• Zonder virus uiteraard. Dit is wat een Italiaanse patisserie heeft gebakken! Doesn't it look cute? I'd buy it.
    Het is 3 uur 's nachts, kan niet slapen en heb me een zin om hier mijn tanden in te zetten!

    En durp, ik vertrek binnenkort naar Azie en hoop dat mijn vlucht niet wordt gecanceld #janken.

    UPDATE: die vlucht is bij dezen gecanceled.

    Neem jij maatregelen om je kans op besmetting zo klein mogelijk te maken?

    Groetjes en weltrusten!

    [ bericht aangepast op 13 maart 2020 - 7:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is wel eens een ervaring om van thuis uit les te volgen vanaf maandag, dat kan op onze faculteit echt nooit anders. :')

    Helaas is mijn reis met de studentenvereniging naar de VAE ook afgeschaft vanuit de universiteit, dus nu heb ik echt vijf weken blok. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hier in Belgie vanaf vandaag alles drie weken stil.
    Zelfs de winkels in het weekend. En nu het zo mooi weer is. : (
    En op ons bedrijf gaat het ook slecht. De helft van bij ons op het bedrijf moet doppen.
    Nu moet ik ook weer een week doppen maar dat gaan er twee worden.
    Dan roepen ze je meestal weer op voor twee weken te werken.

    Bij ons komt dan nog sommige chocolade van china.
    Yep bij ons in een atelier (voeding) word er veel chocolade in gepakt.
    Dus kan nog zijn dat ze de voeding of in het slechte geval het bedrijf moeten sluiten.
    Dan zal ik maar in de week proberen op mijn Diamond painting te gaan of bestellen via internet.
    Ik was net 1 avond begonnen met fitnnes ligt vanaf vandaag ook drie weken stil.
    Dan maar gaan lopen,wandellen of stappen.

    En wat gaan jullie zoal doen die drie weken?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    Hier in Belgie vanaf vandaag alles drie weken stil.
    Zelfs de winkels in het weekend. En nu het zo mooi weer is. : (
    En op ons bedrijf gaat het ook slecht. De helft van bij ons op het bedrijf moet doppen.
    Nu moet ik ook weer een week doppen maar dat gaan er twee worden.
    Dan roepen ze je meestal weer op voor twee weken te werken.

    Bij ons komt dan nog sommige chocolade van china.
    Yep bij ons in een atelier (voeding) word er veel chocolade in gepakt.
    Dus kan nog zijn dat ze de voeding of in het slechte geval het bedrijf moeten sluiten.
    Dan zal ik maar in de week proberen op mijn Diamond painting te gaan of bestellen via internet.
    Ik was net 1 avond begonnen met fitnnes ligt vanaf vandaag ook drie weken stil.
    Dan maar gaan lopen,wandellen of stappen.

    En wat gaan jullie zoal doen die drie weken?


    Producten bestellen die Corona heeft is het probleem niet, de virus gaat dood in 12 uur buiten iemands lichaam.
    Maar rip winkels,


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."