• Hiya,

    Er zijn al zoveel leuke rpg’s op het moment, maar stiekem mis ik een echt, authentiek horror rpg — waarschijnlijk met een verrassende twist. Of althans, dat hoop ik te kunnen bedenken. Ik heb over de jaren heen wel wat ideeën bedacht, maar kan deze eventueel samenvoegen wanneer nodig. Als eerste wil ik twee vragen stellen, die jullie hopelijk willen beantwoorden als er interesse is in een horror rpg.

    — Welke setting klinkt voor jou het beste?
          ∘ Een klein, afgelegen stadje
          ∘ Een verlaten locatie (bijv. pretpark of kasteel)
          ∘ Een post apocalyptische / dystopian wereld
          ∘ Een groots ondergronds (metro)systeem
          ∘ Anders, ___

    — Welke aanvaller vindt je het leukst?
          ∘ Geest(en) / Demon(en)
          ∘ Menselijke moordenaar(s)
          ∘ (Onzichtbare) wezens
          ∘ Anders, ___

    Ik zat er sowieso aan te denken verschillende groepen te hebben aan de start, maar dat ze opgejaagd worden richting één specifieke plek(om orpg's te voorkomen)? Dit kan aan het begin zelfs zijn, dat ze elkaar bij de eerste posts al ontmoeten omdat het lot het simpelweg overneemt. Als je in een klein stadje begint zullen de meesten elkaar kennen (mits het stadje bekend staat om een specifieke reden natuurlijk en er daardoor veel toerisme is), in een apocalyptische wereld heb je meer de vrijheid onbekenden te zijn, en in het ondergrondse systeem zijn haast alle mogelijkheden te vinden. Ik wil graag jullie input, gezien ik het rpg tot een succes wil maken. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    oeh dit klinkt leuk :Y) ik ben eigenlijk altijd wel in voor een dystopie, mits het goed uitgedacht is of course ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit klinkt interessant. Ik hou wel van het apocalyptische of dystopie, vooral met een goed verhaallijn. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT , I’m in!! Ik zal er vandaag of morgen uitgebreid op reageren;D

    Ik stalk dit even mee, maar een beetje op afstand want ik mag eigenlijk niet aan meer RPGs meedoen..

    mt, want dit klinkt interressant, ondanks dat ik al met twee rpg's meedoe en er ook nog zelf één wil maken en ik het dus heel druk ga krijgen... (lol)

    Tof dat jullie al zo enthousiast zijn. ^^

    Bij dystopie schiet er al wel een lading aan dingen in mijn hoofd, en ik ben dan wel een beetje benieuwd wat jullie voorkeur zou hebben?
    — Hunger Games maar dan echt horror en met duistere wezens.
    — Een wereld waarin de zon (of juist de maan) gevaarlijk is om in te leven, of althans dat wordt gezegd.
    — Mensheid vs onbekende vijand, maar is die er wel?
    — Mensen mogen met bepaalde genen blijven leven, maar waar gaan alle anderen heen (zijn dit de vijanden)?
    — Een perfecte wereld die aangevallen wordt door een vijand (hierin kunnen we kijken of we beide kanten kunnen gebruiken?).
    — Bovengronds leven is niet meer realistisch, dus leven mensen onder de grond, met verschillende locaties, de vijand infiltreert.
    — Eventueel wat anders, want ideeën blijven komen haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Guavara schreef:
    Tof dat jullie al zo enthousiast zijn. ^^

    Bij dystopie schiet er al wel een lading aan dingen in mijn hoofd, en ik ben dan wel een beetje benieuwd wat jullie voorkeur zou hebben?
    — Hunger Games maar dan echt horror en met duistere wezens.
    — Een wereld waarin de zon (of juist de maan) gevaarlijk is om in te leven, of althans dat wordt gezegd.
    — Mensheid vs onbekende vijand, maar is die er wel?
    — Mensen mogen met bepaalde genen blijven leven, maar waar gaan alle anderen heen (zijn dit de vijanden)?
    — Een perfecte wereld die aangevallen wordt door een vijand (hierin kunnen we kijken of we beide kanten kunnen gebruiken?).

    — Bovengronds leven is niet meer realistisch, dus leven mensen onder de grond, met verschillende locaties, de vijand infiltreert.
    — Eventueel wat anders, want ideeën blijven komen haha.


    Ik zou voor een van deze gaan, misschien in combinatie? (:

    Guavara schreef:
    Tof dat jullie al zo enthousiast zijn. ^^

    Bij dystopie schiet er al wel een lading aan dingen in mijn hoofd, en ik ben dan wel een beetje benieuwd wat jullie voorkeur zou hebben?
    — Hunger Games maar dan echt horror en met duistere wezens.
    — Een wereld waarin de zon (of juist de maan) gevaarlijk is om in te leven, of althans dat wordt gezegd.
    — Mensheid vs onbekende vijand, maar is die er wel?
    — Mensen mogen met bepaalde genen blijven leven, maar waar gaan alle anderen heen (zijn dit de vijanden)?
    — Een perfecte wereld die aangevallen wordt door een vijand (hierin kunnen we kijken of we beide kanten kunnen gebruiken?).
    — Bovengronds leven is niet meer realistisch, dus leven mensen onder de grond, met verschillende locaties, de vijand infiltreert.
    — Eventueel wat anders, want ideeën blijven komen haha.


    Ik ben voor deze:
    — Bovengronds leven is niet meer realistisch, dus leven mensen onder de grond, met verschillende locaties, de vijand infiltreert.


    I'm your little ray of pitch black.