• ───── HEARTBEAT ISLAND ─────
    Eerder geopend door: alghayib. Heropend & aangepast met toestemming.

    ☠      DISCLAIMER      ☠

    Mijn plan voor dit RPG is een niet zo plezierig ritje in een wilde achtbaan — eentje waar mensenlevens enkel bestaan om mee te spelen en een dood niets betekend (al zal je gemaakte personage niet zomaar sterven). Mocht je eventueel een zwakke maag hebben of gevoelig zijn voor bepaalde onderwerpen wil ik je waarschuwen weg te klikken en niet verder te lezen, want ondanks dat ik niet teveel ga delen hier, zal het duister worden wat er hier gaat gebeuren.

    ────────────────── ──────────────────
    Verhaallijn

    In een verre toekomst is de verwarming van de aarde een algeheel feit, hetgeen waar we generaties niet over hebben willen denken en uiteindelijk te laat voor waren is allemaal uitgekomen. De ozonlaag is fucked en de zeeën daalden. Massa's aan extra land (vooral eilanden) zijn er ontstaan door dit gehele gebeuren, iets dat traag is gegaan over de jaren maar nu toch zeker de nodige mogelijkheden heeft verzorgd.
          De groei in land lijkt ook een groei in mensenlevens bezorgd te hebben, al is dit land nog alles behalve bewoonbaar door de viezigheid dat er te vinden is. Restjes van onderdelen van boten die verloren zijn op zee, ondergrondse grotten die opgeschoond moeten worden en zelfs lijken van verloren vissers zullen opgeruimd moeten worden. Je denkt toch niet dat ze hier normale mensen voor in zullen huren? Nee, dit is weggelegd voor de gevangenen. Strafkolonies hebben hun opmars weer gemaakt, wat enkel en alleen komt doordat de criminaliteit gegroeid is. Hier kan het uitschot naartoe, soms terecht, meestal onterecht.
          Waar de wereld moderner is geworden, is Heartbeat Island vast blijven hangen in een primitieve levensstijl, ze vinden namelijk dat de gevangenen niets verdienen. Zelfs mobieltjes zijn er niet te vinden, geen enkel stukje technologie is welkom wanneer je het land betreed. Zelfs de bewakers zijn niet gezegend met dit soort dingen, waardoor ook zij zich gemakkelijk gaan vervelen en zelfs kunnen rebellen. Dit betekend echter ook dat dit soort dingen stiekem gebeuren, want contraband is niet zozeer welkom, maar bestaat uiteraard wel. Laat anderen het echter maar niet weten, want zelfs de kleinste, simpelste dingen zullen geliefd zijn.

    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst
    Uitleg

    In dit RPG heb je de mogelijkheid om zowel gevangenen als bewakers op je te nemen. De gevangenen zijn vrijer dan in een gevangenis, maar onveiliger dan ze daar ooit waren. Het zijn echter wel gevaarlijke mensen, zowel de criminelen als de bewakers — iedereen verveeld zich namelijk rot daar. De grootste sadisten worden naar dit concept toegetrokken en overgezonden vanuit hun voorgaande locaties omdat alleen zij er kunnen overleven. De levenswijze van de gevangenen vooral is onleefbaar en onmenselijk te noemen, maar niemand zal er ook maar iets om geven.
          De gevangenen leven in één grote barak samen, er is geen privacy tijdens het douchen en het eten is liever iets dat je ontloopt dan aan durft te gaan. De vreselijke branding van de zon is duidelijk voelbaar op een lange werkdag, wat op sommige momenten echt niet meer te doen is. Mens na mens valt dan ook neer, de ziekenboeg is overvol door het aantal klachten dat er te vinden is bij zowel de gevangenen als bewakers.
          De zelfmoordpercentages zijn sinds de komst van de nieuwe Warden gigantisch gegroeid, evenals het dodenaantal. Moorden onder de gevangenen zelf, bewakers die een einde knopen aan het leven van een gevangene of zelfs de Warden die zijn hand vaak genoeg legt op de gevangenen. Het feit dat de bewakers er eigenlijk alleen maar zijn om hun sadistische handjes los te laten gaan op de gevangenen zegt ook voldoende. Ontsnappen aan Heartbeat Island is onmogelijk, dat verteld de urenlange bootreis naar het haast vervloekte eiland je wel — de meesten proberen het daarom niet eens.

    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst
    "Scream as much as you want, nobody that might care will hear you."

    ────────────────── ──────────────────

    Jobs

    Op het moment waar wij binnenvallen is de opruiming aan het strand nog nog niet gestart — zal de eerste dag eraan beginnen, welke op dit moment het prioriteit heeft dankzij de dood en verderf dat er te vinden is. Er is puin te vinden, wat enkel zwaar is, maar buiten dat om zijn er lugubere dingen die aan bot komen — waaronder lichamen. De lijken van voorgaande gevangenen welke simpelweg daar gedeponeerd zijn, maar ook de lijken die door de duikers uit de grotten onder het eiland gehaald worden.
          Er zullen buiten dat om toch al de meest absurde dingen gevonden kunnen worden, en erg veilig zijn de gevangenen er niet voor gekleed. Bovenal is de hitte absurd, waardoor het lang niet zo snel verloopt als de bewakers verwachten. Hetgeen dat midden op het strand te vinden is, is en rottende boot welke stukje bij beetje uit elkaar gehaald moet worden.
          De kans dat een bewaker je meesleurt voor een ander klusje of straf is niet gek — wordt ook niet zo bestempeld onder de bewakers zelf. Echter weten de gevangenen al gauw dat dat niets goeds betekend. Zij kunnen zich echter niet helpen, hier zijn ze nou eenmaal voor, inclusief verveling.
    "Are you hearing voices again?"

    ────────────────── ──────────────────

    Schedule
    5.00
    Douches aan
    6.00
    Ontbijt
    7.00
    Start werk
    10.00
    Pauze 15 minuten
    13.00
    Pauze 30 minuten
    16.00
    Pauze 15 minuten
    19.00
    Einde werk
    20.00
    Eten
    22.00
    Lichten uit
    Ondanks het schema, waarvan verwacht worden dat de gevangenen zich braafjes aan houden, is niets minder waar. De douches springen op sommige dagen pas om half zes aan, maar het warm water stopt er toch wel na zo'n twintig minuten mee. Het ontbijt wordt soms zo laat geserveerd dat het onderweg naar het werk opgegeten mag worden — als je daartoe al de kans hebt. Je pauzes kunnen je zonder pardon ontnomen worden, mocht je een cipier net op de verkeerde wijze aangekeken hebben. Wanneer de lichten uitgaan interesseert het de cipiers nog minder wat je doet, wie je doet en hoe je het doet. Of wie zij doen.

    "The irony; broken people are not fragile."

    ────────────────── ──────────────────
    Rollen

    Heren
    Warden      ⌇      Chance Dotts      ⌇      48 maanden      ⌇      Luchasaurus      ⌇      1
    Head guard      ⌇      Sean Adams      ⌇      25 maanden      ⌇      Reeses      ⌇      1
    Prisoner      ⌇      Jackson Thorpe      ⌇      25 maanden      ⌇      Velns      ⌇      1
    Guard      ⌇      Ronan Wilson      ⌇      7 maanden      ⌇      Tittynope      ⌇      2
    Doctor      ⌇      Cian Ó hEaghra      ⌇      13 maanden      ⌇      KIaus      ⌇      3
    Inspector      ⌇      Caelan Pearce      ⌇      0 maanden      ⌇      LittleRomana      ⌇      3

