• We're all in this together

    Aren't we?






    Welkom in Melbourne, de stad van muziek, kunst, festivals, cocktails, koffie en sport, vlak bij de zee en bij de bergen, de stad die de studenten van de verschillende universiteiten hun thuis noemen.

    In deze RPG volgen we het leven van een aantal van deze studenten, namelijk de leden van de Melbournian Stars en de Melbourne Student Association (MSA).

    De Melbournian Stars, is een studentenvereniging die vooral geliefd is onder studenten die houden van podiumkunsten als theater, dans en zang, en alles dat daarbij komt kijken, is een vereniging die de afgelopen jaren enorm in populariteit heeft toegenomen. Iets wat vooral komt doordat ze elk jaar de landelijke competities in zang, dans, theater en musical gewonnen hebben. Elk jaar... behalve het afgelopen jaar. Iets wat ervoor gezorgd heeft dat de vereniging enorm in de schulden kwam te staan en deze zomer met geldzorgen kampte.

    De andere studentenvereniging, de MSA, is een vereniging waar elke student lid van kan worden, zolang ze maar door de strenge selectie en ontgroening heen weten te komen. Waar MSA vroeger echter de populairste studentenvereniging van Melbourne was, hebben de verschillende pesterijen veroorzaakt door leden van MSA en de vele vooroordelen die er over MSA en de leden bestaan, ervoor gezorgd dat de reputatie van MSA erg achteruit is gegaan. Het bestuur van MSA heeft daarom ook van zijn alumni te horen gekregen dat als er zich nog meer incidenten voordoen en ze nog meer klachten ontvangen, ze de geldkraan dicht zullen draaien. De vereniging krijgt een officiële waarschuwing en het bestuur het dringende verzoek om ervoor te zorgen dat de reputatie van de vereniging weer verbeterd.
    Een maand lang wist zowel het bestuur van de Melbournian Stars als van MSA niet wat ze konden doen om hun problemen op te lossen, totdat ze elkaar tegen kwamen op een terrasje aan het water. Hoewel de twee verenigingen nooit echt veel met elkaar te maken hebben gehad, raakten de twee besturen die dag in gesprek en aan het eind van een lange avond wisten ze elkaar de hand te schudden en het terras weer met een brede glimlach te verlaten. Ze hadden een oplossing gevonden, in ieder geval tijdelijk. De Melbournian Stars zouden MSA helpen hun reputatie te verbeteren, in ruil voor een financiële bijdrage die ervoor zou zorgen dat de Melbournian Stars uit de schulden kwamen en een jaar lang genoeg geld zouden hebben om naar de nieuwe competities toe te werken, geld dat MSA makkelijk kon missen.

    Het bestuur van beide verenigingen dacht dat het een fantastisch idee was. Maar hoe zal het in werkelijkheid uitpakken? Zijn de leden van beide verenigingen wel bereid om samen te werken? Zal er een strijd komen waarbij de ene groep de andere probeert weg te vagen? Of ontstaan er juist verrassende nieuwe relaties? We zullen het allemaal zien!



    Melbournian Stars
    • Ivy Céline Leroux ~ 24 ~ bachelor Crime and Criminal Justice ~ Cherri ~ 1

    • Elin Zohra Sivananda ~ 24 ~ bachelor of fine arts ~ Isolophilia ~ 1

    • Joyce Presley King ~ 24 ~ Geneeskunde ~ Frangente ~ 2

    • Leroi Jacquotte Babin-Archambault ~ 24 ~ Rechtsgeleerdheid ~ ostranenie ~ 2

    MSA
    • Kylie Alinta Williams ~ 25 ~ BA Psychology ~ LoveTravels ~ 1

    • Niles Ethan Clarke ~ 26 ~Sports & Health ~ Everglow ~ 1

    • Parker Kennedy
    Collymore ~ 25 ~ Fashion Marketing & Brand Management ~ ostranenie ~ 2

    • Roman Alejandro Morales ~ 25 ~ Geneeskunde ~ Zemo ~ 2


    By Everglow & LoveTravels

    [ bericht aangepast op 25 mei 2021 - 13:49 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    MT.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    MT

    Guess who just bought a ticket to go with the PRAATTOPIC trainnnnnn (A)


    This femaleeee


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Ik had trouwens effe nagedacht voor de Melbourian Stars en hun huisvestiging, dus ik schrijf mijn ideetje maar gewoon eventjes hier c:

