• The Shooter
    Damaged people are dangerous, they know how to make hell feel like home

    3 februari 2020 - Het gegil klonk als muziek in zijn oren terwijl hij langzaam door de gang voortbewoog. Onbedoeld stapte hij in een roodgekleurde plas, waardoor hij rode voetstappen achter liet. Het deerde hem niet, als hij eerlijk moest zijn dan gaf het enkel een grotere kick. Enerzijds voelde het alsof hij door een glazen bol naar de wereld keek op het moment, alsof hij hier niet echt was. Misschien zelfs alsof hij thuis achter zijn PlayStation zat en daar Call of Duty aan had gezet. Maar dat was niet zo. Hij bevond zich niet thuis in zijn kamer en in zijn handen had hij geen controller maar een semi automatisch wapen. Het voelde zwaar en licht tegelijkertijd terwijl hij zich voortbewoog, langzaam, op zoek naar zijn volgende doel.

    I tell myself I don't need anyone but the truth is nobody needs me

    DISCLAIMER
    Let op, in deze rpg komen gevoelige onderwerpen aan bod, dit kan niet voor iedereen geschikt zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan pesten maar ook de heftige shooting die we uit zullen schrijven. Mocht je problemen hebben met één van deze onderwerpen of hebben deze een negatief effect op je, zorg ervoor dat je altijd met iemand kan praten. Indien nodig staat mijn pb ook altijd open. 16+ activiteiten zijn toegestaan maar graag wel met een aankondiging bovenaan de post zodat deze meteen opvalt en ongeïnteresseerden gemakkelijk door kunnen scrollen.
    DE RPG
    Zoals je misschien al door had, draait deze rpg om een schietpartij op een middelbare school. Deze gebeurtenis is al heftig genoeg maar wij, als schrijvers achter onze rollen, zullen niet enkel met het moment van de shooting bezig zijn. De bedoeling is dat we in de rpg starten, 4 weken voor de shooting (6 januari 2020), hierna zullen we ook aan gang gaan met de nasleep hiervan. Wat voor invloed heeft deze gebeurtenis op onze personages (gehad), hoe gaan ze hiermee om? Hoewel de schietpartij dus centraal staat, leek het me vooral ook interessant om onszelf te verdiepen in de weg ernaartoe. Hoe reageren onze personages? Hoe gaan ze zich ontwikkelen?

    Do you ever wish you'd never been born?

    DE REGELS
    — 16+ is toegestaan mits je waarschuwt bovenaan je post
    — We volgen hier netjes de huisregels van Q
    — Drama onder de personages is prima, onder OOC's is niet toegestaan
    — We sluiten niemand buiten maar ben zelf ook ondernemend. Indien je dit moeilijk vind, kan en mag je me altijd benaderen via pb (:
    — Houd je rol realistisch en wees creatief; leef je uit

    DE SHOOTER
    Maar wie is de shooter dan? Thomas Houston, 18 jaar oud en senior op de Townsend Harris High School, Queens. Hij is altijd al een beetje het pispaaltje geweest en hoewel hij meerdere psychische problemen heeft, viel er weinig te merken aan hem aan de buitenkant. Hoewel het pesten regelmatig uit de hand liep, hield hij altijd zijn mond. Zijn thuissituatie was geen plek voor Thomas om over zijn problemen op school te praten en hij wilde zich niet aanstellen of de verklikker zijn.

    You thought you could control me? I'll make you bow

    Het was nog redelijk in te tomen, tot het compleet misging. Thomas kreeg een relatie tegen alle verwachtingen in, ook die van zichzelf. Hij was al snel tot over zijn oren op het meisje en zou werkelijk alles voor haar doen. De relatie duurde misschien een maandje maar voor iemand die weinig sociale contacten heeft en moeilijk vrienden maakt, was het moeilijk om zich niet te snel te hechten. Uiteindelijk konden de pestkoppen het niet meer binnen houden: het was allemaal één grote grap. Het meisje was op hem afgestapt omdat ze gewed had met wat vrienden dat ze hem zou weten te verleiden en verliefd zou maken. Zodra Thomas erachter kwam, knapte er iets in hem, iets wat al die jaren zich al op had gehoopt en hij nam wraak.
    DE ROLLEN
    Invullen:
    • Naam
    • Leeftijd (16-20)
    • Status op school; niet verplicht een stempel op te plakken maar beschrijf op zijn minst even hoe je personage in de klas ligt. Doet hij/zij mee aan de pesterijen of niet etc.
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis (& familie)
    • Eventuele extra's
    • Relaties