    Dames
    Prisoner      ⌇      Zaidee Sloan      ⌇      17 maanden      ⌇      Luchasaurus      ⌇      1
    Prisoner      ⌇      Poppy Wilson      ⌇      0 maanden      ⌇      Reeses      ⌇      1
    Prisoner      ⌇      Máirín Vespera      ⌇      11 maanden      ⌇      Niran      ⌇      2
    Psychologist      ⌇      Luciana Santiago      ⌇      12 maanden      ⌇      Velns      ⌇      1
    Prisoner      ⌇      Nunnie Early      ⌇      2 maanden      ⌇      Tittynope      ⌇      2

    De simpelste dingen moeten ingevuld worden; naam, leeftijd, innerlijk, uiterlijk, geschiedenis en eventuele extra's. Hoe je dit aanpakt is aan jou, maar ik wil wel duidelijk erop hebben staan wat hun reden is om op het eiland te zitten (zowel medewerker als gevangene), evenals het aantal maanden.
         

    "What's one less person walking this earth, anyway?"

    ────────────────── ──────────────────

    ROLLENTOPIC      ⌇      PRAATTOPIC      ⌇      SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 31 aug 2020 - 17:10 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Zoekt iemand nog specifiek iets, want ik weet nog niet zo goed wat voor rol ik op me wil nemen eigenlijk? Het zal waarschijnlijk wel een man worden om de balans gelijk te houden.


    • • •

    Luchasaurus schreef:
    Yes, ze staan in de beginpost! Ik had alleen nog de vraag hoe lang Luciana al aan het werk is op HI, want dat is het enige dat ik niet heb kunnen vinden. ^^

    Oops, 1 jaar, ik heb het ook aangepast (:

    Velns schreef:
    (...)
    Oops, 1 jaar, ik heb het ook aangepast (:
    Yes, thanks! Dan pas ik dat gelijk even aan. c:

    @ alghayib; Zoals besproken zoek ik zelf niet echt iets, maar voel je vooral vrij in alles natuurlijk. Er zal vast wel iemand zijn die op zoek is naar iets, dus het komt vast en zeker wel goed. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Tbh zou ik het wel leuk vinden als er een man is om Jax zijn kinda 'bi' kant te exploren en dan vooral iemand die hem ook echt kan uitdagen op dat vlak, maar als je dat niet zou zien zitten snap ik dat ook (:

    Ik zal vandaag het praattopic openen, ladies!


    I'm your little ray of pitch black.

    Velns schreef:
    Tbh zou ik het wel leuk vinden als er een man is om Jax zijn kinda 'bi' kant te exploren en dan vooral iemand die hem ook echt kan uitdagen op dat vlak, maar als je dat niet zou zien zitten snap ik dat ook (:
    Ik was er dus zeker van dat ik erop geantwoord had, damn. Mijn man zal een guard zijn, die de oom van Poppy is (niet dat dat verder relevant is voor jou). Ik maak hem wel bi, maar stomme vraag waarschijnlijk, ik neem aan dat Jackson dan top is (want dat zie ik dan weer niet voor me eigenlijk. . .)? Ook weet ik niet of een guard binnen je idee past verder eigenlijk?


    • • •

    RONAN      LOGAN      WILSON
    " I'm going to make a very beautiful life for myself —— no matter what it takes. "

    Naam;
    Ronan
    Logan
    Wilson


    Iers
    Schots
    Schots


    Klein zeehondje
    Klein holletje
    Zoon van Will


    R On - An
    l OH - g uh n
    w IH I - s uh n
          Ronan wordt in de meeste gevallen Ro, Ron of Ronnie genoemd, simpelweg omdat het korter of kleiner klinkt, vooral gezien Ronan niet een van de grootste mannen is. De neerbuigende wijze waarop het uitgesproken wordt iets dat hem niet interesseert.
          Verder heeft hij wel één bijzondere bijnaam, welke hij vaak genoeg moet uitleggen. Dit is namelijk slak, en hint; het heeft niets met zijn tempo te maken. De man is eens gestikt in een slak, en één van de aanwezigen werkt met hem op HI, wat gelijk de reden is dat de bijnaam hem achtervolgt en kwelt.

