• Ik was de laatste die de topic eindigde! :'D

    Mod melding: in dit topic post je je laatst geschreven zin! Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan.
    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 nov 2022 - 9:54 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    Ze was niet eens naar de wc geweest.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)

    Dit klinkt heftig :o


    me when i write my story:

    Al liet hij het in elk geval klinken alsof hij me een aanwinst vindt en geen ellendeling die de dood verdient.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Het werd eens tijd dat die lui wat gingen doen,’ zei hij tevreden.

    [ bericht aangepast op 3 april 2024 - 8:43 ]


    Omnia mutantur, nihil interit

    Misschien is het omdat ze zijn trots al erg genoeg heeft gekrenkt toen ze vorig semester op een dronken avond seks hadden en ze hem daarna bedankte omdat ze beseft had dat ze eigenlijk op vrouwen valt.


    help

    Just the thought of holding back truths from Tobias felt unethical, dirty almost.


    [ heaven knows ]

    De warme klanken vulden de ruimte tot de nok en even had hij alleen maar oog voor dit vreemde, onbestemde wezen dat hem nog altijd meer afkeer dan interesse inboezemde.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Nerveus schoof ze de ring om haar ringvinger heen en hield ze treurig haar hand omhoog. "Ik ben verloofd.."


    You could rattle the stars.

    She is truly good in her heart, but dark things happened to her that sometimes changed her foregood.

    En Mart zag hij er wel voor`aan om “per ongeluk” de verkeerde teen eraf te hakken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik snap mezelf niet zo goed
    en soms te goed
    en dat maakt het soms nog moeilijker.


    help

    Scrap the idea of practising mock fights, getting beaten repeatedly all afternoon was much more accurate!

    “Good. Then we’ll hunt,” Reed said determined, a grim look settling on his face.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    What a warm welcome back at the Academy, Vesper thought cynically.


    call me if you get lost

    Er was een pétanqueveld, dat niet echt gebruikt werd om pétanque te spelen, en een stukje verderop, tussen de struiken, was een smal grindpad dat uitkwam aan de achterkant van de serres achterin de botanische tuinen.

    [ bericht aangepast op 16 april 2024 - 16:46 ]


    help