• It's time to raise our voice.






    WILLIAMSBURG, VIRGINIA / 2020

    Voor het show choir van Valley View High eindigde vorig schooljaar in mineur. Met een tweede plaats op Nationals, wat onder alle andere omstandigheden een overwinning was geweest, moesten zij het hoofd - en daarmee ook hun budget- aan de befaamde Valley Vipers bieden.
    Nu meer dan ooit staan de jocks en cheerleaders aan de ultieme top.

    Toch doen Williamsburg's nachtegaaltjes, onder hun nieuwe naam; Choral Reef, er alles aan zichzelf weer op de kaart te zetten.
    Ze zijn, als nooit tervoren, vastberaden de gehele school te overtuigen van hun kunnen, en hun verloren plekje en fondsen te heroveren.
    Als het echter van de Vipers en hun Venoms af hangt, verloopt dit niet zonder slag of stoot.



    /ROLLEN/

    CHORAL REEF (Show Choir/Glee Club)
    • Laurel Kate Hanson • 17 • (forced) female lead • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • 2 • Ulfa
    • Ezra Blake Morrison • 18 • Male Lead • [VC: Ben Platt] • 2 • Venustic
    • Tessa Mae Valentine • 18 • [VC: Madison Beer] • [FC: Madison Beer] • 2 • Sweven
    • Zachariah Arden Hawthorne • 17 • [VC: Conor Maynard] • 2 • GoldenTrout
    • Maya Camille O'Reilly • 17 • [VC: Zendaya] • [FC: Vashtie Kola ] • 3 • Watermelon
    • Jazmin Amada • 17 • 3 • Reeses
    • Pagan Arlo Knight • 18 • [VC: Brendon Urie] • [FC: Dylan O'Brien] • 4 • Leati


    THE VALLEY VIPERS (Lacrosse Team)
    • Gus Miller • 18 • Attacker • First in Command • RTP2 • Klaus
    • Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [FC: Cole Sprouse] • 2 • Kurdt
    • Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • 2 • GoldenTrout
    • Diego Alejandro Amada • 18 • Attacker • Social Butterfly • 2 • Mandalorian
    • Rhys Archibald St.Clare • 17 • Attacker • 2 • Ulfa
    • Stuart Vincent Ricciardo • 18 • Midfielder • 4 • Artwork


    THE VIPER VENOMS (Cheerleaders)
    • Lexie Turner • 16 • Pixie Princess • [fc: Amanda Arcuri] • RTP2 • Klaus
    • Heather Freya Lockheart • 16 • 2 • Venustic
    • Sophia Owen • 17 • 2 • Enjoy_20
    • Yue Martina Ricciardo • 17 • 4 • Artwork
    • Valentina Liévano • 19 • [FC: Barabara Palvin] • 4 • Lando




    /INVULLEN/

    • Naam:
    • Rol: [bij DT evt Voice Claim]
    • Leeftijd: (15-19)
    • Status: (hoeft niet per sé)
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk: [graag met vermelding van FC]
    • Familie en geschiedenis:
    • Extra:

    textextextextextextextextextextextextextextextexttextextextextexttextextextextextextextext




    /REGELS/
    • De huisregels van Quizlet zijn van toepassing
    • Minimumpost van 200 woorden.
    • Bij voorkeur minstens één maal per week reageren
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ik ben helemaal voor drama tussen personages, tussen personen is daar in het rpg echter geen plaats voor.
    • OOC in het praattopic
    • Probeer 16+ te beperken, daar draait het RPG niet om.
    • Niemand is perfect; ook personages hebben fouten.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2020 - 20:12 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Kan ik Sophia Co-captain maken van de viper venoms? Of heeft iemand anders die rol al?

    .

    [ bericht aangepast op 13 nov 2020 - 12:34 ]

    Enjoy_20 schreef:
    Kan ik Sophia Co-captain maken van de viper venoms? Of heeft iemand anders die rol al?


    Dat mag onderling geregeld worden met degenen die ook een cheerleader hebben ^^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mag ik een meisje bij Choral Reef?


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Yes ^^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oeh het is lang geleden dat ik meedeed aan een rpg. Lijkt me leuk om weer eens te doen. Ik zou graag een vrouw bij de Vipers willen als dat kan

    [ bericht aangepast op 14 nov 2020 - 4:15 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik heb er geen probleem mee als het zo is, maar kwestie dat ik het goed begrijp; je wilt graag een vrouw bij het lacrosse team?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Maya Camille O’Reilly
    ’Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle.’


    ‘MAYA • illusion

    CAMILLE • honorable

    O’REILLY • sociable‘


    Leeftijd
    17


    Status
    Choral Reef • VC Zendaya • Toen Maya hoorde dat er een Glee club was op school, twijfelde ze geen moment om zichzelf op te geven. Zingen is iets wat ze naar hartenlust doet. Ze zal nooit vechten om de grote solo’s omdat ze anderen het ook gunt. Ze vindt het juist leuk om het als een team te doen, want ze is een echte teamspeler. Ze vindt het niet erg om op de voorgrond te komen zo nu en dan. Maar ze vindt het ook prima om de spotlights te moeten delen. Ze is loyaal aan de club en de mensen erin.
    Nerdy •Het eerste wat men aan Maya opvalt is dat ze vrij ‘nerdy’ overkomt. Ze haalt altijd goede cijfers en vindt leren zelfs leuk. Met haar talenknobbel en gevoel voor wiskunde kan dat ook niet anders. Af en toe geeft ze zelfs bijles aan eersteklassers. Hierdoor wordt ze weleens uitgelachen en al snel bestempeld als ‘nerd’.
    Innerlijk
    Ambiteus | Energiek | Opgewekt | Overthinker | Koppig | Kort lontje |Onhandig | Ongeduldig | Zet anderen voor zichzelf | IJverig | Wantrouwig | Intelligent | Nieuwsgierig | Open minded | Flap uit | Loyaal |Jaloers | Wispelturig.

