• The Path to War
    It's changing out there. There's a storm coming, Harry... just like last time.









    TIMES ARE CHANGING
    Voldemort is terug. Nadat zelfs minister van Toverkunst Droebel het moest toegeven lijkt er geen weg meer terug. De tovenaarsgemeenschap bevindt zich op de vooravond van een oorlog. Inmiddels is Droebel afgetreden en daar is Schobbejak voor in de plaats gekomen. De gemeenschap heeft de hoop dat hij hun door deze donkere tijden zal leiden. Tot dus ver heeft hij echter weinig succes gehad. Een massauitbraak uit Azkaban, dementors die de tovenaarsgevangenis hebben verlaten en zich hebben aangesloten bij Hij Die Niet Genoemd Mag Worden en de vele moorden die worden gepleegd... Het lijkt alsof deze storm nog lang niet gaat liggen.

    De zesdejaars leerlingen keren na een donkere zomer terug op Hogwarts, wat gaat dit jaar hun brengen? En is iedereen veilig?
    Hoe reageert de school na dreigementen aan het adres van leerlingen en wat uiteindelijk leidt tot de vermissing van één van hen?



    CHARACTERS
    Naam
    Leeftijd
    Bloedstatus
    Afdeling
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra

    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — Adrien Sahores — Lerwick— 1.1
    ♂ Archer St.James — Faceclaim — Sisu— 1.2
    ♂ Ashley Joseph Jones — Cole Sprouse— calice — 1.3
    ♂ Castor Aelius Black — Faceclaim — Morrigann— 1.5
    ♀ Margaret 'Margo' Graves — Maisie Williams— Klaar— 1.2
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — Dasha Taran— Peitho — 1.3
    ♀ Name — Faceclaim— Isolophilia — page
    ♀ Eurybia Clarke— Faceclaim — Nesber — 1.7

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick — Max Barczak — Helvar — 1.3
    ♂ Julian Nolan Lartius — Faceclaim — Fika —1.4
    ♂ Theseus Owen Scamander — Faceclaim — Schumacher —1.7
    ♀ Aiofe Zara O'Conner— Isabel Moner — Iotte— 1.1
    ♀ Sasha Diggory — Zoe Kravitz — calice— 1.2
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — Elle Fanning — Peitho — 1.3

    Ravenclaw
    ♂ Name — Faceclaim — Nesber — page
    ♂ Name — Faceclaim — Helvar — page
    ♀ Lorraine Venus Malfoy — Dove Cameron — DarkOne — 1.1
    ♀ Jemina Gauthier— Zendaya — Morrigann— 1.3
    ♀ Pandora Lovegood — Sabrina Carpenter — Calice — 1.4
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — Elle Fanning — Iotte — 1.4

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — Timur Simakov— calice — 1.1
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn— Iotte — 1.2
    ♀ Zoya Elaine Crawfort— Faceclaim— Peitho— 1.4
    ♀ Amira Lucretia Black — Faceclaim— Schumacher— 1.4
    ♀ Eileen Greengrass — Faceclaim — Klaar— 1.5


    VAKKEN

    • Astronomy
    • Charms
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    • Alchemy
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Muggle Studies
    • Study of Ancient Runes


    QUIDDITCH

    Gryffindor
    • Captain: Margaret Graves
    • Keeper: Ron Weasley
    • Chaser: Margaret Graves
    • Chaser: Jordyn Kingsley
    • Chaser: Ashley Jones
    • Beater: Aster Muir
    • Beater: Castor Black
    • Seeker: Harry Potter

    Hufflepuff
    • Captain: Sasha Diggory
    • Keeper: unknown
    • Chaser: Lee Williams
    • Chaser: ♂ Name — Faceclaim — Schumacher —page
    • Chaser: unknown
    • Beater: Mavis Keegan
    • Beater: unknown
    • Seeker: Sasha Diggory

    Ravenclaw
    • Captain: Avalon Fitzgerald
    • Keeper: Roman Keegan
    • Chaser: Avalon Fitzgerald
    • Chaser: unknown
    • Chaser: unknown
    • Beater: unknown
    • Beater: unknown
    • Seeker: unknown

    Slytherin
    • Captain: Dimitri Volkov
    • Keeper: Eileen Greengrass
    • Chaser: Amira Black
    • Chaser: Dimitri Volkov
    • Chaser: unknown
    • Beater: Vincent Crabbe
    • Beater: Gregory Goyle
    • Seeker: Draco Malfoy:


