• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    • Rai •Electriciteit
    •Goliath • Ant-Man
    •[Onbekend] • [onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 aug 2020 - 18:05 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Donderdag 27 oktober

    Fire


    Fire betrapte zich erop dat hij zijn adem inhield toen ze bijna gedachteloos een cirkel op zijn knie tekende. Hij was zich bewust van iedere aanraking van haar en het maakte hem bloednerveus. Met haar naar het feest gaan was een heel slecht idee. Hij moest duidelijk maken dat hij niet geïnteresseerd was in meer dan vriendschap, maar hoe deed je zoiets zonder iemand te kwetsen? Of… moest hij het maar gewoon zeggen?
          ‘Je bedoelt… gewoon als vrienden toch?’ zei hij en hij trok zijn been toch ietsje opzij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dinsdag 25 oktober

    Adam
    ———

    Adam knikte langzaam. Daar zat misschien wat in. Toch vond hij het moeilijk dat hij dan nog vijf jaar bij haar in de klas moest zitten en moest doen alsof er niets gebeurd was, terwijl zij ook niet wíst wat er gebeurd was.
          ‘Het zou fijn zijn als ze gewoon naar een andere afdeling kon doorschuiven. Naar de Rhino’s ofzo. Die hebben er toch nog maar acht.’ Hij trok zijn knieën op. ‘Is iemand ooit van afdeling verwisseld? Ze – ze vindt dat zelf vast ook niet erg.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    ????

    Romeo



    Verveeld.... Hij was zo fucking verveeld... Romeo lag op zijn rug, terwijl hij een steentje in de lucht gooide en die weer opving. Hij wist absoluut niet meer welke dag het was, wist alleen soms dat het overdag was als die dombo's hem weer wat te eten kwamen brengen. En hij wist dat er aardig wat weken voorbij waren, aangezien hij een behoorlijke baard aan het groeien was. En dat was het. In het begin had hij nog hoop gehad dat Damon voor hem zou komen of iets, of hopelijk Zebediah. Maar geen van hen had zich laten zien, niemand scheen te weten waar hij was. Alleen die fucking kut Panthers. Of niemand kon het ook maar schelen waar hij was... Al probeerde Romeo zichzelf ervan te overtuigen dat in ieder geval Zebediah naar hem zou komen zoeken, als dat lukte.
          Hij was zelfs zo verveeld dat het alle andere emoties verdreef. Romeo wilde wel woedend worden op die kut Panthers, maar het lukt hem al niet eens meer. De verveling was te groot. Het was zelfs zo groot, dat hij het steentje miste toen hij die weer omhoog gooide. De scherpe kant sneed langs zijn polsen heen en gaf hem eindelijk eens een ander gevoel dan verveling. Met een ruk kwam Romeo overeind, terwijl hij keek naar de snee in zijn pols. De pijn pulseerde onder zijn huid, terwijl langzame dikke bloeddruppels over zijn huid liepen. Romeo bracht zijn pols naar zijn mond, waarbij hij tergend langzaam het bloed van zijn eigen pols likte. De ijzersmaak in zijn mond was welkom. Geïntrigeerd keek Romeo naar zijn pols en hij bestudeerde de wond alsof bloed iets wat wat hij voor het eerst zag. Hij zat daar zo een tijdje, terwijl het bloed langs zijn arm op de grond drupte.
          In een uiterste rust pakte Romeo de steen van de grond en bestudeerde de scherpe kant ervan waarmee hij zichzelf zojuist had opengehaald. Hij zag zichzelf niet als een opgever. Hij was ook nog niet van plan om te gaan. Maar de pijn was heerlijk, het was welkom. En zonder aarzelingen maakte Romeo een snee in zijn onderbeen, waar hij bijna waanzinnig naar keek. Bloed. Zijn bloed. Het liet hem verlangen naar meer bloed, bloed van anderen. Hij wilde niets liever dan de kop van die rooie op een staak zien staan, of nog beter hij zou hem kietelen met een mes, zodra hij hier uit zou komen. Hem laten smeken om vergeving voor wat hij Romeo had aangedaan. En daarna dood leuk zijn vriendje voor zijn neus vermoorden. En Zeb zou hem dwingen om hem op te eten, zoals hij met velen deed. Ja, dat zou hij doen... Of nee... Hij zou hem op een ouderwetse pijnbank leggen, kijken of ze hem iets groter konden maken dan de kleine uk die hij nu was. Hij zou hem laten lijden. Net als Fire. En die Fersephone. Hij zou zijn pijn versterken, zou hem eenzamer dan eenzaam maken. Hij zou het jong zo gek maken, dat hij uit wanhoop zelfmoord pleegde. Of misschien moest hij Zebediah vragen of die hem een opdracht wilde geven dat hij dat niet eens kon. Lijden, zonder ooit een einde te vinden.
          Ze zouden allemaal boeten voor wat ze hem hadden aangedaan.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2020 - 21:51 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Donderdag 27 oktober

    Fersephone


    Ze merkte wel dat ze hem lichtelijk ongemakkelijk maakte, maar Fersephone deed net alsof haar neus bloedde. Ze vond het stiekem wel grappig, waardoor ze zelf meer zelfvertrouwen kreeg. Misschien had Fox gelijk. "Als wat anders?" vroeg ze hem uitdagend.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2020 - 21:50 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Donderdag 27 oktober

    Fire


    Juist. De hitte nam in een rap tempo toe in zijn lijf. 'Je weet maar nooit,' mompelde hij. 'Ik ben ook weleens gevraagd door meisjes die me iets te leuk vonden en dat was vrij awkward.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Donderdag 27 oktober

    Fersephone


    Ze gniffelde om hem. "Vertel, nu maak je me nieuwsgierig," zei ze grijnzend.


