leeftijd (20 - 30)
    • Masker (cat, rabbit, 1 van de 3)
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis
    • Extra
    • Relaties (welke meisjes)

          Luftmensch - Juvenalis Pipindorio - 27 - Pig - 4
          Woundmate - Ravi Rios - 29 - Lion - 3
          Darby - Tyron Price - bijna 29 - Wolf - 2
          Mandolorian - Roman Damario Sanchez - 27 - Rabbit - 2
          Balloo - Naam - Leeftijd - Cat - pagina
          Preservation - Ace Brennan - 27 - Special kitty - 4
          Velns - Naam - Leeftijd - pooier - pagina
    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst

    !!      I love dem rebel women, maar: deze jonge vrouwen zijn getraumatiseerd en verkeren elke dag in een gevaarlijke en beangstigende situatie. Natuurlijk mogen ze voor zichzelf vechten en af en toe eens rebelleren, maar hou het realistisch. De jongens zijn er niet vies van zich van vervelende gevallen te ontdoen, en dat weten de meisjes maar al te goed. Geen enkele slimme meid gaat zichzelf onnodig nog meer in gevaar brengen, dus hou daar een beetje rekening mee. Als iemand net verkracht is of helemaal blauw geslagen, dan heeft dat een impact erna. Bij beide geslachten trouwens.

    ⋅⋅⋅⋅⋅      REGELS
    • Quizlets huisregels
    • 16+ is toegestaan, in welke vorm dan ook. Geef het misschien wel eventjes aan met een trigger-waarschuwing.
    • OOC & relaties & onzin in praattopics
    • Bij ruzie: wees rustig, denk na over wat je typt en probeer het niet over de topics te smeren. Als het niet met jou te maken heeft, probeer je dan niet te moeien. Vraag eventueel vriendelijk om dit niet in de RPG op te lossen. Heb respect voor elkaar en dan komt het vast wel goed!
    • HAVE FUN!! YOU MUST!! RAUWTCH!!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2020 - 0:43 ]


    Mhm?

    Uhm, niet om vervelend te doen (of ik lees de rol echt verkeerd), maar een maagd binnen dit concept is vrijwel niet mogelijk?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Freshly schreef:
    (...) Er is altijd plek voor nieuwe schrijvers. ^^ Heb je al een voorkeur voor een rol? Niet dat het verder wat uitmaakt, want alles lijkt aardig in evenwicht te zijn, dus een persoon meer ergens doet er niet veel toe.

    Excuses. Ik zie dit bericht nu pas. Is er ondertussen een soort evenwicht tussen de geslachten, als het ware, wat herstelt moet worden? Want het maakt mij echt niet uit of ik een man of een vrouw aanmaak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Op dit moment loopt het aardig gelijk, het is zelfs gelijk als ik kijk naar de actieve schrijvers, dus de keus ligt geheel bij jou.


    I'm your little ray of pitch black.

    Is er nog plek? Ik twijfel alleen omdat ik echt al heel lang niet heb geschreven en al heel lang niet online ben geweest.

    Ja hoor, natuurlijk. Je bent zeker welkom, en we zijn hier in het geval je hulp nodig hebt etc. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    @ Freshly: Oke, dan zou ik graag een vrouw willen. Ik zal zsm aan mijn rol beginnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ben hier zeker geïnteresseerd in. Zal m' in mijn achterhoofd houden. :Y)


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Hoe staat het bij jullie ervoor? (: Was er nog interesse om mee te doen?

    Qua rolverdeling loopt het allemaal aardig gelijk, dus dat maakt allemaal niet zoveel uit^^ (:

    Ik wil graag een mannelijke rol! Ik maak heb vandaag of morgen. Ik moet mijn brein nog even breken over zijn functie etc.


    • • •



    EZRA
    BRODY
    SALLOW
    𓍝      𓍝      𓍝

    " You are personally responsible for becoming more ethical than the society you grew up in. "

    Profiel
    Ezra Brody Sallow • Wordt vaker Ez genoemd dan Ezra • 33 jaar • 5 juni • Tweeling • Geboren in Washington, DC • Katholiek opgevoed • Geloofd nog • Heteroseksueel • Special Agent bij de FBI • Is een Cat voor Animal Parade, drie maanden • Rechtshandig • Allergisch voor schaaldieren

    Likes
    Zijn werk • Motors • Schilderen / tekenen • Schieten • Koken • Rustige momenten • Maatpakken • Strand • Koffie

    Dislikes
    Zijn werk • Gokken • Drugs • Koppige mensen • Regen • Luchtverfrissers • Thee • Popmuziek • Animal Parade • Kaas

