• • KNIVES OUT •
    - Geïnspireerd door de gelijknamige film -

    Hillsborough, California -- De Montgomery familie staat al generaties lang bekend als een steenrijke en vooral invloedrijke familie. Met meerdere miljoenenbedrijven op hun naam en bekende namen in de politiek is het geen wonder dat veel mensen van hen gehoord hebben en bovenal, naar hen opkijken. Wanneer het noodlot in de familie toe slaat, moet het dan ook koste wat het kost geheim gehouden worden. De reputatie van de familie mag nou eenmaal nooit op het spel komen te staan.
    3 juni: Het immense landgoed wordt opgeschrikt door een ontdekking. Namelijk die van het lichaam van James Montgomery, het 78-jarige hoofd van de familie. Het einde aan zijn leven veroorzaakt door een enkele messteek door zijn hart. Hoe graag de familie het ook stil wou houden en intern wou oplossen.. Daar was het te laat voor. Een team van detectives stond voor hun neus zonder dat ze zich daarop voor konden bereiden, klaar om de dader te vinden en de zaak op te lossen. Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt, het te vinden bewijs is gering en werkelijk iedereen op het landgoed lijkt een motief te hebben. Daarnaast lijkt het erop dat er steeds meer geheimen naar boven komen naarmate ze langer met de zaak bezig zijn, en dat ze ook zelf steeds meer verstrengeld raken met de familie.
    De Montgomeries doen er alles aan om hun status te behouden, de detectives doen er alles aan om achter de waarheid te komen. Maar wie zal uiteindelijk echt krijgen wat ze willen, en wat moet het kosten?

    • PERSONAGES •

    The family
    Sons & daughters of James sr.
    • Charlotte Liv Montgomery - 26 - 1.5 - Isolophilia
    • Addison Ella Montgomery - 42 - 1.8 - Enjoy_20
    • James Clarence Montgomery - 38 - 1.5 - Epione
    • Harrison Bartholomew Montgomery - 47 - 1.5 - Raccoon
    • Anthony Christopher Montgomery - 30 - 1.4 - calice
    • Sebastian Aubrey Montgomery - 44 - 1.7 - Amren

    Grandsons & granddaughters of James sr.
    • Cristine Davinia Montgomery - 17 - 1.7 - Veda
    • Adelaide Vivica Montgomery - 20 - 1.7 - Epione
    • Olivia Rosaline Montgomery-Kovalenko - 22 - 1.7 - Reeses
    • Meadow Isadora Montgomery - 20 - 1.7 - Iotte
    • Margaret Billie Felicia Leneghan - 21 - 1.8 - deangelis
    • Linnea Tamires Montgomery - 21 - 1.8 - Morrigann
    • Beaufort Jesse Montgomery - 23 - 1.5 - Amren
    • Nathan Jameson Montgomery - 18 - 1.7 - Sombre
    • Lucas Maksim Montgomery - 20 - 1.7 -Helvar
    • Alexander Sebastian Montgomery - 18 - 1.8 - Epione

    Partners
    • Jazmín Sofía Reyes - 25 - 1.4 - Zemo
    • Valeria Cinta Jiménez - 33 - 1.3 - Veda
    • Neveah Verónica Charlize Montgomery - 29 - 1.6 - deangelis
    • Nadiya Kateryna Montgomery-Kovalenko - 42 - 1.7 - Morrigann
    • Marek Tomás Novotný - 23 - 1.5 - Everglow

    Staff
    • Evelyn Finley Gardner - 28 - 1.6 - Raccoon
    • Heather Katherine Hayes - 23 - 1.8 - Raccoon
    • Linley Blake - 23 - 1.8 - Rionach
    • Maxwell John Anderson - 55 - 1.7 - Zemo


    Detectives VOL!
    • Jason Benjamin King - 34 - 1.3 - Zemo
    • Fyodor Aleksej Orlov - 32 - 1.4 -Helvar
    • Jakob Finch - 42 - 1.5 - Sombre
    • Bexley Hemera MacGavin - 26 - 1.5 - Veda
    • Elena Blackbourne - 29 - 1.5 -Morrigann


    • INVULLEN •

    • Naam
    • Leeftijd (Zo jong of oud als je zelf wil, een beetje diversiteit lijkt me leuk)
    • Motief
    • Geheim(en)
    • Uiterlijk
    • Innerlijk (dit hoeft van mij niet persé een boekwerk te zijn, als het maar duidelijk is)
    • Familie (Voor de Montgomery fam: Stem het goed op elkaar af svp. (: )
    • Geschiedenis
    • Extra
    • Relaties

    • REGELS •

    • Minimaal 250 woorden per post
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gerust door
    • We sluiten niemand buiten!
    • Drama in de RPG zelf is prima, maar vecht het OOC maar uit in privé
    • OOC in het praattopic
    • 16+ is uiteraard toegestaan, maar geef het aan bovenaan je post
    • Niemand is perfect!
    • Be creative
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    [ bericht aangepast op 27 sep 2021 - 0:26 ]


    El Diablo.

