• Vestigo University
    "The journey of changing one's mind, heart, self or way of life"

    Welcome to Vestigo University, a place where all our students can work on their happy endings.

    Vestigo University is een grote campus waar de afstammelingen van de welbekende sprookjesfiguren gaan studeren. Naast hun avonturen moeten ze zo af en toe ook met hun neus de boeken in zodat ze de wereld kunnen verbeteren. Deze school bied hun studenten alle richtingen aan waar ze maar van kunnen dromen en houd hun studenten dicht bij elkaar. Iedereen kent haast iedereen en er is dan ook een strikte regeling wat betreft verboden middelen. Vestigo staat dan ook niet zomaar bekend als de beste school, iedereen is er welkom.

    Zo ook de studenten van Ira University. Waar de meeste sprookjes figuren hun happily ever after uitleefden, was er ook een andere zijde die het hier moeilijker mee heeft gehad. Ira University was een afgelegen kasteel waar de kinderen van de meer duistere figuren heen konden om toch een toekomst te krijgen. Deze school stond niet bepaald goed bekend. Vele studeren gaven er dan ook de brui aan. Echter na een incident werd de universiteit gesloten en stonden veel studenten op straat. Gelukkig opende Vestigo ook voor hen de deuren waardoor er heel wat conflicten op de school ontstonden. Sommige studenten keerden zich tegen de nieuwelingen terwijl bij anderen juist de interesse in het zorgeloze leventje van de anderen gewekt werd.

    Hou jij je stevig vast aan jouw destiny wil je dan toch je eigen verhaal gaan schrijven, hier op Vestigo University?


    Once upon a time...




    Speeltopic Rollentopic Praattopic

    ROLES










    Vestigo University

    Dominic/March "Dom" Tarrant Liddell son of Alice FC: Maurice Sinclair Beneviento
    Son of Prince Charming and Cinderella Sortiger
    Ilyas Cassim of Agrabah son of Aladdin and Jasmine Sisu
    son of Belle and Adam Sisu
    daughter of Moana Morrigann
    Memphis Panagos daughter of Megara and Hercules SiIver
    daughter of Esmeralda and Quasimodo FC: Tashi Rodriquez ostranenie
    Neorah "Neo" Arianna Fitzherbert daughter of Rapunzel and Eugene Zemo
    Olivia "Liv" Mia Pan daughter of Wendy and Peter Pan hadestown
    daughter of Merida LoveTravels
    daughter of Aurora and Philip Isolophilia
    Antonio Julio Rivera son of Miguel Rivera Sombre


    Ira Univeristy

    Larsen Niklas Oldenburg son of Elsa FC: Niklas Gillis Beneviento
    Raven son of Maleficent and Diaval FC: Chase Hudson Beneviento
    Elio Armano Beneviento son of Captain Hook FC: Damiano David Beneviento
    Percival "Percy" Ashley Hook son of Captain Hook Sisu
    Methuselah "Seth" son of the Grim Reaper Sortiger
    daughter of ostranenie
    Victoria "Vicky" Chimaira daughter of Ursula Apocalyptic




    INVULLEN

    Naam
    Leeftijd (19- 25)
    Metanoia or Ira
    (Eventuele) Powers
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis/Familie
    Extra







    What if I'm not the hero? What if I'm the bad guy?







    VESTIGO





    RULES



    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 3 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen DAYWALKER of Sisu maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door Beneviento, Sisu en Sortiger


    How far is far

    Raccoon schreef:
    (...)
    oooh la la :Y) Nu mogen both Nathan én Zaheer opletten dat er geen dronken piraat naast hen in bed gaat kruipen eheheh

    No. This ain't gonna be a threeway.


    [ heaven knows ]

    Ik ga gewoon meteen eerste indrukken/suggesties voor Qadir droppen, i.p.v. iedereen apart aan te spreken. Mocht je het ergens niet mee eens zijn of een compleet ander idee hebben geef zeker een seintje ^_^

