• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 (agami) 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:


    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^



    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 15:19 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin

    "Wat ben je nu moeilijk aan het doen?" vroeg hij grinnikend. Hij keek naar Adam die stond te stuntelen onder de douche. Zijn ogen gleden over het lichaam heen van Adam en besefte zich opeens dat hij Adam ontzettend knap vond. Adam heeft echt een lekkere kont. Merrin schrok van zichzelf en voordat Adam hem betrapte op staren, wendde Merrin gauw zijn ogen af. Had hij dat nu serieus gedacht? Om de gedachte uit zijn hoofd te verjagen, vroeg hij door. "Flesje draaien? Dat is toch een kus-spelletje?" Hij liet een kreun horen. "Oh nee, wie heb ik gekust?"

    [ bericht aangepast op 25 maart 2020 - 8:38 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla

    Eigenlijk wilde hij Dezi helemaal niet in zijn plan betrekken, hoe minder ze wist hoe beter. En het feit dat hij haar beste vriendin erbij wilde halen in plaats van haar zou hem waarschijnlijk niet in dank afgenomen worden. Yrla keek even opzij en toen heel rustig de eetzaal rond. Het was rustig, maar niet rustig genoeg om niet afgeluisterd te worden. "Niet hier," zei hij dan ook. "Mocht je het willen weten, moet je het me straks nog even vragen." Hij nam nog een aantal happen van zijn ontbijt. "Je kunt me ook jou plannen vertellen," zei hij met een grijns.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam

    Adam haatte zijn wangen, die om de haverklap begonnen te blozen. Zo ook nu. Hij had gehoopt dat Michiel niets vreemds opmerkte, maar hij legde het er veel te dik bovenop. Inmiddels rilde hij doordat hij onder de koude douche stond, maar het effect mocht er wezen. Hij draaide de temperatuur weer iets omhoog en draaide zich toen nerveus naar Merrin toe, die onder de douche naast hem was gaan staan. Even was hij afgeleid door de druppels die over zijn schouders rolden en een pad vonden naar beneden.
    'Uhm, ja,' zei hij. 'De eerste die je draaide was Onyx. Daarna draaide Vienna jou en ik ook,' zei hij vlug.
    Heel even liet hij zijn blik langs Michiels lichaam dwalen, gewoon zodat hij er overheen kon stappen en hij zich niet meer zo vreselijk opgelaten voelde. Het hielp niet heel erg, het kloppende gevoel keerde weer terug toen hij ontdekte dat ieder deel van Michiel even mooi was. Weer was hij geneigd om zich naar de muur toe te draaien om zijn reactie te verbergen, maar hij slaagde erin toch te blijven staan en het zo goed en zo kwaad als het ging te negeren. 'En als laatste draaide je Jester, maar toen had je geen zin meer en zijn we gestopt.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    "Oh, ik was gelukkig niet zo dronken dat ik dat deed. Trauma voor het leven was dat geweest. En ik denk dat ik blij mag zijn dat ik mijn kus met Onyx ben vergeten." Hij pakte de shampoofles die hij naast hem op de grond had gezet en begon zijn haren te wassen. Hij had Vienna gekust. Daar baalde hij nu wel van dat hij het niet kon herinneren. Misschien had die kus zijn gevoelens uit kunnen leggen, had hij begrepen wat het betekende om zich zo te voelen. Hij was net aan het overdenken wat hij ermee kon, toen hij zich iets anders besefte. "Wacht, zei je nou dat wij hebben gekust?" zei hij met een grijns. "Kan ik goed kussen?" Hij stootte Adam plagerig aan met zijn elleboog, voor hij de shampoo uit zijn haar waste.


    It's never gonna happen, Guys.

    Dezi

    'Goh, je laat het allemaal wel erg spannend klinken.' Ze nam een slok van de smoothie die ze gehaald had. 'Ik ga improviseren. Vanmiddag ga ik maar eens een wandelingetje met de nieuwe kneus maken, dan zal ik hem eens vertellen dat ik bezorgd ben een teamlid kwijt te raken omdat ik de vorige dag heb gezien dat hij wel érg rode wangetjes kreeg toen hij zijn vriend moest zoenen. Waarschijnlijk raakt hij dan meteen in paniek, dus dan kan ik hem vertellen dat ik ooit een vriend had die ook op jongens viel, maar die ik ervan af heb geholpen en die nu - geheel terecht natuurlijk - een afkeer van jongens als hij heeft.' Ze kon het niet nalaten te grijnzen, want alleen al de gedáchte dat Yrla op jongens zou vallen vond ze hilarisch. Toch dacht ze dat die knul bereid was om alles te geloven zolang hij maar dacht dat er een oplossing was. 'Ik eis dat hij met mij naar het bal gaat en vanaf dat moment wordt hij mijn nieuwe vriendje die eindelijk écht inziet dat hij zijn huidige beste vriend moet loslaten. En zodra dat stuk is, wel...' Ze haalde haar schouders op. 'Dan kan ik weer op zoek gaan naar een nieuw speeltje en blijft hij alleen achter.' Ze keek Yrla aan. 'Wat denk je? Goed recept voor een echte heartbreak. Het enige wat me zorgen blijft baren zijn Jester en Onyx,' gaf ze toe. 'Onyx was altijd al onvoorspelbaar, maar de laatste tijd doet hij echt raar. Echt raar, bedoel ik dan. Er valt geen pijl meer op zijn gedrag te trekken.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam

    Adam kreeg een droge keel toen Michiel over de kus begon. Vlug begon hij ook zijn haren met shampoo in te smeren, maar zijn gedachten reisden weer terug naar vannacht, toen hij wederom gedroomd had dat ze écht hadden gekust. Ja - daar had hij goed gekust. Fantastisch. Dat was echter alleen een fantasie geweest.
    'Nou ja, het was natuurlijk niet met tong ofzo,' zei hij met trillende stem. Over tongzoenen praten terwijl je naakt naast je crush staat. Hoe krijg je het voor elkaar, Adam. En het dan raar vinden dat je een stijve krijgt? Je bent walgelijk. Als hij wist wat er nu in je omging zou hij moeten kotsen. Net als gisteravond. Denk je nou echt dat dat door de drank kwam? Het waren jóúw walgelijke lippen waar hij van moest kotsen. Hij voelde een steek in zijn maagstreek. Uit alle macht duwde hij de gedachte weg en vervolgde, deels om de stem in zijn hoofd te overtuigen: 'Dus veel had je niet verkeerd kunnen doen, het was maar een klein kusje.'
    Het waren er twee. Je bent de enige die de spelregels van zo'n simpel spel kan verbreken door iemand twéé keer te kussen. Een jongen nog wel. Iedereen die niet dronken was, weet nu je geheim. Het is een kwestie van tijd voordat je een spuit krijgt.
    De stem riep weer schaamte en angst op en hij sloot zijn ogen, boog zijn hoofd naar achteren terwijl hij zijn haren begon uit te spoelen, zodat hij Michiel in elk geval even niet hoefde aan te kijken.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2020 - 9:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla

    Die grijns van Dezi betekende niet veel goeds. "Laat me raden, die vriend ben ik." Hij liet een diepe zucht horen. Het was wel duidelijk wat Yrla vond van twee jongens bij elkaar, hij kon zich niet indenken dat hij ooit een andere jongen zou zoenen. Alleen de gedachten daaraan liet nu al de kriebels over zijn rug lopen. Gadver! Heel even voelde hij zijn wenkbrauwen zakken. Hij wist niet zo goed of hij zich nu zo rot voelde door het feit dat Dezi een ander een leugen voor ging houden dat hij ooit op jongen viel of door het feit dat Dezi zich met zijn plan bemoeide. Aan de andere kant, ze waren een team. En Dezi haar werk zou hem alleen maar helpen bij zijn wraak op kneus. Direct stond er weer een glimlach op zijn gezicht. "Misschien moeten we dan ook een beetje stoken tussen Jester en Onyx als we dit vol willen houden..."


    It's never gonna happen, Guys.

    Dezi

    'Stoken tussen Jester en Onyx? Dat lijkt me wel wat,' gaf ze toe. 'Die twee hebben samen veel te veel invloed. Maar ik zou echt niet weten hoe. Ze hebben overal schijt aan.' Ze zoog nadenkend haar onderlip naar binnen. 'Al moeten ook zij een zwakke plek hebben. Dat kan niet anders.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Oke, het antwoord van Adam was niet heel bevredigend. Als hij goed gezoend had, had Adam hem dat vast vol enthousiasme verteld, al was het maar een kus. De blik die daarna verscheen op Adam zijn gezicht liet Merrin zich nog ellendiger voelen. Was hij dan echt zo slecht geweest? Hij stopte zijn hoofd snel onder de warme kraan in de hoop dat hij de gedachte aan zoenen van zich af kon spoelen. Het werkte echter niet. Nu maakte hij zichzelf zelfs nog meer zorgen om vanavond. Wat als Vienna hem wilde zoenen? Blijkbaar was hij er ontzettend slecht in...
          Merrin draaide de kraan uit en greep zijn handdoek van het rek af. Zonder er verder op in te gaan, begon te jongen zich af te drogen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla

    "Ik en Jes kennen elkaar heel goed, maar ik zou zo even niet een, twee, drie kunnen bedenken wat ik tegen hem kan gebruiken. Ja, ik weet hoe ik hem boos kan krijgen, maar om tussen die twee te komen." Yrla keek even ernstig voor zich uit. Wilde hij dat? Wilde hij serieus het nog erger maken voor Jes? "Laat me even nadenken, ik kom wel op iets." Hij nam de laatste happen van zijn ontbijt en ruimde snel zijn spullen op. Dit voelde niet goed. Hij had zich voorgenomen wraak te nemen op de kneuzen, en een beetje naamlozen te pesten, maar dit ging veel verder dan dat. Wat zeb en Dezi wilden ging verder dan dat. Niet voor het eerst besloot Yrla dat het tijd werd om Zebediah te gaan spreken, en de enige manier was via Maxwell. Hij liep terug naar Dezi, die aan de tafel was blijven wachten. "Ga je mee shoppen, ik heb nog een pak nodig voor vanavond?"

    [ bericht aangepast op 25 maart 2020 - 13:11 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam

    Na zijn woorden was er een akelige stilte gevallen. Had hij iets verkeerds gezegd? Had hij toch een herinnering aangewakkerd en vermoedde zijn vriend nu iets? Stilletjes begon ook hij zich aan te kleden.
    'Volgens mij vond Vienna het wel leuk om je te kussen,' zei hij aarzelend, zich realiserend dat Michiel zich die kus ook niet meer herinnerde. 'Ze glimlachte breed daarna. En - en jij ook.'
    Onderwijl concentreerde hij zich op het aantrekken van zijn broek, want hoewel hij vond dat Michiel dit moest weten, vond hij het wel moeilijk om toe te geven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Was dat zo? Hadden ze allebei een glimlach? "Maar je zegt net dat ik niet kan kussen," flapte de jongen er verbaasd uit. Hij schrok van zijn eigen eerlijkheid en voelde een blos naar zijn wangen stijgen. Hij dacht na over de woorden die Adam tegen hem zei, ze hadden allebei een glimlach. Wilde dat zeggen dat Merrin gister eindelijk zijn gevoelens had uit gepluisd, maar dat hij zich nu niet meer kon herinneren van de drank? De jongen liet een kreun horen. "Oh, ik wou dat ik het allemaal nog wist, dit is zo frustrerend."

    [ bericht aangepast op 25 maart 2020 - 13:05 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam

    'Wat?' reageerde Adam verschrikt. 'Ik heb niet gezegd dat je niet kan kussen.' Was hij daarom zo stil geworden? Hij bloosde ook toen hij Michiels gezicht zag. 'Ik zei alleen dat het een simpele kus was. Geen echte zoen. Ik wou niet dat je - dat je dacht dat we echt gezoend hadden. Dat - dat zou gek zijn toch? We zijn jongens.' Oh, wat zei hij toch allemaal? Hij klemde gefrustreerd zijn lippen op elkaar en trok zijn shirt over zijn hoofd. 'Maar de kus met jou was beter dan met de anderen,' murmelde hij uiteindelijk toch zachtjes, omdat hij wilde voorkomen dat zijn vriend aan zichzelf zou gaan twijfelen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dezi

    Dezi kwam overeind. 'Ja hoor.' Ze keek om zich heen, het was nog steeds erg rustig. Ze was blij dat Yrla al op was, anders had ze zich waarschijnlijk dood verveeld.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Het voelde als een enorme opluchting toen Adam zei dat hij toch wel kon kussen. "Ja, gek," bevestigde hij zachtjes. Was dat echt gek? Merrin probeerde zich in te beelden hoe zoenen met Adam was. En niets in zijn hoofd bevestigde dat het ook gek zou zijn. Er trok zelfs een kriebel door zijn maag heen en er verscheen een scheve glimlach op zijn gezicht. Hij keek naar de jongen naast hem, naar zijn groenbruine ogen. En merkte dat zijn lippen begonnen te tintelen. Om een of andere reden besefte Merrin dat hij het helemaal niet gek vond om met een jongen te zoenen, of zou hij het niet gek vinden om met Adam te zoenen? Om een of andere reden wilde hij het nu op dit moment doen. Hij schudde de gedachte van zich af. Oké... Misschien was het wel gek, hij had nog nooit eerder erover gedacht om met iemand te kussen. Dus waarom nu wel? "Dankje," zei hij met een grijns. "Klaar voor het ontbijt? Volgens mij kan ik wel een heel paard op." De douche had Merrin overduidelijk goed gedaan en hoewel zijn hoofd nog steeds licht bonsde was het al beter dan het moment dat hij net uit zijn bed was geklommen.


    It's never gonna happen, Guys.