    It's never gonna happen, Guys.

    Dinsdag 25 oktober

    Yrla



    "Het zou voor ons inderdaad veel oplossen. En het is niet alsof ze daar niet tussen past." Hij glimlachte als een boer met kiespijn. Alles wat Dezi gedaan had, hij kon er nog altijd niet echt bij. Yrla viel even stil toen hij nadacht over Adam zijn vraag. "Ik heb geen idee of er ooit iemand gewisseld is eigenlijk. Ik heb het in ieder geval nooit meegemaakt. Of niet onthouden, dat kan ook natuurlijk." Hij voelde zich gek genoeg vrij rustig. Hoe zenuwachtig hij ook aan dit gesprek was begonnen, hoe vredig voelde hij zich nu. Misschien had Vienna gelijk gehad en leverde dit gesprek met Adam niet alleen Adam meer rust op, maar ook hemzelf. "Je zou het aan Onyx moeten vragen, of aan Fire. Die zijn er hier van ons het langste."


    It's never gonna happen, Guys.

    Donderdag 27 oktober

    Fire


    'Nee, dat is gemeen.' Hij grijnsde een beetje scheef. 'Maar als jij netjes je handjes thuishoudt, wil ik best met je naar het feest.'
          Zo, dan was hij daar maar van af. Hopelijk konden ze nu weer over wat anders praten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dinsdag 25 oktober

    Adam
    ———

    'Ik zal het aan Onyx vragen,' mijmerde hij. Misschien kon Jester zelfs het bestuur overtuigen dat het een goed idee was. Hij glimlachte naar Yrla. Nu hij zijn verhaal had gedaan, voelde hij zich eigenlijk wel redelijk bij hem op zijn gemak. 'Zolang je niet gelooft dat jongens als ik smerig zijn, ben je eigenlijk wel oké.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Donderdag 27 oktober

    Fersephone


    "Hoezo is dat gemeen?" vroeg ze lachend. "Klinkt mij juist als een leuk verhaal. Het is niet alsof ik nooit in akward situaties heb gezeten." Ze was eigenlijk wel nieuwsgierig naar Fire zijn liefdesleven, wat hij allemaal gedaan had. Zo makkelijk kwam hij niet van haar af. Ondertussen maakte haar hart echter een sprongetje, toen hij inging op haar vraag om mee te gaan naar het bal. Ze stak haar handen in de lucht alsof ze zich overgaf. "En ik kan niets beloven," zei ze grijzend. "Ik moet je toch op een of andere manier kunnen laten schrikken, toch?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Dinsdag 25 oktober

    Yrla



    Yrla schoot in de lach om Adam zijn opmerking. "Dank je, denk ik," zei hij grijnzend. Hij keek de jonge jongen naast hem met een grijns aan. Gek genoeg voelde dit goed. "Dan moet je mij gewoon blijven bewijzen dat er niets smerigs aan is en dat er niets valt te haten. Dan kan ik niets beginnen." Hij knipoogde even naar de jongen naast hem. Ergens was het wel zo. Door Jester, Merrin, Adam en misschien ook wel een beetje Onyx begon hij steeds meer in te zien dat Dezi haar opmerkingen niet helemaal klopten. En het feit dat hij er met Vienna over kon spreken en zij dingen snel ontkrachtte, kreeg hij eindelijk de kans zijn haat echt los te gaan laten. Dat voelde stiekem ergens wel goed. "Oh, en als je wil weten hoe je voorkomt dat ik je haat, moet je het vragen aan je vriendje. Die is daar irritant goed in."

    [ bericht aangepast op 7 sep 2020 - 22:15 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Dinsdag 25 oktober

    Adam
    ———

    Adam keek ongemakkelijk weg. Misschien was het als een grapje bedoeld, maar opmerkingen als "moeten bewijzen dat je niet smerig bent" en "voorkomen dat ik je haat" waren nog steeds pijnlijk.
          'Dat lijkt me een beetje de omgekeerd wereld,' mompelde hij. 'Ik hoef niks aan jou te bewijzen en ik hoef je ook geen redenen te geven om me niet te haten.' Hij stond op en schopte een steentje weg. 'Ik ga weer terug.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Donderdag 27 oktober

    Fire


    Hij hield niet van roddelen en daarom wilde hij ook geen namen noemen. Gelukkig ging ze ook door op het andere. 'Nou je kent mijn grote zwakte. Neem een hoed met een spin erop en ik heb de hele avond knikkende knieën.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dinsdag 25 oktober

    Yrla



    Haastig stond hij op, zich meteen schuldig voelend. Hij merkte heus wel het verschil. "Sorry, je hebt gelijk. Het was ook maar een geintje. Mijn manier om met dingen om te gaan," glimlachte hij verontschuldigd. Uiteindelijk liet hij de grijns varen. "Adam, je hoeft niets te laten zien aan mij. Wat mij betreft negeer je me voor de komende jaren, dat is je goed recht. Ik bedoelde er serieus niets mee. Het was maar een grapje, omdat Merrin zo aardig voor me is en hij met geen mogelijkheid te haten valt." Hij kreeg een blos van schaamte op zijn wangen. Lekker bezig, Yrla. Je hebt het alweer verneukt.


    It's never gonna happen, Guys.

    Dinsdag 25 oktober

    Adam
    ———

    'Maar waarom zou je Merrin willen haten?' Hij begreep echt niets van Yrla. 'Waarom zou je überhaupt iemand willen haten?'


    Every villain is a hero in his own mind.