• Ik was de laatste die de topic eindigde! :'D

    Mod melding: in dit topic post je je laatst geschreven zin! Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan.
    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 nov 2022 - 9:54 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    “James, please. Laat het me uitleggen.”

    ‘Dat gaat jou niks aan.’

    “I think we only got rid of that two years ago, actually,” Freya replied, at the same time Lauren said, “We should take you out to the Uni district – the pubs there are way more fun.”


    help

    "Ik weet wat er in mijn wereld gaat gebeuren, tot 2023 toch."


    Your Butt is Mine!

    'Denk je dat je me kunt vergeven?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alsof hij niet langer de vriend was die steun bood, maar een hulpje, een pion in een wraakspel – een brenger van de dood waarvan Elyian wist dat hij die nooit had willen zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    En daarmee brak er een zwaarte van zijn schouders die hij al met zich mee had getorst vanaf de eerste verjaardag die hij zich herinnerde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    But as he gingerly laid her down on the ground, the clouds were already gathering above him.


    help

    And then clarity peers at me through a reflection, and suddenly I can't unsee it, and my eyes burn from its intensity with unwillingness to perceive.


    obsessive rage

    ‘Waarschijnlijk in de kerkers,’ bromde Santui. ‘Goed. Zodra de nacht valt, gaan we op weg.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik weet dat je denkt dat je me gebroken hebt, in stukken verspreid en achtergelaten, maar die erkenning verdien jij niet: jij hebt mijn thuis platgebrand, en nu ben ik vrij.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Om de een of andere reden voelde Lee teleurstelling en hij liep vlug weg, op zoek naar Mavis die ook nog ergens in de ruimte moest zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het voelt als brein massage 💆🏻‍♀️


    Women don’t owe you shit..

    ChiIdhood schreef:
    Ik weet dat je denkt dat je me gebroken hebt, in stukken verspreid en achtergelaten, maar die erkenning verdien jij niet: jij hebt mijn thuis platgebrand, en nu ben ik vrij.


    KRISTIE SIGHTING???????
    sINDS WANNEER LEEF JIJ OP HET FORUM????

    OT:
    It was all so very simple, and it made me sick.


    obsessive rage

    ‘Je bent nog steeds pissig,’ concludeerde Emilio met een zucht. ‘Om wat? Omdat ik bang was dat je dood zou gaan? Ik kon toch ook niet weten dat die broer van je net zo beroerd vecht als ik?’


    Every villain is a hero in his own mind.