• Let's talk, shall we?
          How are you feeling?
                What do you want to see?

    Voorkant huis; Achterkant huis
    Linkerzijde woonkamer; Rechterzijde woonkamer; Keuken;
    Standaard slaapkamers; Badkamers (delen per 2 personen nu);
    Homegym; Massageruimte + sauna;
    Home Cinema; Wine cellar; Feestruimte;
    Buitenlounge; Zwembad; Hidden grotto; Privéstrand
    Relaxruimte voor meditatie?;

    Iemand die er nog iets aan toe wil voegen? c:

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 11:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Oké, ze is kort maar Alvera staat er. Wie wil is vrij om op haar in te haken. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Alvera misschien?

    Was dat tegen mij, of niemand in 't speciaal?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Was dat tegen mij, of niemand in 't speciaal?


    Dat was in reactie op jou inderdaad. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)
    Dat was in reactie op jou inderdaad. (:

    Ah, oke. Ik had geen idee, gezien er niet echt een specifieke naam bij stond. Maar ik wil best met m'n perso naar Alvera komen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ah, oke. Ik had geen idee, gezien er niet echt een specifieke naam bij stond. Maar ik wil best met m'n perso naar Alvera komen?


    Nee, ik had er ook niet aan gedacht te quoten. Is goed, Ayanna is meer dan welkom. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yes, send her to the dark side, Lolicia. If she's gonna be too scared at least. :Y)


    I'm your little ray of pitch black.

    Canagan schreef:
    (...)
    Nee, ik had er ook niet aan gedacht te quoten. Is goed, Ayanna is meer dan welkom. ^^

    Dan zal ik morgen een post schrijven waarin ze naar je perso toe komt.

    Ik denk niet dat ze haar zelfs in the dark side kunnen luchten, Guavara. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lukt het iedereen een beetje te schrijven?


    I'm your little ray of pitch black.

    Guavara schreef:
    Lukt het iedereen een beetje te schrijven?


    Voor mij lukt het prima (:


    Faith is everything.

    Me to. Ik ben nog aan het wachten. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Albon » Yatra


    Faith is everything.

    Heb net een post afgeschreven voor een andere RP. Ayanna schrijven staat voor vandaag tevens op m'n to—do—list, maar kan ergens vanavond op z'n vroegst pas komen. Ben de afgelopen weken druk bezig geweest, dus probeer m'n rust te herpakken.

    [ bericht aangepast op 13 april 2020 - 17:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Neem je tijd, we hebben geen haast. (:

    Canagan —> Elentiya.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb maar even een derde char erbij gepakt, en zowel Maël als Sargon even richting de feestruimte gestuurd om leven te toveren. ^^
    Sargon is erg gezellig en sociaal, dus ik zie hem een vriendelijke relatie met alle oude leden hebben — stiekem is hij wat sceptisch over de nieuwe leden, maar dat neemt niet weg dat hij hen graag wil ontmoeten. Dus... relaties? Anyone?
          Ik heb hem maar naar Val gestuurd, omdat die alleen is, en ik hen wel een goede relatie zie hebben. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Better late than never, maar hier is Gab's relatielijstje. Degenen die er niet tussen staan heb ik nog geen flauw idee voor, en voor degenen die er wel tussen staan; als je nog andere ideeën hebt, shoot them at me c:

    - Wren; Deze dame is Gabby's oudere zus, en ze is dan ook dol op haar. Al zal Gabriella soms van mening zijn dat de beschermende kant van Wren in haar richting soms wel minder kan.
    - Alvera; Gabriella kent haar vooral als beste vriendin van haar zus, maar verder ook eigenlijk niet heel erg goed. Ze zou in ieder geval geen hekel aan Alvera hebben.
    - Maël; Het feit dat ze beide nieuw zijn zal vrijwel direct een band tussen de twee scheppen. Gabriella zal hem vrijwel direct gaan mogen, en zijn Franse accent wat duidelijk hoorbaar is zal ze zeker kunnen waarderen.
    - Sargon; Gabriella vind Sargon een aantrekkelijke man, met wie ze het zeker goed zal kunnen vinden. Ze kan hem ook zeker kunnen waarderen.
    - Valeria; Gab weet niet goed wat ze van Val moet vinden, ik zie ook niet echt een goede band tussen beide dames ontstaan.




    Faith is everything.