• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    •

    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:
    •

    Meisjes:
    •

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^



    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 15:19 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin

    Ietwat onzeker keek hij Adam achterna. Had hij in moeten grijpen? Hij had totaal niet gevolgd waar het gesprek tussen Dezi en Adam over was gegaan. Azumi was op hem afgevlogen, zodra ze hem gezien had en had hem afgeleid van het gesprek tussen Dezi en Adam.. Waar hij in eerste instantie van de draak geschrokken was - bang dat ze iets had willen doen - had de draak zich tegen hem opgekruld. Hij had met een grote lach het dier over haar hoofd gedraaid. Precies op het moment dat hij met een glimlach naar Adam had gekeken, had Dezi heel dicht op hem gestaan en was hij nu met haar en Azumi weggelopen.
          Merrin zuchtte diep. Hij was van plan geweest te gaan zwemmen, Adam zou straks vast bij hem komen. Hij kon net zo goed al beginnen. Merrin liep door naar het buiten zwembad, legde zijn handdoek op een van de bedden en dook snel het vrij koude water in.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    ‘Kom op man.’ Fox had Tony’s arm vastgegrepen en probeerde hem uit bed te trekken. ‘Laten we gaan zwemmen. Je kan niet weer het hele weekend in bed blijven liggen.’
    Het was niet zo dat Tony zijn beste vriend was. Absoluut niet. Een gewone vriend ook niet. Maar Fox kon er niet tegen om iemand een weeklang zo… in zichzelf gekeerd te zien. Iemand die tot voor kort nog zoveel energie had. Hij praatte niet meer met zijn beste vriend, hij praatte met niemand meer. Fire had hem gisteravond een preek gegeven, maar zelfs dat had weinig effect gehad.
    Dan maar de Fox-aanpak.
    Al leverde dat hem tot nu toe alleen een grom op.
    Maar Fox was vastberaden hem de buitenlucht in te krijgen. Iémand moest hier wat doen. Hij mocht dan wat walgelijks met Vienna van plan zijn geweest, maar hij had zijn lesje geleerd en verdiende een tweede kans. Als hij echter zo doorging, zou hij nooit een tweede kans krijgen. Dan gebeurde er hij-wist-niet-wat met hem. Iets kuts, sowieso. Iets wat hij zijn ergste vijand nog niet toewenste, dus zijn onaardige kamergenoot ook niet.
    ‘Donder op, Fox,’ snauwde Tony toen hij aan zijn arm bleef trekken. ‘Ga een ander vervelen.’
    ‘Nee, jij mag je vereerd voelen door mijn aandacht. Je chagrijnigheid is besmettelijk en dat wil ik de mooie dame met wie ik naar het bal ga niet aandoen.’
    Geen antwoord.
    ‘Ik accepteer geen nee, Tony-boy. Desnoods verander ik in een stinkdier en vergas ik de hele kamer. Ik slaap wel buiten vannacht.’
    ‘Als je dat doet trap ik je dood.’
    Oké, dit begon nu toch wel naar hopeloos te neigen.
    ‘Goed dan, dat risico moet ik dan maar nemen. Je bent een goede kamergenoot of je bent het niet.’ Hij gaf de jongen een knipoog en nam toen de gedaante van een stinkdier aan. De poten waren wat aan de grote kant en de kleur was ook niet helemaal zoals ie moest zijn, maar het kon ermee door.
    Het had in elk geval het beoogde effect, want met een grom sprong zijn kamergenoot overeind, rukte de la open en trok zijn zwembroek aan.
    ‘Een halfuur en dan laat je me met rusten.’
    ‘Zoals u wilt,’ zei hij spottend zodra hij weer terug veranderd en hij maakte een reverence. Daarna haakte hij zijn arm door die van Tony en trok hem de kamer uit. ‘Oude tijden herleven man,’ zei hij met een grijns, denkend aan de tijd dat ze beiden nieuw waren en Tony nog redelijk gezelschap was. ‘Ik geef je wel een reboot, dan ben je maandag weer helemaal de ouwe. Of een vroeg prototype van de ouwe, die was minder onuitstaanbaar.’ Hij grinnikte om zichzelf – of om Tony’s donkere blik – en vervolgde zijn weg naar het zwembad.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    'Adam?' herhaalde Onyx fronsend. 'Die naam heb ik eerder gehoord. Je hebt toch geen stiekeme afspraakjes met iemand uit een andere afdeling?' Hij keek haar streng aan. 'Dan moeten we die Adam eerst maar eens goed screenen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Hij had al een aantal baantjes getrokken, maar het voelde vreemd om zonder Adam te zijn. Om de zoveel tijd blikte Merrin naar de ingang van het zwembad, maar Adam keerde niet snel terug. Wel kwam Fox na enige tijd binnen met aan zijn arm een andere Lion, die echt niet blij was dat Fox hem hierheen had meegesleept waarschijnlijk. Merrin zwaaide wat aarzelend in de richting van Fox, voor hij weer verder ging met zijn baantjes zwemmen.


