• ───── HEARTBEAT ISLAND ─────
    Eerder geopend door: alghayib. Heropend & aangepast met toestemming.

    ☠      DISCLAIMER      ☠

    Mijn plan voor dit RPG is een niet zo plezierig ritje in een wilde achtbaan — eentje waar mensenlevens enkel bestaan om mee te spelen en een dood niets betekend (al zal je gemaakte personage niet zomaar sterven). Mocht je eventueel een zwakke maag hebben of gevoelig zijn voor bepaalde onderwerpen wil ik je waarschuwen weg te klikken en niet verder te lezen, want ondanks dat ik niet teveel ga delen hier, zal het duister worden wat er hier gaat gebeuren.

    ────────────────── ──────────────────
    Verhaallijn

    In een verre toekomst is de verwarming van de aarde een algeheel feit, hetgeen waar we generaties niet over hebben willen denken en uiteindelijk te laat voor waren is allemaal uitgekomen. De ozonlaag is fucked en de zeeën daalden. Massa's aan extra land (vooral eilanden) zijn er ontstaan door dit gehele gebeuren, iets dat traag is gegaan over de jaren maar nu toch zeker de nodige mogelijkheden heeft verzorgd.
          De groei in land lijkt ook een groei in mensenlevens bezorgd te hebben, al is dit land nog alles behalve bewoonbaar door de viezigheid dat er te vinden is. Restjes van onderdelen van boten die verloren zijn op zee, ondergrondse grotten die opgeschoond moeten worden en zelfs lijken van verloren vissers zullen opgeruimd moeten worden. Je denkt toch niet dat ze hier normale mensen voor in zullen huren? Nee, dit is weggelegd voor de gevangenen. Strafkolonies hebben hun opmars weer gemaakt, wat enkel en alleen komt doordat de criminaliteit gegroeid is. Hier kan het uitschot naartoe, soms terecht, meestal onterecht.
          Waar de wereld moderner is geworden, is Heartbeat Island vast blijven hangen in een primitieve levensstijl, ze vinden namelijk dat de gevangenen niets verdienen. Zelfs mobieltjes zijn er niet te vinden, geen enkel stukje technologie is welkom wanneer je het land betreed. Zelfs de bewakers zijn niet gezegend met dit soort dingen, waardoor ook zij zich gemakkelijk gaan vervelen en zelfs kunnen rebellen. Dit betekend echter ook dat dit soort dingen stiekem gebeuren, want contraband is niet zozeer welkom, maar bestaat uiteraard wel. Laat anderen het echter maar niet weten, want zelfs de kleinste, simpelste dingen zullen geliefd zijn.

    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst
    Uitleg

    In dit RPG heb je de mogelijkheid om zowel gevangenen als bewakers op je te nemen. De gevangenen zijn vrijer dan in een gevangenis, maar onveiliger dan ze daar ooit waren. Het zijn echter wel gevaarlijke mensen, zowel de criminelen als de bewakers — iedereen verveeld zich namelijk rot daar. De grootste sadisten worden naar dit concept toegetrokken en overgezonden vanuit hun voorgaande locaties omdat alleen zij er kunnen overleven. De levenswijze van de gevangenen vooral is onleefbaar en onmenselijk te noemen, maar niemand zal er ook maar iets om geven.
          De gevangenen leven in één grote barak samen, er is geen privacy tijdens het douchen en het eten is liever iets dat je ontloopt dan aan durft te gaan. De vreselijke branding van de zon is duidelijk voelbaar op een lange werkdag, wat op sommige momenten echt niet meer te doen is. Mens na mens valt dan ook neer, de ziekenboeg is overvol door het aantal klachten dat er te vinden is bij zowel de gevangenen als bewakers.
          De zelfmoordpercentages zijn sinds de komst van de nieuwe Warden gigantisch gegroeid, evenals het dodenaantal. Moorden onder de gevangenen zelf, bewakers die een einde knopen aan het leven van een gevangene of zelfs de Warden die zijn hand vaak genoeg legt op de gevangenen. Het feit dat de bewakers er eigenlijk alleen maar zijn om hun sadistische handjes los te laten gaan op de gevangenen zegt ook voldoende. Ontsnappen aan Heartbeat Island is onmogelijk, dat verteld de urenlange bootreis naar het haast vervloekte eiland je wel — de meesten proberen het daarom niet eens.

    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst
    "Scream as much as you want, nobody that might care will hear you."

    ────────────────── ──────────────────

    Jobs

    Op het moment waar wij binnenvallen is de opruiming aan het strand nog nog niet gestart — zal de eerste dag eraan beginnen, welke op dit moment het prioriteit heeft dankzij de dood en verderf dat er te vinden is. Er is puin te vinden, wat enkel zwaar is, maar buiten dat om zijn er lugubere dingen die aan bot komen — waaronder lichamen. De lijken van voorgaande gevangenen welke simpelweg daar gedeponeerd zijn, maar ook de lijken die door de duikers uit de grotten onder het eiland gehaald worden.
          Er zullen buiten dat om toch al de meest absurde dingen gevonden kunnen worden, en erg veilig zijn de gevangenen er niet voor gekleed. Bovenal is de hitte absurd, waardoor het lang niet zo snel verloopt als de bewakers verwachten. Hetgeen dat midden op het strand te vinden is, is en rottende boot welke stukje bij beetje uit elkaar gehaald moet worden.
          De kans dat een bewaker je meesleurt voor een ander klusje of straf is niet gek — wordt ook niet zo bestempeld onder de bewakers zelf. Echter weten de gevangenen al gauw dat dat niets goeds betekend. Zij kunnen zich echter niet helpen, hier zijn ze nou eenmaal voor, inclusief verveling.
    "Are you hearing voices again?"

