• A Maurauders Story of Secrets

    I solemnly swear that I am up to no good.






    Welcome to Hogwarts, Welcome home
    De kerstvakantie is voorbij, het jaar is 1977. De leerlingen van Hogwarts keren terug naar het kasteel om hun schooljaar te vervolgen. Buiten ligt nog de laatste sneeuw van de winter, maar de meeste leerlingen zijn al gericht op het voorjaar. De klassenoudsten zijn belast met het organiseren van het voorjaarsfeest. Dit feest zal alleen toegankelijk zijn voor leerlingen in hun zesde en zevende jaar.
    Daarnaast worden de leerlingen verrast in hun leerlingenkamers door een briefje dat is opgehangen:
    Een nieuw jaar, een nieuw semester... wat zal dit semester voor roddels en geheimen met zich meebrengen? Wie zal het zeggen.... Er is één ding waar ik wel zeker van ben: ik zal er zijn om jullie geheimen te onthullen. En natúúrlijk kunnen jullie mij daarbij helpen. Heb jij informatie die de rest van de school ook móet weten, geef dan een opgerold stuk perkament mee aan een schooluil geaddreseerd aan 'Hogwarts' Truth'. Ik hoop snel van jullie te horen...
    Niemand weet van wie dit stuk perkament afkomstig is, maar het belooft een interessant semester te worden op the best school for Witchcraft and Wizardy.
    Kan jij een geheim bewaren?


    CHARACTERS
    Naam
    Leeftijd
    Bloedstatus
    Afdeling
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra

    Naam — Faceclaim — User — Pagina
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    Gryffindor
    • Ashley Joseph Jones — Cole Sprouse— calice — 1.4
    • Ethan Clearwater — Toby Regbo — DarkOne — 1.4
    • Caleb Clearwater— Joshuah Melnick — Calice — 1.4
    • Jordyn Mariah Kingsley — Dasha Taran— Peitho — 1.3
    • Marlene McKinnon — Kennedy Walsh— Schumacher — 1.3


    Ravenclaw
    • Kyle Nicholas Scott — Blake Steven— Reeses — 1.3
    • Pandora Lovegood — Sabrina Carpenter — Calice — 1.2
    • Avalon Isolde Fitzgerald — Elle Fanning — Iotte — 1.4
    • Dante Aurora Montanque— Zoe Kravitz— Artwork — 1.5

    Hufflepuff
    • Aidan Tomas Fenwick — Max Barczak — Delahaye — 1.4
    • Julian Nolan Lartius — Faceclaim — Fika — 1.5
    • Novalie Aria Fitzgerald — Elle Fanning — Peitho — 1.3
    •



    Slytherin
    • Zaheer Aceves Selwyn— Iotte — 1.2
    • Jasper Achilles Nott — Roy van Leeuwen — Schumacher — 1.2
    • Ezra Crawfort — Darwin Gray— Peitho — 1.3
    Abel Jabobs — Faceclaim — Darksorrow — 1.4

    • Serenity Malfoy— Dove Cameron — DarkOne — 1.2
    • Lysandra Zwarts — Anna von Klinski — Reeses — 1.1
    • Christina Luna LeStrange— Cara Delevingne — Blodreina — 1.5
    • Wilhemina Ravens— Faceclaim — Trijn — 1.5




    VAKKEN

    • Astronomy
    • Charms
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    • Alchemy
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Muggle Studies
    • Study of Ancient Runes


    QUIDDITCH

    Gryffindor
    • Captain: Jordan Kingsley
    • Keeper:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater: Jordan Kingsley
    • Beater: Ashley Jones
    • Seeker:

    Slytherin
    • Captain: Jasper Achilles Nott
    • Keeper: Ezra Crawford
    • Chaser: • Schumacher
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker:

    Ravenclaw
    • Captain: Avalon Fitzgerald
    • Keeper:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker:

    Hufflepuff
    • Captain:
    • Keeper: Julian Lartius
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker:


    PREFECTS
    Prefects
    Gryffindor
    Prefect (m): Caleb Clearwater
    Prefect (v):