    PREFECTS
    Prefects

    Gryffindor
    Ron Weasley
    Hermione Granger

    Hufflepuff
    Aidan Fenwick
    Novalie Fitzgerald

    Ravenclaw
    Anthony Goldstein
    Avalon Fitzgerald

    Slytherin
    Amira Black
    Zaheer Selwyn

    Headboy & Headgirl:



    RULES
    ◆ Er is geen minimum woordenaantal
    ◆ De huisregels van Quizlet gelden ook hier.
    ◆ Posts worden in correct Nederlands geschreven
    ◆ 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar geef dit aan aan de bovenkant van je post.
    ◆ Alle leerlingen zitten in hun zesde jaar
    ◆ Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    ◆ Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    ◆ Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    Je bent vrij om mee te spelen, echter willen we deze RPG actief houden, dus je moet wel genoeg tijd hebben om te schrijven.
    Je mag een bestaand personage spelen of een zelfbedacht personage.
    Laat van te voren weten als je een tijdje niet kan schrijven of geen tijd hebt.



    RELATIONSHIPS

    Relatielijstjes in het praattopic:
    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — 1.7
    ♂ Archer St.James
    ♂ Ashley Joseph Jones — 1.5
    ♂ Castor Aelius Black
    ♀ Margaret 'Margo' Graves
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — 1.5

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick
    ♂ Julian Nolan Lartius
    ♀ Aiofe Zara O'Conner — 1.8
    ♀ Sasha Diggory — 1.7
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — 1.7

    Ravenclaw
    ♀ Lorraine Venus Malfoy
    ♀ Jemina Gauthier
    ♀ Pandora Lovegood — 1.5
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — 1.13

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — 1.8
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn — 1.13
    ♀ Zoya Elaine Crawfort
    ♀ Amira Lucretia Black — 1.9
    ♀ Eileen Greengrass — 1.14



    [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 22:00 ]

    Zou Amira een van de Slytherin Chasers mogen zijn? c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Schumacher schreef:
    Zou Amira een van de Slytherin Chasers mogen zijn? c:

    Morrigann schreef:
    Ooeeh, mag Cas dan een Beater zijn (blush) ?


    Yes & Yes (flower)

    Sisu schreef:
    Veel nieuwe rollen bij! :'D

    Relaties van Archie


    Gryffendor buds ✶ Suggestie (Maybe the A team? Voor de guys with A in their name :'D )
    Kennissen (Know but not really talked with a lot) ✶


    Cas zet zijn tweede naam in voor the A-team :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT


    someone out there feels better because you exist

    Ohh oops ik zie nu dat Hufflepuff al een Seeker heeft, zou Julian een Chaser mogen zijn? c:

    Ik heb met de eersten alvast contact gezocht voor relaties, morgen ga ik daar weer mee verder.
    Wat ik voor Julian in ieder geval nog zoek:

    - Vrienden
    - Vijanden
    - First kiss met een jongen
    - Iemand die best tegenovergesteld is, maar waar hij het alsnog goed mee kan vinden (Slytherin - Hufflepuff? (cool))
    - Kennissen
    - Studiemaatjes
    - Iemand die mee wilt ronddwalen over het terrein


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Oki ik heb iedereen (hoop ik, geef een gil als ik je vergeten ben!) een berichtje gestuurd met wat ideeën. Omdat ik na verloop van tijd een beetje de bomen door het bos niet meer zag met alle karakters, kan het best zijn dat sommige voorstellen nergens op slaan. Sowieso staan er niet veel specifics in de voorstellen & blijven ze misschien vrij oppervlakking, dus die moeten sws nog uitgewerkt worden, maar mijn hoofd zit echt volledig vol nu, dus ik ga het voor vanavond even laten voor wat het is. Ik hoop iig dat er een paar leuke dingen kunnen uitkomen. Ik sta trouwens voor echt àlles open wat betreft relaties voor deze personages en ben niet echt strikt op zoek naar één bepaald iets, dus ideeën zijn zeker welkom! (:

    [ bericht aangepast op 23 april 2021 - 1:35 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Relationships & Ideas Jordyn