    ────────────────── ──────────────────

    Schedule
    5.00
    Douches aan
    6.00
    Ontbijt
    7.00
    Start werk
    10.00
    Pauze 15 minuten
    13.00
    Pauze 30 minuten
    16.00
    Pauze 15 minuten
    19.00
    Einde werk
    20.00
    Eten
    22.00
    Lichten uit
    Ondanks het schema, waarvan verwacht worden dat de gevangenen zich braafjes aan houden, is niets minder waar. De douches springen op sommige dagen pas om half zes aan, maar het warm water stopt er toch wel na zo'n twintig minuten mee. Het ontbijt wordt soms zo laat geserveerd dat het onderweg naar het werk opgegeten mag worden — als je daartoe al de kans hebt. Je pauzes kunnen je zonder pardon ontnomen worden, mocht je een cipier net op de verkeerde wijze aangekeken hebben. Wanneer de lichten uitgaan interesseert het de cipiers nog minder wat je doet, wie je doet en hoe je het doet. Of wie zij doen.

    "The irony; broken people are not fragile."

    ────────────────── ──────────────────
    Rollen

    Heren
    Warden      ⌇      Chance Dotts      ⌇      48 maanden      ⌇      Luchasaurus      ⌇      1
    Head guard      ⌇      Sean Adams      ⌇      25 maanden      ⌇      Reeses      ⌇      1
    Prisoner      ⌇      Jackson Thorpe      ⌇      25 maanden      ⌇      Velns      ⌇      1
    Guard      ⌇      Ronan Wilson      ⌇      7 maanden      ⌇      Tittynope      ⌇      2
    Doctor      ⌇      Cian Ó hEaghra      ⌇      13 maanden      ⌇      KIaus      ⌇      3
    Inspector      ⌇      Caelan Pearce      ⌇      0 maanden      ⌇      LittleRomana      ⌇      3

    Dames
    Prisoner      ⌇      Zaidee Sloan      ⌇      17 maanden      ⌇      Luchasaurus      ⌇      1
    Prisoner      ⌇      Poppy Wilson      ⌇      0 maanden      ⌇      Reeses      ⌇      1
    Prisoner      ⌇      Máirín Vespera      ⌇      11 maanden      ⌇      Niran      ⌇      2
    Psychologist      ⌇      Luciana Santiago      ⌇      12 maanden      ⌇      Velns      ⌇      1
    Prisoner      ⌇      Nunnie Early      ⌇      2 maanden      ⌇      Tittynope      ⌇      2

    De simpelste dingen moeten ingevuld worden; naam, leeftijd, innerlijk, uiterlijk, geschiedenis en eventuele extra's. Hoe je dit aanpakt is aan jou, maar ik wil wel duidelijk erop hebben staan wat hun reden is om op het eiland te zitten (zowel medewerker als gevangene), evenals het aantal maanden.
         

    "What's one less person walking this earth, anyway?"

    ────────────────── ──────────────────

    ROLLENTOPIC      ⌇      PRAATTOPIC      ⌇      SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 31 aug 2020 - 17:10 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik deel je mening, Tittynope! c:
    Zaidee, professioneel mannenhater, zal ook wel opgelucht zijn dat er een fatsoenlijk exemplaar het eiland bewandeld. En ik sta ook zeker open voor ideeën en om lekker te brainstormen erover. Het is niet de bedoeling dat personages / q leden zich buitengesloten voelen hier, we zijn hier immers om te schrijven en om plezier te hebben / ons leven te ontsnappen / wat dan ook. We gaan er gewoon een dramatisch spektakel van maken met de nodige gezelligheid etc wanneer dit mogelijk is. Mijn bedoeling is het dat meningen gehoord worden en dat het een safe space is voor iedereen.

    Waarom klinkt dit als een cult? Somebody back me up, I think I'm scaring people away.


    I'm your little ray of pitch black.


    Hier is je back-up.


    • • •


    I'm your little ray of pitch black.

    Luchasaurus schreef:
    Ik deel je mening, Tittynope! c:
    Zaidee, professioneel mannenhater, zal ook wel opgelucht zijn dat er een fatsoenlijk exemplaar het eiland bewandeld. En ik sta ook zeker open voor ideeën en om lekker te brainstormen erover. Het is niet de bedoeling dat personages / q leden zich buitengesloten voelen hier, we zijn hier immers om te schrijven en om plezier te hebben / ons leven te ontsnappen / wat dan ook. We gaan er gewoon een dramatisch spektakel van maken met de nodige gezelligheid etc wanneer dit mogelijk is. Mijn bedoeling is het dat meningen gehoord worden en dat het een safe space is voor iedereen.

    Waarom klinkt dit als een cult? Somebody back me up, I think I'm scaring people away.


    I got your back.
    Het is zeker niet de bedoeling dat iemand zich buitengesloten gaat voelen, dus iedereen is meer dan welkom om te joinen — met wat voor ideeën dan ook. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dan doe ik graag mee met mijn goedaardige dokter! Brainstormen sta ik altijd open voor!