    Qadir Fayez Al-Jurjani


          • Neo: Ik denk dat Qadir het wel met haar zal kunnen vinden, ze hebben toch enkele raakvlakken & als ze houdt van dark people dan is hij zeker haar guy. Tegelijk zie ik hen ook gigantisch botsen en tegen elkaar in gaan. Misschien hebben ze een haat-vriendschap-verhouding, waarbij hij probeert haar duistere krachten meer naar buiten te lokken?
          • Ava: Als ik haar goed inschat is Ava een beetje te goody-two-shoes om echt Qadir's aandacht te trekken, bovendien zal haar mistalent voor magie ook niet bij hem in de smaak vallen en kan ze nog wel eens op een neerbuigende sneer rekenen.
          • Vicky: holy shit, ik denk dat zelfs Qadir himself onder de indruk zal zijn van deze dame. Wellicht dat hij haar als (bijna) zijn gelijke kan beschouwen. Ik zie hen doorheen de jaren op Ira wel een goede band gevormd hebben? Businesspartners from your deepest darkest nightmares :Y)
          • Antonio: Qadir zou wel eens heel nieuwsgierig kunnen zijn naar deze jongeman, en zal zich wel aan een flirtje wagen. Als hij in de gaten krijgt dat de jongen een goedzak is zou hij hier echter wel eens misbruik van durven maken.
          • Olivia: Be gone, pixie demon. Ik denk dat Liv een beetje te druk zal zijn voor Qadir, toch zeker om lang genoeg met haar te spenderen haar beter te kunnen leren kennen.
    Het is dan weer niet zo dat hij met haar zou gaan kibbelen, maar eerder zijn spullen pakken en weg gaan mocht het hem te erg gaan tegen vallen.
    Haar knappe gezichtje zal hij zeker wel weten te appreciëren en dat zal hij haar duidelijk laten merken als ze dan toch in dezelfde ruimte belanden, al is het soms maar om haar op de kast te jagen.
    Wellicht kunnen ze naar elkaar toegroeien met tijd, maar ik denk niet dat hij ooit zal toegeven haar te mogen mocht dat ooit het geval worden.
          • Ilyas: De band tussen Ilyas en Qadir is moeizaam. De jongens zijn samen opgegroeid, maar Ilyas heeft altijd een voorkeursbehandeling gekregen vanwege zijn koninklijke status. Dit heeft bij Qadir heel erg zijn sporen nagelaten en hij houdt de prins dan ook liever op afstand. Toch zit zijn liefde voor de jongen diep. Hij zal het alleen niet openlijk uiten, tenzij in de vorm van agressie jegens anderen die Ilyas kwaad toe wensen.
          • Percy: met Percy kan Qadir het prima vinden ondanks je dat bij de eerste indruk van beiden niet zou verwachten. Dat hij voor Percy door het vuur zou gaan is veel gezegd maar ze kunnen lol trappen samen en genieten van de betere dingen des levens. Qadir is nieuwsgierig naar het wijde aanbod van rum en laat zich hierin dan ook graag onderwijzen van Percy.
          • Seth: Voor Qadir is Seth gewoon Seth, niet Seth de Reaper. Hij zit er niet je reinste beetje mee en heeft geen schrik van de jongeman. Mede hierdoor zijn ze goed bevriend geraakt, al zit Seth's rustige en nuchtere karakter daar ook veel voor tussen. Qadir merkt van zichzelf dat hij veel meer geduld voor hem kan opbrengen dan voor anderen en hij geniet van Seth's aanwezigheid, zelfs al wordt er geen woord gewisseld. De jongeman weet hem bovendien ook op regelmatige basis te verrassen; wat vrijwel een unicum is.
          • Dom: Daar waar Dom hem, op het dealen na, vrij weinig kan schelen is het vooral March die Qadir op de toppen van zijn tenen krijgt. Al sinds dag één kunnen deze jongens het niet met elkaar vinden en als ze in conflict gaan durven er wel zaken rond hen heen sneuvelen.
          • Larsen: Ook Larsen is één van de weinige personen waar Qadir waarde aan hecht en die hij zijn volledige zelf laat zien. Ze kenden elkaar al sinds hun vroege levensjaren en de vriendschap en bewondering die ze voor elkaar hadden is enkel blijven groeien. Qadir heeft Larsen enorm geholpen met het ontwikkelen van zijn krachten, en tijdens dat proces zijn ze behoorlijk close geworden. Wat beide heren niet weten is dat ooit een prophecy uitgesproken is die over hen gaat, wat van hen elkaar's lotsbestemming maakt.
          • Amor: Met Amor kan het twee kanten uit. En dat doet het ook. Qadir kan zich intens ergeren aan deze jongen, al komt daar telkens een tegenovergestelde emotie bij kijken en trekt hun machtsspelletje zich vaak door naar de slaapkamer.
          • Nathan: Tussen Nathan en Qadir speelt er een niet geheel ongezonde, fikse rivaliteit als het op hun extracurricular vakken aankomt. De heren kunnen het niet laten tijdens het zwaardvechten en paardrijden met elkaar te wedijveren. Naast het veld speelt er weinig competitie, maar is er verder ook geen sprake van een diepgaande band.
          • Memphis: Ik zie Memphis één van de bitter weinige personen zijn waarvan moeiteloos Qadir kritiek en weerwoord aanvaard (wanneer het terecht is), wat zich volgens mij kan uiten in een constructieve coöperatie? Qadir is ook bovenmenselijk sterk dus ik zie hen nog wel eens underground vechtwedstrijdjes houden (all in good fun)? Met haar donkere krachten heeft hij geen ervaring maar hij is pienter, nieuwsgierig en vindingrijk genoeg om op zoek te willen gaan naar meer informatie met haar.
          • Raven: Daar waar hun persoonlijkheden nog wel eens voor de nodige discussies durven zorgen maken hun krachten van Raven en Qadir een sterk team. Ze vullen elkaar hierin aan en schuwen zich beiden niet om de grenzen van hun kunnen op te zoeken, ook in combinatie met elkaar. Meestal zijn de overwinningen van korte duur, gezien Qadir snel zijn geduld verliest met deze jongen waardoor ze nooit een dodelijk front zullen kunnen vormen.
          • Elio: Qadir ziet potentieel in Elio, en voelt een instantueuze onverklaarbare aantrekking naar de meerman toe. Hij heeft iets bekends, al kan Qadir er de vinger niet op leggen.
          • Élodie: Élodie en Qadir zijn twee handen op één buik . Vanwege hun gelijkenissen ervaren ze beiden bij elkaar een onuitgesproken rust en gemak. Dit heeft ervoor gezorgd dat de stap naar een fysieke intimiteit ook snel gezet was, waarbij het voor beiden zo klaar als een klontje bleek dat het zich daarbij puur om het plezier gaat.
    Hij zal het niet luidop uitspreken maar Qadir bewondert Élodie om haar kunnen en heeft een ruil gemaakt met haar; zij leert hem Voodoo en hij leert haar beheersing en tips wat magie betreft.
          • Zaheer: Het zal Qadir niet aanstaan dat Zaheer op zijn zwaktes aast. Hij zal zich ook niet schuwen om zijn ongenoegen te uiten wat de praktijkjes van deze jongen betreft (ookal is hij soms geen haar beter). Hij is extreem op zijn hoede bij Zaheer in de buurt, maar zal hem nooit het hoofd bieden.