    Aidanshoo, I wasn't doing anything this time ⋆ Een aantal maal had Aidan de pranks van Ashley en Jordyn door de vingers laten glijden, de druppel die de emmer deed overlopen, was het moment waarop Aidan onbedoeld een verfbom over zich heen kreeg die eigenlijk voor iemand anders bedoeld was. Vanaf dat moment begon Jordyn haar afstand te houden bij de Hufflepuff-prefect en doet ze overdreven beleefd in zijn buurt. Hij heeft haar te vaak betrapt tijdens het opzetten van een prank dat hij in staat is punten af te trekken alleen omdat ze verkeerd inademd.
    Aiofelet me burn that fire inside you ⋆ Hun avontuurlijke kant is hetgeen wat hen samen heeft gebracht. Dankzij Jordyn haar flirterige aard weet ze Aiofe genoeg uidaging te bieden en samen kunnen ze helemaal slap liggen om niets.
    Amira??? ⋆ ???
    Archeryou are an idiot, glad I am not your real family ⋆ Na het overlijden van haar ouders op haar tienjarige leeftijd kreeg ze de mogelijkheid in te trekken bij Archer zijn familie. Jordyn zorgde voor een grote opschudding met haar aanwezige persoonlijkheid en was ook de reden dat Archer in Gryffindor gesorteerd werd. Hoewel het contact in het begin nogal stroef verliep, zijn ze nu elkanders beste maatjes.
    Ashleythe detention was worth it, when are we doing it again? ⋆ Vrijwel onmiddellijk werd duidelijk dat deze twee tovenaars uit hetzelfde hout gesneden waren. Samen maken ze de gangen van Hogwarts onveilig en weten altijd een gezellige sfeer te creëren, soms net iets té gezellig. Ashley is vaak degene met de beste ideeën en Jordyn voert ze uit, zo houden ze elkaar in balans/
    Astertell me not to do something and I will do it twice and take pics ⋆ Door Jordyn haar suggestieve opmerkingen en manier van doen werd het algauw raak tussen beide individuen. Deze opmerkingen en plagerijtjes liepen na een heftige Quidditch-training behoorlijk hoog op watt resulteerde in een make-out sessie in de kleedkamers aan het einde van hun vijfde jaar. Sindsdien blijven ze bepaalde blikken naar elkaar werpen, elkaar ongecontroleerd aanraken en opzettelijke verleidelijke opmerkingen over en weer gooien.
    Avalontake a fucking page out of my book, darling ⋆ Beide dames zijn het fanatieke spelers, maar Jordyn kan het niet uitstaan om te merken dat Avalon haar hart niet in het spel zit en daarmee de titel Captain niet verdiend. Juist doordat deze titel zelf weggekaapt werd door de huidige captain van Gryffindor, Margo. Door dit openlijk aan te geven, komt Ava vaker terug om Jordyn om haar ongezouten mening te vragen. Wetende dat Jordyn nooit hetgeen zal zeggen wat ze denkt dat Avalon horen wil, zoals menigeen wel doet.
    CasperI have never seen a smile on his face, creepy ⋆ Jordyn en Casper zijn elkaars ware tegenpolen. Waar Jordn uitbundig is, is Casper gesloten en lijkt zelfs geen emoties te hebben. Deze twee zullen hierdoor vrij weinig met elkaar te maken hebben.
    Castor??? ⋆ ???
    Cole??? ⋆ ???
    Daphne??? ⋆ ???
    Dmitrilet me show you how to handle a broomstick ⋆ Beide Chasers hebben een sterke drang om zichzelf te bewijzen aan de rest van de wereld. Dit uit zich tot behoorlijk veel rivaliteit tussen beide leerlingen dat vooral naar voren komt tijdens de Quidditch wedstrijden. Buiten de wedstrijden om hebben ze nauwelijks contact met elkaar op dodelijke blikken na.
    Eileen??? ⋆ ???
    JemimaMimi, well that is a cute name ⋆ Hetgeen wat Jemima zo onzettend aan trok, was dat Jordyn zo min mogelijk magie gebruikt om de dag door te komen. Beide dames zien grote waarde in hun eigen kracht, die ze zeker ook bij elkander kunnen opladen. Jordyn vind het wel heerlijk om Jemima te plagen met haar bijnaam 'Mimi'.
    Juliandon't say you miss me, when it is your fault I am gone ⋆ Deze twee uitbundige en avontuurlijke tovenaars werden in het begin als magneten door elkaar aangetrokken. Waar het begon als een vriendschap waarin Jordyn veelal opkwam voor Julian als Zaheer en zijn clubje vervelend begonnen te doen, groeide dit uit tot net wat meer dan alleen een vriendschap. Tot het moment waarop Julian het gezelschap van Pandora verkoos boven de hare. Natuurlijk moest Julian zelf weten met wie hij omging en probeerde Jordyn er niet al te veel mee te zitten. Echter was deze beslissing van Julian wel de reden waarom Jordyn soms net iets scherper uit de hoek kwam wanneer ze tegen hem praatte.