    Bowties were never Cooler

    Yes girl, welkom!
    We (of althans ik, ook ik kan niet voor anderen spreken) staan voor je klaar! Zowel bij GB / PB / Chat als het praattopic uiteraard. c: Mochten er vragen zijn of iets dergelijks, of je hebt juist een geweldig idee ergens voor, dan hoef je je echt niet in te houden. Ik heb al genoeg vragen / ideeën mijn kant op gekregen en we komen er daardoor samen wel. ^^ Dat is het fijne aan een setting als dit. c:

    Voor nu ga ik echter wel mijn ogen sluiten, die vechten al een half uurtje. Oma gaat haar bed opzoeken hoor. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Yay, welkom!
    Ook mijn gb staat eventueel open, voor wat dan ook. De chat mijd ik liever, daar heb ik eerder ruzie mee x'D
    Ik denk in ieder geval dat een fatsoenlijke en normale dokter al zeer welkom gaat zijn op het eiland.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben helemaal vergeten Cian aan te passen en te posten. SORRY!!!!!!
    Zal ik het nog doen?


    Bowties were never Cooler

    Cian Ó hEaghra


    • Naam • Cian Aleksey Ó hEaghra
    Cian • Antiek
    Aleksey • Helper
    Ó hEaghra • Originele Ierse vorm van O'Hara


    • Leeftijd • 31
    Cian is geboren op een gure regenachtige 11 April in Clifden, Ierland

    • Rol • Jonge Dokter
    In het begin was er geen dokter op het eiland. Na enkele maanden werd het langzaam duidelijk dat dit toch wel handig was met wat er zich allemaal de kop op stak. Het heeft nog even geduurd tot de vacature online kwam, en erna nog langer voor er uiteindelijk iemand solliciteerde: de jonge Cian. Hij werd zonder sollicitatiegesprek aangenomen en begon niet veel later op zijn reis naar het eiland. Cian doet zijn uiterste best om de gevangenen keer op keer weer op te lappen. Hij heeft ook het gevoel dat hij niet veel anders kan, omdat de bewakers en de leiding van de gevangenis veel te machtig zijn. Als iemand er echt slecht aan toe is, wil hij ze wel eens een nacht in de ziekenboeg houden, maar over het algemeen zitten ze aan het einde van de dag weer in hun cel.
    Cian is goed in wat hij doet, maar jong. Hij is nog altijd bezig om dingen bij te leren, zeker over het uitvoeren van medische procedures onder deze omstandigheden. Inmiddels kan hij al heel veel, maar er is ook nog een boel wat hij bij kan leren en verbeteren.


    • Maanden aanwezig • 13 maanden
    Niet lang na zijn sollicitatie zat Cian al op het eiland. Hij heeft hier elke dag wel wat te doen en geen enkele dag is hetzelfde. Hij mist zijn familie enorm en belt ze enkele keren per week. Toch zal hij niet snel op vakantie gaan, want een vervanger is er niet. Daarbij krijgt hij binnenkort waarschijnlijk de mogelijkheid om mee te werken aan een studie naar de effectiviteit van een nieuw en betaalbaar HIV medicijn. Ondanks dat de ethiek een beetje wankelt, kan dit wel een enorme stap zijn in de medische wereld. Dit is dus wel iets waar hij erg over twijfelt, maar met niemand over kan en mag spreken.



    • Innerlijk •
    Krachten • Dapper, vastberaden, zelfverzekerd, enthousiast, optimistisch, eerlijk, gepassioneerd, energiek, multitasker, hulpvaardig, nieuwsgierig, intelligent, vriendelijk, principieel
    Zwaktes • Ongeduldig, humeurig, kort lontje, impulsief, fel, turbulent, onbevreesd, destructief als hij niets te doen heeft, snel verveeld, haantje de voorste, te eerlijk, rusteloos, bijdehand

    • Uiterlijk • [fc: Luke Norris]
    Cian is niet echt een heel opvallende man. Hij is slank gebouwd, 1.88 lang, met muizig bruin haar. Zijn haar draagt hij meestal in een natuurlijke scheiding met het haar uit zijn gezicht gekamd met een beetje wax, bijenwas, of groene zeep. Hij heeft een bleke huid die nooit kleurt, enkel rood wordt en dan weer dezelfde ziek bleke kleur. Hij heeft staalblauwe ogen die recht door alle bullshit je ziel in kijken. Hij heeft een scherpe kaaklijn, maar de rest van zijn gezicht is vrij zacht en vriendelijk. Ondanks zijn lengte is Cian niet echt intimiderend, vooral niet omdat hij vrij slank is. Hij heeft eigenlijk best een goed lijf, maar zelfs op het strand in Ierland houd hij zijn shirt aan. Aan zijn handen kan je zien wat hij doet, als je weet waar je moet kijken. Ze zijn droog , schilferige, en gebarsten van jarenlang dag in dag uit handen wassen en desinfecteren. Zijn nagels zijn heel kort en hij heeft eelt op de plekken waar instrumenten vaak rusten.
    Cian draagt meestal simpele kleding. Thuis was het meestal een overhemd, t-shirt, trui, of lange mouwen t-shirt over een spijkerbroek. Hij draagt graag natuurlijke kleuren en materialen, waardoor wol, denim, katoen, en linnen de standaard stoffen zijn in zijn kast. Ook voor zijn werk draagt hij het liefst katoen of linnen, waarvan de witte variant ook nog eens goed hygiënisch heet kan worden gewassen. Hij draagt meestal Dr. Martens in zijn vrije tijd, maar voor werk draagt hij meestal comfortabele gympen die ook heet gewassen kunnen worden als het nodig is.
    Cian draagt nooit ringen, armbanden, of iets dergelijks. Wel heeft hij een oud zakhorloge wat hij van zijn overgrootvader heeft gekregen, en wat hij vaak gebruikt tijdens zijn werk, omdat het goed te reinigen is en niet om zijn pols zit. Dit heeft eigenlijk meer emotionele waarde dan monetair, al zal het inmiddels ook best wat opleveren puur door de leeftijd ervan.
    Cian spreekt goed verstaanbaar, maar hij heeft wel een duidelijk accent. Zijn accent is vooral Iers, maar bij sommige woorden schemerd soms een meer Russische uitspraak door.
    • Geschiedenis •
    Rónán Séamus Ó hEaghra • Vader
    Yelena Kristina Ó hEaghra • Moeder
    Anastasia Nora Buckley • Zusje

