• A Maurauders Story of Secrets

    I solemnly swear that I am up to no good.






    Welcome to Hogwarts, Welcome home
    De kerstvakantie is voorbij, het jaar is 1977. De leerlingen van Hogwarts keren terug naar het kasteel om hun schooljaar te vervolgen. Buiten ligt nog de laatste sneeuw van de winter, maar de meeste leerlingen zijn al gericht op het voorjaar. De klassenoudsten zijn belast met het organiseren van het voorjaarsfeest. Dit feest zal alleen toegankelijk zijn voor leerlingen in hun zesde en zevende jaar.
    Daarnaast worden de leerlingen verrast in hun leerlingenkamers door een briefje dat is opgehangen:
    Een nieuw jaar, een nieuw semester... wat zal dit semester voor roddels en geheimen met zich meebrengen? Wie zal het zeggen.... Er is één ding waar ik wel zeker van ben: ik zal er zijn om jullie geheimen te onthullen. En natúúrlijk kunnen jullie mij daarbij helpen. Heb jij informatie die de rest van de school ook móet weten, geef dan een opgerold stuk perkament mee aan een schooluil geaddreseerd aan 'Hogwarts' Truth'. Ik hoop snel van jullie te horen...
    Niemand weet van wie dit stuk perkament afkomstig is, maar het belooft een interessant semester te worden op the best school for Witchcraft and Wizardy.
    Kan jij een geheim bewaren?


    CHARACTERS
    Naam
    Leeftijd
    Bloedstatus
    Afdeling
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra

    Naam — Faceclaim — User — Pagina
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    Gryffindor
    • Ashley Joseph Jones — Cole Sprouse— calice — 1.4
    • Ethan Clearwater — Toby Regbo — DarkOne — 1.4
    • Caleb Clearwater— Joshuah Melnick — Calice — 1.4
    • Jordyn Mariah Kingsley — Dasha Taran— Peitho — 1.3
    • Marlene McKinnon — Kennedy Walsh— Schumacher — 1.3


    Ravenclaw
    • Kyle Nicholas Scott — Blake Steven— Reeses — 1.3
    • Pandora Lovegood — Sabrina Carpenter — Calice — 1.2
    • Avalon Isolde Fitzgerald — Elle Fanning — Iotte — 1.4
    • Dante Aurora Montanque— Zoe Kravitz— Artwork — 1.5

    Hufflepuff
    • Aidan Tomas Fenwick — Max Barczak — Delahaye — 1.4
    • Julian Nolan Lartius — Faceclaim — Fika — 1.5
    • Novalie Aria Fitzgerald — Elle Fanning — Peitho — 1.3
    •



    Slytherin
    • Zaheer Aceves Selwyn— Iotte — 1.2
    • Jasper Achilles Nott — Roy van Leeuwen — Schumacher — 1.2
    • Ezra Crawfort — Darwin Gray— Peitho — 1.3
    Abel Jabobs — Faceclaim — Darksorrow — 1.4

    • Serenity Malfoy— Dove Cameron — DarkOne — 1.2
    • Lysandra Zwarts — Anna von Klinski — Reeses — 1.1
    • Christina Luna LeStrange— Cara Delevingne — Blodreina — 1.5
    • Wilhemina Ravens— Faceclaim — Trijn — 1.5




    VAKKEN

    • Astronomy
    • Charms
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    • Alchemy
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Muggle Studies
    • Study of Ancient Runes


    QUIDDITCH

    Gryffindor
    • Captain: Jordan Kingsley
    • Keeper:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater: Jordan Kingsley
    • Beater: Ashley Jones
    • Seeker:

    Slytherin
    • Captain: Jasper Achilles Nott
    • Keeper: Ezra Crawford
    • Chaser: • Schumacher
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker:

    Ravenclaw
    • Captain: Avalon Fitzgerald
    • Keeper:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker:

    Hufflepuff
    • Captain:
    • Keeper: Julian Lartius
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker:


    PREFECTS
    Prefects
    Gryffindor
    Prefect (m): Caleb Clearwater
    Prefect (v):