    Leeand , is your toad still alive? ⋆ Een plagende, naar vriendschap neigende relatie is de beste wanneer om de band tussen hen twee te omschrijven. Jordyn en Lee kennen elkaar doordat ze ooit lang geleden zijn pad heeft helpen zoeken toen hij deze kwijt was en sindsdien spreken ze elkaar altijd aan wanneer ze elkaar tegen komen in de gangen.
    Lorrainehaven't talked to her that much, but she seems nice ⋆ Jordyn heeft vrij weinig met deze dame te maken. Hoewel ze beide sociaal zijn en elkaar wel eens een keer aangesproken hebben, heeft hun relatie nooit de kans gekregen verder te kunnen groeien.
    Madison??? ⋆ ???
    Margaretnext year, I am captain, just you wait ⋆ Hun voorliefde voor Quidditch is zowel een zegen als een vloek. Margo heeft de titel van Captain voor Jordyn haar ogen weggekaapt, waar ze nog nauwelijks overheen is gekomen. Dit uit zich in heftige discussies wanneer Jordyn het niet eens is met de manier waarop Margo het team leidt en Jordyn kan vrij weinig van deze dame hebben. Bij het minste of geringste kan ze al vol in de discussie gaan. Al helemaal zodra ze merkt dat Margo niet helemaal het achterste van haar tong laat zien.
    Noahis that world truly better than ours ⋆ Jordyn zal één van de dames zijn die hem aankijkt alsof hij een vreemd wezen is, met zijn neus continu in de boeken. Echter zorgt dit er juist voor dat ze meer toenadering zoekt aangezien ze behoorlijk nieuwsgierig is naar hoe hij zijn levesstijl vol kan houden. Deze nieuwsgierigheid zal vaak gepaard gaan met plagende prikken in Noah zijn zijde.
    Novaliehave a good day, my Puffprincess ⋆ Jordyn is geen grote fan van Novalie. Zij heeft Jordyn al een aantal maal na laten komen of punten afgetrokken voor de meeste pietluttige dingen, tenminste in Jordyn's optiek. Dit is de grootste reden dat Jordyn ver uit Nova haar buurt blijft of extreem goed gedrag laat zien. Wel heeft Jordyn ontzettend veel moeite om de zusjes Fitzgeralds uit elkaar te houden.
    Pandoraif you don't fuck with them, they most certainly will fuck with you ⋆ Ashley en Pandora delen een sterke vriendschapsband waardoor Jordyn ook vaak in contact is gekomen met deze dromerige jongedame. Echter loopt hun relatie niet al te vloeiend vanwege Jordyn haar dorecte manier van doen. Ze probeert Pandora aan te sporen meer voor haarzelf op te komen, maar weet dit niet op een lieve manier onder woorden te brengen.
    Ramon??? ⋆ ???
    Sashababe, chillout, it was just a kiss ⋆ Wat eerst begon als een flirty friendschip, veranderde al snel in meer toen ze op een avond te veel boterbier achterover hadden geslagen. Met wat onschuldige aanrakingen volgde algauw hun eerste kus met de andere sekse waardoor ze elkanders seksualiteit beter leerden kennen. Echter had Sasha graag een serieuze relatie gewild terwijl Jordyn daar niets van weten moest.
    Zaheertell me not to do something and I will do it twice and take pictures ⋆ Zaheer en Jordyn hebben vanaf dag één al moeite met elkaar gehad. Jordyn is geen type die een blad voor haar mond neemt en ze vond het niet erg om Zaheer van zijn repliek te dienen zodra een bepaalde opmerking haar in haar verkeerde keelgat schoot. Echter heerst er toch een bepaald gevoel van respect en waardering. Er zijn niet veel leerlingen die haar snelle reactievermogen kunnen evenaren tijdens duelleren en Jordyn ziet Zaheer daarin als enige als waardige tegenstander
    ZoyaI am not afraid of you, I just know when I should keep my distance ⋆ Dankzij Zoya voelde Jordyn zich voor het eerst echt als een zwakkeling. Met haar gehele houding en welbespraaktheid kreeg Jordn met geen mogelijkheid de kans om haarzelf te verdedigen tijdens hun heftige woordenwisseling. Waar deze ook vandaan kwam, heeft Jordyn nooit geweten. Alleen dat ze nooit langer met Zoya in eenzelfde ruimte wilde zijn dan nodig was.