    Slytherin
    Prefect (m): Zaheer Selwyn
    Prefect (v): Lysandra Zwarts

    Ravenclaw
    Prefect (m):
    Prefect (v): Avalon Fitzgerald

    Hufflepuff
    Prefect (m): Aiden Fenwick
    Prefect (v): Novalie Fitzgerald

    Headboy & Headgirl: Caleb Clearwater & Avalon Fitzgerald



    RULES
    ◆ Schrijf minimaal 200 woorden (naam, codes etc is uitgezonder)
    ◆ De huisregels van Quizlet gelden ook hier.
    ◆ Posts worden in correct Nederlands geschreven
    ◆ 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar geef dit aan aan de bovenkant van je post.
    ◆ Alle leerlingen zitten in hun zesde jaar
    ◆ Alleen ik (calice) maak nieuwe topics aan.
    ◆ Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    ◆ Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    ◆ Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    ◆ Meerdere rollen nemen is toegestaan.


    STORY OVERZICHT
    ~ Caleb (calice) & Kyle (Reeses) - Great Hall - Next up: Kyle
    ~ Ashley (calice) & Julian (Fika) & Aidan (Delahaye) & Jordyn (Jayus)- Great Hall Next up: Jordyn
    ~ Pandora (calice) & Mina(Trijn) - Hallways - Next up: Mina
    ~ Novalie (Jayus) & Zaheer (Iotte) - Hallways - Next up: Novalie
    ~ Ezra (Jayus) & Christina (Blodreina) & Jasper (Schumacher) - Slytherin CR - Next up: Jasper
    ~ Lysandra (Reeses) & Ethan (DarkOne) - Greenhouses - Next up: Lysandra
    ~ Avalon (Iotte) & Marlene (Schumacher) - Courtyard - Next up: Marlene

    Alone:
    ~ Serenity (DarkOne) - On her way to Slytherin CR
    ~ Dante (Artwork)


    ROLLENTOPIC • PRAATTOPIC • SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 21 april 2021 - 11:09 ]

    MT


    someone out there feels better because you exist

    Heyhoi


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    MT

    Yaay ;D

    MT!


    I have seen my own sun darkened

    Dus, Novalie is inmiddels klaar. Mijn pb staat open als er interesse is voor mijn introverte hufflepuff prefect. c:

    Edit: faceclaim moet worden bijgewerkt omdat mijn blonde hoofd niet had gezien dat Elle Fanning al bezet was XD

    [ bericht aangepast op 11 feb 2021 - 16:50 ]


    I have seen my own sun darkened

    Jayus schreef:
    Dus, Novalie is inmiddels klaar. Mijn pb staat open als er interesse is voor mijn introverte hufflepuff prefect. c:

    Edit: faceclaim moet worden bijgewerkt omdat mijn blonde hoofd niet had gezien dat Elle Fanning al bezet was XD


    Jaaa ik zal de faceclaims nog even in het rollentopic erbij zetten, nu is het niet heel duidelijk (cat)

    [ bericht aangepast op 11 feb 2021 - 16:56 ]

    Helloo,

    Voor mijn character Pandora Lovegood ben ik op zoek naar:
    • love interest
    • ex-love interest
    • friends
    • iemand die haar plaagt of pest (niet te gemeeen plsss)

    Mijn pb staat open !

    [ bericht aangepast op 11 feb 2021 - 16:58 ]

    Ik zoek voor Zaheer eigenlijk nog een soort van Korzel & Kwast, maar dan minder dom die dezelfde ideeen hebben als Zaheer en hem een beetje als hun leider ziet (anders schrijf ik gewoon van uit het oogpunt van Zaheer over die twee ipv dat ze echt een karakter zijn haha als jullie dat ook oké vinden), verder staat Zaheer open voor andere relaties nog hehe ^^

    En ik zou eventueel wel nog een meid willen spelen, hebben mensen nog een bepaald iemand als aanvulling voor hun character nodig?