    Faceclaim
    Ian Somerhalder

    Uiterlijk
    177 cm • Gespierd • Blank • Geen tatoeages • Geen piercings • Geen oneffenheden • Zwarte haren die hij kort houdt en verzorgd • Sprekende uitdrukkingen, maar enkel wanneer hij dit toestaat • Felblauwe ogen • Dikkere wenkbrauwen • Lange wimpers • Rechte neus • Normale lippen • Scheve grijns • Prominente kaaklijn • Meestal gekleed in maatpakken • Anders draagt hij nette kleding • Verzorgd zichzelf goed • Ruikt altijd fris en mannelijk • Geeft veel om hygiëne

    Stem
    Spreekt met een Washington accent, welke maar subtiel is • Heeft een duidelijke, autoritaire stem • Spreekt zachter juist omdat hij zich hier bewust van is • Scheldt uit zichzelf niet gauw

    Innerlijk
    Intelligent • Zelfverzekerd • Menselijk • Rechtvaardig • Goedhartig • Heldhaftig • Onkreukbaar • Leidertype • Behulpzaam • Vriendelijk • Sterk • Goede luisteraar • Waakzaam, opmerkzaam • Intelligent • Emotioneel intelligent • Hopeloze romanticus • Analytisch • Communicatief • Oog voor detail • Geweldige leugenaar • Vlotte babbelaar • Feestbeest • Extravert • Toont niet altijd genegenheid • Gepassioneerd • Avontuurlijk

    Gedrag
    Binnen AH zal Ezra zichzelf uiteraard anders opstellen. Overduidelijk rustiger, maar niet zodoende dat het op zal vallen. Hij heeft zijn werk altijd goed gedaan, is niet bang geweest om zijn handen vuil te maken en weet hoe hij zich moet gedragen tegen anderen. Groeien in functie is ook niet iets dat hem ligt.

    " Sooner or later everyone sits down to a banquet of consequences. "
    Geschiedenis
    Ezra komt uit een liefdevol gezin • Eén zusje • Stierven op jonge leeftijd aan een huisinvasie • Is opgevoed door zijn opa en oma • Is toen hun gezondheid achteruit ging doorgeschoven naar zijn oom en tante • Oom werkte bij de politie • Is door alle toestanden die kant heen geweken, geheel vrijwillig • Erg familiegericht geweest • Deed het altijd goed op school • Heeft criminologie gestudeerd op een universiteit • FBI Honors Interns gedaan • Spreekt Engels, Spaans en Russisch • Rouwt nog altijd om zijn ouders en zusje • Voelt zich sterker nu hij bij de FBI werkt • Enkele relaties gehad, maar niets bleef hangen • Geen one night stand type • Geen kinderen • Niet toe aan een relatie, of althans dat denkt hij • Zorgt nog voor zijn oom en tante • Opa en oma stierven drie jaar geleden, toen hij net een functie had gekregen bij de FBI • Eerst was het zijn opa, vervolgens zijn oma twee maanden later, slechte gezondheid • Werkt nu drie maanden undercover om AP op te rollen

    Relaties
    Tyrone —
    Positief.

    Ajax —
    Positief.

    Malikah —
    Positief.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2020 - 8:04 ]


    • • •

    Can I still join? And if so, wie heeft nu de leiding? Cause ik heb een idee'tje voor een rol maar ik wil het even overleggen (:

    Turbo reactie, maar dat zijn Reeses en ik op het moment! Gezien laatstgenoemde het eventjes wat drukker heeft mag je altijd met mij komen overleggen. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Thomas Charles Sinclair
    I might only have one match but I can make an explosion

    NAME
    Thomas • twin
    Charles • man
    Sinclair • last name

    AGE
    Thomas is 28 jaar oud en geboren op 9 november (scorpio)

    ANIMAL HOTEL
    • Thomas draagt geen masker als onderdeel van de bende. Hij heeft zijn welbekende bandana als kenmerk, deze draagt hij altijd over mijn mond en neus om onherkenbaar te blijven. Wat zijn rol in de bende dan ook precies is, is voor velen onduidelijk omdat hij nogal schippert tussen taken van de rabbits en de cats. Hij is niet écht een spierbundel maar ook niet bepaald het type om contacten te leggen met rijkere klanten.
    • Hij heet Malikah overgenomen van Roman, hij heeft nog niet eerder een eigen meid gehad
    Shut up, chicken
    INSIDE
    jaloers • ongeduldig • zelfstandig • introvert • sassy • charming • asshole • denkt grappig te zijn • materialistisch • agressief • snel gefrustreerd en zeer gemakkelijk op stang te jagen • niet bang om klappen uit te delen • pijn is fijn • tensed • heeft een hekel aan klagende mensen • arrogant • zelfverzekerd • onrechtvaardig • hanteert zijn eigen regeltjes in hoeverre dat mogelijk is in de bende • koppig • ongemanierd • bad drunk • lazy as fuck