    [ bericht aangepast op 23 april 2021 - 19:14 ]


    I have seen my own sun darkened

    Sisu schreef:
    Veel nieuwe rollen bij! :'D

    Relaties van Archie


    Best Guy friend ✶ Iemand waarmee hij Lol kan trappen maar ook deep conversations kan houden, want the boy has a lot to shit he can't talk about with others
    Best Lady friends ✶ Jordyn & Jemina
    Chaotic tricksters ✶ Jordyn & Cas
    Good friends ✶ Zoya
    Friends✶ Novalie,
    Gryffendor buds ✶ Suggestie (Maybe the A team? Voor de guys with A in their name :'D )
    Kennissen (Know but not really talked with a lot) ✶

    Enemies ✶
    Frenemies✶
    First Kiss ✶ Zoya
    Ex/ It's comlicated✶
    Fiance ✶ Zoya

    It's complicated✶

    Training buddies✶
    Study buddies✶
    Party buddies✶

    Ik zoek dus nog enkele dingetjes ! c:


    Ik vind hem eigenlijk wel een goede best guy friend voor Lee als ik zo zijn beschrijving lees. (:

    En hij kan ook een training/party buddy zijn (:

    En Daphne qua enemies? Denk dat die hem maar irritant vindt.

    [ bericht aangepast op 23 april 2021 - 2:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fika schreef:
    Ohh oops ik zie nu dat Hufflepuff al een Seeker heeft, zou Julian een Chaser mogen zijn? c:

    Ik heb met de eersten alvast contact gezocht voor relaties, morgen ga ik daar weer mee verder.
    Wat ik voor Julian in ieder geval nog zoek:

    - Vrienden
    - Vijanden
    - First kiss met een jongen
    - Iemand die best tegenovergesteld is, maar waar hij het alsnog goed mee kan vinden (Slytherin - Hufflepuff? (cool))
    - Kennissen
    - Studiemaatjes
    - Iemand die mee wilt ronddwalen over het terrein


    Lee wil sowieso mee ronddwalen over het terrein :Y) Maar gezien ze in dezelfde afdeling zitten doen ze dat misschien al veel langer? Ze kunnen sowieso wel vrienden zijn en ik kan me voorstellen dat Lee weleens wilde kijken of er meer in zat, dus eventueel ook meteen zijn first male kiss? Hij is wel het type dat gewoon een move maakt ;')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voor Casper ben ik eigenlijk nog op zoek naar iemand (om misschien zelfs twee) die hij ooit eens in een soort vlaag van zelfbeheersing wat heeft aangedaan. Kan gewoon een kwestie zijn van op het verkeerde moment op de verkeerde plaats zijn. En dan het liefst vrij ernstig waardoor hij bijna van school is gestuurd en hij een beetje een psycho-daar blijf je beter bij uit de buurt-etiketje opgeplakt heeft gekregen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Voor Casper ben ik eigenlijk nog op zoek naar iemand (om misschien zelfs twee) die hij ooit eens in een soort vlaag van zelfbeheersing wat heeft aangedaan. Kan gewoon een kwestie zijn van op het verkeerde moment op de verkeerde plaats zijn. En dan het liefst vrij ernstig waardoor hij bijna van school is gestuurd en hij een beetje een psycho-daar blijf je beter bij uit de buurt-etiketje opgeplakt heeft gekregen. (:


    Misschien kan Aiofe dat zijn geweest, dan kunnen we meteen dat stukje van die overprotective big bro er in verwerken (:


    someone out there feels better because you exist

    Iotte schreef:
    (...)