    Hit me uppp c:


    someone out there feels better because you exist

    Ik heb bij Jasper een paar steekwoorden voor zijn innerlijk staan, deze zal ik nog uitschrijven. Als iemand echter al wat kan met wat ik beschreven heb: hit me up c:
    Ondertussen ben ik ook bezig met Marlene c:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2021 - 17:33 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Jordyn Mariah Kingsley◂
    relationshiplist

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    ZAHEER SELWYN     
    Frenemies ⋄ Zaheer en Jordyn hebben vanaf dag één al moeite met elkaar gehad. Jordyn is geen type die een blad voor haar mond neemt en ze vond het niet erg om Zaheer van zijn repliek te dienen zodra een bepaalde opmerking haar in haar verkeerde keelgat schoot. Echter heerst er toch een bepaald gevoel van respect en waardering. Er zijn niet veel leerlingen die haar snelle reactievermogen kunnen evenaren tijdens duelleren en Jordyn ziet Zaheer daarin als enige als waardige tegenstander ◂

    KYLE SCOTT     
    Pleegbroer ⋄ Jordyn werd opgenomen in de familie Scott als hun eigen dochter. Met de weinige kennis van magie die ze had meegekregen, lukte het haar nooit om aan de verwachtingen van haar pleegouders te voldoen in tegenstelling tot haar perfect pleegbroer Kyle. Uit vroegere jaloezie werd Kyle het slachtoffer van de grappen die ze uithaalde en tot de dag van vandaag is daar nooit verandering in gekomen. Hoewel ze het inet snel zal toegeven, beschouwt ze hem wel als familie◂

    JASPER NOTT     
    Quidditch trainingbuddy ⋄ Gezien het feit dat Jordyn dit jaar uitgekozen is als teamcaptain merkt ze dat ze toch advies nodig heeft van iemand met ervaring. Jasper is hiervoor de aangewezen persoon. In eerdere wedstrijden was deze jongen haar opgevallen en erkende ze zijn leiderschapskwaliteiten. Vandaar dat ze aan het begin van het schooljaar naar Jasper toekwam voor tips en sindsdien trainen ze wel eens samen ◂

    AVALON FITZGERALD     
    Friend-ish ⋄ Als Captains van Ravenclaw en Gryffindor heerst er sowieso een rivaliserende sfeer tussen deze twee dames. Beide zijn het fanatieke spelers, maar Jordyn kan het niet uitstaan om te merken dat Avalon haar hart niet in het spel zit en daarmee de titel Captain niet verdiend. Door dit openlijk aan te geven, komt Ava vaker terug om Jordyn om haar ongezouten mening te vragen. Wetende dat Jordyn nooit hetgeen zal zeggen wat ze denkt dat Avalon horen wil, zoals menigeen wel doet. ◂

    MARLENE MCKINNON     
    First kiss ⋄ Jordyn is panseksueel, wat betekent dat het haar vrij weinig kan schelen wat voor geslacht haar partner heeft: ze wordt aangetrokken tot het innerlijk. Hoewel het niet 'normaal' is in deze tijd had Jordyn het op een avond zo naar haar zin dat ze er gewoon voor ging en Marlene kustte. Sindsdien zijn ze de grenzen van hun vriendschappelijke relatie aan het verleggen tot aan het begin van hun zesde schooljaar waarin Jordyn aangaf dat ze nu niet de verantwoordelijkheid wilde van een serieuze relatie. Ze had immers een Quidditch team waar ze zich op moest focussen ◂

    NOVALIE FITZGERALD     
    [/i]Aware of each other[/i] ⋄ Jordyn is geen grote fan van Novalie. Zij heeft Jordyn al een aantal maal na laten komen of punten afgetrokken voor de meeste pietluttige dingen, tenminste in Jordyn's optiek. Dit is de grootste reden dat Jordyn ver uit Nova haar buurt blijft of extreem goed gedrag laat zien. Wel heeft Jordyn ontzettend veel moeite om de zusjes Fitzgerals uit elkaar te houden ◂

    LYSANDRA ZWARTS     
    Not much going on ⋄ Lysandra en Jordyn leven hun leven vrijwel gescheiden van elkaar. Echter zijn er een aantal momenten waarin ze klassen delen en ze een connectie delen. Namelijk in het plagen en vervelen van Zaheer, wat een echte sport is van Jordyn ◂

    EZRA CRAWFORD     
    Friend from a friend ⋄ Het enige wat deze twee mensen gemeen hebben, is dat ze beide met Zaheer omgaan (en beide geen ouders hebben, maar dat even terzijde). Jordyn laat Ezra voornamelijk links liggen. Sowieso kan ze zijn luie houding nooit uitstaan en kan ze hem het liefst een schop onder zijn kont geven ◂

