• Let's talk, shall we?
          How are you feeling?
                What do you want to see?

    Voorkant huis; Achterkant huis
    Linkerzijde woonkamer; Rechterzijde woonkamer; Keuken;
    Standaard slaapkamers; Badkamers (delen per 2 personen nu);
    Homegym; Massageruimte + sauna;
    Home Cinema; Wine cellar; Feestruimte;
    Buitenlounge; Zwembad; Hidden grotto; Privéstrand
    Relaxruimte voor meditatie?;

    Iemand die er nog iets aan toe wil voegen? c:

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 11:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Om iedereen even netjes in te lichten: Lolicia doet niet meer mee met het RPG.


    I'm your little ray of pitch black.

    Guavara schreef:
    Om iedereen even netjes in te lichten: Lolicia doet niet meer mee met het RPG.

    Fijn dat ik daar zelf de tijd voor heb gekregen. Dat wilde ik zelf nog in het topic vermelden.

    Mijn excuses voor de mogelijk negatieve sfeer die er nu hangt, maar ik heb besloten met deze RP te stoppen omdat ik dat niet wil voeden. Een fijne RP gewenst.

    [ bericht aangepast op 18 april 2020 - 14:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hiyaa,

    Ik wilde iedereen even vragen of ze toevallig een leuk ideetje hadden voor de eerste opdracht — eentje waar ook degene die niet 16+ doen aan mee kunnen doen. c: Zelf spelen er enkele ideeën door mijn hoofd, maar mocht iemand enige vorm van input hebben, dan hoor ik dat maar al te graag! Helaas valt door de 16+ horror ook niet onder de mogelijkheden hehe, dus dat is wel een puntje. ^^
          De opdrachten kunnen een speurtocht zijn, of bijvoorbeeld meer iets weg hebben van een scene spelen waar een klant om vraagt. Het kan eventueel ook zijn dat de oude leden de nieuwe leden bijvoorbeeld moeten negeren om te zien hoe ze reageren. Hoe dan ook, de mogelijkheden zijn eindeloos, en ik hoor graag wat van jullie op dat vlak! ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Oude leden die de nieuwe leden gaan negeren, dat beloofd alleen al wat, haha.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wat mij dan weer leuk lijkt, is een geblindeerde speurtocht? Dan heb je dus oud x nieuw en nog een keer oud x nieuw die geblinddoekt en wel aan elkaar vast zitten, waarbij de andere twee oud leden die dan overblijven, opdrachten gaan geven en het geheel coördineren?


    Faith is everything.

    Ooh, als de oude leden de nieuwe negeren. Damn, that's going to be interesting :'D


    El Diablo.

    Elentiya en Mandalorian — jullie zijn duivelig hahaha. Maël wordt verlegen van vrouwen! En hoe kan Wren haar zusje nou gaan negeren zonder een familieoorlog te gaan ontketenen? XD Well... laten we dan maar starten met het negeren — dat dat een soort van afgesproken afspraak is geweest onder de oude leden? Well, natuurlijk ook dat het een echte opdracht is waar iedereen geld voor zal ontvangen. Een lekker, klein zakcentje van... laten we zeggen $200?

    Al wil ik ook wel de speurtocht doen, want dat klinkt stiekem ook wel echt interessant in mijn ogen. Ö Om mijn chars niet samen te voegen zou het dan waarschijnlijk zijn;
    Maël & Alvera (& Val?) vs Sargon & Gabby (& Wren?) — Dan zijn Val en Wren degene die als het ware instructies moeten geven. Dit zijn net de twee van wie ik wel iets duiveligs verwacht, dus dat lijkt me stiekem ook wel geniaal? Maar zeg me maar gewoon als iemand het niet ziet zitten, want ik wil het leuk houden voor iedereen. c:

    [ bericht aangepast op 19 april 2020 - 20:00 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Haha Wren die Gabby negeert zonder een family feud te veroorzaken? Dat zou interessant worden c: Dat bedrag is wel nice, dat de nieuwelingen in ieder geval gelijk iets kunnen verdienen, dus dat is prima voor mij in ieder geval. De samenstelling voor de speurtocht klinkt ook heel nice, en dat is voor jou ook veel makkelijker ivm je eigen personages. En ik zie Wren en Val inderdaad wel evil opdrachten geven, dus ik ben voor zoals je het omschrijft (:


    Faith is everything.

