• Ik was de laatste die de topic eindigde! :'D

    Mod melding: in dit topic post je je laatst geschreven zin! Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan.
    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 nov 2022 - 9:54 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    In the end someone had to help him untangle himself as he had gotten stuck on what appeared to be step six out of eight of putting on whatever weird corset like contraption this top was meant to be.

    “May God grant you mercy, you cruel.”

    Goudkleurige ruches liepen vanaf haar hals langs haar zijden naar beneden, tot aan de zoom.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou, hij zei in ieder geval nog ‘helaas’.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    I often had showers wherein I glanced down to see myself and was reminded of Darwin, and how he connected humans with apes, and I would have to agree with him on the visual similarities.


    obsessive rage

    De pijn leek langzaam uit hem weg te trekken en hij gaf haar een tedere, beloftevolle kus.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alana beet op haar onderlip, gedachteloos spelend met het eten dat op haar bord lag.


    [ heaven knows ]

    Ja, hij liet het voor háár gaan, maar was dat niet juist bewonderenswaardig?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    And why would they? He was but a scalawag of the sea.


    [ heaven knows ]

    En terwijl ik daar alleen achterbleef in mijn nieuwe appartement, voelde ik me niet langer zo verloren. Ik wist dat ik omringd was door liefde en steun, en dat gaf me de kracht om mijn nieuwe leven met vertrouwen tegemoet te treden.


    Your Butt is Mine!

    De grintpaden stegen en daalden, kronkelden rond boomwortels in plaats van zich overal in rechte lijn doorheen te worstelen.


    help

    ‘Of voor een avondje, als dat meer je ding is.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Or so it was spread by the religions of the world.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    The rest of the crew enjoyed themselves, unaware that they wouldn't have that much fun again for a long time.

    Peraltiago schreef:
    The rest of the crew enjoyed themselves, unaware that they wouldn't have that much fun again for a long time.


    Dit klinkt heftig :o


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain