• Ik was de laatste die de topic eindigde! :'D

    Mod melding: in dit topic post je je laatst geschreven zin! Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan.
    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 nov 2022 - 9:54 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    De wesp landde echter op het hout van het wapen, naast zijn hand, en Wyn haalde scherp adem.


    help

    Dus ik verkies om, zoals ik met mijn meeste problemen doe, het maar te negeren.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Haar genade had hem diepere wonden opgeleverd dan haar wreedheid.


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Hij liet zijn blik even over Yrla heen dwalen, maar hij zag er inmiddels niet meer uit alsof hij bijna dood was gegaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    De warmte plakte aan zijn huid en Jester zou een vies gezicht getrokken hebben als dit een meeting met alleen Panthers geweest was. Maar dat was het niet, dus deed hij het--met enige moeite--ook maar niet.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ‘You’re fourteen, highly trained, and you’ve decided to just die.’


    obsessive rage

    ‘Ik had niet verwacht dat jij zo snel “we” zou zeggen.’


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Tegen beter weten in haalde hij zijn telefoon uit zijn broekzak en hoopte dat hij op wonderbaarlijke wijze bereik had gekregen. Helaas.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat betwijfelde Wolf, aangezien hij ook hier woordelijk de discussie over de beddenverdeling bij de jongens kon verstaan.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Zijn zorgen en jaloezie verdwenen naarmate hij zijn plaats in de band vond en zijn eigen succes begon te ervaren.


    Your Butt is Mine!

    Niemand had Kai getroost toen hij doelloos naar het plafond boven zijn bed staarde, zijn ogen glazig met tranen. Niemand had hem getroost toen die tranen begonnen te stromen, toen ze niet wilden ophouden, toen hij zichzelf probeerde te verstikken met zijn kussen zodat niemand zijn gesnik kon horen, een wanhopige poging om zijn ademhaling onder controle te houden. Niemand had hem getroost toen hij in bad onder water had liggen schreeuwen.

    more than one sentence oopie


    help

    'Wat doe je hier' leek een botte vraag, maar er kwam niets beters in hem op.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hij had beloofd haar blind in het meer te dumpen als ze niet met de opdracht kwam aanzetten en wonder boven wonder had ze vanochtend een netjes uitgewerkt verslag voor hem klaar liggen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als er weer op ‘mysterieuze wijze’ deuren begonnen te klapperen, zou dat de sfeer waarschijnlijk niet en goede komen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘I am so sorry, Fae. I promised I would tell you all my tales when I get wherever you are,’ he mutters more to himself than to the others while looking up.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque