• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 maart 2021 - 19:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish

    Nish grijnsde. 'Wat zal ik daar eens op zeggen... Je weet dat je altijd al een speciaal plekje in mijn hart hebt gehad hè?' Iets aan Yrla's houding deed hem aan vroeger denken en er roerde zich iets in zijn maag. Vlug duwde hij het weg. Die tijd was over. Ze waren gewoon vrienden, dat was alles wat Yrla wilde zijn. Wat híj wilde zijn. Zelfs al spookte er een vergeten beeld van hun eerste kus door zijn hoofd. Al snel dacht hij aan andere dingen die waren gebeurd diezelfde nacht en aan wat Dezi in gang had gezet. Zijn gezicht werd serieuzer. 'Even alle onzin daargelaten; hoe gaat het met je? Onyx heeft je over Dezi verteld toch?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Je weet dat je altijd al een speciaal plekje in mijn hart hebt gehad hè?' Die zin maakte iets in hem los. Maar tijd om aandacht eraan te besteden kreeg hij niet, want Nish volgende vraag leek hem ruw met beide benen op de aarde terug te zetten. "Ja, dat heeft hij verteld." Yrla wist niet zo goed of hij nu wel over Dezi wilde praten. Het was allemaal zo onwerkelijk. "Maar het gaat wel, denk ik."


    It's never gonna happen, Guys.

    Cherry


    ‘Ik heb weinig beters te doen,’ antwoordde Vision op een donkere toon.
          Cherry wierp een blik opzij en bestudeerde het gezicht van haar vriend. Ze kon zich niet voorstellen dat hij het zo leuk vond om hier nu naast haar te gaan zitten. Toch had ook Merrins toon iets geprikkelds, waardoor ze zich afvroeg of de twee elkaar soms kenden.
          ‘Ik red me heus wel even,’ zei ze met een vergoelijkende tegen Vision. ‘Anders laat ik het je weten als ik klaar ben, dan lopen we samen terug. Goed?’
          Vision wierp nog een boze blik op Merrin, daarna bond hij in. ‘Goed dan.’ Hij kuste haar wang en bleef daarna met zijn lippen voor zijn oor hangen. ‘Maar wees voorzichtig. Die Panthers zijn een stel creeps.’
          Cherry hield er niet zo van om een hele afdeling over één kam te scheren, toch gaf ze een berustend knikje. ‘Als jij me straks ophaalt kan er heus niets gebeuren,’ zei ze om hem een plezier te doen.
          Vision kwam overeind en beende de bibliotheek uit. Een beetje verward keek Cherry hem na. Uiteindelijk schudde ze haar hoofd en keek Merrin weer aan.
          ‘Overbezorgde vriendjes zijn soms wat lastig,’ zei ze met een flauwe glimlach.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    Nish keek van opzij naar Yrla’s gezicht. Hij kon zich wel voorstellen dat hij niet wist hoe hij zich daarover moest voelen. Ze waren toch behoorlijk goed met elkaar bevriend geweest, zelfs al had ze leugens in zijn hoofd gepraat. Toch had hij het gevoel dat Yrla er weinig woorden over kwijt wilde en dus liet hij het maar zo. Veel viel er toch niet over te zeggen. ‘En Jester? Heb je daar nog wat van gehoord?’ vroeg hij, aangezien de jongen langer wakker was geweest dan hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Yrla schudde zijn hoofd. “Niets over gehoord,” zei hij zachtjes. Hij keek even naar Nish naast hem. “Ik wilde ze niet storen of wakker maken na zo’n nacht. Maar geen nieuws is goed nieuws toch? Als er iets gebeurd was vannacht, hadden we het vast al geweten.” Nenya had Jester en Onyx niet in haar voorspelling gezien, maar hij kon zich ook nauwelijks voorstellen dat Jester en Onyx doodleuk naar de eetzaal zouden lopen na zo’n nacht. Waarschijnlijk deden ze vandaag gewoon rustig aan. Dus het was vast allemaal goed. “En met jou?” Vroeg hij uiteindelijk toch ook maar, ook al had hij het gevoel dat ook Nish er niet over wilde praten.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2021 - 16:57 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    ”Je..” bent zelf een creep, had Merrin kinderachtig terug willen plaatsen. Maar bij het zien van de veel te vriendelijke glimlach van Cherry hield hij zich in. Vision mocht dan fluisteren, maar Merrin had het idee dat hij het net hard genoeg deed zodat hij het ook zou horen. Bij het horen van Cherry haar woorden glimlachte hij met kiespijn naar haar terug. Jaloerse vriendjes nog veel vervelender., dacht hij, maar hij hield dit keer zijn gedachten voor zich.
          ”Lastig ja,” stemde hij met haar in. Een opgeluchte zucht verliet zijn mond. “Niet ten nadele van iemand, maar ik vind het stiekem wel fijn dat hij nu weg is. Dan heb niet het idee dat iemand ons op de vingers kijkt, terwijl we aan het werk zijn.” Merrin draaide het scherm van de laptop zo, zodat Cherry mee kon kijken. “Wordt ik zenuwachtig van,” legde hij zachtjes uit. Hij glimlachte even naar het meisje voor hem. Zijn twee ontmoetingen met haar vriend waren nu niet echt positief geweest en hij maakte de mentale notitie om Fayr voor deze engerd te waarschuwen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Ja, dat is zo,’ antwoordde Nish. ‘Ik wilde ze ook niet storen.’
          Nish beet op de binnenkant van zijn wang terwijl hij zich afvroeg hoe het eigenlijk met hem ging. In twee dagen was hij aangerand en had hij iemand vermoord. ‘Laten we het erop houden dat ik hoop dat deze dag wat beters brengt dan de vorigen. Maar met die nieuwe opdracht in het vooruitzicht en dat samenwerkingsproject gok ik dat ik mijn gedachten wel kan verzetten. Al kan mijn partner me wel schieten, dus gezellig zal het wel niet worden.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cherry


