• The Shooter
    Damaged people are dangerous, they know how to make hell feel like home

    3 februari 2020 - Het gegil klonk als muziek in zijn oren terwijl hij langzaam door de gang voortbewoog. Onbedoeld stapte hij in een roodgekleurde plas, waardoor hij rode voetstappen achter liet. Het deerde hem niet, als hij eerlijk moest zijn dan gaf het enkel een grotere kick. Enerzijds voelde het alsof hij door een glazen bol naar de wereld keek op het moment, alsof hij hier niet echt was. Misschien zelfs alsof hij thuis achter zijn PlayStation zat en daar Call of Duty aan had gezet. Maar dat was niet zo. Hij bevond zich niet thuis in zijn kamer en in zijn handen had hij geen controller maar een semi automatisch wapen. Het voelde zwaar en licht tegelijkertijd terwijl hij zich voortbewoog, langzaam, op zoek naar zijn volgende doel.

    I tell myself I don't need anyone but the truth is nobody needs me

    DISCLAIMER
    Let op, in deze rpg komen gevoelige onderwerpen aan bod, dit kan niet voor iedereen geschikt zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan pesten maar ook de heftige shooting die we uit zullen schrijven. Mocht je problemen hebben met één van deze onderwerpen of hebben deze een negatief effect op je, zorg ervoor dat je altijd met iemand kan praten. Indien nodig staat mijn pb ook altijd open. 16+ activiteiten zijn toegestaan maar graag wel met een aankondiging bovenaan de post zodat deze meteen opvalt en ongeïnteresseerden gemakkelijk door kunnen scrollen.
    DE RPG
    Zoals je misschien al door had, draait deze rpg om een schietpartij op een middelbare school. Deze gebeurtenis is al heftig genoeg maar wij, als schrijvers achter onze rollen, zullen niet enkel met het moment van de shooting bezig zijn. De bedoeling is dat we in de rpg starten, 4 weken voor de shooting (6 januari 2020), hierna zullen we ook aan gang gaan met de nasleep hiervan. Wat voor invloed heeft deze gebeurtenis op onze personages (gehad), hoe gaan ze hiermee om? Hoewel de schietpartij dus centraal staat, leek het me vooral ook interessant om onszelf te verdiepen in de weg ernaartoe. Hoe reageren onze personages? Hoe gaan ze zich ontwikkelen?

    Do you ever wish you'd never been born?

    DE REGELS
    — 16+ is toegestaan mits je waarschuwt bovenaan je post
    — We volgen hier netjes de huisregels van Q
    — Drama onder de personages is prima, onder OOC's is niet toegestaan
    — We sluiten niemand buiten maar ben zelf ook ondernemend. Indien je dit moeilijk vind, kan en mag je me altijd benaderen via pb (:
    — Houd je rol realistisch en wees creatief; leef je uit

    DE SHOOTER
    Maar wie is de shooter dan? Thomas Houston, 18 jaar oud en senior op de Townsend Harris High School, Queens. Hij is altijd al een beetje het pispaaltje geweest en hoewel hij meerdere psychische problemen heeft, viel er weinig te merken aan hem aan de buitenkant. Hoewel het pesten regelmatig uit de hand liep, hield hij altijd zijn mond. Zijn thuissituatie was geen plek voor Thomas om over zijn problemen op school te praten en hij wilde zich niet aanstellen of de verklikker zijn.

    You thought you could control me? I'll make you bow

    Het was nog redelijk in te tomen, tot het compleet misging. Thomas kreeg een relatie tegen alle verwachtingen in, ook die van zichzelf. Hij was al snel tot over zijn oren op het meisje en zou werkelijk alles voor haar doen. De relatie duurde misschien een maandje maar voor iemand die weinig sociale contacten heeft en moeilijk vrienden maakt, was het moeilijk om zich niet te snel te hechten. Uiteindelijk konden de pestkoppen het niet meer binnen houden: het was allemaal één grote grap. Het meisje was op hem afgestapt omdat ze gewed had met wat vrienden dat ze hem zou weten te verleiden en verliefd zou maken. Zodra Thomas erachter kwam, knapte er iets in hem, iets wat al die jaren zich al op had gehoopt en hij nam wraak.
    DE ROLLEN
    Invullen:
    • Naam
    • Leeftijd (16-20)
    • Status op school; niet verplicht een stempel op te plakken maar beschrijf op zijn minst even hoe je personage in de klas ligt. Doet hij/zij mee aan de pesterijen of niet etc.
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis (& familie)
    • Eventuele extra's
    • Relaties

    GIRLS
    • Niah Santiago - 17 - The Queen - RTP 1.2 - Velns
    • Sam Reyes - 18 - status - RTP 1.1 - Estralita
    • Tessa Sandler - 19 - status - RTP 1.1 - Canagan
    • Lori McCurdy - 18 - status - RTP1.1 - Reeses
    • Yelena Romanov - 17 - status - RTP 1.2 - Norris
    • Valentina Griffin - 18 - status - RTP 1.3 - MIRANDA
    • Giovanna Sampaio - 20 - Bully - RTP1.3 - Device

