• The Shooter
    Damaged people are dangerous, they know how to make hell feel like home

    3 februari 2020 - Het gegil klonk als muziek in zijn oren terwijl hij langzaam door de gang voortbewoog. Onbedoeld stapte hij in een roodgekleurde plas, waardoor hij rode voetstappen achter liet. Het deerde hem niet, als hij eerlijk moest zijn dan gaf het enkel een grotere kick. Enerzijds voelde het alsof hij door een glazen bol naar de wereld keek op het moment, alsof hij hier niet echt was. Misschien zelfs alsof hij thuis achter zijn PlayStation zat en daar Call of Duty aan had gezet. Maar dat was niet zo. Hij bevond zich niet thuis in zijn kamer en in zijn handen had hij geen controller maar een semi automatisch wapen. Het voelde zwaar en licht tegelijkertijd terwijl hij zich voortbewoog, langzaam, op zoek naar zijn volgende doel.

    I tell myself I don't need anyone but the truth is nobody needs me

    DISCLAIMER
    Let op, in deze rpg komen gevoelige onderwerpen aan bod, dit kan niet voor iedereen geschikt zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan pesten maar ook de heftige shooting die we uit zullen schrijven. Mocht je problemen hebben met één van deze onderwerpen of hebben deze een negatief effect op je, zorg ervoor dat je altijd met iemand kan praten. Indien nodig staat mijn pb ook altijd open. 16+ activiteiten zijn toegestaan maar graag wel met een aankondiging bovenaan de post zodat deze meteen opvalt en ongeïnteresseerden gemakkelijk door kunnen scrollen.
    DE RPG
    Zoals je misschien al door had, draait deze rpg om een schietpartij op een middelbare school. Deze gebeurtenis is al heftig genoeg maar wij, als schrijvers achter onze rollen, zullen niet enkel met het moment van de shooting bezig zijn. De bedoeling is dat we in de rpg starten, 4 weken voor de shooting (6 januari 2020), hierna zullen we ook aan gang gaan met de nasleep hiervan. Wat voor invloed heeft deze gebeurtenis op onze personages (gehad), hoe gaan ze hiermee om? Hoewel de schietpartij dus centraal staat, leek het me vooral ook interessant om onszelf te verdiepen in de weg ernaartoe. Hoe reageren onze personages? Hoe gaan ze zich ontwikkelen?

    Do you ever wish you'd never been born?

    DE REGELS
    — 16+ is toegestaan mits je waarschuwt bovenaan je post
    — We volgen hier netjes de huisregels van Q
    — Drama onder de personages is prima, onder OOC's is niet toegestaan
    — We sluiten niemand buiten maar ben zelf ook ondernemend. Indien je dit moeilijk vind, kan en mag je me altijd benaderen via pb (:
    — Houd je rol realistisch en wees creatief; leef je uit

    DE SHOOTER
    Maar wie is de shooter dan? Thomas Houston, 18 jaar oud en senior op de Townsend Harris High School, Queens. Hij is altijd al een beetje het pispaaltje geweest en hoewel hij meerdere psychische problemen heeft, viel er weinig te merken aan hem aan de buitenkant. Hoewel het pesten regelmatig uit de hand liep, hield hij altijd zijn mond. Zijn thuissituatie was geen plek voor Thomas om over zijn problemen op school te praten en hij wilde zich niet aanstellen of de verklikker zijn.

    You thought you could control me? I'll make you bow

    Het was nog redelijk in te tomen, tot het compleet misging. Thomas kreeg een relatie tegen alle verwachtingen in, ook die van zichzelf. Hij was al snel tot over zijn oren op het meisje en zou werkelijk alles voor haar doen. De relatie duurde misschien een maandje maar voor iemand die weinig sociale contacten heeft en moeilijk vrienden maakt, was het moeilijk om zich niet te snel te hechten. Uiteindelijk konden de pestkoppen het niet meer binnen houden: het was allemaal één grote grap. Het meisje was op hem afgestapt omdat ze gewed had met wat vrienden dat ze hem zou weten te verleiden en verliefd zou maken. Zodra Thomas erachter kwam, knapte er iets in hem, iets wat al die jaren zich al op had gehoopt en hij nam wraak.
    DE ROLLEN
    Invullen:
    • Naam
    • Leeftijd (16-20)
    • Status op school; niet verplicht een stempel op te plakken maar beschrijf op zijn minst even hoe je personage in de klas ligt. Doet hij/zij mee aan de pesterijen of niet etc.
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis (& familie)
    • Eventuele extra's
    • Relaties