    GIRLS
    • Niah Santiago - 17 - The Queen - RTP 1.2 - Velns
    • Sam Reyes - 18 - status - RTP 1.1 - Estralita
    • Tessa Sandler - 19 - status - RTP 1.1 - Canagan
    • Lori McCurdy - 18 - status - RTP1.1 - Reeses
    • Yelena Romanov - 17 - status - RTP 1.2 - Norris
    • Valentina Griffin - 18 - status - RTP 1.3 - MIRANDA
    • Giovanna Sampaio - 20 - Bully - RTP1.3 - Device

    BOYS
    • Thomas Houston - 18 - Black sheep - RTP 1.2 - Velns
    • Lucas Houston - 18 - Harde werker - RTP 1.3 - Luftmensch
    • Tyler Hale - 19 - The Quarterback - RTP 1.2 - Mandalorian
    • Izak Tomaszewski - 18 - The Ice Prince - RTP 1.3 - Venustic
    • Heathcliff Evans - 19 - Wallflower - RTP 1.2 - Parasite
    • Kit Meester - 18 - The golden boy - RTP1.2 - Ziegler
    • Augustus Fisher • 19 • Stoner • RTP 1.3 • Parasite
                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
    Have fun!
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2020 - 12:57 ]

    Venustic schreef:
    Okay, Izak staat nu ook, ik hoop zo snel mogelijk naar relaties te kunnen kijken, maar moet echt nog even wat voor de studie doen. ;3

    I like him! Laat maar weten als je daar even voor kan zitten (typing)

    Augustus is wel af denk ik (op pagina 3). Ik krijg hem niet helemaal op papier zoals ik hem in gedachten heb, denk alleen dat je van wat er nu staat wel een redelijk beeld krijgt van waar ik naartoe wil met hem. Het komt er eigenlijk op neer dat hij een ignorant asshole is met een klein hartje en daarbij is hij nog even parttime kettingroker/stoner.

    Btw, heb Heathcliff's leeftijd veranderd naar 18, Augustus is 19 en heb zijn status veranderd van plain bully naar stoner.

    Voornamelijk voor Augustus, maar ook voor Heathcliff sta ik open voor relaties :)


    I just caught the wave in your eyes

    Parasite schreef:
    Augustus is wel af denk ik (op pagina 3). Ik krijg hem niet helemaal op papier zoals ik hem in gedachten heb, denk alleen dat je van wat er nu staat wel een redelijk beeld krijgt van waar ik naartoe wil met hem. Het komt er eigenlijk op neer dat hij een ignorant asshole is met een klein hartje en daarbij is hij nog even parttime kettingroker/stoner.

    Btw, heb Heathcliff's leeftijd veranderd naar 18, Augustus is 19 en heb zijn status veranderd van plain bully naar stoner.

    Voornamelijk voor Augustus, maar ook voor Heathcliff sta ik open voor relaties :)


    Got Ty for you? c:


    El Diablo.

    Parasite schreef:
    Augustus is wel af denk ik (op pagina 3). Ik krijg hem niet helemaal op papier zoals ik hem in gedachten heb, denk alleen dat je van wat er nu staat wel een redelijk beeld krijgt van waar ik naartoe wil met hem. Het komt er eigenlijk op neer dat hij een ignorant asshole is met een klein hartje en daarbij is hij nog even parttime kettingroker/stoner.

    Btw, heb Heathcliff's leeftijd veranderd naar 18, Augustus is 19 en heb zijn status veranderd van plain bully naar stoner.

    Voornamelijk voor Augustus, maar ook voor Heathcliff sta ik open voor relaties :)

    Zie je iets staan tussen wat ik nog zoek? Anders mag je wel een pb sturen (cool)

    Ik heb Tessa eventueel ook nog. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aangezien er vrij weinig te doen is op stage, ga ik tussendoor bezig met Jelena c:
    Dus ik hoop vandaag een innerlijk te hebben staan en haar open te kunnen zetten voor relaties.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.