    Misschien kan Aiofe dat zijn geweest, dan kunnen we meteen dat stukje van die overprotective big bro er in verwerken (:


    Oh dat is eigenlijk wel een goeie, hehe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ☁ PANDORA LOVEGOOD ☁




    𝓡ELATIEVOORSTELLEN
    Short summary: Pandora kent niet zo heel veel mensen en heeft daar ook weinig behoefte aan. Ze heeft het al druk genoeg met de vrienden die ze wel heeft, om haar social bubble uit te breiden. Bovendien is haar Inner World veel te levendig, om zich te veel druk te maken om wat er allemaal om haar heen gebeurd. Ze is meestal te vinden met Ashley, in haar eentje in gedachten verzonken of in een leeg lokaal aan het experimenteren met nieuwe spells,

    ☁ Ashley Jones best friends
    Vanaf dag 1 op Hogwarts is Pandora bevriend met de drukke Ashley Jones en dat is maar goed ook. Ash is de reden dat Pandora contact houdt met de rest van de school en de wereld om zich heen. Hij neemt haar mee naar feestjes, zorgt dat ze een beetje onder de mensen blijft en haalt haar uit haar eigen droomwereld. Al snapt Pandora niet altijd waarom Ash
    zo'n sterke drang voelt om zo betrokken te zijn bij ieder politiek probleem uit hun tijd.
    ☁ Zaheer Selwyn my mom wants me to get to know you, so let's not do that
    Pandora kent Zaheer maar al te goed. Tijdens haar vakanties komen de Selwyns minimaal 1 keer over de vloer voor een dinertje. Pandora haar moeder werkt voor de vader van Zaheer op het Ministry of Magical Law Enforcement. Haar moeder heeft het dan ook meer dan één keer laten doorschemeren dat ze het enorm leuk zou vinden als Pandora een vriendschap zou sluiten met Zaheer, of beter nog; een relatie! In de ogen van Annie Lovegood is Zaheer Selwyn de perfecte schoonzoon. Hij is knap, ambitieus, slim en komt uit een goede familie. Wat wil ze nog meer? Wat Pandora niet weet is dat er een arranged marriage op de planning staat met deze knappe Slytherin.
    Pandora daarentegen vindt Zaheer vooral knap en verder blijft ze zoveel mogelijk uit zijn buurt. Waar Zaheer tijdens de schoolvakanties altijd poeslief en charmant doet, plaagt hij haar op school regelmatig. Daarom houdt Pandora het liefst een veilige afstand van deze Slytherin, maar ze kan het echter ook niet laten om van die veilige afstand van zijn verschijning te genieten.
    ☁ Julian Lartiusyou might be the main thing
    Julian is hella cute en Pandora heeft al een tijd een crush op deze Hufflepuff. Tot nu toe is ze te terughoudend geweest om op haar gevoelens in te spelen. Ze hoopt daar dit jaar verandering in te brengen en Julian beter te leren kennen. Genoeg tijd om dat te doen, deze twee brengen veel tijd met elkaar door. Julian helpt haar wel eens met spreuken ze kunnen uren spreuken uitproberen.
    ☁ Aiofe O'Conner she seems nice
    ☁ Avalon Fitzgerald childhood friends
    Pandora kent Avalon net als Novalie sinds haar jeugd. Vroeger speelde de 3 meisjes graag samen. De connectie met Avalon is minder sterk dan met Novalie, maar Pandora heeft alsnog altijd een goed gevoel bij Avalon. Aangezien de twee dames in dezelfde afdeling zitten, spreken ze elkaar nog wel regelmatig in de leerlingenkamer.
    ☁ Novalie Fitzgeraldchildhood friends
    Pandora kent Novalie sinds haar jeugd en heeft altijd goed met haar op kunnen schieten. De laatste jaren is hun contact wat verwaterd. Daarbij komt dat Novalie een relatie heeft net Zaheer, een combinatie die Pandora niet helemaal begrijpt. Toch zal ze altijd waarde hechten aan hun vriendschap en is er een onderlinge vertrouwensband die nooit zal verdwijnen.
    ☁ Aidan Fenwickyou seem nice
    Persoonlijk kent Pandora Aidan niet. Ze weet dat hij goede vrienden is met Novalie, dus dan zit het vast goed met deze jongen.
    ☁ Jordyn Kingsleymaybe you should chill?
    Pandora kent Jordyn via Ashley. Ze vindt niet veel van de dame. Ze is in de ogen van Pandora nogal een druktemakertje en kan zich soms te veel bemoeien met Pandora haar zaken. Snapt ze dan niet dat Pandora precies is zoals ze wilt?
    ☁ Jemina Gauthiergood friends
    Net als Pandora is Jem ook niet echt het klaslokaal type. Jemina toont haar interesse in wat Pandora probeert met spreuken en dat vindt Pandora leuk. Ze heeft al vele lessen samen met Jem geskipt en tijdens deze vele uren samen op het schoolterrein is een sterke vriendschap ontstaan.
    ☁ Aster Muir can you tutor me in herbology?
    Pandora is voornemens om Aster te vragen om haar bijles te geven in Herbology. Ze wil voor dit vak graag betere cijfers halen dit jaar.
    ☁ Castor Black he cute
    ☁ Archer St. James who?
    ☁ Zoya Crawfort you don't look like someone I want to talk to
    ☁ Amira Black who? oh yeah, she's pretty
    ☁ Cole Asworthy you have a cute smile
    ☁ Lee Williams I like your toad, isn't his name Roger?
    ☁ Casper Ainsworth who?
    ☁ Daphne Saunders for some reason I don't feel ya vibe
    ☁ Margeret Graves you seem friendly
    ☁ Eileen Greengrass who?
    ☁ Dmitri Volkov doens't he play quidditch?
    ☁ Sasha DiggoryI feel for ya