    Yatra schreef:
    Haha Wren die Gabby negeert zonder een family feud te veroorzaken? Dat zou interessant worden c: Dat bedrag is wel nice, dat de nieuwelingen in ieder geval gelijk iets kunnen verdienen, dus dat is prima voor mij in ieder geval. De samenstelling voor de speurtocht klinkt ook heel nice, en dat is voor jou ook veel makkelijker ivm je eigen personages. En ik zie Wren en Val inderdaad wel evil opdrachten geven, dus ik ben voor zoals je het omschrijft (:
    Laten we maar even hopen dat Maël niet zo verlegen van Gabby gaat worden hij eens een goede blik op haar heeft geworpen dan, anders gaat het een lange avond worden zo hahaha. Ik bedenk me alleen dat er geen tijd is gezet. Misschien een minimum van een half uur? Of gewoon tot iemand zegt dat het genoeg is? c:

    Haha ja, want ik heb geen zin om Sargon, Maël en Wren in één groep te zetten haha. Dat zou pure drama worden denk ik ook... niet de beste chars om samen te voegen vrees ik.
    Yes, sowieso dat Wren en Val de mean bitches gaan zijn die gewoon eerder met de ander zijn teams gaan fucken dan wat anders. Tenminste, als Mandalorian en Elentiya het ermee eens zijn? Eventueel dat we dit ook door kunnen schuiven naar de volgende dag als dat beter uitkomt. ^^
    Er komen opdrachten genoeg, evenals kiss cams genoeg haha. Oeh... talking about Kiss Cam. Iemand behoefte aan een innig moment waar de ander niets vanaf weet, feel free to play it out!


    I'm your little ray of pitch black.

    Guavara schreef:
    (...) Laten we maar even hopen dat Maël niet zo verlegen van Gabby gaat worden hij eens een goede blik op haar heeft geworpen dan, anders gaat het een lange avond worden zo hahaha. Ik bedenk me alleen dat er geen tijd is gezet. Misschien een minimum van een half uur? Of gewoon tot iemand zegt dat het genoeg is? c:

    Haha ja, want ik heb geen zin om Sargon, Maël en Wren in één groep te zetten haha. Dat zou pure drama worden denk ik ook... niet de beste chars om samen te voegen vrees ik.
    Yes, sowieso dat Wren en Val de mean bitches gaan zijn die gewoon eerder met de ander zijn teams gaan fucken dan wat anders. Tenminste, als Mandalorian en Elentiya het ermee eens zijn? Eventueel dat we dit ook door kunnen schuiven naar de volgende dag als dat beter uitkomt. ^^
    Er komen opdrachten genoeg, evenals kiss cams genoeg haha. Oeh... talking about Kiss Cam. Iemand behoefte aan een innig moment waar de ander niets vanaf weet, feel free to play it out!


    Haha Maël hoeft niet verlegen te worden, Gabby won't bite c: Ja een minimum lijkt me wel handig, en ik zie ook wel gebeuren dat iemand het op een gegeven zat is.

    Ook dat, maar voor jou zou het ook niet leuk zijn om constant tegen je eigen personages te moeten praten. En die drie samen zou inderdaad een hel worden, vooral voor Maël denk ik zo c:
    Haha ja dat zie ik ook wel gebeuren, Wren zal er toch een voorkeur voor hebben dat haar zusje zou 'winnen' (': Hehe ja dat is natuurlijk ook wel belangrijk, dat zij het ermee eens zijn c:
    We kijken natuurlijk gewoon hoe het loopt, ik ben in ieder geval benieuwd hoe het allemaal gaat lopen c:


    Faith is everything.

    Ik vind het allemaal prima. (:
    Word dan dat een miniskip naar een moment waarop het ingaat, of gewoon vanaf nu in post?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    Ik vind het allemaal prima. (:
    Word dan dat een miniskip naar een moment waarop het ingaat, of gewoon vanaf nu in post?
    Ik denk dat we het best een afspraak kunnen maken dat vanaf het betreden van de ruimte de nieuwelingen genegeerd zullen worden? Of heeft iemand eerder behoefte aan een miniskip als dit ingaat? Dat er een bepaald liedje start en — poef! — ignored?


    I'm your little ray of pitch black.

    Mij maakt het niet uit, wat het beste/fijnste is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind het allemaal prima, ik neem ook wel aan dat het negeren niet eeuwig zou duren, zoals bijvoorbeeld iemand die het zat is of een bepaalde tijd? Niet dat Gabby en Maël de rest van het feest genegeerd gaan worden c:


    Faith is everything.

    Guavara ⇝ Cleaner


    I'm your little ray of pitch black.