    BOYS
    • Thomas Houston - 18 - Black sheep - RTP 1.2 - Velns
    • Lucas Houston - 18 - Harde werker - RTP 1.3 - Luftmensch
    • Tyler Hale - 19 - The Quarterback - RTP 1.2 - Mandalorian
    • Izak Tomaszewski - 18 - The Ice Prince - RTP 1.3 - Venustic
    • Heathcliff Evans - 19 - Wallflower - RTP 1.2 - Parasite
    • Kit Meester - 18 - The golden boy - RTP1.2 - Ziegler
    • Augustus Fisher • 19 • Stoner • RTP 1.3 • Parasite
                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
    Have fun!
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2020 - 12:57 ]

    Ik heb nog niks geschreven. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    LUCAS HOUSTON:

    -      Sam: kent zijn 'geheim' waarschijnlijk omdat ze hem een paar keer dronken is tegengekomen. Lucas zal haar waarschijnlijk eerder vermijden, omdat hij vindt dat ze zich moeit met dingen waarmee ze zich niet hoeft te moeien.

    -      Lori: Vijanden - wordt besproken

    -      Tessa: Ik denk dat dit wel redelijk positief kan zijn, maar dan eerder wanneer ze elkaar alleen tegenkomen? Of toch zonder het populaire kliekje.

    -      Yelena: Ik kan haar niet goed inschatten, dus stel maar iets voor (:

    -      Tyler: Deze twee kunnen elkaar echt niet uitstaan, niet alleen omdat Ty het leven van Lucas' tweelingbroer verkloot, maar ook omdat Lucas best close is met zijn ex, en dat alleen maar 'verergert'.

    -      Thomas: Tweelingbroers en soms een moeilijke band. Ze geven om elkaar, maar Lucas weet ook niet goed wat hij met hem aan moet. Hij kan wel eens boos worden, al is dat eigenlijk verdraaide wanhoop.

    -      Heath: wordt besproken

    -      Kit: Deze twee zijn geen vrienden, omwille van Thomas. Wat Lucas niet weet, is dat er mogelijk wat aantrekkingskracht is vanuit Kit naar hem toe.

    -      Niah: Deze twee zijn sowieso vrienden. Ze zijn beide teamcaptains in lacrosse, waardoor ze al een grote connectie hebben met elkaar. Daarbuiten krijgt Lucas ook hulp bij scheikunde van Niah en sindsdien is er ook wel wat geflirt tussen de twee, dat alleen maar verder en verder gaat.

    -      Gus: Deze twee zijn geen vrienden, omwille van Thomas.

    -      Val: Geen vrienden en Lucas zal haar enorm wantrouwen.

    -      Izak: wordt besproken

    -      Gio: Deze twee zijn geen vrienden omwille van Thomas.



    ROXY MADISON:
    -      Sam: Roxy zal haar te intimiderend en agressief vinden om toenadering te zoeken.

    -      Lori: Vijanden - wordt besproken

    -      Tessa: Roxy zal erg vriendelijk reageren op Tessa, maar zichzelf niet in dezelfde 'league' rekenen en dus haar afstand bewaren, om niet verkeerd op te vallen.

    -      Yelena: Ik kan haar niet goed inschatten, dus stel maar iets voor (:

    -      Tyler: Een klein tijdje geleden besloot Roxy voor het eerst eens naar een van de populaire feestjes te gaan. Ze stak oprecht moeite in haar uiterlijk - met behulp van vriendinnen - waardoor ze veel meer bekijk kreeg dan ze gewend was. Zo trok ze ook de aandacht van Tyler, wat ze moeilijk kon geloven. Ze ging dan ook mee in zijn handelingen toen ze begonnen te zoenen, maar zodra het meer begon te worden, voelde ze zich er niet goed bij. Ze protesteerde wel wat, maar misschien niet genoeg, en hij ging steeds verder. Uiteindelijk werd hij door iemand anders tegengehouden en kon ze ontsnappen voor ze haar maagdelijkheid verloor.
          Sindsdien weet ze niet zo goed wat ze ermee aan moet. Ze herinnert zich vooral het verschrikkelijke gevoel, maar denkt dat ze misschien overdreef en niet duidelijk genoeg was. Ze hoopt het vooral van zich af te kunnen zetten en gezien hij haar weer negeert zoals ervoor, probeert ze zich er gewoon overheen te zetten. Bijna alsof het allemaal maar een droom was.

    -      Thomas: Ze heeft veel medelijden met hem en zou eigenlijk graag toenadering zoeken, maar durft dat niet uit pure angst voor de pesters. Echter, als ze hem helemaal alleen tegenkomt, zal ze wel vriendelijk hallo zeggen en hem zo goed mogelijk behandelen.

    -      Heath: wordt besproken

    -      Kit: Zoals Gus: ik denk dat ze hem niet zou opgevallen zijn, of hoogstens als een onbelangrijk seutje. Misschien dat dit veranderd is omdat Tyler met haar bezig is geweest?

