• Ik ga op reis en ik neem mee...

    Iedereen kent het spelletje wel (: Het gaat zo,ik zeg bijvoorbeeld,ik ga op reis en ik neem mee m'n tandenborstel.Klaas zegt dan: Ik ga op reis en ik neem mee: m'n tandenborstel,en m'n hond.Jan:Ik ga op reis en ik neem mee: M'n tandenborstel,m'n hond en een boeket bloemen ofzo x')

    Ik begin
    Ik ga op reis en ik neem mee: Papieren zakdoekjes [/is ziek]^^
    x


    Say what you think.

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang, music , krultang ^^, haarverf, Make-up, m'n psp, een blokfluit[om uit frustratie uit het raam te gooien], party-tent[om een party te geven..^^], mijn computer, die lieve lieve Lama's, de jongen die ik leuk vind ^^, mijn dagboek, EEN WC!!, Assesoires MIJN LIEFSTE MOOISTE HEETSTE EN COOLSTE GLAS WATER 8D , een MASSAAL grote pot Ben & Jerry's, Mijn stijltang & mijn gsm , de paashaas én een sexy masseur ^^, Hello Kitty die aan het schreeuwen is,Een lolly, Mijn kerstboompje (VAKANTIEGEVOEL OVERHEERST (h)), Mijn liefjee XD, sokken, men knuffel, mijn wii, een koebeest. mijn Boek van Twilight (als iek me verveel, drie camera's xD

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang, music , krultang ^^, haarverf, Make-up, m'n psp, een blokfluit[om uit frustratie uit het raam te gooien], party-tent[om een party te geven..^^], mijn computer, die lieve lieve Lama's, de jongen die ik leuk vind ^^, mijn dagboek, EEN WC!!, Assesoires MIJN LIEFSTE MOOISTE HEETSTE EN COOLSTE GLAS WATER 8D , een MASSAAL grote pot Ben & Jerry's, Mijn stijltang & mijn gsm , de paashaas én een sexy masseur ^^, Hello Kitty die aan het schreeuwen is,Een lolly, Mijn kerstboompje (VAKANTIEGEVOEL OVERHEERST (h)), Mijn liefjee XD, sokken, men knuffel, mijn wii, een koebeest. mijn Boek van Twilight (als iek me verveel, drie camera's, de hele boekenserie van Twilight


    Sweet dreams will come true.

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang, music , krultang ^^, haarverf, Make-up, m'n psp, een blokfluit[om uit frustratie uit het raam te gooien], party-tent[om een party te geven..^^], mijn computer, die lieve lieve Lama's, de jongen die ik leuk vind ^^, mijn dagboek, EEN WC!!, Assesoires MIJN LIEFSTE MOOISTE HEETSTE EN COOLSTE GLAS WATER 8D , een MASSAAL grote pot Ben & Jerry's, Mijn stijltang & mijn gsm , de paashaas én een sexy masseur ^^, Hello Kitty die aan het schreeuwen is,Een lolly, Mijn kerstboompje (VAKANTIEGEVOEL OVERHEERST (h)), Mijn liefjee XD, sokken, men knuffel, mijn wii, een koebeest. mijn Boek van Twilight (als iek me verveel, drie camera's, de hele boekenserie van Twilight ,blue]bram (h)[/blue]

    ijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang, music , krultang ^^, haarverf, Make-up, m'n psp, een blokfluit[om uit frustratie uit het raam te gooien], party-tent[om een party te geven..^^], mijn computer, die lieve lieve Lama's, de jongen die ik leuk vind ^^, mijn dagboek, EEN WC!!, Assesoires MIJN LIEFSTE MOOISTE HEETSTE EN COOLSTE GLAS WATER 8D , een MASSAAL grote pot Ben & Jerry's, Mijn stijltang & mijn gsm , de paashaas én een sexy masseur ^^, Hello Kitty die aan het schreeuwen is,Een lolly, Mijn kerstboompje (VAKANTIEGEVOEL OVERHEERST (h)), Mijn liefjee XD, sokken, men knuffel, mijn wii, een koebeest. mijn Boek van Twilight (als iek me verveel, drie camera's, de hele boekenserie van Twilight ,blue]bram (h)[/blue], Mijn lievelingsvest


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang, music , krultang ^^, haarverf, Make-up, m'n psp, een blokfluit[om uit frustratie uit het raam te gooien], party-tent[om een party te geven..^^], mijn computer, die lieve lieve Lama's, de jongen die ik leuk vind ^^, mijn dagboek, EEN WC!!, Assesoires MIJN LIEFSTE MOOISTE HEETSTE EN COOLSTE GLAS WATER 8D , een MASSAAL grote pot Ben & Jerry's, Mijn stijltang & mijn gsm , de paashaas én een sexy masseur ^^, Hello Kitty die aan het schreeuwen is,Een lolly, Mijn kerstboompje (VAKANTIEGEVOEL OVERHEERST (h)), Mijn liefjee XD, sokken, men knuffel, mijn wii, een koebeest. mijn Boek van Twilight (als iek me verveel, drie camera's, de hele boekenserie van Twilight ,bram (h), Mijn lievelingsvest, Boek van Twilight.