    ‘Dat kan ik me wel voorstellen. Hij helpt me vaak met mijn huiswerk, maar nu ik met jou kan samenwerken is dat niet echt nodig.’ Ze draaide zich iets meer zodat ze op het scherm kon kijken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    ”Misschien is het slim als je nog een paar extra uur slaap pakt,” zei Yrla met een glimlach. “Voor ik jou uit het gras moet plukken.” Er kwam een grijns op zijn gezicht te staan. “Wat natuurlijk een uiterst domme plek is om te gaan slapen. Ik kan je vertellen, het ligt niet erg comfortabel.”

    [ bericht aangepast op 27 maart 2021 - 18:24 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Ze zochten een tijdje lang op de laptop naar informatie en Merrin was zelf ook door de bibliotheek gelopen om wat boeken over vulkanen op te duiken. Het was gezellig met Cherry, die echt een fijne partner was om mee samen te werken. Ze waren serieus, maar ook konden ze af en toe wel met elkaar lachen om stomme grapjes en plaatjes. Na een uur hoorde hij zijn iNet afgaan, en hadden ze al heel wat informatie op papier staan.
          ”Oh, de tijd is al om. Gaat snel,” zei Merrin tevreden. Hij trok de laptop dichterbij en sloeg alles wat ze tot nu toe hadden gedaan op onder het onderwerp met zijn naam erachter. Dan wist Vienna hopelijk dat ze het niet zomaar weg moest gooien. Hij was uiterst dankbaar geweest toen zijn zus erop gestaan had dat hij haar laptop mocht lenen voor zijn opdracht. Merrin keek even op naar Cherry. “We hebben gisteren afgesproken dat we maar een uurtje per dag aan onze opdracht zouden zitten, zodat jij genoeg kon rusten,” zei hij met een glimlach. Hij wist niet hoeveel ze nog wist van gisteren, maar zichzelf verduidelijken kon vast geen kwaad.
          ”Zal ik je helpen om te onthouden wat we gedaan hebben? Dat jij praat en ik typ? Of is dat lastig om samen met iemand te doen?”


    It's never gonna happen, Guys.

    Cherry


    ‘Dat is wel een goed idee,’ antwoordde Cherry.
          Ze namen de hoofdpunten door van wat ze hadden gedaan en wat ze nog van plan waren om te doen. Merrin was erg geduldig, ze had een goed gevoel bij hem en wenste dat Vision erbij was gebleven. Dan had hij kunnen inzien dat hij zich nergens zorgen over hoefde te maken.
          Toen ze klaar waren met hun samenvatting, keek Cherry hem een beetje opgelaten aan. Het was een rare vraag, dat wist ze heus wel. Toch dacht ze niet dat hij er vreemd op zou reageren.
          ‘Het is misschien een beetje gek,’ zei ze aarzelend. ‘Maar zou ik een foto van je mogen maken? Ik heb een schriftje met aantekeningen over iedereen die ik ontmoet heb, met een foto erbij. Het helpt me om dingen over mensen te onthouden.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Dat klonk nog best logisch. "Natuurlijk," zei het met een grote grijns. "Dat vind ik helemaal geen gekke vraag hoor," vervolgde hij om haar een beetje gerust te stellen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Nee, dat zal,’ antwoordde Nish met een flauwe grijns. ‘Ik denk erover om die andere extra kamer bij jullie maar een beetje op orde te maken, later vandaag.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    ”Oh, dat is best slim. Als je mijn hulp nodig hebt, roep maar." Hij had toch niet echt plannen vandaag. Yrla keek even opzij naar Nish met een glimlach. Hij schrok toen hij naar zijn vriend keek. Hij besefte opeens dat hij Nish nog nauwelijks aangekeken had sinds ze buiten waren. In zijn slaapkamer had hij dit zeker nog niet gezien, maar Nish was nu nog bleker dan in hun slaapkamer. En een deel van zijn wang miste. "Uhm, Nish. Je weet dat er een deel van je wang mist?" Yrla gebaarde even bij zijn eigen wang, als een soort verduidelijking dat er niets zat. Het zag er best gek uit, het leek net alsof er een hap uit zijn gezicht genomen was. Yrla keek even nog een keer goed naar zijn vriend, maar voor de rest leek er niets bijzonders aan hem te zien te zijn. Al had Yrla vaag het idee dat Nish zijn handen ook iets vager waren dan normaal.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2021 - 19:26 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Cherry


    Met een glimlach pakte Cherry haar iNet en nam een foto van Merrin. ‘Hadden we al nummers uitgewisseld?’ vroeg Cherry zich af.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Every villain is a hero in his own mind.