• The Shooter
    Damaged people are dangerous, they know how to make hell feel like home

    3 februari 2020 - Het gegil klonk als muziek in zijn oren terwijl hij langzaam door de gang voortbewoog. Onbedoeld stapte hij in een roodgekleurde plas, waardoor hij rode voetstappen achter liet. Het deerde hem niet, als hij eerlijk moest zijn dan gaf het enkel een grotere kick. Enerzijds voelde het alsof hij door een glazen bol naar de wereld keek op het moment, alsof hij hier niet echt was. Misschien zelfs alsof hij thuis achter zijn PlayStation zat en daar Call of Duty aan had gezet. Maar dat was niet zo. Hij bevond zich niet thuis in zijn kamer en in zijn handen had hij geen controller maar een semi automatisch wapen. Het voelde zwaar en licht tegelijkertijd terwijl hij zich voortbewoog, langzaam, op zoek naar zijn volgende doel.

    I tell myself I don't need anyone but the truth is nobody needs me

    DISCLAIMER
    Let op, in deze rpg komen gevoelige onderwerpen aan bod, dit kan niet voor iedereen geschikt zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan pesten maar ook de heftige shooting die we uit zullen schrijven. Mocht je problemen hebben met één van deze onderwerpen of hebben deze een negatief effect op je, zorg ervoor dat je altijd met iemand kan praten. Indien nodig staat mijn pb ook altijd open. 16+ activiteiten zijn toegestaan maar graag wel met een aankondiging bovenaan de post zodat deze meteen opvalt en ongeïnteresseerden gemakkelijk door kunnen scrollen.
    DE RPG
    Zoals je misschien al door had, draait deze rpg om een schietpartij op een middelbare school. Deze gebeurtenis is al heftig genoeg maar wij, als schrijvers achter onze rollen, zullen niet enkel met het moment van de shooting bezig zijn. De bedoeling is dat we in de rpg starten, 4 weken voor de shooting (6 januari 2020), hierna zullen we ook aan gang gaan met de nasleep hiervan. Wat voor invloed heeft deze gebeurtenis op onze personages (gehad), hoe gaan ze hiermee om? Hoewel de schietpartij dus centraal staat, leek het me vooral ook interessant om onszelf te verdiepen in de weg ernaartoe. Hoe reageren onze personages? Hoe gaan ze zich ontwikkelen?

    Do you ever wish you'd never been born?

    DE REGELS
    — 16+ is toegestaan mits je waarschuwt bovenaan je post
    — We volgen hier netjes de huisregels van Q
    — Drama onder de personages is prima, onder OOC's is niet toegestaan
    — We sluiten niemand buiten maar ben zelf ook ondernemend. Indien je dit moeilijk vind, kan en mag je me altijd benaderen via pb (:
    — Houd je rol realistisch en wees creatief; leef je uit

    DE SHOOTER
    Maar wie is de shooter dan? Thomas Houston, 18 jaar oud en senior op de Townsend Harris High School, Queens. Hij is altijd al een beetje het pispaaltje geweest en hoewel hij meerdere psychische problemen heeft, viel er weinig te merken aan hem aan de buitenkant. Hoewel het pesten regelmatig uit de hand liep, hield hij altijd zijn mond. Zijn thuissituatie was geen plek voor Thomas om over zijn problemen op school te praten en hij wilde zich niet aanstellen of de verklikker zijn.

    You thought you could control me? I'll make you bow

    Het was nog redelijk in te tomen, tot het compleet misging. Thomas kreeg een relatie tegen alle verwachtingen in, ook die van zichzelf. Hij was al snel tot over zijn oren op het meisje en zou werkelijk alles voor haar doen. De relatie duurde misschien een maandje maar voor iemand die weinig sociale contacten heeft en moeilijk vrienden maakt, was het moeilijk om zich niet te snel te hechten. Uiteindelijk konden de pestkoppen het niet meer binnen houden: het was allemaal één grote grap. Het meisje was op hem afgestapt omdat ze gewed had met wat vrienden dat ze hem zou weten te verleiden en verliefd zou maken. Zodra Thomas erachter kwam, knapte er iets in hem, iets wat al die jaren zich al op had gehoopt en hij nam wraak.
    DE ROLLEN
    Invullen:
    • Naam
    • Leeftijd (16-20)
    • Status op school; niet verplicht een stempel op te plakken maar beschrijf op zijn minst even hoe je personage in de klas ligt. Doet hij/zij mee aan de pesterijen of niet etc.
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis (& familie)
    • Eventuele extra's
    • Relaties