    Leeftijd;       31 jaar       ⋯       1 Januari       ⋯       Steenbok
    Geschiedenis;

    Geboren en getogen in San Diego, Californië, waar hij de tweede zoon werd binnen het gezin. Het was een normaal gezin, niets bijzonders. Ze hadden geld voor de noodzaken, de rest had geen voorrang. De kinderen kregen liefde, waardoor Ronan zonder vervelend gevoel terug kan denken aan zijn leven.
          Zijn oudere broer, welke daadwerkelijk jaren ouder was — Ronan was namelijk het onverwachte nakomelingetje van het gezin — uit huis ging om met zijn vriendin samen te wonen bleef Ronan alleen achter. Hij ging niet studeren, daar hadden ze niet voldoende geld voor, waardoor hij aan de gang ging bij bij een plaatselijke garage. Ronan werkte zichzelf omhoog, verdiende meer en meer, maar uiteindelijk kwam daar een halt op. Er waren geen mogelijke rangen meer, gezien de eigenaar en zijn familie bovenaan de hiërarchie stonden. Dit heeft Ronan enorm gedemotiveerd, waardoor hij op zoek ging naar een andere baan.
          Uit het niets kwamen zijn levenslange vrienden aan met het leger, wat hem aanstond. Lang duurte het echter niet, na twee uitzendingen heeft hij namelijk een verwonding aan zijn knie opgelopen waardoor hij afgekeurd werd, en mag hij zichzelf nu veteraan noemen. Ronan ging in de privé industrie om mensen te beschermen bij een klein beveiligingsbedrijfje dat hij via via had leren kennen.
          Het werk bleek te saai voor Ronan, welke officieel geconstateerd is met PTST en ADHD. De afleiding die hij zoekt iets dat hem uiteindelijk bij Heartbeat Island heeft gekregen, zeven maanden geleden.

    Extra;
    ——————————————
    ✔ Behulpzaamheid, koffie, lachen, kaartspelletjes, knuffelen, dieren, drugs, tatoeages, frisdrank

    ✘ Zijn bijnaam, chocolade, soep, thee, junkfood, martelen, zijn OCD, harde muziek, alcohol

    Verslaving; Nicotine

    Tics; Constant opruimen, bijt op zijn lip

    Mist; Zijn familie

    Geheim; Heeft nog nooit een relatie gehad

    Onzekerheid; Zijn knie, zijn levenskeuzes

    Geslacht;       Mannelijk             Geaardheid;       Biseksueel
    Uiterlijk;
    Chris Zylka
    1.72 meter
    Dadbod
    Blonde haren
    Bruin-groene ogen
    Blank
    Vollere lippen
    Lichte stoppel
    Sterke kaken
    Lichte sproetjes
    Veel tatoeages
    Geen piercings
    Grote handen
    Lekkere geur
    Verbrand snel
    Spreekt zacht
    Vriendelijke
    Vloekt zelden
    SoCal accent
    Verheft stem
          Ronan ziet er niet heel bijzonder uit, hij wordt er niet eens van verdacht zo fit te zijn als hij daadwerkelijk is. Zijn conditie is op en top, evenals zijn snelheid. Ergens vind hij het helemaal niet erg als hij hiermee onderschat wordt, waardoor je hem niet hoort klagen over zijn buikje of gebrek aan zichtbare spieren.
          De man heeft OCD, waardoor hij, wanneer mogelijk, altijd fris ruikt.