    Alvast een begin, ik doe morgen verder. Mocht iemand ondertussen zelf een voorstel hebben; laat maar weten.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2021 - 22:04 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik kan dit weekend niet posten met Vicky, maar ik hoop even op maandag! 🐟


    ars moriendi

    Sinds we een nieuw lid hebben wilde ik voorstellen Zaheer en Qadir een kamer te laten delen?

    Also, zijn er vrijwilligers waar ik mijn boys naartoe kan sturen? Ik maak vanmiddag mijn impressie/relatie lijstje af en vanavond kan ik posten


    How far is far

    Nou, Dominic wordt sowieso verwacht door Nathaniel. So he better hurry. (cat)


    [ heaven knows ]

    Beneviento schreef:
    Sinds we een nieuw lid hebben wilde ik voorstellen Zaheer en Qadir een kamer te laten delen?

    Also, zijn er vrijwilligers waar ik mijn boys naartoe kan sturen? Ik maak vanmiddag mijn impressie/relatie lijstje af en vanavond kan ik posten

    Drama ensued. I can work with that. Al zal Qadir volgens mij bitter weinig op zijn eigen kamer te vinden zijn :')



    Mijn relatielijstje is grotendeels ge-update. En als iemand wil starten met Qadir, hmu.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2021 - 14:50 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Sortiger schreef:
    Nou, Dominic wordt sowieso verwacht door Nathaniel. So he better hurry. (cat)

    HAHA goeie, Dom’s on his way :Y)


    How far is far

    Librarian schreef:
    (...)
    Drama ensued. I can work with that. Al zal Qadir volgens mij bitter weinig op zijn eigen kamer te vinden zijn :')



    Mijn relatielijstje is grotendeels ge-update. En als iemand wil starten met Qadir, hmu.

    I’ve got Larsen :Y)


    How far is far

    Beneviento schreef:
    (...)
    I’ve got Larsen :Y)


    Ohoho yes please :Y)
    Wil jij starten of zal ik? What are they up to?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Librarian schreef:
    (...)

    Ohoho yes please :Y)
    Wil jij starten of zal ik? What are they up to?

    Jij misschien? Uhh verzin maar wat leuks haha. Misschien zijn ze net klaar met een potje sparren of zijn ze manieren aan het bedenken om het feestje op te leuken xd


    How far is far

    Beneviento schreef:
    (...)
    Jij misschien? Uhh verzin maar wat leuks haha. Misschien zijn ze net klaar met een potje sparren of zijn ze manieren aan het bedenken om het feestje op te leuken xd


    Ik ga aan de slag voor je :Y)

    Als iemand hen trouwens wil vergezellen vind ik dat prima


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Morgen schrijf ik met Nathan.


    [ heaven knows ]

    Percy is too handsome to die :'D nuuuhh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Percy is too handsome to die :'D nuuuhh

    Even handsome people need to die sooner or later. 😗


    [ heaven knows ]

    Ik werk nog verder aan Jack, alsook aan een voorstellen/relatielijstje. Mocht iemand ondertussen al een idee hebben voor een relatie; I'm all ears.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.