    GIRLS
    • Niah Santiago - 17 - The Queen - RTP 1.2 - Velns
    • Sam Reyes - 18 - status - RTP 1.1 - Estralita
    • Tessa Sandler - 19 - status - RTP 1.1 - Canagan
    • Lori McCurdy - 18 - status - RTP1.1 - Reeses
    • Yelena Romanov - 17 - status - RTP 1.2 - Norris
    • Valentina Griffin - 18 - status - RTP 1.3 - MIRANDA
    • Giovanna Sampaio - 20 - Bully - RTP1.3 - Device

    BOYS
    • Thomas Houston - 18 - Black sheep - RTP 1.2 - Velns
    • Lucas Houston - 18 - Harde werker - RTP 1.3 - Luftmensch
    • Tyler Hale - 19 - The Quarterback - RTP 1.2 - Mandalorian
    • Izak Tomaszewski - 18 - The Ice Prince - RTP 1.3 - Venustic
    • Heathcliff Evans - 19 - Wallflower - RTP 1.2 - Parasite
    • Kit Meester - 18 - The golden boy - RTP1.2 - Ziegler
    • Augustus Fisher • 19 • Stoner • RTP 1.3 • Parasite
                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
    Have fun!
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2020 - 12:57 ]

    MT


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kit staat open voor relaties! c:
    Mocht je een idee hebben, let me know!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voor Sam zoek ik:
    – Een of twee beste/goede vrienden
    Geheimen

    Ik zal even naar de rollen kijken en dan eventueel wat voorstellen doen!
    Ik denk dat het sowieso wel voor zich spreekt dat ze een afkeer heeft voor de popu's

    [ bericht aangepast op 18 maart 2020 - 13:58 ]

    I'm looking for:
    Niah:
    • Best friend(s)
    • Iemand die ze helpt met huiswerk of gewoon labpartner waarmee ze graag samen huiswerk maakt (:
    • Iemand waar ze regelmatig tegen klaagt over al dat gepest, kan ook tegen een pestkop zijn en dat ze hem op zijn nummer probeert te zetten
    Ex boyfriend - Tyler
    • Flirty's/flings/whatever we kunnen bedenken en iets in romantische trant/flirterig is
    Iemand waarmee ze regelmatig een lesuur skipt om naar starbucks/pizzaria/whatever te gaan - Kit
    • Other idea's?

    Thomas:
    'Vriendinnetje'
    Diegene die hem uiteindelijk vertelt dat zijn relatie fake is - Lori
    • Een vriend of eventueel iemand waarmee hij bevriend was tot diegene zich aansloot bij het populaire groepje en hem dus 'vergat'
    • Misschien iemand die weet dat hij maagd is om een gênante reden, eventueel gecombineerd met bovenstaande en dat dus ook heeft rondgestrooid
    • Echt een fysieke pester
    Iemand aan wie hij bijles moet geven vanuit een docent maar wat dus voor geen meter gaat - Kit
    • Other idea's?

    [ bericht aangepast op 18 maart 2020 - 14:35 ]

    Velns schreef:
    I'm looking for:
    Niah:
    • Best friend(s)
    • Iemand die ze helpt met huiswerk of gewoon labpartner waarmee ze graag samen huiswerk maakt (:
    • Iemand waar ze regelmatig tegen klaagt over al dat gepest, kan ook tegen een pestkop zijn en dat ze hem op zijn nummer probeert te zetten
    Ex boyfriend - Tyler
    • Flirty's/flings/whatever we kunnen bedenken en iets in romantische trant/flirterig is
    • Iemand waarmee ze regelmatig een lesuur skipt om naar starbucks/pizzaria/whatever te gaan
    • Other idea's?

    Thomas:
    'Vriendinnetje'
    • Diegene die hem uiteindelijk vertelt dat zijn relatie fake is
    • Een vriend of eventueel iemand waarmee hij bevriend was tot diegene zich aansloot bij het populaire groepje en hem dus 'vergat'
    • Misschien iemand die weet dat hij maagd is om een gênante reden, eventueel gecombineerd met bovenstaande en dat dus ook heeft rondgestrooid
    • Echt een fysieke pester
    • Iemand aan wie hij bijles moet geven vanuit een docent maar wat dus voor geen meter gaat
    • Other idea's?