    Slytherin
    Prefect (m): Zaheer Selwyn
    Prefect (v): Lysandra Zwarts

    Ravenclaw
    Prefect (m):
    Prefect (v): Avalon Fitzgerald

    Hufflepuff
    Prefect (m): Aiden Fenwick
    Prefect (v): Novalie Fitzgerald

    Headboy & Headgirl: Caleb Clearwater & Avalon Fitzgerald



    RULES
    ◆ Schrijf minimaal 200 woorden (naam, codes etc is uitgezonder)
    ◆ De huisregels van Quizlet gelden ook hier.
    ◆ Posts worden in correct Nederlands geschreven
    ◆ 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar geef dit aan aan de bovenkant van je post.
    ◆ Alle leerlingen zitten in hun zesde jaar
    ◆ Alleen ik (calice) maak nieuwe topics aan.
    ◆ Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    ◆ Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    ◆ Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    ◆ Meerdere rollen nemen is toegestaan.


    STORY OVERZICHT
    ~ Caleb (calice) & Kyle (Reeses) - Great Hall - Next up: Kyle
    ~ Ashley (calice) & Julian (Fika) & Aidan (Delahaye) & Jordyn (Jayus)- Great Hall Next up: Jordyn
    ~ Pandora (calice) & Mina(Trijn) - Hallways - Next up: Mina
    ~ Novalie (Jayus) & Zaheer (Iotte) - Hallways - Next up: Novalie
    ~ Ezra (Jayus) & Christina (Blodreina) & Jasper (Schumacher) - Slytherin CR - Next up: Jasper
    ~ Lysandra (Reeses) & Ethan (DarkOne) - Greenhouses - Next up: Lysandra
    ~ Avalon (Iotte) & Marlene (Schumacher) - Courtyard - Next up: Marlene

    Alone:
    ~ Serenity (DarkOne) - On her way to Slytherin CR
    ~ Dante (Artwork)


    ROLLENTOPIC • PRAATTOPIC • SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 21 april 2021 - 11:09 ]

    Hee allemaal,

    Het is een beetje chaos met de faceclaims. Nadat ik en Jayus allebei Elle Fanning hadden geclaimd zag ik dat Bylot ook Elle Fanning had genomen als personage... ik dacht wat een drama dit, maar gelukkig zijn Avalon en Novalie tweeling. Dus dat is geen probleem meer.
    Maar om verdere verwarring te voorkomen wil ik even alle faceclaims bijwerken. Zouden jullie even jullie faceclaims willen aanvullen (hier of pb):


    🗲 Marlene McKinnon - Kennedy Walsh
    🗲 Jordyn Kingsley - Dasha Taran
    🗲 Ashley Joseph Jones - Cole Sprouse




    🗲 Pandora Lovegood - Sabrina Carpenter
    🗲 Avalon Fitzgerald - Elle Fanning
    🗲 Kyle Scott -



    🗲 Lysandra Zwarts --
    🗲 Jasper Nott -- Roy van Leeuwen
    🗲 Serenity Malfoy - Dove Cameron
    🗲 Zaheer Selwyn - Thom Strijd
    🗲 Ezra Crawford - Darwin Gray



    🗲 Novalie Fitzgerald - Elle Fanning




    & ik heb nu de beginpost met alle personages geupdate! Geef een gil als er nog iets niet klopt of ik iets ben vergeten!

    [ bericht aangepast op 13 feb 2021 - 20:54 ]

    Heyhoi!
    De fc van Jasper is Roy van Leeuwen & de fc van Marlene is Kennedy Walsh


    (also ik ben bezig met reageren op mijn gb's en met mijn rollen verder afwerken! ik was gisteren druk met de studie en zo haha)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2021 - 19:31 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Jordyn's faceclaim: Dasha Taran
    Ezra's faceclaim: Darwin Gray

    Sorry voor alle verwarring en dank je wel!! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Faceclaim van Serenity is Dove Cameron

    Ik zoek nog iets van een love interest voor Serenity. (:

    Ik zoek ook nog iets van een love interest voor Jordyn. En is er nog iemand die een mede-huffelpuf persoon ziet zitten... Is geen must natuurlijk maar Nova zit een beetje alleen ahaahah.