    It's never gonna happen, Guys.

    8102

    Ohnee.
          Ohnee. Ze had zich versproken. Ze had zijn naam gebruikt, in plaats van zijn nummer. 8102 had zich wel in haar gezicht kunnen slaan en zou niets liever doen dan teruggaan in de tijd om het te veranderen, maar dat kon alleen Adam- 8175. Nu deed ze het weer! Zeggen dat het iemand uit een andere afdeling was, was misschien wel nog erger dan de waarheid.
          "Ik heb geen stiekeme afspraakjes," zei ze gesmoord. Ze hoopte maar dat de jongens het niet erg zouden vinden, maar ze had van allebei weinig hoop. Het waren Namen, uiteindelijk. Al vijf jaar of langer, die eerst ook door het leven moesten zonder naam. Dat was nu eenmaal hoe het ging. "Adam- het- het is maar een bijnaam," mompelde ze. "Omdat de nummers zo moeilijk te onthouden waren. Hij heeft me wel geholpen, want zonder hem had ik die plek nooit gevonden en dat visioen nooit gehad," gooide ze erachteraan.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin

    Merrin zag dat na een kwartiertje de metgezel van Fox afhaakte en de jongen alleen achter liet op zijn strandbed. Ergens kreeg Merrin medelijden met de jongen en zwom naar hem toe. Vanuit het zwembad sprak de jongen hem toe. "Ook in de steek gelaten?" Hij schonk de jongen met de krulletjes een kleine glimlach.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    Fox dook het water in toen de Panther hem aansprak. 'Ik heb al een hele trukendoos moeten uithalen voor ik hem meekreeg,' zei hij toen hij weer bovenkwam. 'Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ie langer dan een halfuur te blijven.' Hij haalde zijn schouders op. 'Het geeft niet. Hij is zo ongeveer de meest ongezellige persoon op deze campus.' Hij grijnsde naar de jongen. 'En waar is jouw wederhelft?' Hij had hem niet vaak zonder zijn vriend gezien.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    Onyx' wenkbrauwen kropen naar elkaar toe. 'Omdat nummers moeilijk te onthouden zijn? Dat klinkt zorgelijk voor iemand die hele visioenen moet onthouden. Wiens idee was dat?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    8102

          "Adam zelf, volgens mij," zei Agami. "We kunnen het daarover hebben, of proberen een helderder visioen te krijgen," zei ze daarna, dapperder dan ze zich voelde.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx liet zijn blik op haar rusten. 'Ik wilde weten hoe snel je je vrienden verraadde, maar dat is toch wel indrukwekkend snel.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    "Hij is weggekaapt door Dezi, een van de andere Panthers." Merrin haalde zijn schouders op. Hij keek even naar de jongen met de krulletjes voor hem, en grijnsde toen. "Ik moet me opnieuw voorstellen bedenk ik me net, al vraag ik me af of we eerder al goed geïntroduceerd zijn. Merrin is de naam nu!" Hij stak zijn hand uit naar de jongen voor hem.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    Op stap met het drakenwijf. Nou, dat kon nooit wat goeds betekenen. Al leek Merrin zich daar niet echt zorgen over te maken, dus misschien moest hij het dan ook maar niet doen. Hij schudde Merrins hand. 'Aangenaam! Ik ben dus Fox, maar dat had je vast al door.' Hij gaf hem een knipoog. 'Had je een leuk feestje gisteren? Respect dat je je bed nog uit kon komen, man. Volgens mij duurde mijn kater een maand.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    8102

          Dat deed pijn. "Je weet nog steeds niet wie Adam nou is." Agami balde haar vuisten en vond ergens de moed om Onyx aan te kijken. "En het is beter dan dat jullie denken dat ik alles aan een andere afdeling doorlul, want dat is niet zo! Dat zou ik nooit doen!"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



          "Is het 8175?" vroeg Jester en hij hield zijn hoofd schuin. "Hij heeft nog geen naam, jij ook niet en Merrin is zojuist Merrin gedoopt dus die zou je dan geen Adam meer noemen." Hij draaide zich richting Onyx. "Over Merrin gesproken, hij liet die naam gisteren ook al vallen. Eén plus één is twee."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin

    "Ik kan me werkelijk waar vrij weinig van gisteravond herinneren, was al blij dat ik mijn naam herinnerde." Merrin lachte even om zijn eigen grap. Fox zijn vrolijkheid was om een of andere reden aanstekelijk. "Maar het blijkt dat ik het halve house gekust heb in een spelletje, dus misschien is het maar beter dat ik het niet weet."
          Merrin voelde even aan zijn hoofd. Het tollen was opgehouden, maar had plaats gemaakt voor misselijkheid en de hoofdpijn was ook nog niet geheel weg. "Wel, ik ben geloof ik nog niet kater vrij, maar we gaan gewoon door, toch?"


    It's never gonna happen, Guys.