    GIRLS
    • Niah Santiago - 17 - The Queen - RTP 1.2 - Velns
    • Sam Reyes - 18 - status - RTP 1.1 - Estralita
    • Tessa Sandler - 19 - status - RTP 1.1 - Canagan
    • Lori McCurdy - 18 - status - RTP1.1 - Reeses
    • Yelena Romanov - 17 - status - RTP 1.2 - Norris
    • Valentina Griffin - 18 - status - RTP 1.3 - MIRANDA
    • Giovanna Sampaio - 20 - Bully - RTP1.3 - Device

    BOYS
    • Thomas Houston - 18 - Black sheep - RTP 1.2 - Velns
    • Lucas Houston - 18 - Harde werker - RTP 1.3 - Luftmensch
    • Tyler Hale - 19 - The Quarterback - RTP 1.2 - Mandalorian
    • Izak Tomaszewski - 18 - The Ice Prince - RTP 1.3 - Venustic
    • Heathcliff Evans - 19 - Wallflower - RTP 1.2 - Parasite
    • Kit Meester - 18 - The golden boy - RTP1.2 - Ziegler
    • Augustus Fisher • 19 • Stoner • RTP 1.3 • Parasite
                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

    [ bericht aangepast op 2 april 2020 - 12:57 ]

    Norris schreef:
    (...)

    Ik zie net dat iedereen ja zegt
    Dus laat maar, ik wil niet iedereen ophouden

    We houden allemaal rekening met elkaar, je zegt het maar! Ik wil niemand pushen maar ook voorkomen dat de rest enthousiasme verliest.
    Je hebt haar al grotendeels staan dus ik denk dat relaties echt geen probleem is - ook als er al een paar gepost hebben, maar als je dat vervelend vindt, laat dan gewoon eventjes weten wat voor jou uit komt :)

    Velns schreef:
    I'm looking for:
    Niah:
    • Best friend(s)
    • Iemand die ze helpt met huiswerk of gewoon labpartner waarmee ze graag samen huiswerk maakt (:
    • Iemand waar ze regelmatig tegen klaagt over al dat gepest, kan ook tegen een pestkop zijn en dat ze hem op zijn nummer probeert te zetten
    • Ex boyfriend - Tyler
    • Flirty's/flings/whatever we kunnen bedenken en iets in romantische trant/flirterig is
    • Iemand waarmee ze regelmatig een lesuur skipt om naar starbucks/pizzaria/whatever te gaan - Kit
    • Other idea's?

    Thomas:
    • 'Vriendinnetje'
    • Diegene die hem uiteindelijk vertelt dat zijn relatie fake is - Lori
    • Een vriend of eventueel iemand waarmee hij bevriend was tot diegene zich aansloot bij het populaire groepje en hem dus 'vergat'
    • Misschien iemand die weet dat hij maagd is om een gênante reden, eventueel gecombineerd met bovenstaande en dat dus ook heeft rondgestrooid
    • Echt een fysieke pester
    • Iemand aan wie hij bijles moet geven vanuit een docent maar wat dus voor geen meter gaat - Kit
    • Other idea's?


    Gio kan een van deze of beiden zijn voor Thomas?


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    DevIce schreef:
    (...)

    Gio kan een van deze of beiden zijn voor Thomas?

    Fysieke pesters heb ik er een aantal maar dat mag altijd meer zijn natuurlijk, niet dat ik vrouwen onderschat maar jongens zijn daar in wel wat logischer I gues? XD al zal hij nooit een meid terugslaan oid.
    Dat dat hij nog maagd is heb ik nog niemand voor en lijkt me wel leuk :Y) pb me even dan kunnen we bespreken hoe ze daar achter is gekomen etc (:

    Velns schreef:
    (...)
    Fysieke pesters heb ik er een aantal maar dat mag altijd meer zijn natuurlijk, niet dat ik vrouwen onderschat maar jongens zijn daar in wel wat logischer I gues? XD al zal hij nooit een meid terugslaan oid.
    Dat dat hij nog maagd is heb ik nog niemand voor en lijkt me wel leuk :Y) pb me even dan kunnen we bespreken hoe ze daar achter is gekomen etc (:


    Ja is indd wel iets logischer. Ik pb je even.

    Ben verder nog op zoek naar evt. andere relaties. Als iemand iets leuks heeft voor Gio dan let me know!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 13:26 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Mandalorian schreef:
    (...)

    Als iemand nog geïnteresseerd is, let me know :Y)


    Als je nog iets zoekt: Drinking buddy?