    Thomas is iemand die je maar beter te vriend kan houden, al lijkt dat soms een onmogelijke opgave. De jongeman trekt zijn bek open nog voor hij nagedacht heeft over de woorden en gooit alles eruit, of het je nu aan staat of niet, het kan hem geen fuck schelen. Draait het uit op een gevecht? Graag zelfs. De jongen kan zich zó druk maken om normale zaken dat hij die frustraties met alle liefde eruit gooit, of het nu nodig was of nog niet.
    Hij kan wel aangenaam gezelschap zijn als zijn bui daar naar staat en er geen moeilijkheden zijn. Zelf denkt hij ook nog wel eens grappig te zijn al zal je maar weinig mensen hiermee horen instemmen. Zijn humor is hard en koud. Kwetst het je? He doesn't care en kan zich er zelfs om amuseren.

    When I get up, you better go down

    OUTSIDE
    • Zijn ogen zijn (licht)blauw van kleur, ondersteund door zijn dikke, zwarte wenkbrauwen. Het geeft hem al een koude uitstraling zonder dat hij daar moeite voor hoeft te doen, al zijn zijn ogen ook wel zijn grootste aantrekkingskracht.
    • Zijn haren zijn net zo zwart als zijn wenkbrauwen en dik van zichzelf. Hij houdt ze kort en je zal zijn haar ook niet snel of weinig zien door de mutsen/petten die hij draagt.
    • Altijd zijn halve gezicht bedekt met zijn zwart met witte bandana, zelfs in de club zal je hem niet zien zonder omdat hij ook geen alcohol nuttigt heeft hij hier ook geen problemen mee. Het liefste draagt hij een pet/muts om zichzelf nog onherkenbaarder te maken en buiten ook nog eens een zonnebril
    • Thomas is 1m86 lang, niet erg klein maar er zijn ook zeker langere mannen dan hem. Van zijn breedte en spieren moet hij het ook niet hebben, hij is eerder een lange slungel te noemen ondanks de fitness sessies die hij heeft.
    • Het lichaam van Thomas lijkt soms wel een halve kleurplaat te zijn door de vele tatoeages die hij bezit. Het liefste zou hij er nog meer bij laten zetten maar hij heeft voor zichzelf besloten om er even een stop op te zetten.
    • Zijn kledingstijl bestaat meestal uit een donkere jeans en een los t-shirt, het zit gemakkelijk voor hem en aangezien hij het snel warm heeft, zal je hem weinig met een trui of jas zien.
    Do you wanna come play in my twisted games?
    FAMILY & HISTORY
    Charles Sinclair • father • military
    Nicole Sinclair • mother • housewive
    Thomas is geboren als eerste en enige zoon in huize Sinclair. Het was niet helemaal gepland, onder andere door de twijfels bij het stel over hun relatie en dan met name de uitzendingen van Charles maar toen Nicole zwanger raakte, was het kindje van harte welkom.
    Ondanks dat zijn vader dus veel afwezig was en het gezin altijd in spanning zat of ze Charles voor de laatste keer hadden gezien, kwam Thomas weinig te kort als kind. Het enige 'probleem' was de aandacht van zijn moeder. Zijn moeder vertroetelde hem en hij had geen vaderlijk gezag als zijn vader op uitzending was. Indien hij wel thuis was, was hij niet bang om klappen uit te delen. Die wispelturigheid was moeilijk voor Thomas en dat in combinatie met verveling, zorgde er al snel voor dat hij het verkeerde pad bewandelde.
    Vanaf zijn veertiende jatte hij kleine dingen uit winkeltjes, diende hij soms zelfs al als loopjongen nadat hij met wat diefstallen vertrouwen op had gebouwd. Langzaamaan groeide hij zo steeds verder het bendewereldje in tot hij bij Animal Hotel belandde en daar altijd is blijven hangen.

    I lost my mind but I'm doing just fine

    EXTRA
    • Likes: sex, dogs, coffee, listening to music, violence, flirting, rain, his bandana, lazy days
    • Dislikes: positive people, losing (fights), feeling emotions and people showing emotions
    • Bad habits: alcohol: hij raakt snel dronken en is dan ontzettend vervelend en agressief. Een tijdje is hij ook verslaafd geweest waardoor hij van drank afziet
    • Heteroseksueel

    [ bericht aangepast op 15 aug 2020 - 22:36 ]

    Nora Ximena Taylor
    Your temper's just as bad, as mine is

    NAME
    Nora • ''Honor''
    Ximena • ''Hearkening''
    Garcia • last name

    AGE
    Nora is 25 jaar, geboren op 3 januari (capricorn)

