• Ik was de laatste die de topic eindigde! :'D

    Mod melding: in dit topic post je je laatst geschreven zin! Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan.
    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 nov 2022 - 9:54 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    inktzwart schreef:
    It opened up the horror inside of me I’d not wanted to feel before.


    Jij schrijft echt steeds mooie zinnen <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    He risked it anyway, because he did need a shower, and was almost surprised to find her gone.


    help

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Jij schrijft echt steeds mooie zinnen <3


    Ahhh thank youuuuuuu (:

    OT:
    The magazine pages crinkled under her fingers while she leaved through them.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2024 - 18:42 ]


    obsessive rage

    Met het wegvegen van het rood op zijn vingers probeerde ze haar woorden van zonet ook weg te werken.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ‘Of ga je toch liever naar onze kamer?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘En jij? Wat jaloezie op zijn tijd een deal-maker of een deal-breaker?’


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Die hele procedure was geen sinecure geweest, en het bezoek aan de stad waar we een decennium en een half voordien nogal gewelddadig buiten gekegeld waren, had niemand de catharsis bezorgd die je erbij zou verwachten was het een film geweest, maar het had ons wel eindelijk genoeg geld gegeven ons appartement te renoveren.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Not even ten minutes later and Renze stood outside the doors of Voras Hall, his eyes scanning the street for the first shadow to disappear in.

    "Night, night, my lovely bat. . . And a touch against his cheek soft enough to wonder if it had truly happened.


    [ heaven knows ]

    Het is een fijne afsluiter voor een vreselijke dag en onderhand heeft hij er helemaal geen spijt meer van dat hij twee uur geleden langs zijn raam naar buiten sloop terwijl Roberto trouw voor zijn deur stond te waken.


    help

    But then, of course, I had no idea what good days – or any days for that matter - were like out there. In the real world.

    ‘Hou jij een oogje op Sasha?’ vroeg hij Sammy.


    Every villain is a hero in his own mind.

    De snelweg kronkelde tussen de velden en boerderijen.


    The soul needs autumn.

    Eigenlijk vroeg je mij of ik bereid ben om te sterven


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    “Ik wil best helpen – maar ik geloof niet dat je daar veel mee opschiet…”