    Heavily inspired by Peitho haar opzet voor Jordyn.

    [ bericht aangepast op 23 april 2021 - 12:18 ]

    Is het een idee om een soort overzicht te maken van iedereen z'n relatie met iedereen? Ik ben alles helemaal kwijt hahah. Beetje dit idee:

    [ bericht aangepast op 23 april 2021 - 12:44 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ♠ Ashley Joseph Jones ♠



    𝓡ELATIEVOORSTELLEN
    Short summary: Ashley is graag the life of the party. Hij kent veel mensen op school en geniet daar van. Hij is niet op zijn mondje gevallen en heeft zijn hart op zijn tong. Zijn meeste tijd spendeert hij met Pandora, Jordyn, Margo en Aster. In de omgang is Ashley erg forward, flirty en zoekt hij graag de grens op.

    ♠ Pandora Lovegood best friends
    Op de trein naar Hogwarts in zijn eerste jaar heeft Ash Pandora ontmoet. Pandora is de Yin tot Ash zijn Yang. Hij is chaotisch, druk, bemoeierig en veroordelend. Zij is rustig, dromerig, open-minded en vergevingsgezind. Ash houdt ervan hoe op zichzelf en experimenteel Pandora is. Hoe vrij ze is in zichzelf zijn, zonder te veel focus te hebben op de buitenwereld.
    ♠ Jordyn Kingsley good friends/pranksters/fellow chaser
    Ash is gek op Jordyn. Hij vindt het fantastisch hoe zij grenzen op zoekt en deze probeert te verleggen. Maar haar enthousiasme en vurigheid zijn de grootste redenen dat Ash graag omgaat met deze prankster. Ze spelen samen als Chaser en weten dan ook goed hoe ze moeten samenwerken. Dit laten ze ze op het Quidditch veld, maar ook daarbuiten waar ze samen de nodige pranks op Hogwarts uithalen. Deze twee jutten elkaar soms iets te veel op, waardoor ze in de problemen kunnen komen met de prefects.
    ♠ Zaheer Selwyn enemies
    Alles waar Ash op tegen is wordt verwezelijkt in één persoon: Zaheer Selwyn. Arrogant, rijk en vol met ideeën over bloedzuiveheid. Ash kan Zaheer niet uitstaan en iedereen mag het weten. Ash vindt Zaheer vooral een product van het verleden en zou willen dat hij in het heden zou gaan leven. Volgens Ash hoort ongelijkheid niet meer bij de tijd waarin ze leven.
    ♠ Aiofe O'Conner
    ♠ Avalon Fitzgerald ex-crush
    In zijn eerste jaren op Hogwarts voelde Ash meer voor Avalon en volgens mij zij ook voor hem. Maar over de jaren heen zijn ze te veel uit elkaar gegroeid. Ze is volgens hem een typisch populair meisje geworden, die door de hele school wordt geadoreerd. Ash vindt zichzelf te cool en te druk bezig met belangrijkere dingen om mee te doen aan de populariteitsstrijd op school, dus zoekt verder geen meer aandacht van Avalon op.
    ♠ Aster Muir good friends
    Ash is goede vrienden met Aster. Deze twee jongens maken het er een hobby van om onmogelijke Quidditch strategieën te bedenken én uit te spelen in de Common Room van Gryffindor, wat nog al eens voor chaos zorgt. Natuurlijk zijn deze plannen onuitvoerbaar, maar niet in de ogen van deze twee heren. Hoe vaak Margo hun ideen ook afwijst, zij zullen ze blijven bedenken.
    ♠ Margeret Graves good friends/quidditch captain
    Ashley en Margo go way back. Ze zijn al goed bevriend sinds hun eerste jaar op Hogwarts. Het klikte meteen. Ash vindt het top dat Margo zijn Captain is en hij geniet van de tijd die hij met haar doorbrengt.
    ♠ Aidan Fenwick crush