    Cian is geboren in zijn vaders geboorteplaats Clifden, Ierland. Zijn vader en moeder hebben elkaar leren kennen aan de universiteit van Dublin en zijn kort na hun afstuderen getrouwd. Rónán ging terug naar het dorp waar hij geboren was, en Yelena ging mee. Ze vonden er allebei een baan en woonden in een klein huisje in het centrum. Na een aantal jaar werd Yelena zwanger en 8 maanden later kwam Cian in hun leven, iets te vroeg maar perfect gezond. Na haar zwangerschapsverlof ging Rónán minder werken om voor Cian te zorgen, omdat Yelena een betere baan had en thuis rusteloos zou worden. Het was misschien niet de meest geaccepteerde keuze, maar het werkte voor hen, en de roddels in het dorp stopten ook al snel. Ze waren met z'n drietjes erg gelukkig, maar toch miste er nog iets. Dat veranderde toen Anastasia enkele jaren later werd geboren. Het gezinnetje was compleet en dolgelukkig.
    Cian heeft een gewone jeugd gehad in het afgelegen dorp in het westen van Ierland. Hij had een goed stel hersens, vrienden, en was close met zijn zusje. Hij leerde op straat van alles over het land, het bijgeloof, en de oude tradities. Cian is altijd een beetje een geschiedenis nerd geweest, dus dit vond hij echt geweldig.
    Cian kreeg zijn eerste vriendinnetje toen hij 14 was, maar het hield niet heel lang stand. Het meisje waarmee hij daarna iets kreeg, toen hij 16 was stal wel echt zijn volledige hart. Ze verloren hun maagdelijkheid aan elkaar en gingen samen studeren in Dublin. Daar viel het na 5 jaar wel uit elkaar toen zij eenmaal begon te werken en hij nog jaren door moest studeren. Hun levens waren erg anders, met weinig uitzicht dat het snel weer op elkaar zou gaan lijken. Ze hadden nog weinig tijd voor elkaar en uiteindelijk hebben ze besloten uit elkaar te gaan, in elk geval tot Cian klaar was. Dit deed hem heel veel pijn, maar hij wist ook dat het niet eerlijk was naar haar toe om haar zo aan het lijntje te houden.
    Na al het studeren, met een papiertje op zak, was zij inmiddels getrouwd en had een kind. Daar gingen Cian's toekomst plannen. Hij heeft nog een tijdje in een huisartsenpraktijk gewerkt, maar toen hij deze vacature zag, is hij er gewoon voor gegaan. Hij dacht niet dat hij ooit de baan zou krijgen, met haast geen ervaring en het feit dat hij van de andere kant van de wereld kwam, maar binnen een paar weken zat hij daar dan toch in een klein kantoortje.
    Sindsdien heeft hij zichzelf nog veel meer geleerd over oude en traditionele manieren van geneeskunde. Dit deed hij tijdens zijn studie al wel met bijvakken en in vrije studietijd, maar nu is het echt noodzaak. Aan de ene kant vind hij dit super en is het echt een uitdaging voor hem, maar aan de andere kant weet hij ook dat met maar een klein beetje technologie hij de mensen hier veel beter kan helpen. Hij wordt er soms moedeloos van, zeker als dezelfde gevangene weer langskomt met een oude wond of een met telkens weer dezelfde verwondingen, maar toch heeft hij de meeste dagen echt wel een redelijk goed gevoel als hij in zijn bed ligt.


    • Relaties •

    • Extra •
    Cian spreekt Engels, Irish Gaelic, en Russisch. Met zijn vader spreekt hij meestal Gaelic, met zijn moeder meestal Russisch, en met zijn zusje een combinatie van de 3 talen.
    Cian is half Iers en half Russisch, maar hij is enkel een Ierse staatsburger
    Cian is een enorme geschiedenis nerd. Dit is hij altijd al geweest en nu komt het hem heel goed uit omdat hij al wat kennis had over ouderwetse dokterspraktijken voor hij op het eiland aankwam.

    Ik pas hem morgen nog wat meer aan (:


    Bowties were never Cooler

    Sorry voor mijn lack of antwoord, ik geloofde erin dat ik dat al had gedaan! Ik vind hem nu al tof, ik ben dus enorm benieuwd. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Geeft niet! Ik ben blij dat je hem leuk vind (:


    Bowties were never Cooler

    Caelan Pearce

    "Monsters don’t always hide in the shadows, sometimes they hide in plain sight."

    Name
    [list][*]First: Caelan | Meaning: People of victory
    [*]Last: Pearce
    [/list]

    Age
    [list][*]Leeftijd: 32
    [*]Geboortedag: 3 November
    [*]Horoscoop: Schorpioen
    [/list]

    Job
    Hij is naar het eiland gestuurd om een grondige inspectie te doen. Voor minimaal één maand zal hij meedraaien en zijn bevindingen noteren. In die tijd heeft hij net zoveel te zeggen als de warden, al zal hij voornamelijk gewoon toekijken en wellicht vragen. Indien hij echter iets meemaakt wat hij ronduit onacceptabel vindt, dan kan hij bewakers en zelfs de warden degraderen of ontslaan.
          Caelan is hier net aangekomen, is meegekomen op de boot met de nieuwelingen.


    "Step by step I will show you my true nature, and there is nothing you can do about it."


    Appearance
    [list][*]Hair: Donker blond
    [*]Eyes: Hazelnootkleurig, maar er lijkt altijd een soort leegte in zijn ogen te zijn.
    [*]Height: 1.92 cm.
    [*]Body: Atletish
    [*]Other: Heeft altijd stoppels, omdat hij vindt dat er veel leukere dingen te doen zijn dan constant zorgen een gladgeschoren gezicht te hebben.
    [/list]

    Personality
    Zelfbeheersd | Mysterieus | Geheimzinnig | Achterdochtig | Wraakzuchtig | Eerlijk, heeft hierbij ook geen moeite iemand pijn te doen | Sadistisch, een kant van zichzelf die hij al voor jaren onderdrukt | Houdt ervan om in te spelen op de zwakke punten en geheimen van anderen, ook iets dat hij onderdrukt | Intens | Seksueel | Intuïtief | Ongeduldig | Hij kan intimiderend zijn | Intelligent | Strategisch | Kent geen angst | Egoïst | Kan zeer gevaarlijk zijn | Kan zichzelf heel anders opstellen en overkomen als een veel beter persoon dan hij daadwerkelijk is


    "It takes many sheep to satisfy one wolf."


    History
    [list][*]Mother: Lia Denver - Overleden
    [*]Father: Clint Pearce
    [*]Sister: Charlotte Pearce
    [/list]

    Caelan zijn jeugd was lastig en zwaar. Zijn moeder overleed nog geen 6 maanden na de geborte van zijn kleinere zusje, hijzelf was op dat moment bijna 6 jaar oud. Caelan zijn vader is altijd iemang geweest die vond dat je je eigen problemen moest oplossen, waardoor hij niet veel begeleiding kreeg op vele vlakken.
          Zijn vader werkte enorm veel om zijn eigen bezig te houden, waardoor Caelan zijn zusje moest opvoeden. Echter, zodra zijn vader thuis kwam te zitten toen Caelan 12 jaar was, ging alles achteruit. Zijn vader begon te drinken en had om de zoveel tijd een nieuwe vrouw over de vloer. Dit zorgde ervoor dat het kleine beetje wat zij nog hadden aan hun vader, wegvaagde.
          Charlotte is op 13 jarige leeftijd met haar vriend meegegaan. Hij zou tot op hede dagen niet weten hoe het met haar gaat en of ze nog wel leeft of niet. Caelan vertrok daarop ook en probeerde zijn eenzaamheid te verdringen met seks en feestjes. Stukje bij beetje, raakte hij steeds meer in een depressie en voelde hij geen geluk meer. De enige keer dat hij zich goed voelde, was tijdens seks, al werd zijn manier van handelen tijdens seks steeds agressiever.
          Hij bedacht zich dat het hem wellicht goed zou doen om meer te doen met zijn leven dan enkel seks en feesten. Hierdoor ging hij op 23 jarige leeftijd het leger in. Hier heeft hij een zekere discipline aangeleerd die hij nooit eerder gekend had. Dit liet hem bepaalde katen van hem, voornamelijk zijn sadistische kant, onderdrukken. Zelfbeheersing werd hem geleerd en tot nu aan toe heeft hij zich hier goed aan weten te houden, waardoor hij begon te stijgen in de ranken omdat hij intelligent en strategish was.
          Toen hij een jaar geleden besloot niet langer op de voorgrond te willen vechten, is hij ingezet om bepaalde zaken te gaan inspecteren. Dit vond hij wel wat hebben, omdat je echt maar nooit weet wat je tegenkomt. En als je dan iemand kan ontslaan omdat je achter een geheim komt, ja, dat heeft wel wat. Ergens enorm jammer dat hij die geheimen en zwakke punten niet verder kan verwoesten, maar je kan niet alles hebben, zeggen ze.

    "Fear is an unfamiliar feeling to me, but I love seeing people wanting to scream for their lives in pure terror."


    Extra
    [list][*]Orientation: Hij houdt niet van labels, alles dat hem aanstaat, heeft hij geen problemen mee om iets mee te doen.
    [*]Talents: Vechten, omgaan met mes, koken en hout snijden.
    [*]Languages: Engels, Mandarijn, Grieks en Spaans. Andere talen kent hij een beetje, maar in deze is hij vloeiend.
    [*]Likes: Seks, eerlijke mensen, mensen die hun beloftes nakomen, gelijk hebben, sporten, making people do whatever he wants
    [*]Dislikes: Mensen die liegen, mensen die hun beloftes niet nakomen, overemotionele mensen, mensen die denken alles te weten en dat duidelijk niet doen, mensen die in zijn persoonlijke ruimte komen wanneer hij daar geen zin in heeft, mensen die aan zijn persoonlijke spullen komen zonder toestemming.
    [/list]

    Darion Ziam Richman

    "It doesn't matter if you like my personality or not, I've got more than one anyway."

    Name
    [list][*]First: Darion| Meaning: Gift
    [*]Second: Ziam| Meaning: Leader/Chief
    [*]Last: Richman
    [*]Nickname: Dar, Rion
    [/list]

    Age
    [list][*]Leeftijd: 34
    [*]Geboortedag: 1 Oktober
    [*]Horoscoop: Weegschaal
    [/list]

    Job
    Hij is een bewaker die hier ondertussen 11 maanden werkt.


    "I don't have an attitude, I have a personality you can't handle."

    Appearance
    [list][*]Hair: Licht bruin
    [*]Eyes: Lichtblauw.
    [*]Height: 1.85 cm.
    [*]Body: Atletish
    [*]Other: Heeft meestal een klein baardje.
    [/list]

    Personality
    Darion heeft DID, waardoor er twee verschillende persoonlijkheden in hem zitten. De eerste is Darion zelf, maar de tweede is geheel iemand anders. De andere persoonlijkheid luistert wel naar de naam Darion. Hieronder de twee persoonlijkheden, De eerste is Darion, de tweede is de ander.

    [list][*]Persoonlijkheid één: Vriendelijk | Respectvol | Levenslustig | Nieuwsgierig| Charmant | Streng | Eerlijk | Kan goed samenwerken, maar evengoed ook alleen | Onpartijdig | Doorzetter | Neemt soms teveel hooi op zijn vork | Doet wat er van hem gevraagd wordt, wat betreft werk

    Waar hij op zich en vriendelijke, respectvolle en charmante persoonlijkheid heeft, weet hij ook wel dat hij op dit eiland daar vrij weinig aan heeft. Zijn opleding en dit eiland hebben hem zeker wel laten inzien dat hij zijn meer strenge kant hier zal moeten gebruiken.
    Gelukkig is hij wel levenslustig en een echte doorzetter, waardoor hij heus niet zomaar over zich heen zou laten lopen. Toch heeft hij een behoorlijk geduld en zou hij luisteren naar mensen die zeggen dat er een fout is gemaakt. En als er echt een fout is gemaakt, dan vindt hij het wel zo eerlijk om daar iets aan te doen. Hij is onpratijdig, maar wil wel de echte dader pakken wanneer daar bewijs voor is. Dit komt waarschijnlijk ook door zijn eerlijke kant, liegen is iets wat hij niet fijn vindt. Zowel vanuit zijn eigen kant, als van anderen.
    Hij wil nog wel eens teveel werk aannemen, waardoor hij echt uitgeput raakt en ook wel slecht slaapt.



    [*]Persoonlijkheid twee: Manipulatief | Ruw | Doet wat hij wil, wanneer hij dat wil | Vindt het leuk om met mensen te spelen, al dan niet op lieve en leuke manieren | Veranderlijk | Veeleisend | Onbeheersd | Gevaarlijk | Meedogenloos | Overtuigend | Ongeduldig | Creatief | Gesloten | Kan zich goed voordoen als Darion, wanneer hij dat wil of nodig vindt | Sociopaat | Kort lontje | Heeft geen spijt van zijn daden

    Zijn persoonlijkheid is enorm veranderd door Jase. Op zich begon deze persoonlijkheid niet perse als als enorm slecht, maar werd slecht gemaakt. Nu doet hij wat hij wil, wanneer hij dat wil en heeft geen mededogen met de pijn die hij aanricht. Hij is een sociopaat.
    Hij is onwijs ongeduldig en heeft een kort lontje. Zegt hij nu, dan is dat ook echt nu en niet over 30 seconde. Wanneer mensen niet doen wat hij wil, wanneer hij dat wil, dan houdt hij zich niet in en zal mensen zowel metaal als fysiek pijnigen. Raak je daarbij enorm gewond, op het randje van leven en dood? Boeit hem echt niets, had je maar meteen moeten luisteren.
    Spelen met mensen hun gevoelens, of mensen tegen elkaar opzetten, dat is haast nog het enige wat hij leuk vindt en waar hij enige vorm van plezier uit weet te halen. Zien hoe de één de ander iets doet omdat zij anders pijn worden gedaan, of hoe iemand de ander verklikt om een staf te voorkomen.
    Hij kan erg veranderlijk zijn, waardoor hij het ene moment rustig ovekomt en echt 2 seconde later iemand ruw te woord kan staan of zelfs fysiek iets kan doen. Het is zeker iets waardoor vele wel uitkijken rondom Darion, omdat je gewoon nooit weet wat hij zal doen. Het ene moment is hij redelijk en luistert hij echt naar je, maar 5 minuten later word je door hem gestikt omdat je niet snel genoeg reageerde op een vraag of wat dan ook.




    "Judge me when you are perfect."




    History
    [list][*]Opa vader's kant: Dustin Richman
    [*]Mother: Diana Richman
    [*]Father: Jase Richman
    [/list]
    Diana werd door haar ouders in een huwelijk gezet, omdat de man, Jase Richman, veel geld en macht had in de zakenwereld. De man bleek al snel er een sport van te maken om het leven van Diana een hel te maken. Zij mocht niets meer zelf kiezen en Jase besloot alles, tot in de puntjes. Luisterde zij niet, dan werd zij daar zwaar voor gestraft.
    Toen zij eenmaal een zoon kreeg, Darion, ging zij meer tegen de wensen in van haar man, omdat zij haar zoon wilde beschermen. Dit resulteerde in vele blauwe, paarse, zwarte tot zelfs bloedende plekken op haar lichaam. Ook werd zij mentaal zwaar onder druk gezet. Haar zoon was het enige waardoor zij nog opstond elke ochtend, puur om hem zo veilig mogelijk te houden.
    Tegen de tijd dat Darion bijna 5 jaar oud zou worden, brak een groepje jonge mensen in. Zij wilde zoveel mogelijk waardevolle spullen meenemen. Echter, dachten zij dat er niemand thuis zou zijn, wat niet het geval was. Jase was alleen op pad gegaan, nadat hij Diana bewusteloos had geslagen. Tegen de tijd dat zij weer wakker werd en Jase nergens kon vinden, vond zij dat het tijd was om een grote en enge stap te zetten. Zij besloot om samen met Darion te vluchten en was daarvoor dan ook spullen aan het verzamelen, totdat zij dingen hoorde.
    Zij zei tegen Darion om zichzelf te verstoppen, iets wat hij vaker had moeten doen van haar. Diana probeerde om de politie te bellen en uit te vinden wie de mensen waren, maar zij werd gepakt en uiteindelijk door enkele van hen mishandeld. Dit voornamelijk omdat zij geen antwoorden had op vragen, zoals de code van de kluis. Diana overleed uiteindelijk aan al haar wonden, waarvan voornamelijk de inwendige haar de das om hadden gedaan.
    Vanaf dat moment, werd Darion door zijn vader gebruikt om zijn agressie op af te spelen. Zijn leven werd nu een hel gemaakt door zijn vader, omdat hij ervoor had gezorgd dat Diana was overleden. Al was het natuurlijk niet zijn schuld, zijn vader maakte hem mentaal kapot door die schuld wel op hem te schuiven. Uiteindelijk, om zichzelf te beschermen, creëerde Darion zijn brein een tweede persoonlijkheid. Deze persoonlijkheid was er om bepaalde dingen van Jase op te vangen, om zo Darion veilig te stellen. Helaas werd die persoonlijkheid ook gehersenspoeld door Jase, waardoor de persoonlijkheid steeds meer op Jase begon te lijken. Althans, overal behalve thuis bij Jase.
    Met dat Darion 10 jaar oud was, overleed zijn vader. Zijn tweede persoonlijkheid, beschermde zichzelf, waardoor zijn vader uiteindelijk uitgleed en zijn hoofd openbarste tegen de badrand. De man had een lange dood, waarbij hij veel van zijn functies langzaam maar zeker verloor. Darion zijn tweede persoonlijkheid keek toe hoe de man wegkwijnde.

    Hij kwam te wonen bij zijn opa, van zijn vaders kant, omdat de ouders van zijn moeders kant het absoluut niet wilde. Zij waren al lang blij eindelijk geen kinderen meer in huis te hebben en wilde de wereld samen kunnen reisen. Zijn opa was er echter ook niet al te blij mee en negeerde vrijwel het bestaan van Darion. Soms vergat de man zelfs een kind in huis te hebben, waardoor Darion dan één of zelfs drie dagen geen eten had.
    De enige keer waneer Darion eten kon krijgen, was op school. Al was het vaak zijn andere persoonlijkheid die het eten dan gewoon stal van anderen. Hierdoor was hij niet geliefd door de kinderen en de docenten. Het resulteerde erin dat hij zich nergens echt veilig en geliefd voelde, omdat hij vaak genoeg straf kreeg van de docenten wanneer hij weer eens eten stal. Hij had ooit wel aangegeven geen eten mee te krijgen van zijn opa, maar die had dat heel mooi op kunnen lossen door aan te geven dat hij geld mee kreeg om iets te kunnen kopen. Hierdoor geloofde de docenten hem niet meer en werd hij gezien als een probleemkind.
    Vaak genoeg kwam Darion in problemen omdat hem nooit de juiste manieren geleerd waren, waardoor dan de andere persoonlijkheid naar voren kwam om iets te doen aan de situatie. Dit lerverde hem soms extra problemen op, al wist hij dan geheel niet wat en waarom. Sowieso had hij veel gaten in zijn geheugen, al dacht hij dat het gewoon kwam omdat hij wellicht een depressie had en niet alles meer evengoed binnen kreeg. En sommige dingen waren wellicht ook beter om te vergeten.

