• Let's talk, shall we?
          How are you feeling?
                What do you want to see?

    Voorkant huis; Achterkant huis
    Linkerzijde woonkamer; Rechterzijde woonkamer; Keuken;
    Standaard slaapkamers; Badkamers (delen per 2 personen nu);
    Homegym; Massageruimte + sauna;
    Home Cinema; Wine cellar; Feestruimte;
    Buitenlounge; Zwembad; Hidden grotto; Privéstrand
    Relaxruimte voor meditatie?;

    Iemand die er nog iets aan toe wil voegen? c:

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 11:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Hello everyone, who wants to start a relationship with my char?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mine!^^


    Faith is everything.

    Hii ^^


    El Diablo.

    Mine.

    Alvera staat open voor relaties. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zal zelf straks eens in elkaar flansen wat ik voor zowel Wren als Maël zoek — al zal de tweede nog te nieuw zijn voor iets specifieks, vrees ik. c: Mocht iemand iets specifieks zoeken voor hun char, dan kun je het altijd delen hier. Dat is wel een gemakkelijk begin voor iedereen.

    Sowieso staan ze beide open voor zowat alles, dus shoot. ^^

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 21:25 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Gabriella staat ook open voor van alles, ondanks dat ze nieuw zal zijn. So.. If anyone is interested(:


    Faith is everything.

    Hiii.
    Ook Dustin staat open voor alles. Zal morgen even ieder zijn char goed doorlezen :]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Voor Wren zoek ik naar;
    Een dame die haar partner in crime is / zal worden.
    Iemand die vaker haar slachtoffer is voor haar SFX makeup.
    Een buddy met wie ze ‘s nachts graag horrorfilms kijkt.
    Haar favoriete Kiss cam buddy, met wie ze aardig intiem op kan gaan in de opdracht.
    Degene met wie ze eigenlijk aardig wat flirt, eventueel onschuldig.
    Iemand die haar zus (Gabriella) niet gaat mogen, en daarom niet hoog staat bij haar.
    Een persoon die ze Spaans leert, en die haar misschien ook wat leert.
    Een dame die haar interesse gepiekt heeft, en daar besef van heeft / gaat krijgen.
    Got an idea? Share. c:
    Voor Maël zoek ik naar;
    Een dame die geïnteresseerd is, of puur met hem flirt om te zien hoe hij reageert.
    Degene die hem wil ompraten om wel mee te doen aan Kiss cam.
    Iemand met wie hij potentie heeft goede vrienden te worden, maar met wie hij onwijs veel verschilt.
    Got an idea? Share. c:



    Zelf lees ik snel de rollen door voor ideeën tussen de characters, maar ik ben eerder iemand die er lekker over brainstormed, dus als iemand ideeën heeft — ik bijt niet, enkel mijn pb heeft soms de neiging. Maar feel free. ^^ Mocht je een interessant idee hebben voor een relatie dan stel dit vooral voor. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Hmm het is akelig stil hier Red Group. ^^ Ik heb maar even voorstellen gemaakt voor relaties, het is allemaal nog erg globaal en zoek zelf (zoals de post hierboven zichtbaar maakt) nog specifieke relaties voor mijn chars, maar tada;

    Relatievoorstellen:
    Wren ft. Alvera — Elf
    Oud lid: Deze twee dames kunnen het goed vinden en zullen geen moment aan hun oprechtheid tegenover elkaar twijfelen. Wren weet dat ze op Alvera kan rekenen als ze haar nodig heeft, en zal haar ook altijd hetzelfde idee terug proberen te geven. Er is veel vertrouwen tussen de twee latina’s, en her en der gaan ze ook zeker eens wat leuks doen, waarschijnlijk iets om hun lichaam te sieren met naalden. Sarcasme is hun favoriete mechanisme om te communiceren, gelieve over anderen dan over elkaar (al zijn ze daar ook niet vies van).

    Wren ft. Valeria — Dolly
    Oud lid: Wren heeft zoveel liefde voor Valeria, iets dat nooit echt verdwenen is. Ze ziet de dame echt als een van haar beste vrienden, en zal haar toevertrouwen met alles. Valeria is Wren’s favoriete knuffelmaatje — en daarbij verlopen hun Kiss cam’s ook altijd met aardig wat vermaak voor het publiek. Her en der is er een korte frustratie tegenover de andere dame wegens de verkregen aandacht, maar deze twee zijn veel te close om er echt woede over te voelen en zullen elkaar eerder proberen te overtreffen dan wat anders.

    Wren ft. Gabriella — Gabby
    Nieuw lid: Haar één jaar jongere zusje, voor wie Wren alles zal doen. Voor haar zal ze door het vuur gaan, en letterlijk haar leven geven. Wanneer iemand aan haar komt, komen ze echter aan Wren. Degene die Wren te vriend willen houden zullen zich ten alle tijden moeten gedragen tegenover haar zusje, want één woord vanuit haar dat ze onterecht behandeld is en de duistere kant van Wren komt naar boven. De eerste man die ook maar enige vorm van interesse zal gaan hebben in haar zusje zal het hard te verduren krijgen.