    Voorzichtig
    Aangenaam
    Behulpzaam

    Knuffelig
    Goedhartig
    Zelfstandig

    Sociaal
    Vriendelijk
    Hecht zich
          Ronan is, ondanks zijn ADHD, PTSD en OCD, een man met een goed hart, welke niets behalve het beste voor anderen werkt. Hij heeft zichzelf in zijn leven nooit voorop gezet, behalve toen het hem verplicht werd op HI. De man heeft zijn goede kanten echter zo goed mogelijk weten te behouden, iets waar hij veel waarde aan hecht, maar helaas niet iedereen krijgt te zien.
    Innerlijk;



    Eigenzinnig
    Opvliegend
    Prikkelbaar

    Knorrig
    Kort
    lontje

    Afgeleid
    Onstabiel
    Zeurpiet
          De man is niet perfect, zijn genen en gebreken zorgen ervoor dat de man aardig wat demonen binnen zich in heeft. Waar hij normaliter erg vriendelijk is, kan hij binnen één seconden prikkelbaar zijn en uit zijn slof schieten voor de kleinste, domste reden die je je maar kunt bedenken. Er is altijd spijt, maar toont dit niet.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2020 - 10:11 ]


    • • •

    Het praattopic is er, ladies!


    I'm your little ray of pitch black.

    alghayib schreef:
    (...) Ik was er dus zeker van dat ik erop geantwoord had, damn. Mijn man zal een guard zijn, die de oom van Poppy is (niet dat dat verder relevant is voor jou). Ik maak hem wel bi, maar stomme vraag waarschijnlijk, ik neem aan dat Jackson dan top is (want dat zie ik dan weer niet voor me eigenlijk. . .)? Ook weet ik niet of een guard binnen je idee past verder eigenlijk?

    Hm, ik weet eig ook niet zo goed hoe Jackson zich in dat geval zou gedragen.. ik denk dat dat voor zowel hem als voor mij wat uitvinden gaat zijn. Misschien ook wel goed als iemand zijn dominante kant eens de kop in drukt (: anders mag je me wel een privé berichtje sturen om te overleggen

    Máirín Vespera

    “Underestimate me. That'll be fun.”


    ROL

          Leeftijd.
    26 jaar — ze is geboren op een ijskoude dag in November.

          Crime.
    Máirín is uiteindelijk een half jaar nadat haar beste vriendin is opgepakt, gearresteerd voor verschillende moorden op mannen. Hoewel de meeste intussen zijn gepleegd in samenwerking met, staan er ook nog behoorlijk wat op enkel en alleen haar naam. Allen met voorbedachte raden en zonder enige spoor van schaamte noch spijt. Hoever de teller precies reikt zullen maar weinig weten — enkel de dames zelf, en laten zij daar nu weinig woorden aan vuil maken.

          Time.
    Máirín is momenteel al 11 maanden aanwezig als gevangene op Heartbeat Island.


    “She's gone but she's everywhere.”

    INNERLIJK
    Gesloten voor vreemde • Impulsief • Koppig • Eigenwijs • Sluw • Doordacht • Onredelijk, vooral met ruzies • Standvastig • Creatief • Lichtelijk ongeduldig • Opgeruimd • Vergeet niets (of niemand) • Wraakzuchtig • Zelfverzekerd • Jaloerse trekken • Sarcast • Vindingrijk • Kan over lijken gaan om te bereiken wat ze hebben wil • Loyaal naar enkel degene die haar het dichtste bij staan • Temperamentvol • Goede leugenaar • Speels, op een goede én slechte manier • Zorgzaam naar enkel zichzelf en degene die haar dierbaar zijn •

    GESCHIEDENIS
    Vader • Alten Vespera, 58 jaar — leider/trainer/huurmoordenaar.
    Moeder • X
    Broer • Deacon Vespera, 28 jaar — huurmoordenaar.
    Unborn Child • 7 weeks and counting.