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Goed, het is niet mijn sterkste vak - maar hier mijn relatielijstjes. Volgens mij heb ik met iedereen wel aardig besproken hoe en wat. Mocht je nou zoiets hebben van dat klopt helemaal niet, let me know :Y) Yelena, Valentina, Giovanna, Lucas en Roxy komen zsm(:

    SAM REYES
    De twee dames hebben een niet al te beste start gemaakt, nadat Sam halverwege de middelbare schoolperiode op school kwam. Lori vond het nodig een opmerking naar Sam’s hoofd te slingeren, maar was er niet op voorbereid een weerwoord terug te krijgen. Sindsdien vliegen de opmerkingen en streken heen en weer.

    TESSA MAE SANDLER
    Zowel Tessa als Lori zitten in het cheerleadersteam, waar de twee elkaar dan ook van kennen. Daardoor hebben ze een goede vriendschap opgebouwd en ze kunnen dan ook goed met elkaar overweg. Het enige puntje van discussie zijn de pesterijen die Lori uithaalt. Zelf ziet ze er het probleem niet van in, terwijl Tessa er toch wel op tegen is. Iets dat ze Lori duidelijk laat merken.

    YELENA TATIANA ROMANOV
    Komt.

    TYLER NOLAN HALE
    Ze hebben geen vaste relatie, maar zijn ook niet onbekend van elkaar op liefdesgebied. Ty is degene die Lori van haar maagdelijkheid heeft afgeholpen en nog steeds gebeurt er genoeg tijdens of na een feestje. De twee hebben elkaar (goed) leren kennen door football, waar Ty quarterback is en Lori het team aanmoedigt met de cheerleaders. Lori is ook de persoon voor wie Ty een soft spot heeft.

    THOMAS HOUSTON
    Thomas is een gemakkelijk mikpunt wat pesterijen betreft, en Lori vind dit tijdens school een prima tijdverdrijf. Ze is zich absoluut van geen kwaad bewust en heeft ook zeker niet door wat dit allemaal met de jongen doet. Nou ja, misschien ergens ook wel maar daar is ze niet mee bezig. Lori valt Thomas vooral lastig met (scheld)woorden en opmerkingen, al pest ze de jongen zo nu en dan ook fysiek.

    HEATHCLIFF EVANS
    Hoewel Lori in eerste instantie weinig op had met de jongen en hem vooral links liet liggen, heeft ze toch bij hem aangeklopt voor wiskunde-bijles aangezien dit rampzalig gaat bij Lori. Op deze manier leert ze Heathcliff toch anders kennen en zal ze hem (voorlopig) niet pesten. Het belangrijkste is nu toch wel dat haar wiskundecijfers omhoog gaan.

    KIT MAXWELL MEESTER
    Kit is één van de jongens die ook tot de populaire kliek hoort en Lori heeft niks tegen hem. Ze mag hem graag en zeker door de wilde feestjes die hij geeft. Ze doet aardig tegen en beschouwt hem als een vriend, hoewel ze niet weet dat die vriendschap niet wederzijds is.

    NIAH SANTIAGO
    Lori vind Niah cool, vooral de manier waarop ze haar eigen plan trekt en vooral niet doet wat de rest van de school wel doet. Hierdoor kan Lori niets anders doen dan respect hebben voor Niah en zijn de twee vriendinnen. Hun enige ruzie gaat over Ty, Niah’s ex, maar met wie Lori hét nog weleens doet – iets dat Niah niet ontgaat.

    AUGUSTUS FISHER
    Lori en Augustus zien elkaar als beste vrienden en kennen elkaar vanaf de geboorte. Ze begrijpen elkaar en allebei doen ze mee aan de pesterijen tegen Thomas. Toch wordt er af en toe op feestjes (in een dronken bui) ook weleens gezoend, al weten beide niet goed of dat wel of niet met verliefdheid te maken heeft.

    VALENTINA GRIFFIN
    Komt.

    IZAK KONSTANTYN TOMASZEWSKI
    Over het algemeen kunnen Lori en Izak goed met elkaar overweg. Lori weet dat Izak wat rustiger van zichzelf is, waardoor Lori zich in zijn bijzijn ook rustiger gedraagt. Toch gaat dit niet altijd op, waardoor er nog wel eens wat irritaties over en weer spelen en Izak ook duidelijk laat merken wanneer Lori zich te druk gemaakt.

    GIOVANNA SAMPAIO
    Lori heeft Gio vooral leren kennen via haar ex, Augustus, met wie Lori al een jarenlange goede vriendschap heeft. Lori en Gio werden meteen vriendinnen en konden goed met elkaar overweg. Ook toen de relatie tussen Augustus en Gio over ging, bleven Lori en Gio vriendinnen. Toch steekt het Gio dat Lori zo close is met Augustus, iets waar Gio eigenlijk wel jaloers op is.

