• Ik zit er al een tijdje mee. Het begon toen ik gezegd had dat ik de contact met een meisje S wil verbreken, omdat ze me als vuil behandelde en me glashard negeerde. Ik zei het nog op een beleefde manier. Later ging zij vals over mij praten en mij vals beschuldigen dat ik achter haar rug zat te praten, dat niet zo was. En toen had ze me geblokkeerd.

    Een bff van haar had tegen mij gezegd dat ik haar beloofd had om haar nooit meer lastig te vallen, omdat ze dat tegen meisje S gezegd had. Ik had daar niks van meegekregen. En ik vond het heel erg onbeschoft dat ze dan opeens haar zat te verdedigen, alsof ik haar iets aangedaan had, terwijl ik nog netjes was om het contact te verbreken. Had haar die dag niet uitgescholden of beledigd.

    Dat was ook de Nee die mij dood bedreigde.
    Toen ik iets beleefd vroeg aan haar vriendin reageerde de Nee van: 'Als je haar iets aandoet dan zorg ik dat je dood bent.'

    Ik had alleen een beleefde vraag gesteld en nog niks verkeerds gedaan. Toen zei later ook van: 'Fuck off, dank je! :)'

    Paar dagen later kreeg ik een privé bericht van meisje L dat ze vond dat ik tegen iedereen lief was en dat ze me enorm irritant vond dat ik zogenaamd fake aardig was. Ze zei dat ik nep aardig was. Met andere woorden wilde ze zeggen dat ik niet aardig was maar deed alsof ik overdrevig aardig deed naar mensen, daar werd ik kwaad op, en had op haar profiel wat fel gereageerd op haar dan ik bedoelde.

    Toen reageerde een 12 jarige meisje van: 'BEK DICHT! :)'

    Toen vroeg ik: 'Heb ik jou wat aangedaan?'

    Toen ging het 12 jarige meisje op het profiel van meisje L zitten en zei van: 'Nee, maar mijn vriendin wel. En dat betekend mond dicht.' zei ze op een heel arrogante manier.

    Toen ik beleefd tegen het twaalf jarige meisje vroeg wat ik haar ooit misdaan had en er mee bemoeide gingen andere mensen er mee bemoeien en mij beledigbenen, terwijl ik het beleefd tegen het 12 jarige meisje vroeg.

    Een ander 14 jarige meisje W zei dat ik altijd drama zoekt en vroeg of ik niks te doen heb in mijn leven.

    De Bff van meisje S ging er ook mee bemoeien en zei op een heel arrogante manier van, 'tja, vwo'ers zijn wel een tikje slimmer dan jou schat.' Dat was toen ik zei dat ik nare ervaringen had met de meeste vwo'ers

    Meisje W zei van: Ga iets doen met jou leven, girl. Plus die zielige account van jou.'

    Dat waren allemaal vriendinnen van het 12 jarige meisje.

    Toen zei het 12 jarige meisje van: 'Tja, ik kwam alleen voor meisje L op. Sorry, I'm not so sorry, maar als jij aan mijn vrienden komt, dan kom je aan mij.'

    terwijl ik niet weet met wat en hoe ik aan haar vriendin L zat. Ik reageerde alleen wat fel omdat ik een beetje beledigd voelde, maar ik had het met meisje L toen daarvoor nog goed gemaakt en elkaar excuses aangeboden. Net voordat het 12 jarige meisje met haar reactie aankwam.

    Met wat verstaan we onder aan iemand vrienden zitten? Ik had alleen wat boos gereageerd dan de bedoeling was en het goed gemaakt.

    Dat was al een nare ervaring met vriendinnen van andere.

    Een dag later vroeg in de ochtend na het incident reageerde de Bff van meisje S op mijn profiel en vroeg aan iemand anders die gisteren toen gereageerd had: 'Wil je de waarheid over haar weten?'

    Toen had ik gezegd dat ik de waarheid over jou al wist.

    Ze had nog paar keer op mijn profiel gereageerd en toen ik haar antwoordde kreeg ik geen antwoord meer terug, toen besloot ik om op haar profiel te reageren en dat was nog beleefd, toen reageerde de Bff die gymnasium deed dat ik haar niet moet vallen.