    Geen gemakkelijke jeugd • Komt uit een huurmoordenaarsgezin • Getraind vanaf jonge leeftijd, samen met haar broer • Is een hele goede schutter • Vlugge handigheid met messen • Handgevechten vertonen de meeste zwakheden nog • Vele harde lessen moeten doorstaan • Opgevoed door alleen haar vader • Moeder al uit beeld zolang Máirín zich kan herinneren • Heeft een aparte band met haar vader (kunnen niet met en niet zonder) • Haat/liefde verhouding met haar broer • Pleegde haar eerste moord op jonge leeftijd, puur om te bewijzen dat ze er klaar voor is • Leerde Zaidee op jonge leeftijd kennen, sindsdien onafscheidelijk tot aan hun arrestaties • Hebben elkaar nu weer gevonden op Heartbeat Island • Werd zelf gearresteerd nadat ze uit verder onderzoek gelinkt kon worden aan meerdere moorden in samenwerking met haar beste vriendin • Is er recentelijk achter gekomen dat ze zwanger is •



    “I got a list of names, and yours is in red underlined

    UITERLIJK
    Julianne Hough • 1m67 • halflang blond haar • heeft haar haren meestal wild en los hangen • blauwe ogen • dikke wimpers • vrijwel altijd make-up op • slank postuur • juiste rondingen • licht gespierd en redelijk goed getraind • volle lippen, onderlip iets voller dan boven • draagt vooral heel veel zwart • wisselende kledingstijl verder • draagt hoge hakken om lengte te smokkelen • verschillende tatoeages #1, #2, #3, #4 • hecht geen waarde aan sieraden, draagt deze dus niet • door de jaren heen enkele littekens opgelopen

    EXTRA
    Geaardheid • Heteroseksueel.
    Likes • Zaidee — Gevaar — Sarcasme — Seks — Motors — Snelle auto's — Snelheden — Wapens ( messen, pistolen) — Tatoeages — Honden — Sigaretten — Sarcasme
    Dislikes • Betweters — Regels om aan te houden — Drugs — Arrogante types — Handtastelijkheid —
    Tics • Met een pluk haar spelen bij concentratie — bijten op de binnenkant van haar wangen bij irritatie, evenals ongeduldig tikken met haar nagels.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2020 - 17:15 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nunniemurra "Nunnie" Early

                ☀ Naam ☀
    Nunniemurra Early.
          Ze werd echter door haar familie aldoor Nunnie genoemd, wat eigenlijk altijd wel is blijven aanhouden. Nun komt soms ook nog wel voor, maar daar voelt ze maar weinig voor. Het liefst heeft ze gewoon helemaal niet dat mensen haar aanspreken of iets dergelijks, gezien ze het haat wanneer mensen haar naam afslachten.

                ☀ Leeftijd ☀
    29 jaar.
          Gezien Aboriginals echter door de verandering over de jaren een belangrijkere rol hebben gekregen, hebben zij een eigen regering intussen. Dit betekend ook dat hierdoor haar geboorteakte, dossier en dergelijke afgeschermd zijn voor welke organisatie dan ook. Voor niemand is daarom haar leeftijd bekend.

                ☀ Geaardheid ☀
    Onbekend.
          Nunnie heeft geen idee voor wie ze valt, of dit met geslacht te maken zal hebben, dat ze überhaupt verliefd kan worden of een drang heeft naar meer. Het is iets dat haar tot op de dag van vandaag kwelt, al is ze niet van plan verliefd te worden binnen HI, evenals het bed delen met een van de klootzakken die er rondloopt.
    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst
                ☀ Misdaad ☀
    Brandstichting, chantage, ontvoering, moord, hacken.
          Deze jongedame heeft aardig wat op haar lijst staan, maar of het allemaal even eerlijk is deert niemand — waardoor ze er zelf geen waarde meer aan hecht. Het enige dat ze gedaan heeft is hacken, en daar heeft ze aardig wat schade mee aangericht. Voldoende om tussen het uitschot van de wereld te belanden op HI? Nee.

                ☀ Aanwezig ☀
    Twee maanden.
          Het lijkt er ook direct op dat Chance zichzelf wilde bewijzen toen Nunnie aankwam op HI, waardoor hij haar toentertijd geclaimd had. Dit heeft ervoor gezorgd dat ze niet alleen terughoudend is geweest tegen de cipiers, maar ook geheel anders kon reageren. Haar vertrouwen in mensen is verdwenen.