    LUCAS HOUSTON
    Komt.

    ROXY MADISON
    Komt.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 9:11 ]

    Wat ik me trouwens nog afvraag, nu Thomas een zogenaamde relatie heeft / krijgt, doen de andere popi's dan ook normaal tegen Thomas? (blush)

    Reeses schreef:
    Wat ik me trouwens nog afvraag, nu Thomas een zogenaamde relatie heeft / krijgt, doen de andere popi's dan ook normaal tegen Thomas? (blush)

    Nee daar ging ik niet van uit, eigenlijk is het alleen maar makkelijker om hem zo op bijvoorbeeld feestjes mee te krijgen (:
    Ik weet ook niet hoe Valentina er precies in staat - die kan natuurlijk makkelijk hem overtuigen dat ze bang is zelf het pispaaltje te worden en daarom er niks aan doen als hij gepest wordt. Of dat het bedoeld is als grapje en hij zich niet zo druk moet maken (:

    Mag in het speeltopic Kit een keer een feestje geven? He's rich AF en his parents don't care c:
    Drama guaranteed


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Mag in het speeltopic Kit een keer een feestje geven? He's rich AF en his parents don't care c:
    Drama guaranteed

    Sure! Ik overwoog om te starten met een feestje om eerlijk te zijn :Y)
    misschien dat Niah het mee georganiseerd heeft? Die is wel dol op feestjes geven en aangezien ze toch buddy's zijn, hehe

    Velns schreef:
    (...)
    Sure! Ik overwoog om te starten met een feestje om eerlijk te zijn :Y)
    misschien dat Niah het mee georganiseerd heeft? Die is wel dol op feestjes geven en aangezien ze toch buddy's zijn, hehe


    Love it!
    Ik zoek nog een goede foto van de Meesters' villa


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hey mensen, mag ik ff jullie mening? Ik twijfel een beetje over de FC van Augustus. I love him, maar ik weet niet of 'ie eigenlijk wel fitting is voor een asshole haha.

    Mijn huidige FC, Evan Roderick:



    Opties die ik momenteel overweeg:

    Ilya Dlakov


    Giove Taioli


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ben klaar met Lucas, Thomas' tweelingbroer ^^ Ik moet de rollen nog doorlezen en dat doe ik morgen, want fuck concentratie. Ik heb wel al even het praattopic doorgenomen met de relatielijstjes en nog wat tussen de voorstellen gekeken:

    Bij Sam: Lucas heeft een ietwat verborgen alcoholverslaving, dus dat kan een prima geheim zijn?

    Bij Tyler: ik denk dat ze vijanden zijn. Niet alleen omdat Lucas nu niet echt iets op heeft met de kwelgeesten van zijn broer, maar ook omdat Niah hem bijles geeft en hij wel eens met haar flirt (wbw)

    Bij Kit: ik denk ook vijanden, want zie Ty, maar misschien is het interessant of leuk dat Lucas tegelijk ook Kit wat doet twijfelen aan zijn geaardheid? Het hoeft niet natuurlijk, dat kan je zelf kiezen (:


    Voor de anderen: als je al iets weet, shoot! En anders zal ik morgen goed nadenken (:


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    Ik ben klaar met Lucas, Thomas' tweelingbroer ^^ Ik moet de rollen nog doorlezen en dat doe ik morgen, want fuck concentratie. Ik heb wel al even het praattopic doorgenomen met de relatielijstjes en nog wat tussen de voorstellen gekeken:

    Bij Sam: Lucas heeft een ietwat verborgen alcoholverslaving, dus dat kan een prima geheim zijn?

    Bij Tyler: ik denk dat ze vijanden zijn. Niet alleen omdat Lucas nu niet echt iets op heeft met de kwelgeesten van zijn broer, maar ook omdat Niah hem bijles geeft en hij wel eens met haar flirt (wbw)

    Bij Kit: ik denk ook vijanden, want zie Ty, maar misschien is het interessant of leuk dat Lucas tegelijk ook Kit wat doet twijfelen aan zijn geaardheid? Het hoeft niet natuurlijk, dat kan je zelf kiezen (:


    Voor de anderen: als je al iets weet, shoot! En anders zal ik morgen goed nadenken (:


    Sounds good to me ^^


    El Diablo.

    Parasite schreef:
    Hey mensen, mag ik ff jullie mening? Ik twijfel een beetje over de FC van Augustus. I love him, maar ik weet niet of 'ie eigenlijk wel fitting is voor een asshole haha.

    Mijn huidige FC, Evan Roderick:



    Opties die ik momenteel overweeg:

    Ilya Dlakov


    Giove Taioli



    I am indecisive, don't ask me :")