    I have seen my own sun darkened

    Zaheer en Avalon staan en zijn zo goed als af, afgezien van (wat) relaties! Zaheer mist er enkel nog een paar, maar Avalon staat nog open voor alles en iedereen! Mocht je een leuk relatievoorstel voor haar hebben, ik ben in voor alles ! (:


    someone out there feels better because you exist

    De FC van Lysandra is Anna von Klinski, Kyle's FC is Blake Steven^^ c:

    Jayus schreef:
    Jordyn Mariah Kingsley◂
    relationshiplist

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    ZAHEER SELWYN     
    Frenemies ⋄ Zaheer en Jordyn hebben vanaf dag één al moeite met elkaar gehad. Jordyn is geen type die een blad voor haar mond neemt en ze vond het niet erg om Zaheer van zijn repliek te dienen zodra een bepaalde opmerking haar in haar verkeerde keelgat schoot. Echter heerst er toch een bepaald gevoel van respect en waardering. Er zijn niet veel leerlingen die haar snelle reactievermogen kunnen evenaren tijdens duelleren en Jordyn ziet Zaheer daarin als enige als waardige tegenstander ◂

    KYLE SCOTT     
    Pleegbroer ⋄ Jordyn werd opgenomen in de familie Scott als hun eigen dochter. Met de weinige kennis van magie die ze had meegekregen, lukte het haar nooit om aan de verwachtingen van haar pleegouders te voldoen in tegenstelling tot haar perfect pleegbroer Kyle. Uit vroegere jaloezie werd Kyle het slachtoffer van de grappen die ze uithaalde en tot de dag van vandaag is daar nooit verandering in gekomen. Hoewel ze het inet snel zal toegeven, beschouwt ze hem wel als familie◂

    JASPER NOTT     
    Quidditch trainingbuddy ⋄ Gezien het feit dat Jordyn dit jaar uitgekozen is als teamcaptain merkt ze dat ze toch advies nodig heeft van iemand met ervaring. Jasper is hiervoor de aangewezen persoon. In eerdere wedstrijden was deze jongen haar opgevallen en erkende ze zijn leiderschapskwaliteiten. Vandaar dat ze aan het begin van het schooljaar naar Jasper toekwam voor tips en sindsdien trainen ze wel eens samen ◂

    AVALON FITZGERALD     
    Friend-ish ⋄ Als Captains van Ravenclaw en Gryffindor heerst er sowieso een rivaliserende sfeer tussen deze twee dames. Beide zijn het fanatieke spelers, maar Jordyn kan het niet uitstaan om te merken dat Avalon haar hart niet in het spel zit en daarmee de titel Captain niet verdiend. Door dit openlijk aan te geven, komt Ava vaker terug om Jordyn om haar ongezouten mening te vragen. Wetende dat Jordyn nooit hetgeen zal zeggen wat ze denkt dat Avalon horen wil, zoals menigeen wel doet. ◂

    MARLENE MCKINNON     
    First kiss ⋄ Jordyn is panseksueel, wat betekent dat het haar vrij weinig kan schelen wat voor geslacht haar partner heeft: ze wordt aangetrokken tot het innerlijk. Hoewel het niet 'normaal' is in deze tijd had Jordyn het op een avond zo naar haar zin dat ze er gewoon voor ging en Marlene kustte. Sindsdien zijn ze de grenzen van hun vriendschappelijke relatie aan het verleggen tot aan het begin van hun zesde schooljaar waarin Jordyn aangaf dat ze nu niet de verantwoordelijkheid wilde van een serieuze relatie. Ze had immers een Quidditch team waar ze zich op moest focussen. ◂

    NOVALIE FITZGERALD     
    Watching each other ⋄ Jordyn is geen grote fan van Novalie. Zij heeft Jordyn al een aantal maal na laten komen of punten afgetrokken voor de meeste pietluttige dingen, tenminste in Jordyn's optiek. Dit is de grootste reden dat Jordyn ver uit Nova haar buurt blijft of extreem goed gedrag laat zien ◂

    LYSANDRA ZWARTS     
    Not much going on ⋄ Lysandra en Jordyn leven hun leven vrijwel gescheiden van elkaar. Echter zijn er een aantal momenten waarin ze klassen delen en ze een connectie delen. Namelijk in het plagen en vervelen van Zaheer, wat een echte sport is van Jordyn ◂