    (Copy Paste FTW)


    One who knows nothing can understand nothing.

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang, music , krultang ^^, haarverf, Make-up, m'n psp, een blokfluit[om uit frustratie uit het raam te gooien], party-tent[om een party te geven..^^], mijn computer, die lieve lieve Lama's, de jongen die ik leuk vind ^^, mijn dagboek, EEN WC!!, Assesoires MIJN LIEFSTE MOOISTE HEETSTE EN COOLSTE GLAS WATER 8D , een MASSAAL grote pot Ben & Jerry's, Mijn stijltang & mijn gsm , de paashaas én een sexy masseur ^^, Hello Kitty die aan het schreeuwen is,Een lolly, Mijn kerstboompje (VAKANTIEGEVOEL OVERHEERST (h)), Mijn liefjee XD, sokken, men knuffel, mijn wii, een koebeest. mijn Boek van Twilight (als iek me verveel, drie camera's, de hele boekenserie van Twilight ,bram (h), Mijn lievelingsvest, Boek van Twilight, MUZIEK!!!


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang, music , krultang ^^, haarverf, Make-up, m'n psp, een blokfluit[om uit frustratie uit het raam te gooien], party-tent[om een party te geven..^^], mijn computer, die lieve lieve Lama's, de jongen die ik leuk vind ^^, mijn dagboek, EEN WC!!, Assesoires MIJN LIEFSTE MOOISTE HEETSTE EN COOLSTE GLAS WATER 8D , een MASSAAL grote pot Ben & Jerry's, Mijn stijltang & mijn gsm , de paashaas én een sexy masseur ^^, Hello Kitty die aan het schreeuwen is,Een lolly, Mijn kerstboompje (VAKANTIEGEVOEL OVERHEERST (h)), Mijn liefjee XD, sokken, men knuffel, mijn wii, een koebeest. mijn Boek van Twilight (als iek me verveel, drie camera's, de hele boekenserie van Twilight ,bram (h), Mijn lievelingsvest, Boek van Twilight, MUZIEK!!! knuffels (h)


    als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang, music , krultang ^^, haarverf, Make-up, m'n psp, een blokfluit[om uit frustratie uit het raam te gooien], party-tent[om een party te geven..^^], mijn computer, die lieve lieve Lama's, de jongen die ik leuk vind ^^, mijn dagboek, EEN WC!!, Assesoires MIJN LIEFSTE MOOISTE HEETSTE EN COOLSTE GLAS WATER 8D , een MASSAAL grote pot Ben & Jerry's, Mijn stijltang & mijn gsm , de paashaas én een sexy masseur ^^, Hello Kitty die aan het schreeuwen is,Een lolly, Mijn kerstboompje (VAKANTIEGEVOEL OVERHEERST (h)), Mijn liefjee XD, sokken, men knuffel, mijn wii, een koebeest. mijn Boek van Twilight (als iek me verveel, drie camera's, de hele boekenserie van Twilight ,bram (h), Mijn lievelingsvest, Boek van Twilight, MUZIEK!!! knuffels (h),mijn hondje fleurke!!!!!!!!

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang, music , krultang ^^, haarverf, Make-up, m'n psp, een blokfluit[om uit frustratie uit het raam te gooien], party-tent[om een party te geven..^^], mijn computer, die lieve lieve Lama's, de jongen die ik leuk vind ^^, mijn dagboek, EEN WC!!, Assesoires MIJN LIEFSTE MOOISTE HEETSTE EN COOLSTE GLAS WATER 8D , een MASSAAL grote pot Ben & Jerry's, Mijn stijltang & mijn gsm , de paashaas én een sexy masseur ^^, Hello Kitty die aan het schreeuwen is,Een lolly, Mijn kerstboompje (VAKANTIEGEVOEL OVERHEERST (h)), Mijn liefjee XD, sokken, men knuffel, mijn wii, een koebeest. mijn Boek van Twilight (als iek me verveel, drie camera's, de hele boekenserie van Twilight ,bram (h), Mijn lievelingsvest, Boek van Twilight, MUZIEK!!! knuffels (h),mijn hondje fleurke!!!!!!!!
    en dat ene lekkere ding van school! xD


    &#9829; Bitch &#9829; Babe In Total Control of Herself

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang, music , krultang ^^, haarverf, Make-up, m'n psp, een blokfluit[om uit frustratie uit het raam te gooien], party-tent[om een party te geven..^^], mijn computer, die lieve lieve Lama's, de jongen die ik leuk vind ^^, mijn dagboek, EEN WC!!, Assesoires MIJN LIEFSTE MOOISTE HEETSTE EN COOLSTE GLAS WATER 8D , een MASSAAL grote pot Ben & Jerry's, Mijn stijltang & mijn gsm , de paashaas én een sexy masseur ^^, Hello Kitty die aan het schreeuwen is,Een lolly, Mijn kerstboompje (VAKANTIEGEVOEL OVERHEERST (h)), Mijn liefjee XD, sokken, men knuffel, mijn wii, een koebeest. mijn Boek van Twilight (als iek me verveel, drie camera's, de hele boekenserie van Twilight ,bram (h), Mijn lievelingsvest, Boek van Twilight, MUZIEK!!! knuffels (h),mijn hondje fleurke!, Robert Pattinson :$


    It's not the same without you.