    Maya zou omschreven worden als een vrouw met haar hart op de juiste plaats. Maar ondanks dat ze zichzelf aan de kant kan zetten voor de mensen waar ze om geeft, neemt ze niet zomaar een blad voor de mond. Als het nodig is, zal ze je zeggen waar het op staat. Ze probeert een goed mens te zijn, maar weet dat ze ook absoluut niet perfect is. Ze is erg ambiteus, al weet ze nog steeds niet precies wat ze wil later. Ze zou willen dat ze een duidelijk plan voor ogen had, maar de waarheid is dat haar plan iedere keer veranderd. Vandaag zou ze je kunnen zeggen dat ze zangeres wilt zijn, maar morgen zou dat alweer veranderd kunnen zijn in actrice. Ze heeft vele dromen, maar ze weet diep in haar hart dat niet al haar dromen realistisch zijn.

    Uiterlijk
    FC: Vashtie Kola

    1m71 |zwarte halflange krullen | donkerbruine ogen | slank | draagt draag oorbellen | heeft een helix piercing | brede wenkbrauwen | volle wimpers | draagt graag lippenstift.

    Haar kledingstijl is vooral ‘stoer’, ze is meer een Tomboy dan dat ze een ‘Girly-girl’ is. Maar af en toe draagt ze ook weleens een rok of een jurk wanneer ze zin heeft.

    ’We're made from love, with love, to love.'


    ’I don’t have a type. If I like you, I like you.’



    ’Be proud of who you are.’



    Familie en geschiedenis
    Vader | George O’Reilly | 52 | Tandarts
    † Moeder | Leah Marie O’Reilly | 33 †
    Broer | Iwan Josh O’Reilly | 22 | student
    Broer | Nigual Rick O’Reilly | 20 | student
    Broer | Elijah Wes O’Reilly | 19 | student

    Toen Maya twee jaar oud was stierf haar moeder wegens hartproblemen. Ze kreeg op een dag een hartstilstand en was niet meer te redden. Dat ze haar moeder nooit echt gekend heeft, vindt ze erg lastig. Haar vader zegt dat ze lijkt op haar moeder en dat ze veel dezelfde trekjes hebben. Ze herinnert hem continu aan haar en soms vindt haar vader dat lastig. Daardoor is hun band wat oppervlakking. George O’Reilly is een vrij traditionele man en had er moeite mee toen zijn dochter vertelde dat ze biseksueel was. Hij geeft om zijn dochter maar heeft moeite om het te accepteren. Dat vindt Maya erg lastig, maar ze weet dat als ze elkaar nodig hebben dan zijn ze er altijd voor elkaar.
    Ze is de enige vrouw in het huishouden. Ze heeft drie oudere broers die al studeren maar regelmatig nog thuis over de vloer komen. Vaak is het een drukke boel daardoor in huize O’Reilly. Maar dat vindt Maya alleen maar gezellig. Ze heeft een goede band met haar broers. Haar vader maakt lange dagen als tandarts dus dan vindt ze het fijn om iemand om zich heen te hebben. Gelukkig heeft ze altijd haar kat Mookie om zich heen waar ze ontzettend dol op is. Het beestje is ook graag in haar omgeving te vinden.
    Ze heeft het thuis goed en heeft alles wat haar hartje begeerd, maar rijk zijn ze niet.

    Relaties
    wie o wie?


    Extra

    Nationaliteit: Indiase/Amerikaanse. Haar moeder is geboren in India, maar zij is op haar tiende geëmigreerd naar Amerika. Daar leerde ze op haar zestiende Maya’s vader kennen, een Amerikaan.

    Geaardheid: Biseksueel. Openlijk en trots uit de kast sinds een jaar.

    Relatiestatus: Single

    Talen: Engels, Spaans, Hindi

    Talenten: Zingen, talenknobbel, Wiskunde.

    Hobby's:Puzzelen, muziek, toneelspelen, dansen, gamen.

    Likes: Girls, boys, sushi, Dua Lipa, muziek, toneelspelen, haar kat Mookie, LGBT+ communitie, Disney, oorbellen, piercings, zomer, zonnen, familie en vrienden, koffie.

    Dislikes: Pesters, homophobes, racism, spinnen, gym, arrogantie.

    Angsten: Hypocondrie, de dood.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Oeps, ik bedoel venoms! Misschien dat ik ook nog wel een man bij de vipers wil maar ik maak eerst deze rol.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik vond het al een vreemd, maar wel origineel, idee. Haha!
    Is goed, zet ik je bij de venoms.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Zou ik nog een dame bij Choral Reef mogen? (:

    Zeker!


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    Zeker!


    Thanks! Ik denk dat ik India Eisley FC, VC komt nog^^
    Ik hoop vanmiddag of morgen een opzetje te droppen (:

    Andere FC (:

    [ bericht aangepast op 15 nov 2020 - 16:00 ]

    x

    [ bericht aangepast op 18 nov 2020 - 20:48 ]

    Oeh een zusje nichtje, I like it.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2020 - 16:58 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.