    EZRA CRAWFORD     
    Friend from a friend ⋄ Het enige wat deze twee mensen gemeen hebben, is dat ze beide met Zaheer omgaan (en beide geen ouders hebben, maar dat even terzijde). Jordyn laat Ezra voornamelijk links liggen. Sowieso kan ze zijn luie houding nooit uitstaan en kan ze hem het liefst een schop onder zijn kont geven ◂


    DUDE DARKONE     
    ??? ⋄ textextextext ◂

    ASHLEY JONES     
    Mede-beater ⋄ Wat ik in gedachte had voor deze twee was een relatie zoals Fred & George. Twee pranksters die veel met elkaar op trekken en elkaar opjutten. Beide ook felle voorstanders van gelijke rechten ◂

    PANDORA LOVEGOOD     
    ??? ⋄ Voor Jordyn en Pandora loop ik een beetje vast. Je zei dat je nog iemand zocht die Pandora een beetje plaagt en die rol zie ik Jordyn wel vervullen. Alsin dat Jordyn Pandora probeert aan te sporen voor haarzelf op te komen en dit soms niet op de meeste lieve manier onder woorden weet te brengen ◂

    SERENITY MALFOY     
    ??? ⋄ Pfoe, ook haar vond ik lastig aan Jordyn te koppelen. Sowieso is Jordyn een halfbloed en voelt zij zich meer verbonden met de Muggles dan met de tovenaarswereld, waar Jordyn ook heel open over is. Persoonlijk denk ik dat Serenity ver uit Jordyn haar buurt blijft. Wat denk jij? ◂





    Ik heb voorstellen nog voor Jordyn geplaats en haar relatielijst afgewerkt. Als er iets niet klopt of onduidelijk is, hoor ik het graag. Vanmiddag ga ik op dezelfde manier verder voor Novalie en Ezra (die inmiddels af is in het rollentopic) ^^


    I have seen my own sun darkened

    Sorry sorry dat het zo lang duurt met mijn rollen, ik zit een beetje in de knoop met hoe ik alles verwoorden wil en ik wil natuurlijk een net geschreven iets neer zetten


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    EZRA CRAWFORD◂
    relationshiplist

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    ZAHEER SELWYN     
    Trusted advisor ⋄ In zijn eerste dagen was Ezra voornamelijk bezig met het obserververen van de leerlingen in Slytherin. Zo kwam hij er al snel achter dat als hij wilde overleven als dreuzeltelg, Zaheer degene was achter wie hij zich kon verschuilen. Vanwege een vooropgezet incident deed Ezra alsof hij de held was en ving hij de klap op die eigenlijk voor Zaheer bedoelt was. Vanaf dat moment begonnen beide mannen elkaar steeds meer te vertrouwen en is Ezra de enige die naar wie Zaheer écht luistert ◂

    LYSANDRA ZWARTS     
    Out of his league ⋄ Hoewel Lysandra geen onaantrekkelijke verschijning is voor deze jongeman weet hij wel beter dan iets te beginnen met haar. Ezra kent als geen ander haar geschiedenis met Zaheer, aangezien hij veelal naar Zaheer zijn klaagzang heeft moeten luisteren, dus verder dan beleefdheden uitwisselen heeft Ezra nooit met deze dame gedaan ◂

    AVALON FITZGERALD     
    Blackmail / love-interest in development ⋄ Sinds Ezra ervoor verantwoordelijk is om Zaheer overal van op de hoogte te brengen wat de laatste nieuwtjes in Hogwarts betreft, heeft hij op een zeer creatieve manier Avalon onder de duim weten te krijgen. Hij was achter een geheim gekomen en schaamde zich niet om dit geheim tegen Avalon te gebruiken om te krijgen wat hij wilde: toegang tot iedere roddel en verhaal dat de ronde deed ◂

    JORDYN KINGSLEY     
    Valuable ally ⋄ Net zoals dat Slytherin een leider heeft, geldt dit ook voor Gryffindor. In heel Jordyn haar wezen ademt zij een bepaalt soort leiderschap uit die hij ook in Zaheer terugziet. Hoewel Jordyn en Ezra verder niets met elkaar te maken, zal Ezra nooit iets doen om haar voor haar voeten te lopen. Op zijn manier wil hij haar wel te vriend houden voor het geval ze nodig mocht zijn in de toekomst ◂

