• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren
    •Ednoces • Elephants • Tijd bevriezen voor 10 sec• Onna • Stella • Elephants • Licht ombuigen.
    •Vera• Elephants • Leugendetector.
    • Naamloos• Elephants • Genezing.
    • Romeo •Rhinos • Emoties manipuleren
    • Damon • Rhinos • Dementor
    • Peter • Rhinos • Spiderman
    • Azrael • Rhinos• Krachten afnemen van anderen.
    • Maaya • Rhinos • Hallucinates.
    •Melissa • Rhinos • Onbekend.
    • Goliath • Buffalos • Groei manipuleren
    • Kijo • Buffalos • Veranderen in een Oni.
    •Sarah• Buffalos • Onbekend




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • Stella
    • Vera
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo
    • Max
    • Peter
    • Azrael

    Meisjes:
    • Maaya
    • Melissa
    Buffalo's
    Jongens:
    • Goliath

    Meisjes:
    • Kijo
    • Sarah

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna



    Ze grinnikte om zijn berichtje.

    Hoef ik dan niet bang te zijn voor de grote boze wolf? :$
    En ja, Onyx deed moeilijk, nadat ik hem een sukkel noemde. Wat hij overigens is.
    Werd boos op me, omdat ik vroeg of hij wist wat een grapje was.
    Achja... Nu zit hij als een klein kind op de veranda de mokken.
    Dus zal ik wel weer de grote boze heks zijn...


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx



    Onyx had op íéts meer enthousiasme gehoopt en hij hoopte maar niet dat Jester zich expres van de domme hield omdat hij het niet wilde. Hij had ook seks gehad met die olifantensnol, dus een beetje meer dan alleen zoenen wilde hij toch ook wel? Hij schudde zijn onzekerheid van zich af, zou wel zien hoe het liep. Als hij hem straks alsnog een dreun gaf dan overleefde hij dat ook wel.
          'Ja, laten we maar weer naar binnen gaan. Dit feestje is niet half zo spetterend als de vorige.'
          Al wist hij niet of Nenya dat zo erg vond, ze leek hem nou niet echt een gigantisch feestbeest.
          Onyx en Jester gingen weer naar binnen toe, haalden een drankje en gingen bij Merrin en Nenya staan. Hij leunde met zijn elleboog op de laatste. 'En? Ben je al dronken genoeg voor een dansje op de tafel?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nenya Agami



    Nenya keek verrast op toen Onyx weer binnenwandelde zonder een spoortje van het donkere aura dat twintig minuten geleden om hem heen gehangen had. Jester kwam erachteraan, ook de rust zelve. Ging dat altijd zo, op feestjes? Ook Vienna was alweer zorgeloos in gesprek en iedereen leek haast vergeten dat het tussen haar en Onyx even ontploft was. Niet dat je haar hoorde klagen, het was een stuk leuker als er niemand boos was.
          Nenya wilde eigenlijk haar schouders ophalen, maar nu Onyx daar met een elleboog op leunde ging dat niet. Dus hield ze ietwat schaapachtig het glas limonade (zonder alcohol, welteverstaan) in haar handen even omhoog. "Ik denk het niet. Maar dat is prima, dan kan ik me morgen alles nog herinneren," zei ze met een lach. Het glas wijn van Yrla had ze uiteindelijk ook maar leeggedronken en hoewel de kamer ondertussen nét niet meer meedraaide als zij dat ook deed, was praten nog altijd wel heel gemakkelijk.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox

    Fox schoot in de lach. Die Vienna. Hij hield er wel van dat ze van zich afbeet. Was je stiekem met zijn liefje aan het flirten? Mag Weasley mijn wild card zijn? No kisses, maar met hem flirten waar Dracula bij is houdt het leven spannend. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    Ze was alweer in gesprek met Yrla, maar haar iNet bleef haar afleiden. Verward keek ze even op. Dracula moest Onyx zijn, Weasley? Op dat moment kwamen Onyx en Jester net weer binnen. Ah duidelijk, dat ze dat niet eerder had bedacht.

    Ik was Weasley juist aan het plagen. Klein beetje wraak voor het feit dat hij me vanmorgen voor zonsopgang had wakker gemaakt. Kon die niet hebben denk ik :p Allebei niet :p
    Nou... Vooruit dan maar... :p Ik sta alleen niet garant voor enig letsel wat je aangedaan wordt. Dat is dan geheel op eigen risico als je dat wilt (;


    Het zat haar niet helemaal lekker, maar ze wilde niet nu al vervelend doen. Ze wilde niet als de saaie muts overkomen. En ze begreep uit zijn bericht ook wel dat hij het niet serieus meende. Ze stuurde er een tweede berichtje achteraan.