    Ik zei tegen haar dat ze mij dan ook niet lastig moet vallen op mij profiel.

    Op een gegeven moment ging de bff die gymnasium doet mij beledigen van dat ik Nederlands moet leren, en waarom wil je graag dat mijn Bff jou beledigd. Toen werd ik kwaad en had haar terug beledigd, omdat ik haar gedrag niet meer pikte. Misschien verkeerd van mij, maar ze deed heel akelig tegen me.

    En de Bff die gymnasium doet had ook paar keer aangekondigd dat ik zogenaamd haar vriendin telkens lastig viel en gemeen was. En dat ze alleen voor haar vriendin opkwam.

    Ze zei maanden later dat ik altijd ruzie zoekt en dat ik altijd en zomaar gemeen deed tegen haar vriendinnen.

    Ze wist dat ik maanden daarvoor haar bff niks aangedaan had en dat ze ook op mij profiel gereageerd had als ze op mij profiel had gekeken, maar toch was ik de badguy voor haar, en ze had mij toen uitgescholden en beledigd en gezegd had van: 'Tja als je aardig doet tegen mij dan doe ik ook aardig tegen jou. Ik geef alleen respect aan mensen die mij ook respecteren, want anders dag respect.'

    Ze deed erg arrogant tegen mij. Had gezegd dat ik gebrekkig was omdat ik leerproblemen had en zei spottend van, ik doe gymnasium jij bent gewoon jaloers dat mensen slimmer zijn dan jou. Terwijl ik daarvoor niet wist wat ik haar ooit aangedaan had. Op het terug beledigen na dan. Maar ik bedoelde wat ik allemaal voor die incident haar allemaal aangedaan zou moeten hebben. Voordat ze ermee bemoeide met de gesprek van haar bff en mij had ik nog paar keer lieve berichten gepost en paar keer goeie nacht gewenst, maar op die berichten had ze me glashard genegeerd en deed het alsof ik een stuk waardeloos vuil was die niet bestond. Ze had aan haar andere vriendinnen gezegd dat ze me strot irritant vond.
    Ik had haar maanden later dat ook gezegd dat ik haar eerst respecteerde, toen zei ze dat ze mijn miezerige respect niet moest.

    In oktober deed ze ook naar toen ze maanden erachter kwam dat ik iemand beledigd had, nadat diegene genaamd J spottende grappen over mij maakte om mij te beledigen. Dat vond ik niet leuk. Toen zei het meisje die gymnasium deed dat ik de meest achterbaks wijd ben, en zeggen dat ik een grote ben had, huil dicht moest en dat meisje J het aardigste persoon was die er bestond en dat ik altijd ruzie zocht.

    De bff van het gymnasium begon op wattpad ook meevoelen en zei van: 'Fuck off. Jij kleineert mij nee en je haat haar boeken. En dat.' Ik had haar bff niet gekleineerd en haar boeken haat ik ook niet.
    Het meisje had toen een haat boek over mij gemaakt de nee van het gymnasium, omdat die twee meiden toevallig gymnasium deden. Ik dacht dat zij twee account had, want hoe kon ze weten waar het gesprek plaatsvond?

    Toen maakte ze een haat boek over mij dat ik hun zogenaamd fake vond, terwijl ik daar niks over gezegd had. En zeiden dat ik hun zomaar kleineerde.

    Toen reageerde Meisje F tegen mij die bevriend met haar was van: Jij bent een fucking bitch.

    En ze reageerde verder van: Goed, dat je baar gepakt hebt.

    Dat was wel het meisje die vaak aardig deed tegen mij en ik vaak terug naar haar.

    Op haar profiel schold ze me uit en zei ze dat ik aan haar vrienden zat. Toen zei ik dat ik ze niet aangeraakt hebt.
    Reageerde zij van: ,lol is een gedrukte.
    Ze zei dat ik zielig was en in een slachtoffer rol zat en loog.
    Ze gaf mij toen ook de schuld van: Bitch ik heb je nooit dood bedreigd.

