• Let's talk, shall we?
          How are you feeling?
                What do you want to see?

    Voorkant huis; Achterkant huis
    Linkerzijde woonkamer; Rechterzijde woonkamer; Keuken;
    Standaard slaapkamers; Badkamers (delen per 2 personen nu);
    Homegym; Massageruimte + sauna;
    Home Cinema; Wine cellar; Feestruimte;
    Buitenlounge; Zwembad; Hidden grotto; Privéstrand
    Relaxruimte voor meditatie?;

    Iemand die er nog iets aan toe wil voegen? c:

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 11:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Alvera

    Relaties:

    Wren De Léon — Best friends.
          Alvera (Elf genoemd door enkel en alleen de burnette wie haar beste vriendin is) en Wren kennen elkaar al vanaf het begin van de Red Group. Beide dames zijn erg aan elkaar, evenals goed op elkaar ingestemd — wat geld voor vele aspecten binnen hun vriendschap, evenals het werk dat ze al jaren samen doen.
    Alvera koestert de band dan ook die ze beide delen, waarin niet veel geheimen voor lijken te komen.

    Mäel Carise — Friends.
          [ Komt nog ]

    Dustin Cole Scofield — Ex.
          Na een relatie van bijna meer dan twee jaar is dit stel uiteindelijk uit elkaar gegaan. Het werk wat ze beide doen binnen The Red Group — eveneens de plek waar ze elkaar hebben leren kennen en hun relatie tot stand is gekomen — heeft na een lange periode toch voor enkele wrijvingen gezorgd. Jaloezie duikelde op, daar geen van beide van plan was/is te stoppen met bepaalde taken die ze doen.
    Alvera heeft nog altijd gevoelens voor Dustin, hetgeen wat ook nooit over is gegaan sinds de breuk en waar ook geen enkel probleem in heeft gezeten. Doordat de relatie nog niet enorm lang over is kan dit nog merkbaar zijn tussen het tweetal.


    Oke, dit is mijn lijstje tot nu toe. Ik ben alleen kwijt wat we nu voor Alvera x Mäel besproken hadden. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hehe dat is een goede. Ik geloof dat wat eruit was gekomen was dat Maël geïntimideerd zou zijn door Alvera (door zowel haar gedrag als uiterlijk), maar dat hij haar wel zeker zou mogen zodra hij haar eenmaal zou kennen? Dat Alvera het als een uitdaging zou zien om hem uit zijn schulp te trekken als het ware? ^^ Oh en volgens mij wilde je het met haar laten proberen dat ze hem Kiss Cam ging laten doen. c: Maar ik kan begrijpen gezien de verbroken relatie met Dustin dat dat niet helemaal zo zal gebeuren? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ooh dat was het, ja!
    Nah, werk is werk toch? Dus Alvera kennende zal ze hem alsnog proberen voor de Kiss Cam te krijgen. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het speeltopic is er dan eindelijk! c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Wooh! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kan iedereen zich een beetje vinden in de start van het rpg? Want ik ben er ook niet vies van dit aan te passen. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    De start is voor mij prima (:


    Faith is everything.

    Wat mij betreft is de start perfect! (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Gelukkig. c:

    Ik wilde vandaag schrijven, maar voel me niet al te best. Ik hoop zeker morgenavond geschreven te hebben.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ga vandaag of morgen aan de slag! Wie o wie voor mijn dame eventueel?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yaay. c:
    Ik heb eventueel Maël, maar dat zal niet echt een waardige ontmoeting zijn haha. Ik zit er anders stiekem over na te denken om hem als een van de laatste gewoon naar binnen te laten glippen. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Haha, heel stiekem zodat hij denkt ongezien aanwezig te zijn. x'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hahaha precies dat dus. XD Little did he know a party is what's gonna happen...


    I'm your little ray of pitch black.

    Wie voor mijn dame, of kan ik verwerken in mijn post?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alvera misschien?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'