    ASHLEY JONES     
    Mede-beater and trusted prankster ⋄ Vrijwel onmiddellijk werd duidelijk dat deze twee tovenaars uit hetzelfde hout gesneden waren. Samen maken ze de gangen van Hogwarts onveilig en weten altijd een gezellige sfeer te creëren, soms net iets té gezellig. Ashley is vaak degene met de beste ideeën en Jordyn voert ze uit, zo houden ze elkaar in balans ◂

    PANDORA LOVEGOOD     
    Little tease ⋄ Ashley en Pandora delen een sterke vriendschapsband waardoor Jordyn ook vaak in contact is gekomen met deze dromerige jongedame. Echter loopt hun relatie niet al te vloeiend vanwege Jordyn haar dorecte manier van doen. Ze probeert Pandora aan te sporen meer voor haarzelf op te komen, maar weet dit niet op een lieve manier onder woorden te brengen ◂

    AIDAN FENWICK     
    Walking on eggshells ⋄ Een aantal maal had Aidan de pranks van Ashley en Jordyn door de vingers laten glijden, de druppel die de emmer deed overlopen, was het moment waarop Aidan onbedoeld een verfbom over zich heen kreeg die eigenlijk voor iemand anders bedoeld was. Vanaf dat moment begon Jordyn haar afstand te houden bij de Hufflepuff-prefect en doet ze overdreven beleefd in zijn buurt. Hij heeft haar te vaak betrapt tijdens het opzetten van een prank dat hij in staat is punten af te trekken alleen omdat ze verkeerd inademd ◂


    DUDE DARKONE     
    ??? ⋄ TEXTEXTEXTEXT◂

    SERENITY MALFOY     
    ??? ⋄ Pfoe, ook haar vond ik lastig aan Jordyn te koppelen. Sowieso is Jordyn een halfbloed en voelt zij zich meer verbonden met de Muggles dan met de tovenaarswereld, waar Jordyn ook heel open over is. Persoonlijk denk ik dat Serenity ver uit Jordyn haar buurt blijft. Wat denk jij? ◂

    CALEB CLEARWATER     
    ??? ⋄ TEXTEXTEXTEXT◂



    [/right]


    [ bericht aangepast op 15 feb 2021 - 21:29 ]


    I have seen my own sun darkened

    calice schreef:
    Helloo,

    Voor mijn character Pandora Lovegood ben ik op zoek naar:
    • love interest
    • ex-love interest
    • friends
    • iemand die haar plaagt of pest (niet te gemeeen plsss)

    Mijn pb staat open !


    Ik heb Lysandra en mijn nog niet gemaakte Ravenclaw - boy voor Pandora als friends? c:

    Novalie Aria Fitzgerald◂
    relationshiplist

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    AIDAN FENWICK     
    No secrets between these two ⋄ Het was deze jongeman die Novalie bijstond vanaf het eerste moment dat ze aan de Huffelpuff plaatsnam. Letterlijk. In haar onheidig en nervositeit had ze haar elleboog in een bord met soep geplant die zowel over Aidan als haarzelf werd gelanceerd. Hij schoot haar meteen te hulp in een vruchteloze poging alles droog te deppen waarna deze twee in een hechte vriendschap verwikkeld raakte. Kort gezegd is Aidan de steun en toeverlaat van Novalie ◂

    LYSANDRA ZWARTS     
    Best friend ⋄ Lysandra en Nova hebben elkaar ontmoet in hun tweede jaar op Hogwarts. Een aantal Slytherins vonden het leuk om haar uit de tent te lokken maar Lysandra stak hier een stokje voor. Sindsdien durven niet veel mensen haar nog te pesten. Deze twee meiden hebben een sterke band en vullen elkaar goed aan. Dankzij Lysandra is Novalie meer in haarzelf gaan geloven ◂

    ZAHEER SELWYN     
    Dating ⋄ Aan het begin van dit schooljaar kwam deze jongeman zonder pardon haar coupé binnen. Compleet overdonderd onderging Novalie zijn complimentjes en lieve woorden waarna ze zich onbewust steeds meer aangetrokken voelde tot zijn charisma. Inmiddels hebben deze twee al een paar afspraakjes gehad en merkt Novalie dat Zaheer haar echt gelukkig kan maken, ondanks de twijfels die ze eerst over hem had ◂

    KYLE SCOTT     
    Crush ⋄ Het toeval wil dat deze twee elkaar altijd tegenkomen, in de bibliotheek, partners tijdens lessen die ze samen delen enzovoorts. Zijn onhandige en verterende manier van doen, wist vrijwel onmiddellijk een plekje in Novalie haar hart te veroveren. Echter verloor Nova de hoop op een kans zodra het zesde jaar in aantocht kwam en gebruikte ze Zaheer om over haar gebroken hart te komen ◂

    PANDORA LOVEGOOD     
    Friend ⋄ Beide dames vonden in elkaar eenzelfde soort persoonlijkheid: dromerig en met een voorliefde voor de natuur. Hoewel ze elkaar van jongs af aan al kennen (families kwamen geregeld bij elkaar over de vloer), zijn ze over de schooljaren heen iets meer uit elkaar gegroeid. Pandora zal wel altijd een sterke vertrouwelinge blijven van Novalie ◂

    AVALON FITZGERALD     
    Twin sister ⋄ Waar de zusjes Fitzgerald in uiterlijk op elkaar lijken, kon het innerlijk niet verschillender zijn. Hoewel ze heel hun leven continu in elkaars afwezigheid verkeerde, werden ze uit elkaar gehaald tijdens de Sorting Ceremony. Ava bewandelde een pad in het zonlicht en Novalie trok zich terug de duisternis in. Toch weten ze elkaar altijd terug te vinden op hun zwaarste momenten en kunnen ze beamen dat tweelingentelepathie echt is ◂

    JORDYN KINGSLEY     
    Troublemaker ⋄ Novalie heeft Jordyn meerdere malen betrapt tijdens het opzetten van een grap of een nachtelijke wandeling door de gang. Met de nodige punten aftrek heeft Novalie haarzelf niet geliefd gemaakt bij Jordyn. Vriendinnen zullen het niet worden, maar ze begroeten elkaar wel op de gangen. Zei het met overdreven beleefdheid van Jordyn haar kant ◂

    EZRA CRAWFORD     
    Suspicion ⋄ Ezra is onderdeel van het kliekje dat bijna altijd in aanwezigheid verkeert van Zaheer. Echter heeft deze jongen een aura om hem heen hangen waardoor Novalie vanaf het begin op haar hoede is voor hem. Zelfs de manier waarop hij haar aankijkt, haast alsof hij medelijden met haar heeft, maakt dat ze liever ver uit zijn buurt blijft. ◂

    SERENITY MALFOY     
    Friends ⋄ Het viel Novalie op dat Serenity zichzelf afzonderde van de meeste leerlingen om haar heen, net zoals zij dit zelf deed. Echter had Novalie het geluk dat zij iemand als Lysandra achter zich had staan en Novalie wilde ditzelfde betekenen voor Serenity. In de hoop Serenity te leren dat er ook buiten Slytherin goede tovenaars en heksen rondlopen ◂

    ASHLEY JONES     
    Troublemaker who makes her smile ⋄ Hoewel Novalie het niet altijd eens is met de pranks van Ashley en Jordyn weet hun delivery haar wel vakaer aan het lachen te maken dan haar lief is. Ze doet haar best nog enig respect af te dwingen vanuit haar rol en gelukkig blijken beide leerlingen naar haar te luisteren. Verder dan dat gaat hun connectie niet ◂

    JASPER NOTT     
    ??? ⋄ uitleg volgt ◂

    MARLENE MCKINNON     
    ??? ⋄ uitleg volgt ◂

    DUDE DARKONE     
    ??? ⋄ uitleg volgt ◂

    CALEB CLEARWATER     
    ??? ⋄ uitleg volgt ◂




    [ bericht aangepast op 16 feb 2021 - 8:05 ]


    I have seen my own sun darkened

    Lysandra & Kyle zijn beide af - al zal ik één dezer dagen de geschiedenis van Kyle nog toevoegen.

    Ik zal één dezer dagen ook even relatievoorstellen maken en neerzetten c: Mocht iemand al idee'tjes hebben, let me know ;D

    Nog even tussendoor, Jordyn haar positie is Beater! En zou mijn zwadderich dude Ezra Crawford opzetje had ik al gemaakt in mijn enthousiasme eheheh eventueel als Keeper mogen spelen.


    I have seen my own sun darkened