    Wren ft. Dustin — Mr. Tall, Dark and Brooding
    Oud lid: Wren is gek op Dustin, en wanneer er gefeest wordt is ze snel in zijn nabijheid te vinden. Ook trekt ze hem vaak willekeurig haar kamer in om een impromptu fotoshoot te maken met haar SFX makeup op, iets waar ze niemand anders aan toe zou vertrouwen. Vreemd genoeg kunnen deze twee ook goede gesprekken hebben, iets waar ze hem altijd dankbaar voor is. Deze twee hebben al eens samen het bed gedeeld, en zijn er niet vies van dit vaker voor te laten komen.

    Wren ft. Ayanna — Gorgeous
    Nieuw lid: Wren koos er persoonlijk voor om Ayanna toe te voegen aan hun huidige lineup, juist omdat ze zo anders is — in de meest positieve zin van het woord. Ze ziet veel potentie in de dame, en kan niet wachten om haar echt beter te leren kennen.

    Wren ft. Maël — Frenchie
    Nieuw lid: Wren zag wel iets interessants schuilen achter deze verlegen ogende jongeman. Zijn dikke Franse accent sierde hem, en Wren is daarom erg geïnteresseerd wat hij te brengen heeft binnen hun vertrouwde groep.

    Wren ft. Noah — Frenemy
    Oud lid: Wren is dol op Noah, begrijp dat vooral niet verkeerd, en al helemaal wanneer de jongeman in drag te vinden is. Het is echter de spotlight die ze weigert te delen, of eerder gezegd op wil geven grotendeels van de tijd. Ze weet dat ze niet is opgewassen tegen hem op dat vlak, en heeft er soms wat moeite mee dat niet te laten doorschemeren. Wanneer ze echter geen competitie hebben daarover, kan Wren uren met hem over make-up praten.

    Relatievoorstellen:
    Maël ft. Wren — Wren
    Oud lid: Wren zal enige interesse tonen in Maël als wie hij is als persoon, waardoor hij wat losser bij haar durft te zijn. Dit betekend echter niet dat enige aanrakingen hem niet weer terug kunnen laten trekken, maar tot zijn geluk is dat niet wat er achter Wren te vinden is, en lijkt haar interesse niet op die manier te zijn.

    Maël ft. Alvera — Alvera
    Oud lid: Maël zou eerder verlegen worden van de aantrekkelijke Alvera dan wat anders, al zou hij zeker niet weglopen van een mogelijk interessant gesprek.

    Maël ft. Valeria — Valeria
    Oud lid: Ook Valeria zal hem eerder verlegen kunnen maken dan wat anders met haar charmante gedrag en zelfs haar touchy gedrag, mocht dat eens zijn kant op komen.

    Maël ft. Gabriella — Gabriella
    Nieuw lid: Beide twijfelen over Kiss cam, maar buiten dat om zal hij haar wel mogen. Gabriella komt ook wat rustiger over, en dat is iets dat Maël wat meer op zijn gemak zal laten voelen.

    Maël ft. Dustin — Dustin
    Oud lid: Maël zal niet zo’n fan van Dustin zijn, al zal hij zichzelf daardoor toch lichtelijk haten. Zijn resting bitch face zal Maël niet zozeer het idee geven dat hij met hem wil praten, waardoor hij hem zelf niet op zou zoeken. Verder zijn de twee erg verschillend, en kan het juist zijn dat Maël wat meegetrokken zal worden door Dustin, zodat hij zich wat kalmer op kan stellen.

    Maël ft. Ayanna — Ayanna
    Nieuw lid: Om hoe ze zich zal dragen zal Maël denken dat de dame alles op een rijtje heeft, waardoor hij haar niet zo gauw zou benaderen, daar is hij immers te onzeker voor. Haar eerlijkheid zou hem ook eerder kunnen bezeren dan wat anders, dus wanneer hij dat weet zal hij eerder geneigd zijn haar te ontwijken, iets waar hij ook tegelijk spijt van zal hebben.

    Maël ft. Noah — Noah
    Nieuw lid: Maël heeft nog nooit een drag queen ontmoet in zijn leven, en is all for it. Dit zal hem dan ook erg interesseren, want hij heeft wel degelijk een gezonde portie nieuwsgierigheid in zich. Ondanks dat geïntimideerd zal zijn door Noah, zal de nieuwsgierigheid winnen en zal hij hem wel durven benaderen met een vriendelijke bedoeling.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 11:32 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    ^ I Like it


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zal straks ook eens kijken of ik een lijstje met ideeën opgesteld krijg qua relaties. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik had trouwens foto's van het huis in dit topic gegooid voor nu. Is iedereen het ermee eens, of hebben jullie echt nog een must-have in het huis nodig dat ik gemist heb? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Sorrysorrysorry! Ik ga vanavond proberen om een relatie lijstje voor Gab te maken, en het huis is echt ontzettend mooi zo, niks meer aan doen c:


    Faith is everything.


    Ik snap het als mensen het wat drukker hebben etc, niet iedereen zit in deze tijd natuurlijk thuis en heeft niets te doen. Toch zou ik wat meer reacties wel kunnen waarderen in alle eerlijkheid. Ik heb veel werk aan dit RPG verricht, zelfs dingen achter de schermen (zoals komende opdrachten om het in leven te houden) en zou het daardoor jammer vinden dit RPG te zien zinken voordat het start. Ik ben zelf erg enthousiast, en hoop dat jullie dit delen?


    I'm your little ray of pitch black.

    Hier nog altijd even enthousiast!
    Ik zal straks echt even eens een lijstje maken en hier plaatsen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'