    Al een tijdje heeft Ashley deze blonde Hufflepuff in zijn vizier. Zijn blonde krullen nodigen hem uit om met zijn handen doorheen te gaan. Ash heeft alleen geen idee of Aidan überhaupt geïnteresseerd in hem kan zijn.
    ♠ Daphne Saunders what the hell is your problem?
    Ashley begrijpt niet hoe Daphne in hun afdeling is ingedeeld. Deze dame belichaamt alles wat je als Gryffindor volgens hem niet hoort te zijn. Daarnaast is ze ook nog eens niet accepterend voor mensen die anders zijn dan haar, gross. Vroeg of laat komt er een moment dat Ashley de confrontatie opzoekt met deze dame om te achterhalen wat precies haar probleem is.
    ♠ Julian Lartiusfriends
    Ashley kan goed opschieten met deze Hufflepuff. Julian gaat meer om met Pandora, en via haar kent hij de jongen ook. Hij mag hem graag.
    ♠ Jemina Gauthierlate night flirtationship/politcal debater
    Ash brengt meer avonden tot in de late uurtjes door dan hem lief is. Jem vergezeld hem het vaakst tijdens deze avonden. Tot laat in de avond drinken ze Oude Klares Jonge's Borrel of boterbiertjes terwijl ze discussiëren over de huidige stand van de samenleving. De spanning loopt op deze avonden wel eens op en Ash zou liegen als hij zou zeggen dat hij niet benieuwd is wat er gebeurd als hij een keer op deze spanning inspeelt.
    ♠ Zoya Crawfort you lowkey annoy me
    Ash vindt het vreselijk hoe Zoya zich opstelt. Hij heeft niet het gevoel dat Zoya zo hersenloos is als de meeste Slyterins die klakkeloos hun familie opvolgen, het tegenovergestelde juist. Waarom laat zij zich dan alsnog in met personen met zulke verdorven ideeën? Ash zou het niet erg vinden om een keer in clynch te komen met deze brunette, misschien dat hij dan meer over haar persoonlijkheid ontdekt en heb beter kan begrijpen.
    ♠ Novalie Fitzgerald why are you dating a human pile of garbage?
    Novalie valt niet heel erg op voor Ash. Ash vindt Novalie vooral erg braaf en niet heel spannend. Hij respecteert haar, maar zoekt verder haar aandacht niet op. Hij haat het dat deze dame een relatie heeft met Zaheer.
    ♠ Lee Williams exes/first love
    In hun derde jaar kregen deze twee jongens een relatie. Voor beiden was dit hun eerste relatie en het was voornamelijk nieuwsgierigheid. Na een tijd toen de nieuwigheid eraf was besloten de jongens er een punt achter te zetten. Ze bleven echter vrienden, Ash waardeert Lee nog steeds erg en zal altijd een soft spot houden voor deze jongen.
    ♠ Eileen Greengrass just fucking decide who you are already
    Ashley is van mening dat Eileen het aan ballen ontbreekt, en niet omdat ze een meisje is. Het feit dat ze twijfelt over haar familie, verteld hem genoeg; ze weet wel wat goed en wat slecht is. Waarom durft ze niet gewoon in te spelen op deze gevoelens? Ash heeft weinig geduld voor haar twijfels en probeert haar zo nu en dan uit te lokken om een reactie uit haar te krijgen. Misschien zorgt dit voor de doorbraak de ze nodig heeft. Ash denkt dat als Eileen voor de juiste zijde kiest hij haar beter zou willen leren kennen.
    ♠ Amira Black Friends with Benefits
    Sinds kort zijn hij en Amira meer dan vrienden sinds het einde van hun vijfde jaar. Hij houdt dit natuurlijk geheim voor Cas.
    ♠ Casper Ainsworth you're okay
    ♠ Dmitri Volkov do you smile? Like ever?
    ♠ Sasha Diggorywhy aren't you more angry?
    ♠ Castor Black?
    ♠ Archer St. James ?
    ♠ Cole Asworthy ?




    [ bericht aangepast op 23 april 2021 - 20:42 ]