    -      Niah: In de lagere school waren ze goede vriendinnen, tot Roxy naar een andere school ging. Ze zijn wat uit elkaar gegroeid en omdat Niah nu veel hoger op de sociale ladder staat, durft Roxy haar niet meer te benaderen. Ze is wel nog altijd vriendelijk.

    -      Gus: Zoals Kit/wordt besproken.

    -      Val: Roxy zal haar zo veel mogelijk vermijden. Misschien af en toe wat stomme opmerkingen naar Roxy toe?

    -      Izak: wordt besproken

    -      Gio: Roxy zal haar zo veel mogelijk vermijden. Misschien af en toe wat stomme opmerkingen en/of gemene streken naar Roxy toe?


    Mhm?

    Roxy staat ergens tegen een muur, dus als iemand haar wil lastigvallen: go ahead ^^


    Mhm?

    @Mandalorian ik heb echt heel lang naar het huis van Tyler zitten kijken, dacht eerst dat het een Sims build was :')


    I just caught the wave in your eyes

    Parasite schreef:
    @Mandalorian ik heb echt heel lang naar het huis van Tyler zitten kijken, dacht eerst dat het een Sims build was :')


    I wish I could build like that :'D
    Nee, maar Tyler heeft een modern-style huis nodig. And it needed to be extra :Y)


    El Diablo.

    Mandalorian schreef:
    (...)

    I wish I could build like that :'D
    Nee, maar Tyler heeft een modern-style huis nodig. And it needed to be extra :Y)


    Ik ben vooral in de war met wat binnen en buiten is. Man, als hij een feestje organiseert, gaan er volgens mij veel dronken kiddo's tegen de ramen lopen, haha. I would


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Ik ben vooral in de war met wat binnen en buiten is. Man, als hij een feestje organiseert, gaan er volgens mij veel dronken kiddo's tegen de ramen lopen, haha. I would


    Dat is de grootste reden voor hem om een feestje te gooien, he likes a good laugh :Y)


    El Diablo.

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Ik ben vooral in de war met wat binnen en buiten is. Man, als hij een feestje organiseert, gaan er volgens mij veel dronken kiddo's tegen de ramen lopen, haha. I would


    Nu je het zegt... Knap (verwarrend) staaltje architectuur. En dat over die ramen, dat doet me een beetje denken aan Abercrombie & Fitch winkels. Die zijn altijd matig belicht met heel veel spiegels en enkele dooropeningen tussen de ruimtes en ik ben daar regelmatig verdwaald geraakt en tegen spiegels aan gelopen, lmfao.

    btw, ik ben bezig met een Augustus post :)


    I just caught the wave in your eyes

    ''Ik kan natuurlijk altijd Niah even roepen als ik daar weer zin in heb,''

    RUDE. Zie d'r maar weg te krijgen bij Lucas, Tyler. Lukt je niet. denk ik (cat)

    [ bericht aangepast op 22 maart 2020 - 9:40 ]

    Luftmensch schreef:
    Roxy staat ergens tegen een muur, dus als iemand haar wil lastigvallen: go ahead ^^


    Als je nog niemand hebt, ik kan Lori straks wel ff langs sturen :Y) Die gaat nog wel een drankenrondje halen (blush)

    Reeses schreef:
    (...)

    Als je nog niemand hebt, ik kan Lori straks wel ff langs sturen :Y) Die gaat nog wel een drankenrondje halen (blush)


    Tot nu toe niet (:


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Tot nu toe niet (:


    Dan ga ik Lori straks posten!

    Ik ga proberen vandaag Ti af te maken en te posten c: Ik heb een blaasontsteking en moest vandaag naar de huisarts (zo lekker steriel allemaal door corona) voor een kuur. Joeeee fijn

    Ik neem aan dat Ti met Thomas aankomt? c: Ik ga ook kijken of ik alle posts door kan lezen terwijl ik een Hamilton-party houd en probeer alle raps mee te zingen :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Millay schreef:
    Ik ga proberen vandaag Ti af te maken en te posten c: Ik heb een blaasontsteking en moest vandaag naar de huisarts (zo lekker steriel allemaal door corona) voor een kuur. Joeeee fijn

    Ik neem aan dat Ti met Thomas aankomt? c: Ik ga ook kijken of ik alle posts door kan lezen terwijl ik een Hamilton-party houd en probeer alle raps mee te zingen :')

    Oh dear, beterschap!
    Yes, ik heb Thomas bewaard voor je (: al mag ze hem best meteen dumpen op het feest hahha

    Millay schreef:
    Ik ga proberen vandaag Ti af te maken en te posten c: Ik heb een blaasontsteking en moest vandaag naar de huisarts (zo lekker steriel allemaal door corona) voor een kuur. Joeeee fijn

    Ik neem aan dat Ti met Thomas aankomt? c: Ik ga ook kijken of ik alle posts door kan lezen terwijl ik een Hamilton-party houd en probeer alle raps mee te zingen :')


    Beterschap!!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.