    Mag Lori degene zijn die hem vertelt dat de relatie fake is? (blush)

    Reeses schreef:
    (...)

    Mag Lori degene zijn die hem vertelt dat de relatie fake is? (blush)

    Sure, if you want to, haha c:
    pb me eventjes dan kunnen we even kijken wat daar een geschikt moment voor is

    Ik heb Tessa eveneens klaar voor relaties, voor wie wil.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Velns schreef:
    I'm looking for:
    Niah:
    • Best friend(s)
    • Iemand die ze helpt met huiswerk of gewoon labpartner waarmee ze graag samen huiswerk maakt (:
    • Iemand waar ze regelmatig tegen klaagt over al dat gepest, kan ook tegen een pestkop zijn en dat ze hem op zijn nummer probeert te zetten
    Ex boyfriend - Tyler
    • Flirty's/flings/whatever we kunnen bedenken en iets in romantische trant/flirterig is
    Iemand waarmee ze regelmatig een lesuur skipt om naar starbucks/pizzaria/whatever te gaan
    • Other idea's?

    Thomas:
    'Vriendinnetje'
    Diegene die hem uiteindelijk vertelt dat zijn relatie fake is - Lori
    • Een vriend of eventueel iemand waarmee hij bevriend was tot diegene zich aansloot bij het populaire groepje en hem dus 'vergat'
    • Misschien iemand die weet dat hij maagd is om een gênante reden, eventueel gecombineerd met bovenstaande en dat dus ook heeft rondgestrooid
    • Echt een fysieke pester
    Iemand aan wie hij bijles moet geven vanuit een docent maar wat dus voor geen meter gaat
    • Other idea's?


    Ik heb Kit voor deze?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik heb Kit voor deze?

    Yess is prima, ik stalk je even c:

    @Canagan, zie je iets tussen mijn voorstellen staan wat je bij Tessa vindt passen? C:


    Voor mijn lovely (ahum) quarterback (Tyler, P.2) zoek ik nog:

    - Friends: Augustus
    - Childhood friend/Best friend Kit
    - Ex-gf Niah
    - Flirt waar nog wel eens wat mee voorvalt Lori
    - Wellicht een jongen voor secret Rendez-vous (; Izak
    - Labpartner
    - Enemies
    - Iemand waar hij in een dronken bui iets te ver bij is gegaan/Enemy Sam
    - Drinking/smoking buddy & flirt Giovanna
    - More, let me know (:

    [ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 23:23 ]


    El Diablo.

    Velns schreef:
    (...)
    Yess is prima, ik stalk je even c:

    @Canagan, zie je iets tussen mijn voorstellen staan wat je bij Tessa vindt passen? C:


    Voor Thomas sowieso niet. Tessa gaat niet mee met het pesten en is er een die er eerder wat van zegt. Verder zal ze zich dan dus afzijdig houden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Om verwarring te voorkomen, het is niet de bedoeling dat mensen voor Thomas' neus opkomen voor hem: hij moet echt het idee hebben dat hij alleen is en iedereen die niet pest het de rug toe keert om zelf niet slachtoffer te worden.

    Niah doet dit af en toe maar achteraf en 1 op 1. Misschien kan ik dat beter weghalen want je bent niet de enige wiens personage er wat van wil gaan zeggen en dat is niet echt de bedoeling eigenlijk (:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2020 - 15:23 ]

    Tessa zal dit ook niet voor zijn neus doen, vandaar ook dat ze zich verder dus afzijdig zal houden (wat dus bij kan dragen aan zijn gevoel van alleen zijn). De enige waarbij ik nu heb staan dat ze er iets van tegen zegt is Lori.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    Kit Meester is looking for:
    • A best friend | Tyler
    • A girl best friend |
    • Someone he hates
    • Someone who flirts with him |
    • A boy who makes him question his sexuality |
    • ????

    [ bericht aangepast op 18 maart 2020 - 15:30 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hm, ja oké maar dit is dan al de derde personage die dat doet zegmaar. Let er alsjeblieft op want ik wil het de pesters ook niet te moeilijk maken zegmaar (: