• The Path to War
    It's changing out there. There's a storm coming, Harry... just like last time.









    TIMES ARE CHANGING
    Voldemort is terug. Nadat zelfs minister van Toverkunst Droebel het moest toegeven lijkt er geen weg meer terug. De tovenaarsgemeenschap bevindt zich op de vooravond van een oorlog. Inmiddels is Droebel afgetreden en daar is Schobbejak voor in de plaats gekomen. De gemeenschap heeft de hoop dat hij hun door deze donkere tijden zal leiden. Tot dus ver heeft hij echter weinig succes gehad. Een massauitbraak uit Azkaban, dementors die de tovenaarsgevangenis hebben verlaten en zich hebben aangesloten bij Hij Die Niet Genoemd Mag Worden en de vele moorden die worden gepleegd... Het lijkt alsof deze storm nog lang niet gaat liggen.

    De zesdejaars leerlingen keren na een donkere zomer terug op Hogwarts, wat gaat dit jaar hun brengen? En is iedereen veilig?
    Hoe reageert de school na dreigementen aan het adres van leerlingen en wat uiteindelijk leidt tot de vermissing van één van hen?



    CHARACTERS
    Naam
    Leeftijd
    Bloedstatus
    Afdeling
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra

    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — Adrien Sahores — Lerwick— 1.1
    ♂ Archer St.James — Faceclaim — Sisu— 1.2
    ♂ Ashley Joseph Jones — Cole Sprouse— calice — 1.3
    ♂ Castor Aelius Black — Faceclaim — Morrigann— 1.5
    ♀ Margaret 'Margo' Graves — Maisie Williams— Klaar— 1.2
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — Dasha Taran— Peitho — 1.3
    ♀ Name — Faceclaim— Isolophilia — page
    ♀ Eurybia Clarke— Faceclaim — Nesber — 1.7

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick — Max Barczak — Helvar — 1.3
    ♂ Julian Nolan Lartius — Faceclaim — Fika —1.4
    ♂ Theseus Owen Scamander — Faceclaim — Schumacher —1.7
    ♀ Aiofe Zara O'Conner— Isabel Moner — Iotte— 1.1
    ♀ Sasha Diggory — Zoe Kravitz — calice— 1.2
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — Elle Fanning — Peitho — 1.3

    Ravenclaw
    ♂ Name — Faceclaim — Nesber — page
    ♂ Name — Faceclaim — Helvar — page
    ♀ Lorraine Venus Malfoy — Dove Cameron — DarkOne — 1.1
    ♀ Jemina Gauthier— Zendaya — Morrigann— 1.3
    ♀ Pandora Lovegood — Sabrina Carpenter — Calice — 1.4
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — Elle Fanning — Iotte — 1.4

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — Timur Simakov— calice — 1.1
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn— Iotte — 1.2
    ♀ Zoya Elaine Crawfort— Faceclaim— Peitho— 1.4
    ♀ Amira Lucretia Black — Faceclaim— Schumacher— 1.4
    ♀ Eileen Greengrass — Faceclaim — Klaar— 1.5


    VAKKEN

    • Astronomy
    • Charms
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    • Alchemy
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Muggle Studies
    • Study of Ancient Runes


    QUIDDITCH

    Gryffindor
    • Captain: Margaret Graves
    • Keeper: Ron Weasley
    • Chaser: Margaret Graves
    • Chaser: Jordyn Kingsley
    • Chaser: Ashley Jones
    • Beater: Aster Muir
    • Beater: Castor Black
    • Seeker: Harry Potter

    Hufflepuff
    • Captain: Sasha Diggory
    • Keeper: unknown
    • Chaser: Lee Williams
    • Chaser: ♂ Name — Faceclaim — Schumacher —page
    • Chaser: unknown
    • Beater: Mavis Keegan
    • Beater: unknown
    • Seeker: Sasha Diggory

    Ravenclaw
    • Captain: Avalon Fitzgerald
    • Keeper: Roman Keegan
    • Chaser: Avalon Fitzgerald
    • Chaser: unknown
    • Chaser: unknown
    • Beater: unknown
    • Beater: unknown
    • Seeker: unknown

    Slytherin
    • Captain: Dimitri Volkov
    • Keeper: Eileen Greengrass
    • Chaser: Amira Black
    • Chaser: Dimitri Volkov
    • Chaser: unknown
    • Beater: Vincent Crabbe
    • Beater: Gregory Goyle
    • Seeker: Draco Malfoy:


    PREFECTS
    Prefects

    Gryffindor
    Ron Weasley
    Hermione Granger

    Hufflepuff
    Aidan Fenwick
    Novalie Fitzgerald

    Ravenclaw
    Anthony Goldstein
    Avalon Fitzgerald

    Slytherin
    Amira Black
    Zaheer Selwyn

    Headboy & Headgirl:



    RULES
    ◆ Er is geen minimum woordenaantal
    ◆ De huisregels van Quizlet gelden ook hier.
    ◆ Posts worden in correct Nederlands geschreven
    ◆ 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar geef dit aan aan de bovenkant van je post.
    ◆ Alle leerlingen zitten in hun zesde jaar
    ◆ Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    ◆ Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    ◆ Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    Je bent vrij om mee te spelen, echter willen we deze RPG actief houden, dus je moet wel genoeg tijd hebben om te schrijven.
    Je mag een bestaand personage spelen of een zelfbedacht personage.
    Laat van te voren weten als je een tijdje niet kan schrijven of geen tijd hebt.



    RELATIONSHIPS

    Relatielijstjes in het praattopic:
    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — 1.7
    ♂ Archer St.James
    ♂ Ashley Joseph Jones — 1.5
    ♂ Castor Aelius Black
    ♀ Margaret 'Margo' Graves
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — 1.5

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick
    ♂ Julian Nolan Lartius
    ♀ Aiofe Zara O'Conner — 1.8
    ♀ Sasha Diggory — 1.7
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — 1.7

    Ravenclaw
    ♀ Lorraine Venus Malfoy
    ♀ Jemina Gauthier
    ♀ Pandora Lovegood — 1.5
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — 1.13

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — 1.8
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn — 1.13
    ♀ Zoya Elaine Crawfort
    ♀ Amira Lucretia Black — 1.9
    ♀ Eileen Greengrass — 1.14



    [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 22:00 ]

    Guys, ik was een beetje reluctant met het bijhouden van het rollentopic, maar alles is bijgewerkt! (flower)

    & mijn beide personages staan open voor relaties!

    Voor Dimitiri zoek ik een :
    - best friend
    - quidditch buddy
    - ex girlfriend
    - love interest (male)

    Voor Sasha zoek ik:
    - vriendinnen waar het contact mee is verwater doordat Sasha zich afzonderde
    - exvriend welke relatie om dezelfde reden is uit gegaan
    - een new friend voor dit jaar

    [ bericht aangepast op 20 april 2021 - 19:38 ]

    Ik heb er nu al erg veel zin in. (:

    Aster staat ook zeker open voor relaties! Zelf denk ik aan iemand die hem rustig kan houden op momenten dat zijn woede weer komt opzetten. Voor de rest zijn voorstellen altijd welkom.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zie het ook echt massa's zitten! Ik zet mijn vraag uit het rollentopic ook hier even (niet omdat ik nu al antwoord verwacht, maar omdat ik niet weet waar je vaakst kijkt, haha):

    Hoe worden Quidditch- en/of prefectposities eigenlijk geregeld? Ik zie in mijn personage (Margaret) namelijk wel een Quidditch chaser/captain, maar ik wil natuurlijk niets afnemen van andere spelers, en het lijkt me unfair dat ik hier gewoon iets zou 'claimen', want ik neem aan dat bepaalde posities ook bij andere karakters zouden passen!


    Ik ga eens alle karakters doornemen & dan eens kijken wat waarbij zou passen. Voorstellen zijn ook altijd welkom!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hiya! c: Ik ga ook zo even alles lezen en hopelijk Archer afwerken


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb mijn rollen aangemaakt. (:

    Ik zag Madison staan en ik vind haar écht geknipt als een hele goeie vriendin van Lee, dus kijk maar of je dat wat vindt, Trijn. (:

    Verder zoek ik nog een mannelijke ex voor Lee waarbij het niet echt op een leuke manier is uitgegaan.

    Voor mijn andere personage, Casper, ben ik ook op zoek naar iemand met wie hij weleens zou rondhangen. Ik zie hem nog geen diepe vriendschappen hebben, maar hopelijk breekt iemand eens door zijn muren heen in de toekomst. :'D Iemand die met hem omgaat moet wel een beetje een dikke huid hebben, van harde humor houden en een beetje nuchter zijn (en niet te girly, ik denk dat hij soms best homofobische of seksistische uitspraken doet (al heeft hij niks tegen homo's an sich, maar wel dat wat hij 'verwijfde types' vindt)).

    [ bericht aangepast op 20 april 2021 - 22:31 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT.


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    calice schreef:
    Guys, ik was een beetje reluctant met het bijhouden van het rollentopic, maar alles is bijgewerkt! (flower)

    & mijn beide personages staan open voor relaties!

    Voor Dimitiri zoek ik een :
    - best friend
    - quidditch buddy
    - ex girlfriend
    - love interest (male)

    Voor Sasha zoek ik:
    - vriendinnen waar het contact mee is verwater doordat Sasha zich afzonderde
    - exvriend welke relatie om dezelfde reden is uit gegaan
    - een new friend voor dit jaar



    Ik denk dat Casper Dimitri wel okee vind, dus misschien dat die low key friends kunnen zijn? En stiekem vind ik een love interest ook wel leuk, maar dan moet hij wel een lange adem hebben want ik denk dat Casper heel lang oblivious voor zijn gevoelens zal zijn. ;p En anders heb ik ook nog Lee als potentiële love interest, denk dat die hem zo sowieso wel ziet zitten. ;p

    Oh en wil je voor Sasha alleen voormalige vriendinnen of eventueel vrienden? Want anders kan Lee misschien wel? Zou mij wel goed uitkomen als hij het gevoel heeft dat ze hem een beetje heeft laten vallen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2021 - 10:00 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lerwick schreef:
    Ik heb er nu al erg veel zin in. (:

    Aster staat ook zeker open voor relaties! Zelf denk ik aan iemand die hem rustig kan houden op momenten dat zijn woede weer komt opzetten. Voor de rest zijn voorstellen altijd welkom.


    Ik denk dat Margo wel in die rol zou passen? Ik denk tbh dat die twee elkaar behoorlijk goed aanvullen (hij is disobedient, zij zoekt wat minder confrontatie op; hij kan al eens enorm kwaad worden, zij heeft meestal de tegengestelde reactie (plooit in zichzelf terug), etc), maar tegelijk lijken ze me wel genoeg gelijkenissen te hebben (Gryffindor/Quidditch/empatisch/iemand waarop je kan rekenen) om een soort best-friend vriendschap te koesteren, en Margo lijkt me geknipt voor zo'n rol. Sta open voor andere voorstellen, though. Je zegt maar wat je ervan denkt. (:

    [ bericht aangepast op 21 april 2021 - 10:11 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    calice schreef:
    Guys, ik was een beetje reluctant met het bijhouden van het rollentopic, maar alles is bijgewerkt! (flower)

    & mijn beide personages staan open voor relaties!

    Voor Dimitiri zoek ik een :
    - best friend
    - quidditch buddy
    - ex girlfriend
    - love interest (male)

    Voor Sasha zoek ik:
    - vriendinnen waar het contact mee is verwater doordat Sasha zich afzonderde
    - exvriend welke relatie om dezelfde reden is uit gegaan
    - een new friend voor dit jaar



    Ik ga even gewoon luidop denken, dus je zegt maar wat je ervan vindt!
    - Ik zie Margo als ofwel een Quidditch buddy voor Dimitri (daar ze allebei wel van Zwerkbal houden; ze zitten wel in andere teams, maar het lijkt me niet dat dat noodzakelijk een obstakel moet vormen, hun karakters matchen ook wel een beetje), ofwel als ex-girlfriend (alhoewel ik dan niet denk dat ze in volle ruzie uit elkaar gegaan zouden zijn, eerder dat ze beiden merkten dat het niet meer werkte en hebben besloten er een einde aan te breien - feel like mocht dat het geval zijn, dat ze elkaar waarschijnlijk ook op het Zwerkbalveld hebben leren kennen)
    - Ivm Sasha ... dunno ... heb hier net als bij Dimitri twee voorstellen.
          1. Deze draagt mijn voorkeur persoonlijk. Het eerste lijkt me wel interessant (omdat ze allebei last gehad hebben van afzondering/eenzaamheid, maar Margo daar mettertijd anders op gereageerd heeft), maar ik zie het persoonlijk niet echt in Margo om een vriendin zomaar te laten zitten omdat ze zich wat afzondert; het lijkt me dat ze echt zou blijven proberen. Het kan misschien zijn dat ze hebben afgesproken dat Sasha erover zou praten als ze zich er comfortabel bij voelde, maar dat er nooit van gekomen is? Een beetje een scenario waarin beide de beste bedoelingen hadden, maar het om bepaalde onvermijdelijke factoren wat verwaterd is? Lijkt me ook wel een fijn startpunt om die relatie tijdens de RPG wat verder uit te werken (en dan te zien waar dat naartoe gaat - verder uit elkaar groeien, weer dichter naar elkaar groeien, of iets anders)
          2. Aan de andere kant lijkt het me ook wel leuk dat ze elkaar nooit echt goed gekend hebben (andere afdelingen, dus het is best realistisch dat ze weinig contact hadden in de eerste jaren, toen er nog vooral verplichte vakken waren), maar een vriendschap ontwikkelen (de "new friend"). Het lijkt me iig wel dat ze zouden kunnen matchen.

    'k Heb alle andere karakters ook doorgenomen, maar ik moet nog eens goed nadenken over hoe die puzzelstukjes nu precies samen zouden vallen, haha. Voorstellen zijn ook altijd welkom!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb mijn rollen uitgebreid i.p.v. steekwoorden te gebruiken. Ik zal nog even oplijsten wat ik nog zoek m.b.t. relaties — al kan ik ook wel een random OC gebruiken als niemand zich geroepen voelt. (:

    Voor Casper:
    • Iemand met wie hij zo nu en dan chilt zodat hij niet helemaal lonely is.
    • Iemand met wie hij in het verleden een (beginnende) vriendschap had, maar die hij nogal ruw van zich af heeft geduwd toen diegene te dichtbij kwam (en waar hij met vlagen spijt van heeft).

    Voor Lee
    • Een beste vriend/vriendin bij wie hij in de vakanties verblijft en die dus echt een beetje als een broer/zus aanvoelt.
    • Gewone vrienden
    • Een ex die hem vorig jaar gedumpt heeft — of in elk geval iets waardoor ze niet zo goed ut elkaar zijn gegaan en bij wie hij zich nog steeds ongemakkelijk voelt.


    Oh en ik ben altijd dol op ruzies, dus als iemand zin heeft in zulke drama dan houd ik mijn personages ook aanbevolen. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb even nagedacht en ik zoek voor Aster sowieso nog:

    • Een vijand/persoon waar hij het niet mee kan vinden
    • Een love interest


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Vinden jullie het trouwens niet iets spannender als love interests gewoon in het verhaal zelf naar voren komen in plaats van het af te spreken? ;P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lerwick schreef:
    Ik heb even nagedacht en ik zoek voor Aster sowieso nog:

    • Een vijand/persoon waar hij het niet mee kan vinden
    • Een love interest


    Eventueel kan Aster wel degene zijn met wie Casper een tijdje optrok, maar tegen wie Casper kut ging doen toen ze close begonnen te worden? Ik zie dat ze beiden anger issues hebben dus dat lijkt me best explosief en daarnaast hebben ze dezelfde keuzevakken en zijn ze rebels.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoe gaat overigens zitten met de andere personages die erbij komen? Ik weet niet in hoeverre hier al veel relaties tussen afgesproken zijn?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered