• Hoi!
    Ik heb jullie hulp nodig. Mijn vriendin is deze week jarig & ik ben echt totáál inspiratieloos voor een cadeau voor haar.. Ik vind het sowieso altijd al heel erg lastig bedenken, maar dit keer extra.

    We zijn een paar maand geleden gaan samenwonen (omdat zij uit huis wilde en ik veel te duur woonde en samenwonen toch een stukje gezelliger is alleen! Thankgod woon ik niet helemaal alleen met dit Coronagezeur.), dus iets voor in huis is niet echt nodig..

    Het klinkt misschien gemeen/erg, maar ik heb géén idee wat haar échte hobby's/favoriete dingen zijn.. Omdat ze altijd alles leuk vindt wat ik leuk vind (en ja, dit vind ik vréselijk irritant!).
    Maar een aantal van haar hobby's zijn:
    - Gamen! (Nr. 1 hobby, sowieso)
    - Muziek
    - Stitch (of hoe heet dat blauwe monstertje?)
    - Jurassic Park/World

    Ze is gek op haar hondje, een Jack Russel, maar die heeft al zoveel dat daar ook weinig voor te halen is.
    Ze draagt geen parfum en heeft een hekel aan alles wat maar ruikt.. Dus daar begin ik ook beter maar niet aan.
    Sieraden draagt ze ook niet.

    Zelf teken ik ontzettend graag en vorig jaar heb ik haar twee schilderijen gedaan, 1 van haar hondje en 1 van Sherlock (mijn haar favoriet). Nu wilde ik er dit jaar misschien wel een tekening bij doen van bijv. Stitch of een dino, in de vorm van een verjaardagskaart, maar wil er graag wat meer bij doen.

    Oja, budget: niet al te veel, rond de €20, want ze krijgt al genoeg van me. xD

    Help.

    Kleine toevoeging na een reactie van mijn zusje: Ons hele huis staat vol met vreselijke uilenbeelden, omdat zij die om de één-of-andere onverklaarbare reden leuk vindt. Maar even serieus: niet één, niet drie, maar wel tachtigduizend (ok, overdreven) beelden. Allemaal dubbel ook, trouwens. Dus nee, een uil (of twee) is geen optie.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2020 - 20:09 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Misschien kan je kijken naar haar wenslijst van games en zien of er iets van rond de 20 euro bij zit?
    Als je dat niet meteen kan vinden, kan je eventueel ook kijken of haar favoriete games/ muziek artiesten iets van leuke merchandise of iets dergelijks hebben?

    Een tekening van Stitch of een dino klinkt sowieso al als een leuk idee!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Een leuk uitje voor na de corona tijd. Samen uit eten, deels concert kaartje, een museum of iets.

    Ik krijg van m'n broer kaartjes voor Diggy Dex waren 30 euro


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien een steamcard met steam tegoed erop? (Of xbox, of ps4 of Nintendo, of waar ze dan ook op gamed) Dan kan ze achteraf lekker zelf een game daarvan uitzoeken of bijleggen aan een duurdere game. Opzich wel chill.

    Voor de rest, ik weet niet wanneer ze jarig is, maar een leuk game themed cadeautje van Etsy? Of misschien een Funko van haar favoriete game character of van Sherlock oid? Ik heb laatst een funko sleutelhanger gekregen van iemand van het character dat ik altijd in game speel. Ik kijk er dagelijks naar en ben er helemaal dol op.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2020 - 1:56 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Waar gamed ze op? Anders kun je misschien voor de game Jurassic World Evolution gaan. 2 vliegen in 1 klap.


    ars moriendi

    Domweg vragen wat ze voor haar verjaardag wil?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TimothyMcGee schreef:
    Domweg vragen wat ze voor haar verjaardag wil?

    Of als je subtieler bent: 'Ik heb iets gekocht voor je verjaardag, raad eens wat!' (en dan één van de dingen kopen die ze opsomt, tenzij ze een uilenbeeld zegt i guess XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    TimothyMcGee schreef:
    Domweg vragen wat ze voor haar verjaardag wil?


    Dit heb ik gevraagd. Ik krijg dan altijd het "weet ik niet" antwoord.. En alles wat ze wilt hebben, kost gemiddeld minstens €900. (Ze is fotograaf, dus wilt lenzen, bodies of cursussen..) Vind ik een beetje heel erg veel van het goede, haha.

    - Bedankt voor het meedenken! Ik heb uiteindelijk een mandje gehaald met daarin wat dingetjes die ze lekker vindt en wat kleine dingen. Daarnaast heb ik net een game besteld voor haar nieuwe Nintendo Switch. Was nog even heel lang nadenken, want zij wilt erg graag Overcooked, maar die hebben we op de PC al uitgespeeld dus dat vond ik zelf zonde.. - Ik heb Lego Jurassic gekocht. Ze maakte mijn Lego Hobbit belachelijk, maar dat deed ze in het begin met "mijn" Overcooked ook & die vond ze uiteindelijk geweldig. Lego is gewoon lekker simpel en kun je zowel alleen als samen spelen. Gezellig! (En als ze 't niet leuk vindt, heb ik 'n leuk spel voor op de Switch, haha)

    Hopelijk vindt ze het leuk, maar vast wel. :)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.