    En ik had ook nergens gezegd dat ze me bedreigde.
    Ze poste nog nare dingen. Toen reageerde haar vriendin Isa van: Kan je niet voor een keer ophouden met die drama? Oh nee, je bent een zeurkous. Praat geen shit over mijn vriendin F. Je kent haar niet eens.

    Ik wist niet wat ik dan tegen meisje F gezegd moeten hebben. Had haar verder niet terug beledigd toen.

    Verder rond december werd ik ook in het Frans door een van die groep uitgescholden, omdat ze dachten dat ik een van hun vrienden iets ergs had gedaan. Een van de meisjes van de groep die gymnasium deed vond dat ik zogenaamd een haat boek over haar had geschreven, terwijl ik alleen gezegd had dat ik last had van een paar mensen hier. Had verder niemand in het boek beledigd of iets naars gezegd, toen ging er een hele grote groep op mij reageren dat ik enorm laag was, dat ik een haat boek over haar maakte om haar zogenaamd te kleineren en me beter te voelen, allemaal verwijten over mij.

    Ik had gezegd dat ik in de zomer door haar gedood bedreigd werd. Toen zeiden ze dat ze zoiets nooit zou doen, omdat ze blond was en blauwe ogen had. Dat ze veel te lief was om zoiets te doen en dat ze nooit Zo laag zou belanden hadden gezegd.

    Meisje L reageerde van: Dat je zo laag bent om een haat boek over haar te maken.
    Ik had tegen haar gezegd dat ik nergens een haat boek over iemand gemaakt had. En dat mijn vrienden naar doen tegen mij, toen zei zij kwaad: MIJN VRIENDEN HEBBEN HELEMAAL NIKS VERKEERDS GEDAAN!

    DUS, ZOEK EEN LEVEN!

    Ik had haar toen geblokkeerd.

    Ik werd door meisje F vals beschuldigd dat ik de enige was die mensen op wattpad zat doodbedreigen en uit te schelden. Ik had niemand daar uitgeschoten. Ik had alleen een paar beledigd toen ze gemeen tegen mij waren. Toen ging ze op een ander account zeggen dat ze mij wilt exposes en dat iedereen moest weten dat ik een naar mens was.

    Ze de screenshots op een boek gepost, maar er stond nergens dat ik mensen uitgescholden had. Ik had alleen bot gereageerd op de reactie over boe vwo'ers mij altijd behandelen, screenshots over straattaal muziek, dat ik tegen iemand gezegd had van: Je bent niet lelijk je ziet er gemiddeld uit ❤

    En van mij boek, maar ze had wel screenshots van paar accounts die andere mensen uitscholden en beweert zij dat ik dat was, en had in haar haat boek over mij in het Engels gezegd: wattpad kijk wat ze doet, doe er iets aan. Ze wilt dat ik verbannen wordt van wattpad.

    Een paar reacties zeiden dat het vaag was. Het boek was verwijderd door wattpad, omdat het niet toegestaan was.
    Ik wil gewoon vriendelijk zijn daar en daar ook vriendschappen aangedaan.

    Verder zijn er meer narigheden in het echt jaren geleden gebeurd.

    De laatste tijd krijg ik vaak rotopmerkingen van meiden dat ik zogenaam aan hun vriendinnen zit en gaan ze opeens verdedigend te keer, ook als ik niet eens iets verkeerd gedaan.
    Of puur omdat ze het leuk vinden om mij vals te beschuldigen. Een voorbeeld was in de brugklas zat een blond en tuttig meisje bij mij in de klas. Ze deed die dag opeens aardig tegen mij. Ik deed dat ook terug, maar naar schooltijd toen ik buiten was kwam er een wat mollig meisje met bruin haar naar me toe en zei van: Ik heb van mijn zusje gehoord meisje S (Zo heette het blonde meisje uit mijn klas) dat je haar aangeraakt had.'
    Ik keek haar vreemd aan.
    'Je slaat haar niet anders kom je met mij te maken,'zei ze.
    Ik had gezegd dat ik haar niet geslagen had. Toen zei ze van: 'Mijn zusje, zou nooit liegen, maar jij wel.'
    Toen kwam het blonde meisje S naar ons toe en keek me aan: 'Je kan beter gaan.'
    Het ander meisje begon me opeens uit te schelden, terwijl ik het brunette die wat mollig was niet eens ken en nooit met haar gesproken had, laat staan haar iets aangedaan.

