• Hoi allemaal,

    Na meer dan 15 jaar is het voor mij tijd geworden om het stokje als baas van Q door te geven aan een nieuw persoon.

    Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt heb ik de laatste jaren Quizlet gruwelijk verwaarloosd, voornamelijk uit tijdgebrek. Om de toekomst van Q te waarborgen ben ik afgelopen weken achter de schermen op zoek gegaan naar iemand die de boel over wil nemen en nieuw leven in kan blazen.

    Deze heb ik gevonden in de persoon van Guido. Hij zal vanaf vandaag de nieuwe eigenaar zijn. Hij heeft leuke ideeën voor de site en een lange termijn strategie. Ook vindt hij Quizlet uniek en wil hij er zorg voor dragen dat de site komende jaren blijft bestaan.

    Mijn tijd op Quizlet heb ik fantastisch gevonden. Ik heb veel voldoening gehaald uit het opbouwen van de site en te zien wat voor fantastische creaties er gemaakt werden door de leden. Erg veel dank hiervoor!

    Voel je vrij om vragen te stellen of om Guido welkom te heten.


    Dit is mijn signature...

    Is er enig idee wanneer er antwoord komt op onze vragen?

    Al helemaal door het ideeën topic over aanpassingen op de site, komt het op mij over alsof er nog geen concreet plan van aanpak is, wat mij de indruk geeft alsof die 50K aan geld gewoon een random bedacht nummer is.

    Sorry als ik het verkeerd interpreteer. Maar des te belangrijker is het om openheid te krijgen over wat er nu zoal gaande is qua plannen en waarom juist dit hoge geldbedrag bedacht is om te krijgen via donaties.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Guido is op dit moment ziek. Verdere updates kunnen wij je voorlopig ook niet geven. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Guido is op dit moment ziek. Verdere updates kunnen wij je voorlopig ook niet geven. (:


    Oooh oke.

    Beterschap Guido!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een ongelukkige timing om nu ziek te zijn! Veel beterschap gewenst Guido! Hopelijk binnenkort terug op en top fris om kennis te maken met je nieuwste aanwinst, wij. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Beterschap Guido! Zorg maar goed voor jezelf in deze tijden


    You were born original, don't die as a copy.

    Hoi Guido,

    Hoe gaat het met je? Hopelijk ben je inmiddels weer opgeknapt!

    Ik zag op de doneerknop dat we nog slechts 16 dagen te gaan hebben om 50K euro bij elkaar te verzamelen. Klopt dit, of wordt de tijd verlengt?

    Indien het inderdaad om slechts 16 dagen gaat, zou je ons dan eventueel spoedig wat meer willen inlichten over wat de precieze dingen zullen zijn waar deze grote som geld voor nodig is?

    Hopelijk horen we snel weer eens wat van je en kunnen we met z'n allen een plan van aanpak bedenken om aan het geld te komen dat nodig is om Quizlet te verbeteren.

    Groetjes,
    Yolanda

    [ bericht aangepast op 13 april 2020 - 20:13 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TimothyMcGee schreef:
    Hoi Guido,

    Hoe gaat het met je? Hopelijk ben je inmiddels weer opgeknapt!

    Ik zag op de doneerknop dat we nog slechts 16 dagen te gaan hebben om 50K euro bij elkaar te verzamelen. Klopt dit, of wordt de tijd verlengt?

    Indien het inderdaad om slechts 16 dagen gaat, zou je ons dan eventueel spoedig wat meer willen inlichten over wat de precieze dingen zullen zijn waar deze grote som geld voor nodig is?

    Hopelijk horen we snel weer eens wat van je en kunnen we met z'n allen een plan van aanpak bedenken om aan het geld te komen dat nodig is om Quizlet te verbeteren.

    Groetjes,
    Yolanda

    Ik ga even in naam van Guido antwoorden omdat we hem vandaag kort even gehoord hebben. ^^
    Het Coronavirus had hem blijkbaar vrij stevig te pakken en hij is nog steeds aan het het uitzieken/beter worden, vandaar zijn afwezigheid afgelopen tijd. Hij probeert volgende week naar de suggesties/wensen van de users te kijken, en hopelijk geeft hij dan ook wat meer uitleg over de doneeractie.

    Ik wil je ook even bedanken voor de toon van je berichtje, zo een vriendelijkheid stelt iedereen achter de schermen heel erg op prijs. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oei, ik moet zeggen dat ik al een vermoeden had rondom zijn lange afwezigheid. Hopelijk komt hij er snel bovenop, ik heb gehoord dat Corona nogal lang naweeën kan geven.