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang, music , krultang ^^, haarverf, Make-up, m'n psp, een blokfluit[om uit frustratie uit het raam te gooien], party-tent[om een party te geven..^^], mijn computer, die lieve lieve Lama's, de jongen die ik leuk vind ^^, mijn dagboek, EEN WC!!, Assesoires MIJN LIEFSTE MOOISTE HEETSTE EN COOLSTE GLAS WATER 8D , een MASSAAL grote pot Ben & Jerry's, Mijn stijltang & mijn gsm , de paashaas én een sexy masseur ^^, Hello Kitty die aan het schreeuwen is,Een lolly, Mijn kerstboompje (VAKANTIEGEVOEL OVERHEERST (h)), Mijn liefjee XD, sokken, men knuffel, mijn wii, een koebeest. mijn Boek van Twilight (als iek me verveel, drie camera's, de hele boekenserie van Twilight ,bram (h), Mijn lievelingsvest, Boek van Twilight, MUZIEK!!! knuffels (h),mijn hondje fleurke!, Robert Pattinson , een sexy japanse jongen

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang, music , krultang ^^, haarverf, Make-up, m'n psp, een blokfluit[om uit frustratie uit het raam te gooien], party-tent[om een party te geven..^^], mijn computer, die lieve lieve Lama's, de jongen die ik leuk vind ^^, mijn dagboek, EEN WC!!, Assesoires MIJN LIEFSTE MOOISTE HEETSTE EN COOLSTE GLAS WATER 8D , een MASSAAL grote pot Ben & Jerry's, Mijn stijltang & mijn gsm , de paashaas én een sexy masseur ^^, Hello Kitty die aan het schreeuwen is,Een lolly, Mijn kerstboompje (VAKANTIEGEVOEL OVERHEERST (h)), Mijn liefjee XD, sokken, men knuffel, mijn wii, een koebeest. mijn Boek van Twilight (als iek me verveel, drie camera's, de hele boekenserie van Twilight ,bram (h), Mijn lievelingsvest, Boek van Twilight, MUZIEK!!! knuffels (h),mijn hondje fleurke!, Robert Pattinson , een sexy japanse jongen en Redbull


    everything you imagined, and more...

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang, music , krultang ^^, haarverf, Make-up, m'n psp, een blokfluit[om uit frustratie uit het raam te gooien], party-tent[om een party te geven..^^], mijn computer, die lieve lieve Lama's, de jongen die ik leuk vind ^^, mijn dagboek, EEN WC!!, Assesoires MIJN LIEFSTE MOOISTE HEETSTE EN COOLSTE GLAS WATER 8D , een MASSAAL grote pot Ben & Jerry's, Mijn stijltang & mijn gsm , de paashaas én een sexy masseur ^^, Hello Kitty die aan het schreeuwen is,Een lolly, Mijn kerstboompje (VAKANTIEGEVOEL OVERHEERST (h)), Mijn liefjee XD, sokken, men knuffel, mijn wii, een koebeest. mijn Boek van Twilight (als iek me verveel, drie camera's, de hele boekenserie van Twilight ,bram (h), Mijn lievelingsvest, Boek van Twilight, MUZIEK!!! knuffels (h),mijn hondje fleurke!, Robert Pattinson , een sexy japanse jongen en Redbull
    en Jackson Rathbone(LEKKERDING:O)


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang, music , krultang ^^, haarverf, Make-up, m'n psp, een blokfluit[om uit frustratie uit het raam te gooien], party-tent[om een party te geven..^^], mijn computer, die lieve lieve Lama's, de jongen die ik leuk vind ^^, mijn dagboek, EEN WC!!, Assesoires MIJN LIEFSTE MOOISTE HEETSTE EN COOLSTE GLAS WATER 8D , een MASSAAL grote pot Ben & Jerry's, Mijn stijltang & mijn gsm , de paashaas én een sexy masseur ^^, Hello Kitty die aan het schreeuwen is,Een lolly, Mijn kerstboompje (VAKANTIEGEVOEL OVERHEERST (h)), Mijn liefjee XD, sokken, men knuffel, mijn wii, een koebeest. mijn Boek van Twilight (als iek me verveel, drie camera's, de hele boekenserie van Twilight ,bram (h), Mijn lievelingsvest, Boek van Twilight, MUZIEK!!! knuffels (h),mijn hondje fleurke!, Robert Pattinson , een sexy japanse jongen en Redbull

    en Jackson Rathbone(LEKKERDING) ,
    appelsap xD


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3