    Mijn idee is dus:
    Ze hebben wel een huis op de campus voor de vereniging, maar hier wonen ze eigenlijk niet. Er is een keuken en grote eettafel waar vaak samen gegeten wordt, een woonkamer voor movie nights en om gewoon te chillen. Boven is er een badkamer, misschien 1 of 2 kamers met één of twee stapelbedden voor eventueel te slapen (na een feestje bij een andere vereniging of van henzelf bijvoorbeeld), maar de rest gebruiken ze om muziek te maken samen. Eén van de grotere ruimtes/kamers kan gebruikt worden voor dans en theater oefenen.
    Qua waar ze wel wonen: sommigen wonen in een dorm op campus, anderen huren samen een huis (beetje a la Grey's Anatomy begin idee zeg maar), sommigen hebben misschien met één andere een appartementje.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Schumacher schreef:
    Ik had trouwens effe nagedacht voor de Melbourian Stars en hun huisvestiging, dus ik schrijf mijn ideetje maar gewoon eventjes hier c:

    Mijn idee is dus:
    Ze hebben wel een huis op de campus voor de vereniging, maar hier wonen ze eigenlijk niet. Er is een keuken en grote eettafel waar vaak samen gegeten wordt, een woonkamer voor movie nights en om gewoon te chillen. Boven is er een badkamer, misschien 1 of 2 kamers met één of twee stapelbedden voor eventueel te slapen (na een feestje bij een andere vereniging of van henzelf bijvoorbeeld), maar de rest gebruiken ze om muziek te maken samen. Eén van de grotere ruimtes/kamers kan gebruikt worden voor dans en theater oefenen.
    Qua waar ze wel wonen: sommigen wonen in een dorm op campus, anderen huren samen een huis (beetje a la Grey's Anatomy begin idee zeg maar), sommigen hebben misschien met één andere een appartementje.


    Ik vind de indeling van het huis een heel leuk idee! Echter denk ik qua wonen dat het wellicht leuk is als er genoeg ruimte is voor de mensen die er willen wonen om er wel te wonen, maar dat ze niet verplicht zijn er te wonen en inderdaad ook ergens anders kunnen wonen?

    Wellicht dat het dan leuk is als het huis van MSA zich ook op de campus bevindt, zodat ze makkelijker met elkaar in contact kunnen komen? Wellicht dat het daar ook leuk is als het wonen in het huis niet verplicht is, maar er wel genoeg ruimte is voor iedereen die dat graag wel wilt?

    Kennen de leden van beide verenigingen elkaar al?


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    nesber schreef:
    Kennen de leden van beide verenigingen elkaar al?


    Ik denk de mensen van dezelfde vereniging sowieso en dat de mensen van de ene vereniging de mensen van de andere vereniging (en andersom) elkaar een beetje kunnen kennen, maar de meeste nog niet heel veel contact met mensen van de andere vereniging hebben gehad? Wat denken jullie daarover?

    LoveTravels schreef:
    (...)

    Ik denk de mensen van dezelfde vereniging sowieso en dat de mensen van de ene vereniging de mensen van de andere vereniging (en andersom) elkaar een beetje kunnen kennen, maar de meeste nog niet heel veel contact met mensen van de andere vereniging hebben gehad? Wat denken jullie daarover?


    Prima! En altijd kan er onderling nog worden afgesproken of er wel iets speelt tussen mensen.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Wanneer wordt het speeltopic aangemaakt?


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    nesber schreef:
    Wanneer wordt het speeltopic aangemaakt?


    Ik zat zelf te denken aan vrijdagavond of zaterdag overdag, zodat iedereen nog wat tijd heeft om de rollen af te maken. Wat denken jullie?

    LoveTravels schreef:
    (...)

    Ik zat zelf te denken aan vrijdagavond of zaterdag overdag, zodat iedereen nog wat tijd heeft om de rollen af te maken. Wat denken jullie?


    Mijn voorkeur gaat persoonlijk uit naar zaterdag, gezien ik vandaag druk moet studeren en morgen een tentamen heb (met totaal van 2uur reistijd ongeveer). Maar als de rest vrijdag wil, pas ik mij aan (flower)


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik denk ook zaterdag ^^, ik moet nog mijn andere rol afmaken en misschien relaties bespreken. (A)


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Zaterdag is prima, ik hoop vandaag of morgen Niles af te krijgen


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    zaterdag is voor mij ook goed!

    Heeft er iemand interesse in een relatie met Ivy? Hit me up! Ze staat open voor zowat alles


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Cherri schreef:
    zaterdag is voor mij ook goed!

    Heeft er iemand interesse in een relatie met Ivy? Hit me up! Ze staat open voor zowat alles


    Zoek je iets specifieks? Wat vindt ze van Parker?


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them