    Omtrent de doneeractie lijkt het me niet meer dan verstandig als deze verlengd word of een tweede word opgestart met het tot nu toe verzamelde bedrag daar vanaf getrokken.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Ik ga even in naam van Guido antwoorden omdat we hem vandaag kort even gehoord hebben. ^^
    Het Coronavirus had hem blijkbaar vrij stevig te pakken en hij is nog steeds aan het het uitzieken/beter worden, vandaar zijn afwezigheid afgelopen tijd. Hij probeert volgende week naar de suggesties/wensen van de users te kijken, en hopelijk geeft hij dan ook wat meer uitleg over de doneeractie.

    Ik wil je ook even bedanken voor de toon van je berichtje, zo een vriendelijkheid stelt iedereen achter de schermen heel erg op prijs. (:

    Daar moet ik tevens een compliment voor geven. Het is tevens een erg fijne intonatie in het bericht.

    Wat vervelend! In deze tijd is zoiets moeilijk te vermijden, zeker als je ziet hoe snel zoiets kan gaan. Als hij allereerst maar aan zijn eigen gezondheid denkt. Persoonlijk denk ik dat de website dan nog wel eventjes kan wachten. Het zou natuurlijk fijn zijn als hij kon werken aan de dingen wat hem lukt, maar het mag geen deuk op zijn gezondheid achterlaten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Ik ga even in naam van Guido antwoorden omdat we hem vandaag kort even gehoord hebben. ^^
    Het Coronavirus had hem blijkbaar vrij stevig te pakken en hij is nog steeds aan het het uitzieken/beter worden, vandaar zijn afwezigheid afgelopen tijd. Hij probeert volgende week naar de suggesties/wensen van de users te kijken, en hopelijk geeft hij dan ook wat meer uitleg over de doneeractie.

    Ik wil je ook even bedanken voor de toon van je berichtje, zo een vriendelijkheid stelt iedereen achter de schermen heel erg op prijs. (:


    Dankjewel voor het antwoord!^^

    Super naar dat het Coronavirus hem te pakken heeft! Hopelijk knapt Guido snel weer op!! Extra beterschap gewenst voor hem!

    Is het überhaupt mogelijk op die doneersite om de teller dan na de nog overgebleven dagen te verlengen of resetten, of je weet? Puur een vraag uit nieuwsgierigheid nu, haha.

    Ik snap heel goed dat Guido's gezondheid nu even voorop komt. Gezondheid gaat immers boven alles! Ik ben blij dat mijn bericht goed over kwam. Aan gesneer hebben we uiteraard niet veel en ik weet natuurlijk de omstandigheden achter de schermen niet, dus ik wilde het inderdaad gewoon beleefd houden. Met samenwerken en luisteren naar elkaar komen we immers verder dan met gekibbel.

    Maar erg bedankt voor je update! Dan is het nu gewoon hopen dat Guido er goed bovenop komt. En ik denk dat als er geen al te zware consequenties hangen aan die teller wat betreft die doneersite, dat Guido dan het beste zich kan focussen op zijn gezondheid voordat hij zich weer gaat inzetten voor Q. De site loopt immers niet weg.

    Beterschap Guido! (flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TimothyMcGee schreef:
    (...)

    Dankjewel voor het antwoord!^^

    Super naar dat het Coronavirus hem te pakken heeft! Hopelijk knapt Guido snel weer op!! Extra beterschap gewenst voor hem!

    Is het überhaupt mogelijk op die doneersite om de teller dan na de nog overgebleven dagen te verlengen of resetten, of je weet? Puur een vraag uit nieuwsgierigheid nu, haha.

    Ik snap heel goed dat Guido's gezondheid nu even voorop komt. Gezondheid gaat immers boven alles! Ik ben blij dat mijn bericht goed over kwam. Aan gesneer hebben we uiteraard niet veel en ik weet natuurlijk de omstandigheden achter de schermen niet, dus ik wilde het inderdaad gewoon beleefd houden. Met samenwerken en luisteren naar elkaar komen we immers verder dan met gekibbel.

    Maar erg bedankt voor je update! Dan is het nu gewoon hopen dat Guido er goed bovenop komt. En ik denk dat als er geen al te zware consequenties hangen aan die teller wat betreft die doneersite, dat Guido dan het beste zich kan focussen op zijn gezondheid voordat hij zich weer gaat inzetten voor Q. De site loopt immers niet weg.

    Beterschap Guido! (flower)

    Ik heb zelf ook geen ervaring met dergerlijke inzamelacties, maar op de site staat wel dat je alles altijd kan aanpassen. ^^ Dus dat komt normaal helemaal goed!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Ik heb zelf ook geen ervaring met dergerlijke inzamelacties, maar op de site staat wel dat je alles altijd kan aanpassen. ^^ Dus dat komt normaal helemaal goed!


    Ooh oke, geen problemen dus. Super!^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een naar nieuws, ik hoop dat Guido zich snel beter voelt. Dit was natuurlijk ook niet wat hij zich voorstelde toen hij besloot om Quizlet over te nemen.


    Guardian of the Eastern Gate

    We hopen dat dit topic al deel van jullie vragen over de doneeractie beantwoordt: Klik (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.