    Op 16 jarige leeftijd liep de andere persoonlijkheid weg, die vervolgens 2 jaar lang op straat ronddwaalde. In die twee jaar, was Darion ook nooit op de voorzijde geweest, waardoor hij van niets wist hierover. Toen Darion uiteindelijk wel weer naar voren kwam, zat hij in een huis die hij niet herkende. Hij had een vriendin waar hij niets van wist en had van vele dingen in zijn leven geen flauw benul. Toch maakte hij er het beste van, na de kat wat uit de boom te hebben gekeken.
    Zijn vriendin hielp hem met allerlei dingen, waardoor hij ook een baan kreeg en dingen leerde die hij eerder nooit van zijn ouders of opa had meegekergen. Eindelijk had hij een omgeving waarin hij zich stukje bij beetje veiliger begon te voelen, ondanks dat dit in het begin niet zo was omdat hij geen idee had wat of hoe.
    Uiteindelijk leerde hij ook om zichzelf te verdedigen en ging hij de beveiliging in op 24 jarige leeftijd. Helaas ginde relatie met zijn vriendin rond die tijd kapot. Ze zei dat hij soms te verschillend overkwam en dat het te verwarrend voor haar was. Ondanks dat ze probeerde vrienden te blijven, bleek ook dat niet te gaan omdat hij soms te agressief was tegen haar. Hier wist Darion niets van, maar dat kwam allemaal door de andere persoonlijkheid. Hij wist wel soms dingen te missen, maar dat was niets nieuws voor hem natuurlijk. Nadat zijn relatie kapot ging, besloot hij wel een dagboek bij te gaan houden, om zijn gebeugen hopelijk te helpen. Helaas bleek dit niet veel te doen, omdat hij soms gewoon enkele dagen niets erin bleek te zetten. Wel hield het de tijd iets beter voor hem bij, in elk geval de tijd die hij kwijt was en die hij er wel was.

    Darion richtte zich zoveel mogelijk op zijn werk en vond enkele maanden later toch weer iemand anders. Deze keer een man, waar hij op mannen en vrouwen bleek te vallen. Ook die relatie ging met een paar maanden stuk, ook weer diezelfde reden als het meisje had opgegeven. Waar soms alles lief leuk en aardig was, zou hij zogezegd opeens omslaan en zeer gemeen zijn. Hij wist echt niet waar dit vandaan kwam, omdat hij zich zulke dingen niet kon herinneren.
    Na nog enkele relaties, die vrijwel elke keer op hetzelfde uitkwamen, besloot hij geen relaties meer aan te gaan. Het deed hem veel te veel pijn om steeds afscheid te moeten nemen van iemand op zo een manier. Hierdoor deed hij soms wel eens aan en one night stand of iets dergelijks, maar een relatie is hij nooit meer aangegeaan.
    Uiteindelijk werd hem gevraagd om naar een eiland te gaan en daar als bewaker te werken. Het leek hem eigenlijk wel goed, waardoor hij de baan aannam. Echter, ook hier weet hij soms totaal niet meer wat er gaande is. Soms staat hij te praten met iemand in de ochtend en het volgende moment is het avond en bijna tijd om naar bed te gaan. Dit is hij wel gewend geraakt en dat mensen hem een psycopaat, sociopaat of bipolair noemen ook. Hij probeert gewoon zijn best te doen, ondanks dat hij blijkbaar al meer dan genoeg mensen pijn heefd gedaan. Sterker, hij heeft van meerdere mensen zelfs botten weten te breken, waar hij gewoon niets meer van weet. Niemand weet wat ze met hem moeten, hoe zijn pet staat en al die dergelijke zaken. De meeste weten wel op hun hoede te zijn rond hem na al die maanden dat hij op het eiland werkt. Ergens vindt die het niet enorm erg, elders juist wel.

    "One moment I am talking with you, the next I open my eyes and you are bruised all over."

    Extra
    Ik zal voor beide persoonlijkheden antwoorden, waarbij ik Darion en Ziam zal gebruiken. Ziam is de agressieve persoonlijkheid.


    [list][*]Orientation: Darion: Biseksueel. | Ziam: Pansexueel.
    [*]Talents: Darion: Koken, Onderhandelen, Tekenen, zichzelf en anderen verdedigen/vechten| Ziam: Creatief, Goede zwemmer/duiker & kan zijn adem zo een 10 minuten lang inhouden, kent verschillende houdgrepen en kan goed vechten, bondage
    [*]Languages: Darion: Engels en Spaans. | Ziam: Engels, Spaans, Italiaans, Mandarijn en Duits.
    [*]Likes: Darion: Mensen die de waarheid spreken, zichzelf in goede vorm houden, iets nieuws leren, een dagboek bijhouden (mede om de tijd die hij niet weet ook bij te kunnen houden wanneer hij weer eens enkele dagen oid mist) | Warm/heet douchen| Ziam: Waterrad (zwemmen, bad, douche, en ga zo door), bdsm (ongeveer het enige naast mensen kwellen wat hij leuk vindt.. maar hij doet je gewoon pijn omdat het kan, niet perse omdat de ander dat leuk vindt oid), pittig eten
    [*]Dislikes: Darion: Mensen die tegen hem liegen, niet altijd weten wat er gaande is of wat hij gedaan heeft, pittig eten (meer dat hij er niet goed tegen kan), hoogtes (heeft hoogtevrees) | Ziam: Mensen die niet meteen luisteren, mensen die proberen om hem te begrijpen, mensen die willen dat hij praat over zijn gevoelens/verleden en dergelijke | Heet douchen, het liefst een beetje lauw
    [*]Other: Er zijn verschillende triggers waardoor Ziam naar voren kan komen. Dit kan zijn wanneer iemand te verbaal of fysiek geweldadig wordt richting Darion. Echter kan de switch ook uit het niets gebeuren.
    [*]Other: Darionheeft ptsd, waardoor hij soms nog nachtmerries, flashbacks en dergelijke heeft van wat hij heeft meegemaakt. Dit weet hij echter goed te verbergen.
    [*]Other: Ziam weet van Darion, maar Darion weet niet van Ziam. Voornamelijk omdat Ziam niets van zich laat horen richting Darion.
    [/list]

    Hij is echt geweldig, LittleRomana!
    Ik zal zo het topic eens bijwerken. c:


    I'm your little ray of pitch black.