    Verder waren er ook momenten dat meiden uit de tweede opeens poeslief tegen me deden, maar dagen later begonnen ze vernederen en belachelijk te maken en deden ze gemeen.
    En zeiden tegen jongens op school dat ik lelijk was.

    En in de derde beweert een ander meisje dat ik haar vriendin opeens zat te lesten, tijdens het sneeuwballen gevecht, terwijl ik alleen een sneeuwbal naar haar vriendin gooide.


    Tienermeiden die vriendinnen met elkaar zijn, zie ik tegenwoordig als een enorm gruwelijk iets. Meiden die vriendinnen met elkaar zijn, is een gruwelijk iets in mijn ogen. Ik heb gewoon afkeer gekregen van de meeste meiden(niet allemaal) en vooral als ze vriendinnen met elkaar zijn.
    Ik ben blijkbaar zelf niet in staat om echte vriendinnen te maken, want de meeste meiden zie ik als onaardig en nep. Ik heb gewoon te veel ellende met ze meegemaakt. En op een gegeven moment is de maat vol. Ik heb na die nare momenten ook een enorme rot gevoel van gekregen, vooral toen ze me vals beschuldigen dat ik een haat boek over iemand maakte en dat vriendinnen van andere zonder een duidelijke reden opeens staan te verdedigen.

    Als ik tienmeiden die vriendinnen met elkaar zie, krijg ik al een enorme afkeer van ze. Als ik later een dochter heb, wil ik ook nooit dat ze haar vriendin mee naar huis neemt. Slaapfeestjes is bij mij thuis verboden. Het leidt heeft ze dan geen vriendinnen, want dat is altijd beter dan omgaan met ellendig iets die je kapot probeer te maken. Ik heb jullie steun en advies nodig! Reageer snel!

    Mijn bericht is nu heel lang en zitten spelling fouten in, misschien zit je al met een bak popcorn te genieten over mijn drama die ik meegemaakt hebt.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2020 - 11:20 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    Hi, ik volg je verhaal niet helemaal, maar dat maakt niet zo veel uit.

    Vrouwen onderling (elke leeftijd!) kunnen soms vervelend zijn, maar besef ook (lekker cliche) dat niet iedereen vervelend is. Er zijn heus ook wel mensen waar je goed mee zou kunnen opschieten. Niet alle vrouwen/meisjes zijn zo! Het is dan ook een beetje overdreven om meteen te zeggen nooit vrienden meer te willen hebben.

    Je kan nou eenmaal niet iedereen aardig vinden. Maar dat betekent niet dat iedereen kut is.


    Alleen maar tranen van geluk

    Madelaine schreef:
    Hi, ik volg je verhaal niet helemaal, maar dat maakt niet zo veel uit.

    Vrouwen onderling (elke leeftijd!) kunnen soms vervelend zijn, maar besef ook (lekker cliche) dat niet iedereen vervelend is. Er zijn heus ook wel mensen waar je goed mee zou kunnen opschieten. Niet alle vrouwen/meisjes zijn zo! Het is dan ook een beetje overdreven om meteen te zeggen nooit vrienden meer te willen hebben.

    Je kan nou eenmaal niet iedereen aardig vinden. Maar dat betekent niet dat iedereen kut is.


    Ik had nergens gezegd dat alle meiden en vrouwen zo zijn. En ik had ook nergens gezegd dat ik nooit meer vrienden wil!

    Ik zit er gewoon mee dat tienermeiden die bevriend met el;kaar zijn opeens mij staan te beledigen of opeens gaan verdedigen voor geen enkel goeie reden! Ik werd ook door ze behandeld alsof ik hun vrienden iets heel ergs heb aangedaan! Dat is niet leuk als je het telkens meemaakt! Ik had er zelf ook nooit gevraagd!


    Let's drink Jasmin tea!