    NOVALIE FITZGERALD     
    Pathetic little human ⋄ Novalie is in Ezra zijn ogen de belichaming van zwakheid. Hij besteed vrij weinig aandacht aan haar, maar is verder beleefd en speelt het spel van Zaheer zo goed mogelijk mee. Verder dan het erkennen dat ze bestaat, zal zijn affectie met haar niet gaan ◂

    SERENITY MALFOY     
    Ex-love ⋄ Om zijn gevoelens voor Lysandra te vergeten toen Ezra gedreven werd door zijn puberale hormonen, ging Ezra voor een korte periode een relatie aan met Serene. In zijn ogen was ze een makkelijk en kwetsbaar slachtoffer voor zijn charmes. Al snel kreeg hij spijt van zijn keuze en nam met oprechte excuses een stap terug. Als resultaat heeft Ezra een onbewuste beschermende neiging tegenover Serenity ontwikkeld ◂

    KYLE SCOTT     
    Study-buddies ⋄ Ezra is veel te vinden in de bieb, waar Kyle het grootste gedeelte van zijn tijd ook doorbrengt. Hun voorliefde voor boeken en sterke verhalen bracht hen automatisch dichterbij elkaar. Gezien het feit dst Ezra normaal gesproken omringd wordt door weinig intelligentie, is Kyle een welkome veranderingen. Echter buiten de bibliotheek om doet Ezra alsof Kyle lucht is ◂

    PANDORA LOVEGOOD     
    Just being his normal gentleman-self ⋄ Vanwege de connecties die zij heeft, zal Ezra haar met niets meer en niets minder bejegenen dan met beleefdheid. Verder heeft hij vrij weinig contact met deze jongedame, behalve als Zaheer dit van hem vraagt ◂

    ASHLEY JONES     
    Attention-seeker ⋄ Hoewel Ashley even luidruchtig is als Jordyn merkt Ezra dat hij zich eerder aan Ashley zijn gedrag ergert. Hij houdt zich echter afzijdig en zal zijn mening ten alle tijden voor zich houden, op het nadrukkelijke gerol met zijn ogen na ◂

    AIDEN FENWICK     
    Good-for-nothing prefect ⋄ Het beruchte viertal van Slytherin hebben Aidan meerdere malen te grazen genomen. Dit is mede de reden dat Ezra Aidan een lachertje vind als Prefect. Nooit heeft Aidan een stap gezet om het viertal het hoofd te bieden waardoor Ezra vrij weinig respect voor hem heeft als leeftijdsgenoot. Hij laat dit slechts op subtiele wijze merken ◂

    JASPER NOTT     
    Captain Buttkicker ⋄ Na het onfortuinlijke ongeluk van de voormalige Keeper van Slytherin was het Jasper die Ezra overhaalde om die positie in te nemen. Ezra stemde toe, wat voornamelijk te maken had met zijn proces om uit de schaduw van Zaheer te kunnen stappen. Echter heeft hij al snel spijt van zijn keuze gezien de onmenselijke tijden waarin er van hem verwacht wordt klaar te staan voor de training ◂




    MARLENE MCKINNON     
    ??? ⋄ TEXTEXTEXTEXT◂

    CALEB CLEARWATER     
    ??? ⋄ TEXTEXTEXTEXT◂




    [ bericht aangepast op 16 feb 2021 - 19:26 ]


    I have seen my own sun darkened

    Schumacher schreef:
    Sorry sorry dat het zo lang duurt met mijn rollen, ik zit een beetje in de knoop met hoe ik alles verwoorden wil en ik wil natuurlijk een net geschreven iets neer zetten


    Ja same voor mij en de relatievoorstellen. Ik ga er vandaag even aan zitten (blush)

    Thanks to Jayus voor mijn relatievoorstellen-samenvatting, zodat ik in ieder geval IETS heb lol - maar het komt er gewoon steeds niet van en ik ben er superslecht in c: Degene die nog openstaan komen z.s.m. - i hope - maar suggesties staan altijd open ;D

    Alvast een MT! Ik ben momenteel nog heel hard aan het brainstormen voor mijn guy, hehe, dus ik kom later wel voor relatievoorstellen als hij al een beetje staat.