    Al kan ik natuurlijk wel goed voor je zorgen als het moet. Ik ben de slechte heks, dan kan ik vast de pijn wel weg toveren :p

    [ bericht aangepast op 10 mei 2020 - 13:03 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    Iedereen was weer binnen. En niemand was nog dronken genoeg naar zijn zin, behalve Fayr en Vienna dan misschien. Die zaten er dicht tegenaan. Hij ging iets dichter op de rand van de bank zitten en probeerde ieders aandacht te trekken. "Jongens, meiden. Ik denk dat het tijd wordt voor een spelletje. Wat van een spelletje "Picolo"?" Hij haalde zijn iNet uit zijn broekzak en zwaaide er even mee. “Tijd voor meer drank,” grijnsde hij.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2020 - 13:04 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Jester keek naar het glas whiskey in zijn hand en weer naar Yrla. "Daar gaan mijn goede voornemens," zei hij hoofdschuddend. Hij haakte zijn arm door die van Nenya heen en grijnsde. "Wij doen mee," riep hij, en negeerde het tegensputteren van het meisje. Hij wenkte Onyx en Merrin ook nog naar de bank, dropte Nenya daar en ging opzoek naar de fles wijn die hij in de koelkast had zien staan voor hen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fayr

          “Wij ook!” riep Fayr en stootte vlug Vienna aan. Ze had wel zin in een gezellig drankspelletje om de avond nog eens wat extra op te fleuren. Op tafel stond nog een fles rosé wijn en ze schonk haarzelf en Vienna soepel even bij. Nenya keek een beetje onzeker over dit nieuwe voorstel, dus ze zond het meisje maar even een geruststellende knipoog.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    Ze grijnsde, stopte haar iNet weer vlug weg en schoof naar het randje van de bank. Fayr had haar al bij geschonken en ze bedankte haar vriendin door even haar glas op te heffen. "Kom maar op."

    [ bericht aangepast op 10 mei 2020 - 13:03 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    Hij wachtte even tot iedereen zat, opende haastig de App en vulde de namen in van de personen die er waren. "Goed, eerste opdracht. We beginnen bij onze grote leider natuurlijk," zei hij met een grijns. Hij hield het scherm voor zijn neus en las voor.
          "Jester begint met "er was eens..." Voeg maximaal drie woorden toe, om de beurt herhaal je wat er eerder is gezegd en voeg je een stukje aan het verhaal toe. De eerste die zich vergist neemt 4 slokken." Hij keek even de kring rond met een grijns. "Succes.."

    [ bericht aangepast op 10 mei 2020 - 13:04 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester

          “Alright, er was eens een oude tovenaar.”


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox

    Wat lief van je.<3 Dat maakt het ieder risico waard. Hij keek weer even naar zijn poster, hoewel hij in zijn gedachten al bezig was met een Disney quiz die hij ik elkaar wilde zetten. Durf je voor publiek te zingen trouwens?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nenya Agami



          “Er was eens een oude tovenaar... in een hutje,” zei Nenya en keek opzij naar Merrin. Als het goed is had ze gedaan wat er moest, dus dan hoefde zij nu niet te drinken, gelukkig. Als het zou zou gaan dan viel het straks vast mee met hoeveel alcohol ze binnen zou krijgen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin


    "Er was eens een oude tovenaar in een hutje. Hij hield van... " Merrin haalde even onwetend zijn schouders op, hij hoopte dat hij het goed had gedaan. En dat de rest hem ook met die spel zou ontzien van drank. De hele avond had hij het nog kunnen vermijden, zelfs toen Yrla weg was geweest. Gek genoeg had Yrla zich aan zijn woord gehouden. Onyx had hem een keer een fles bier in zijn handen gedrukt, maar zodra die jongen was omgedraaid had Yrla hem al uit zijn hand gejat, zonder iets te zeggen of vragen. En het luchtte hem meer op dat hij niet hoefde te drinken, dan hij zou toegeven. Het was echter wel grappig om te zien hoe de rest van de Panthers langzaam steeds losser werden.


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    " Er was eens een oude tovenaar in een hutje. Hij hield van kaasstengels en..." Yrla tikte Vienna naast zich aan, die was echter afgeleid door haar iNet in haar handen. Met een grijns trok Yrla hem eruit, wat meteen Vienna liet protesteren. "Jij bent, Vien." Hij gaf haar iNet aan haar terug en met een geschrokken blik keek ze de kring rond. "Ik heb niet opgelet," zei ze beschaamd. Yrla zuchtte en schudde zijn hoofd. Dat was een kort rondje. Achja, tijd voor meer spelletjes. Hij pakte haar glas van tafel en duwde die in Vienna haar hand. "Dat wordt vier slokken, madame," zei hij met een grijns.
          Vienna nam met een glimlach het glas van hem over en sloeg vier slokken achterover. Yrla pakte zijn telefoon er weer bij en las voor.
    "Fayr, je moet vijf seconden tap dansen of twee slokken nemen."


    It's never gonna happen, Guys.