• Ik was de laatste die de topic eindigde! :'D

    Mod melding: in dit topic post je je laatst geschreven zin! Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan.
    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 nov 2022 - 9:54 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    Het raadsel zou ze sowieso niet meer kunnen oplossen en met een beetje geluk zou er ook niemand van haar afdeling in de buurt zijn die haar mee naar binnen zou kunnen nemen, wat zou betekenen dat hij geen andere keus had dan haar mee te nemen naar zijn eigen common room.


    someone out there feels better because you exist

    De hitte van frustratie broeit meer en meer en ik vraag me af of die ooit vlam zal vatten om zo de sleur te doorbreken.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘Kom met mij mee,’ klonk zijn stem dwingend, terwijl hij haar achter zich aan naar de schaduwen aan rand van de zaal loodste, waar het op dat moment een stuk minder chaotisch was.


    someone out there feels better because you exist

    De sterveling met de steen zal altijd de sleutel zijn.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘Ik blijf bij je, maar kun je me misschien vertellen waarom je zo van streek bent?’


    someone out there feels better because you exist

    Er bestond vast ook wel een drankje waardoor je iemand ging haten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misnoegd greep hij Ashleys kin vast om die zelfvoldane grijns er met een gefrustreerde grom af te kussen.


    help

    ‘Ik heb daar vannacht gelegen.’


    someone out there feels better because you exist

    ps. for context, my grandma was my boss for a while until my dad died, dunno if i've ever mentioned that.


    because i knew you, i have been changed for good

    Theo lag bijna vredig te slapen – en Kai besliste om de gapende leegte die hij nu voelde, ergens anders te gaan opvullen.


    help

    Throwing on a light jacket, he makes his way to his vehicle for another slow day at the shop.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hij keek haar geschrokken aan en zag, aan de uitdrukking op haar gezicht, dat het glas niet het enige was dat gebroken was.


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    De OECD waarschuwt echter dat het niet dit talig aspect is dat de verschillen in scores bepaalt, maar dat de lage scores vooral samenhangen met lage socio-economische status (een groep waar mensen met een migratieachtergrond, die dus een andere thuistaal hebben, vaak tot behoren) (Vandenbroeck, 2017b).

    💀


    help

    Momenteel stond het huilen hem nader dan het lachen.


    [ heaven knows ]

    "Maar hij hoopte dat Bill uiteindelijk zou begrijpen dat hij dit deed uit liefde en bezorgdheid."


    Your Butt is Mine!