    Stenenlikker

    ♠ Ashley Joseph Jones ♠

    relationships




    ♠ Pandora - best friends
    Op de trein naar Hogwarts in zijn eerste jaar heeft Ash Pandora ontmoet. Pandora is de Yin tot Ash zijn Yang. Hij is chaotisch, druk, bemoeierig en veroordelend. Zij is rustig, dromerig, open-minded en vergevingsgezind. Ash houdt ervan hoe op zichzelf en experimenteel Pandora is. Hoe vrij ze is in zichzelf zijn, zonder te veel focus te hebben op de buitenwereld.

    ♠ Jordyn - good friends/pranksters

    Ash is gek op Jordyn. Hij vindt het fantastisch hoe zij grenzen op zoekt en deze probeert te verleggen. Maar haar enthousiasme en vurigheid zijn de grootste redenen dat Ash graag omgaat met deze Quidditch Captain. Ze spelen samen als beaters en weten dan ook goed hoe ze moeten samenwerken. Dit laten ze ze op het Quidditch veld, maar ook daarbuiten waar ze samen de nodige pranks op Hogwarts uithalen. Deze twee jutten elkaar soms iets te veel op, waardoor ze in de problemen kunnen komen met de prefects.

    ♠ Novalie - they're fine

    Novalie valt niet heel erg op voor Ash. Ash vindt Novalie vooral erg braaf en niet heel spannend. Hij respecteert haar, maar zoekt verder haar aandacht niet op.

    ♠ Ezra - Annoyed
    Ash vindt het vreselijk hoe Ezra zich bij Zaheer heeft gevoegd en weet niet wie hij vreselijker vindt: Zaheer of Ezra. Van Rabastan en Walden begrijpt hij dat zij zich aansluiten bij Zaheer, het ontbreekt hen duidelijk aan hersencellen. Maar Ash heeft niet het gevoel dat Ezra ook zo hersenloos is als die twee, het tegenovergestelde juist. Waarom laat hij zich dan alsnog in met iemand met zulke verdorven ideeën? Ash zou het niet erg vinden om een keer in clynch te komen met deze jongen, misschien dat hij dan meer over zijn persoonlijkheid ontdekt en heb beter kan begrijpen.

    ♠ Zaheer - Enemies
    Alles waar Ash op tegen is wordt verwezelijkt in één persoon: Zaheer Selwyn. Arrogant, rijk en vol met ideeën over bloedzuiveheid. Ash kan Zaheer niet uitstaan en iedereen mag het weten. Ash vindt Zaheer vooral een product van het verleden en zou willen dat hij in het heden zou gaan leven. Volgens Ash hoort ongelijkheid niet meer bij de tijd waarin ze leven.

    ♠ Avalon - Ex-crush
    Ash vindt Avalon prima. In zijn eerste jaren op Hogwarts voelde Ash meer voor Avalon en volgens mij zij ook voor hem. Maar over de jaren heen zijn ze te veel uit elkaar gegroeid. Ze is volgens hem een typisch populair meisje geworden, die door de hele school wordt geadoreerd. Ash vindt zichzelf te cool en te druk bezig met belangrijkere dingen om mee te doen aan de populariteitsstrijd op school, dus zoekt verder geen meer aandacht van Avalon op.
    Heb jij verder nog een idee?

    ♠ Kyle - ?
    Ash kent Kyle voornamelijk als vriend van Pandora.
    Verder zie ik ook niet echt een connectie

    ♠ Lysandra - ?

    Een van de weinige Slytherins waar Ash bevriend mee kan raken. Lysandra heeft net zo'n hekel aan Zaheer als Ash en dat kan hij erg in haar waarderen.

    ♠ Jasper - ?

    Ash vindt Jasper erg knap

    ♠ Marlene - ?

    ♠ Serenity - ?

    Een Slytherin uit een verkeerde familie, Ash is geen fan van deze 16 jarige blondine.


    Dit zijn mijn initiële ideeën, waar ik nog voor Ash naar op zoek ben is:
    - ex-love /love interest (meisje of jongen) Avalon Fitzgerald
    - love interest (jongen)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2021 - 14:08 ]