                ☀ Gedrag ☀
    Terughoudend, agressief, blikken die je doodwensen.
          Haar fase van de kat uit de boom kijken is zo'n twee weken geleden tot een einde gekomen, waardoor Nunnie zich agressief is gaan gedragen tegen iedereen die binnen haar persoonlijke ruimte is getreden. Haar uithalen kunnen door middel van woorden gekomen zijn, maar evenals door enkele aanvallen.
    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst

                ☀ Innerlijk ☀
    Waakzaam      Opmerkzaam      Stiekem afhankelijk      Enorm onzeker      Geen zelfrespect      Emotioneel      Wantrouwend      Agressief      Snel geïrriteerd      Glashard      Bevooroordeeld      Snel ontevreden      Zeurpiet      Stiekem onderdanig      Hoopvol      Vechter      Sterk      Waardeloze leugenaar      Intelligent      Onhandig      Naïef op sommige vlakken      Vergeeft niet snel      Onthoudt alles      Wispelturig      Dramatisch      Levensmoe

          Nunnie is echt een kat uit de boom kijker, welke haar ogen open en haar oren gespitst houdt om haarzelf te beschermen tegen bedreigingen, maar ook om informatie te bezitten over anderen, mochten zij een bedreiging worden. Het feit dat ze gewend is achter een computer te zitten en data te verzamelen iets dat ervoor heeft gezorgd dat ze dat ook blijft doen op HI, alleen is ze niet subtiel genoeg om onopgemerkt te blijven in veel gevallen.
          Een fotografisch geheugen is wat Nunnie's geheime wapen is, al is het vaker een vloek dan een zegen. Wanneer iemand haar eenmaal aan de praat krijgt, wat zeldzaam is, kun je een klaagzang verwachten waar je u tegen zegt, waar ze niet altijd bij beseft dat dat ook tegen haar gebruikt zou kunnen worden.
    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst
                ☀ Uiterlijk ☀
    Kawennáhere Devery Jacobs      154 cm      Aboriginal      Getint      Tenger      Niet in het bezit van echte spieren      Meer borsten dan billen, maar zeker aanwezig      Vollere heupen      Slanke taille      Geen oneffenheden      Geen tatoeages      Geen piercings      Voldoende littekens sinds haar komst      Doucht amper      Chocoladebruine haren      Altijd in vlechten      Bruingrijze ogen      Grotere neus      Volle lippen      OOgt jonger

          Nunnie is geen doodnormale dame om naar te kijken, bepaalde trekjes in haar gezicht vertellen overduidelijk dat ze niet blank is (als haar huidskleur je nog niet opgevallen is althans), zoals een ietwat grotere neus en vollere lippen. Mocht je een kans hebben een blik op haar lichaam te werpen dan zul je tot het besef komen dat de jongedame niet in het bezit is van enige tatoeages, welke nog altijd (en zelfs erger) een gebruikelijk iets zijn binnen haar afkomst.
          Daarbuiten is ze slank, met meer rondingen dan goed voor haar zijn, wat haar vaker in de weg zit dan wat anders. Echt verleiden poogt ze niet te doen, voorheen was de kleding die ze altijd droeg daarom ook minimaal drie maten te groot, maar op HI gaat dat net wat moeilijker, al poogt ze dingen te verbloemen.
    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst

                ☀ Geschiedenis ☀
    Geboren als dochter van Illgidy en Wobunun werd ze geboren in aan aardig modern gezin. Ze hadden de nieuwste technologie in huis voordat het daadwerkelijk uitkwam op de markt dankzij de baan die haar vader, Illgidy droeg. Als kind zijnde is ze daarom al gehecht geraakt aan alles dat haar kon helpen in het huis, met leren en uiteindelijk de computer.
          Op haar school deed ze het goed, ze was een intelligente dame welke graag leerde. Andere leerlingen vonden haar al gauw een nerd, wat ervoor zorgde dat Nunnie zichzelf enorm heeft teruggetrokken. Haar computer, welke ze overal mee naartoe nam in wat voor mogelijkheden dan ook, altijd aan haar zijde. Verdwijnen in haar virtuele wereld iets dat haar altijd goed heeft gedaan.
          Hacken werd iets dat haar gemakkelijk af was gegaan na een simpele cursus. Het begon klein, maar liep enorm uit de hand. Zo erg dat ze uiteindelijk hele landen wist te hacken, databases van Interpol wist binnen te komen en informatie heeft gelekt dat hun in kwaad daglicht zet. Nunnie heeft er niet echt bij stilgestaan dat ze haar uiteindelijk wel te pakken zouden krijgen, maar zes jaar geleden is het hen eindelijk gelukt.
          In een vrouwengevangenis heeft Nunnie gezeten haar eerste jaar, waarna ze overal en nergens heeft gezeten. Ze heeft zelfs een ander eiland zoals HI gehad, maar deze was zuiverder en vol technologie. Nadat ze hier vriendelijk werd met een cipier en ze de gevangenis gehackt had, hierbij meerdere gevangenen heeft laten ontsnappen, hebben ze haar hierheen gestuurd.
    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst
                ☀ Likes ☀
    IJs      Muziek      Koud eten      De zon      Zee      Haar haren vlechten      Informatie bezitten      Technologie      Fietsen      Teenslippers      Een oprechte knuffel      Hese stemmen      Schatkaarten      Steentjes werpen      Kinderen

                ☀ Disikes ☀
    Bloed      Geforceerd worden      Sneeuw      Het eten op HI      Machteloos zijn      Haarzelf      Dit leven      Krakende deuren      Blackouts      Leugens      Dieren      Snoep      Junkfood      Gameconsoles      Onterecht hier zitten      De mensheid

                ☀ Verslaving ☀
    Alcohol.
          Deze verslaving is bij haar derde gevangenis naar voren gekomen, waar ze moonshine maakte in hun toiletten. Hier op HI komt ze eraan door een deal gesloten te hebben met Ronan. Het is geen al te vreemde deal, het is meer dat ze de grootste herrieschoppers eruit haalt, en erachter moet komen wie de sigaretten dealt.

                ☀ Quote ☀
    Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die.
    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst


    • • •

    ***

    [ bericht aangepast op 13 aug 2020 - 20:06 ]


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    ***
    Had jij niet die schattige dokter toentertijd? Twijfel je om mee te doen?


    • • •

    Ik twijfel heel erg. Ik zou graag de dokter weer oppakken, maar ben een beetje bang dat deze rpg nog veel duisterder is dan de vorige, waardoor het echt heel lastig wordt om hem ergens in te passen


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Ik twijfel heel erg. Ik zou graag de dokter weer oppakken, maar ben een beetje bang dat deze rpg nog veel duisterder is dan de vorige, waardoor het echt heel lastig wordt om hem ergens in te passen
    Ik kan natuurlijk niet voor Luchasaurus spreken, maar ik denk dat we het voor iedereen gewoon leuk kunnen maken? Ik wist toentertijd ook niet goed wat we met de dokter konden doen, maar misschien dat deze TS wat beter dingen met je kan bespreken? Naar mijn idee kwam je al met geweldige ideeën aan, dus dat moet vast wel goed komen?
    Bovendien denk ik dat mensen graag rondom je goedhartige doktertje willen hangen omdat het simpelweg een schatje was. Ronan zie ik sowieso al rond komen hangen, en misschien dat zelfs Nunnie kan genieten van zijn aanwezigheid? Persoonlijk lijkt dat sprankje aan positiviteit me wel iets goeds voor HI, maar ik kan ernaast zitten haha.


    • • •