• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.




    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 (agami) 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:


    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 14:55 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    'Het is niet alleen jouw probleem,' antwoordde Onyx koppig. 'Ik zie je dan wegkwijnen. Ik voel me er dan schuldig over. Ik raak dan alsnog een vriend kwijt.'
    Zijn kaak verstrakte. Hij klonk kleinzerig en hij schaamde zich voor zijn zwakte, voor het toegeven dat hij bang voor haar was. Ze was te onvoorspelbaar, net als hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Ik mag toch hopen dat ik daar te koppig voor ben. Bovendien, heb je ooit wel eens in mijn hoofd gekeken? A bag full of cats. Die doen niet aan wegkwijnen." Jester schoof een stukje dichterbij. "Bovendien, als ik in staat ben om een stuk van jou weer boven water te halen dat de bodem van de oceaan wel een leuk kampeerplekje vond, dan kan jij dat stuk van mij wel weer overhalen om de Himalaya eens met rust te laten." Zijn lippen krulden in een scheve grijns. "En zo niet, ach. Hebben we toch een wereldreis gemaakt."

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 2:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx keek hem peinzend aan. Het maakte niet uit wat Jester zei, tegenwoordig liet het zijn lippen altijd ietsje opkrullen. Misschien was ie inderdaad allang van het padje af. Reddeloos verloren. 'Je zit nou toch niet je gave op me te gebruiken hè? Om me ervan te overtuigen dat jij al die kopzorgen waard bent?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Kopzorgen? Om mij?" Jester grijnsde. "Nee man, vrienden zijn met mij is a walk in the park. Iedere ochtend ontbijt op bed, nooit een beslissing waar je tijdens het strafwerk effe spijt van krijgt en daarna om in een kreuk ligt, en natuurlijk houd ik me altijd aan de regels." Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen. "Kortom; ik ben zo'n catch dat ik mijn gave niet eens nodig heb."

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 2:09 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    'Op dat ontbijt op bed wacht ik anders nog steeds met smart. Die fase heb ik nog niet bereikt?' Het bleef hem verbazen hoe makkelijk Jester hem toch altijd weer in een beter humeur kon brengen, en ergens vroeg hij zich af waarom hem dat de afgelopen vijf jaar niet was gelukt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Alleen als je het heel lief vraagt, want die lijst was stiekem volledig sarcastisch."

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 2:12 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    'Ik moet erom vrágen? Weg romantiek. Dat wordt wat, morgenavond. Ik geloof dat ik mijn verwachtingen moet bijschaven.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Sorry, Scary Vibes. Het leven is geen sprookje." Jester rekte zich uit en sprong van het bankje af. "Als je je ooit zorgen maakt of iets echt is of niet, bedenk een code-woord. Code-zin. Code-steen-papier-schaar- nee die is te makkelijk te hacken. Code-iets. De dag dat ik het niet weet, geef je me een hengst en valt de hallucinatie vast aan diggelen. Met een beetje geluk raakt je vuist het verantwoordelijke kreng."

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 2:19 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Studieobject 7223

    "Wel, Vienna had een plan," zei hij trots. "Ik ben als Vienna mijn examen ingegaan en heb Moreau voor minstens tien minuten voor de gek gehouden. Hij dacht echt dat ik Vienna was. Hij was daardoor zo onder de indruk, dat ik nog alleen een keer moest bewijzen dat ik met gemak heen en weer kon veranderen dat hij daar het wel prima vond. Ik moest alleen nog een paar theoretische vragen beantwoorden, die waren heel makkelijk." Hij grijnsde naar Adam en zag dat Vienna al afgedwaald was. Misschien moest hij maar een manier bedenken om haar goed te bedanken, misschien morgen bij het bal.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna

    Ze was lichtelijk jaloers op Fayr. Zij had al stellig een kleur voor zichzelf gekozen, Vienna wilde dat ze wist wat zij wilde. Ze trok verschillende jurken uit het rek, maar werd er nog niet heel vrolijk van. Uiteindelijk trok ze een aantal groene jurken uit het rek. Groen, dat zou vast goed passen bij haar kleur ogen. Met een paar jurken in haar hand wachtte het meisje tot Fayr ook haar keuzes had gemaakt en ze verdwenen tegelijkertijd het pashok in. Ze spraken af dat ze elke jurk aan elkaar zouden laten zien, hoe waardeloos hij ook zat. Bij de eerste jurk schoot Vienna al in de lach, ze leek te verdwijnen in deze jurk. "Ben je er klaar voor, Fayr?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam

    Adam vroeg zich af hoe dat was, een meisje zijn. Lichaamsdelen hebben die je normaal niet had. Zeker vlak voor zo'n examen vond hij dat best een gewaagde verandering, maar het bewees wel dat Michiel zekerder van zijn kunnen was dan hij zelf had gedacht. En dan was hij ook nog eens een meisje geweest dat hij mooi vond, dat hij bewonderde. Het zorgde voor een knoop in zijn maag.
    'Fijn dat ze je zo geholpen heeft,' zei hij, al kon hij de steek jaloezie niet helemaal onderdrukken. Vienna had daar wel met hem gestaan, had hem wel tot het moment supreme kunnen steunen. Adam had hij er niet bij willen hebben.
    Hij duwde de jaloezie weg. Michiel vond haar nou eenmaal leuk. Hij zou komend weekend nog wel meer dingen gaan zien die hij moeilijk vond, maar hij moest vooral blij voor zijn vriend zijn omdat hij wel kans maakte bij het meisje van zijn dromen.
    'Was het niet gek om een meisje te zijn?' vroeg hij zich toch af. 'Je hebt toch... andere dingen.'
    Hij bloosde een beetje doordat Agami naast hem zat, maar het leek hem toch een redelijke vraag.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 9:42 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dezi

    Het was druk in het winkeltje, dat met een flinke galagarderobe was uitgebreid. Officieel had ze nog geen date, maar ze zou tot het laatste moment wachten. Ze kon Adam onder druk zetten, en het was veel leuker als hij zijn date moest laten zitten. Dat leverde hem alleen maar meer stress op. Haar vriendin was ook nog niet door iemand gevraagd, al wist ze dat ze daar niet rouwig om was. 'Wat voor soort jurk wil je?' vroeg Dezi, terwijl ze jurk voor jurk opzij schoof.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    Onyx keek hem van opzij aan. 'Zo werkt het niet. Als je in haar hallucinatie zit, zal ik daar heus niet in zitten. Tenzij een roedel wolven mijn lijf uit elkaar scheurt, ofzo.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Studieobject 7223

    "Ik..." Oh help, Adam had gelijk. Michiel voelde een blos naar zijn wangen stijgen. Hij wist zeker dat zijn hele hoofd nu rood zag. "Ik heb daar niet over nagedacht," piepte hij. Hij sloeg beschaamd zijn handen voor zijn ogen. Had hij vreemde dingen gedaan? Nee toch? Hij wist niet eens of hij wel volledig Vienna had gekopieerd. Had hij zijn .. ding laten verdwijnen? Bijna had Michiel de neiging om in zijn broek te kijken of daar nog wat zat, maar hij weerstond die neiging. Het was vast allemaal goed gegaan, hij wist niet eens hoe dat eruit zag bij een meisje. Opeens maakte hij zich ontzettend veel zorgen over wat hij gedaan had. Zou Vienna het raar gevonden hebben? "Ik moest gewoon het examen halen en Vienna stelde dat voor. En ik probeerde me Vienna voor te stellen zoals ik haar altijd zie. Maar ik weet niet of ik ook.. of ik ook dat gedaan heb," ratelde hij.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fersephone

    "Als ik me er maar makkelijk in kan bewegen," mompelde het meisje. Ze trok een rode jurk uit het rek. Waarom deden ze dit ook alweer? Waarom had ze zich over laten halen door Dezi om een nieuwe jurk uit te zoeken? Ja, ze droeg graag jurken. Maar om dit speciaal te moeten doen voor deze gelegenheid, iets zat daar dwars. "En jij ideeën?"


    It's never gonna happen, Guys.