    RELATIES EN EERSTE INDRUKKEN KIT MEESTER


    Sam Reyes • Aan het bespreken
    Lori McCurdy • Lori en Kit behoren tot dezelfde groep, maar dat betekent niet dat Kit een fan is van Lori. In haar gezicht is hij haar tegen haar, omdat dat sociaal gezien van hem verwacht wordt, maar dit is alles behalve gemeend. Hij heeft niks met haar.
    Tessa Sander • Kit zal Tessa wel kunnen waarderen, omdat zij niet meedoet aan de pesterijen.
    Yelena Romanov • Innerlijk even afwachten
    Tyler Hale • Tyler en Kit zijn al heel lang bevriend met elkaar, waardoor ze elkaar goed kennen. Tyler is een van de redenen waarom Kit meedoet aan de pesterijen, hij wilt zijn beste vriend niet kwijtraken.
    Thomas Houston • Kit krijgt bijles wiskunde van Thomas. Hij heeft eigenlijk niks tegen de jongen, maar hij heeft nou eenmaal de rol van pester op zich genomen om de rest van zijn vriendengroep tevreden te houden. Tijdens de bijles is Kit een stuk milder, omdat hij oprecht moeite heeft met wiskunde, maar in een groep zal hij nooit vriendelijk doen tegen Thomas.
    Heathcliff Evans • Wat er tussen deze twee speelt, is voor iedereen onduidelijk. Er hangt een bepaalde spanning, maar Kit houdt liever geheim dat hij zich aangetrokken voelt tot jongens. Hij flirt soms onbewust wel met Heath, maar zal dat publiekelijk altijd ontkennen.
    Niah Santiago • Niah en Kit zijn maatjes. Ze vinden het leuk om samen naar een pizzaria te gaan en over van alles bij te kletsen.
    Augustus Fisher • Augustus en Kit horen bij hetzelfde groepje, maar dat betekent niet automatisch dat ze elkaar goed liggen. Kit zal aardig in zijn gezicht doen, maar houdt het liever afstand van deze jongen.
    Valentina Griffin • Nog even over nadenken
    Izak Tomaszweski • Nog even over nadenken

    [ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 9:43 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zo Yelena heeft een innerlijk! C:
    Kan zijn dat ik thuis nog wat toevoeg etc. Maar goed. Ze staat dus open voor relaties!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Mijn plan is om morgen het speeltopic te openen, ik denk aan het eind van de middag of in de avond. Is dat genoeg tijd voor iedereen om rollen af te maken en relaties te bespreken?
    Zo niet, hoor ik het graag (:

    Velns schreef:
    Mijn plan is om morgen het speeltopic te openen, ik denk aan het eind van de middag of in de avond. Is dat genoeg tijd voor iedereen om rollen af te maken en relaties te bespreken?
    Zo niet, hoor ik het graag (:


    Perfect! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Velns schreef:
    Mijn plan is om morgen het speeltopic te openen, ik denk aan het eind van de middag of in de avond. Is dat genoeg tijd voor iedereen om rollen af te maken en relaties te bespreken?
    Zo niet, hoor ik het graag (:


    Ik vind her voor mijzelf te kort dag qua relaties, gezien ik vandaag en morgen gewoon tot 17.00 stage heb


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik vind alles prima. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Velns schreef:
    Mijn plan is om morgen het speeltopic te openen, ik denk aan het eind van de middag of in de avond. Is dat genoeg tijd voor iedereen om rollen af te maken en relaties te bespreken?
    Zo niet, hoor ik het graag (:


    Vind ik ook prima!

    Norris schreef:
    (...)

    Ik vind her voor mijzelf te kort dag qua relaties, gezien ik vandaag en morgen gewoon tot 17.00 stage heb

    Wat zou voor jou handiger zijn? Zaterdagochtend bijvoorbeeld of is dat nog te kort dag? C:

    Velns schreef:
    (...)
    Wat zou voor jou handiger zijn? Zaterdagochtend bijvoorbeeld of is dat nog te kort dag? C:


    Ik zie net dat iedereen ja zegt
    Dus laat maar, ik wil niet iedereen ophouden


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.