    ANIMAL HOTEL
    • Nora is nieuw in het hotel.
    • Ze had/heeft een relatie met Roman maar wilde deze verbreken door zijn jaloezie. 'Helaas' voor haar liet Roman haar niet zo gemakkelijk gaan en heeft hij haar het wereldje in getrokken om te voorkomen dat ze ervandoor zou gaan.
    Guess I got in too deep before I knew it was gone
    OUTSIDE
    • Nora heeft lange blonde haren waar ze mee varieert, ze zal ze regelmatig los dragen maar ook regelmatig vast maken zodat het niet in de weg hangt. Ze verzorgt haar lange lokken goed.
    • Haar ogen zijn een mengelig van groen en blauw en worden ondersteund door haar dunne wenkbrauwen.
    • Voornamelijk haar langere benen geven haar de lengte van 1m71 waarmee ze voor een Amerikaanse dame wel wat langer dan gemiddeld is.
    • Ze staat 's ochtends geen uren voor de spiegel maar is er wel dol op om haar make up te doen, subtiel of soms voor een feestje juist alles uit de kast trekken. Ze kan zich ook prima vermaken met het opmaken van anderen.
    • Haar kledingstijl is voornamelijk comfortabel maar ook hiermee slooft ze zich graag voor een speciale gelegenheid eens uit.

    INSIDE
    eigenwijs • zorgzaam • impulsief • sportief • zelfverzekerd • charming • humoristisch • creatief • intelligenter dan ze zich soms voor zal doen • kijkt de kat uit de boom • graag in gezelschap • bevooroordeeld • aanhankelijk • naïef te noemen op bepaalde momenten • ambitieus • vergevingsgezind • trouw • perfectionist • vreedzaam (gaat ruzies het liefste uit de weg) • speels • gevoelig • extravert • gemakkelijk over te halen • party animal

    Nora is iemand die op het eerste gezicht nogal bot en recht door zee lijkt. Dat tweede is zeker waar maar dat eerste, dat klopt niet altijd. Haar eerste reactie kan soms wel bot uit de hoek komen omdat ze niet altijd nadenkt over hetgeen ze zegt maar ze heeft maar een teer hartje en is gemakkelijk over te halen, zelfs al kan ze soms zo standvastig lijken.

    I know better than to want you but I succumb to you without a doubt

    FAMILY & HISTORY
    Jesse Garcia • 54 years • father • construction worker
    Abigail Garcia • 53 years • mother • nurse
    Jace Garcia • 22 years • brother • college student
    Nora is opgegroeid in een liefdevol gezin in de stad. Ze had hier geen hele bijzondere jeugd. Haar vader werkte fulltime, haar moeder parttime zodat ze nog tijd had voor de kinderen maar ze ook geld hadden om leuke dingen te ondernemen met de kinderen en ze eens per jaar op vakantie konden. Ook de jeugd van Nora was prima en niet erg opvallend, ze was op school zeker niet onpopulair en had haar eigen vriendengroepje.
    Op haar 15e kreeg ze haar eerste vriendje, een compleet onschuldige relatie en pure kalverliefde. De relatie brak een jaar later alweer en sindsdien had ze enkel wat losse flings waar ze mee zoende maar veel verder kwam het niet. Pas op college ondervond ze haar zelfvertrouwen omtrent haar lichaam en kreeg ze door dat jongens er ook in geïnteresseerd waren. Nog altijd dook ze niet met elke willekeurige jongen in bed en hield ze dat stukje respect wel voor zichzelf.
    Nora was nog bezig met haar studie toen ze Roman ontmoette. Ze was op slag verliefd, haar moeder was ook meteen fan van hem maar haar vader vertrouwde het niet. Al snel ondervond Nora dat het werk wat Roman deed, niet bepaald legaal was maar ze heeft hier nooit naar gevraagd: ze wilde het niet weten en de liefde verblindde haar.
    In het begin was zijn jaloezie nog leuk, vond ze het een teken dat hij echt om haar gaf maar het ging haar te ver. De jaloezie in combinatie met de niet bepaald legale zaakjes en zijn eigen gedrag tegenover vrouwen zorgden ervoor dat ze het uitmaakte na veel dubben. Die poging tot het verbreken van de relatie verliep echter niet volgens plan.
    I'm so used to your excuses that when you bruise me, I stick around
    EXTRA
    Likes: watching the stars • cuddling • kisses in the neck • alcohol • Netflix • fastfood • walking barefoot • dancing • being lazy • hoodies • cats • swimming
    Dislikes: fights/arguments • drugs • being told what to do • ice tea • bugs • driving
    Allergies: peanuts • mosquito bites
    Sexuality: hetero

    [ bericht aangepast op 16 aug 2020 - 0:25 ]