    Helvar schreef:
    (...)

    I wanted to say the second guy, but I guess the choice is made, haha.


    Hmm nee ik twijfel nog! Ik denk toch niet dat ik Tom Hardy doe. Ik zoek nog even wat meer opties. En anders denk ik dat ik voor milo ga, (2).


    - thank you for existing -

    Oke meer opties...

    4. Ben Barnes



    5. Wentworth miller



    6. Robbie Amell


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Oke meer opties...

    4. Ben Barnes



    5. Wentworth miller



    6. Robbie Amell



    2 or 4, hehe.


    Stenenlikker

    JASON BENJAMIN KING


    NAAM
    Jason - healer
    Benjamin - son of the right hand
    King - surname

    Zijn naam wordt zo nu en dan afgekort naar "Jay", zelf heeft hij geen voorkeur.


    LEEFTIJD
    34 || 14/08 || Leo


    DETECTIVE
    Jason kan zichzelf ondertussen al 8 jaar een detective noemen en hij heeft dus ook aardig wat ervaring, al zullen er nog mensen zijn met meer ervaring in het vak. Hij heeft een goede reputatie en staat er ook bekend om dat hij veruit het grootste deel van zijn zaken met succes afrond. Hij praat heel makkelijk met mensen en merkt details snel op, wat echt een voordeel kan zijn.


    UITERLIJK [FC: Sebastian Stan]
    • Blanke huidskleur
    • Heldere blauwe ogen
    • Korter zwart haar in een simpel model
    • Rechte neus en zachte, ietwat dunne lippen
    • Laat vrijwel altijd een getrimd baardje staan
    • 1,85 lang
    • Fit, redelijk gespierd lichaam
    • Meerdere (kleinere) tattoos
    • Heeft zelf een vrij simpele stijl
    • Draagt altijd een zilveren ring die al generaties in zijn familie zit

    KARAKTER
    • Ambivert • Intelligenter dan hij soms overkomt • Strategisch • Goed met details • Sociaal • Onbewust charmant • Romanticus • Beschermend • Groot, gouden hart • Humoristisch • Zelfverzekerd • Harde werker • Verantwoordelijk
    Koppig • Tikkeltje roekeloos • Nonchalant • Heeft nogal de neiging om teveel hooi op zijn vork te nemen • Sarcastic fuck • Sneller jaloers als hij echt om je geeft • Kinda possessive too • Brutaal • Impulsief




    FAMILIE
    Mom - Julia King - Lawyer - 57
    Dad - Oliver King - Detective - Died at 38
    Brother - Elijah King - Businessman - 31
    Sister - Lauren King - Med student - 26
    Ex wife - Angelina Houston - Hotel manager - 33
    Daughter - Sophia King - 2nd grade - 7
    Daughter - Alyson King - 4


    GESCHIEDENIS
    Jason was het eerste kind voor Julia en Oliver King, een jong, net getrouwd stel. Gepland was het niet, zeker Julia die nog aan het studeren was vond zichzelf eigenlijk te jong. Toch hebben ze besloten om hem te houden en eenmaal geboren viel alle twijfel weg. Ze lieten het werken en James groeide op als een gelukkig kind in een redelijk welvarend gezin. In de jaren die volgden kwamen er nog twee leden bij in de familie: Elijah en Lauren.
    De Kings waren een typisch Amerikaans gezin en veel was er niet te klagen op de normale zaken na. Dit veranderde echter toen Jason 14 jaar oud was. Zijn vader raakte gewond op zijn werk en overleefde dit helaas niet. Dit was natuurlijk een enorme klap voor de familie en het heeft jaren geduurd voor dit verwerkt was, maar het heeft Jason wel een doel in het leven gegeven. Vanaf dat moment wist hij wat hij wou doen later: in zijn vaders voetstappen treden als detective.
    Nadat hij zijn high school diploma had behaald ging hij naar de politieacademie en was hier ook een van de topstudenten. Ondertussen leerde hij ook Angelina Houston kennen in een lokale bar in LA, dit was liefde op het eerste gezicht. Het was nog geen twee jaar later dat ze in het huwelijksbootje stapten. Het was een goed leven en Jason promoveerde snel binnen de politie. Zijn eerste zaak als detective kwam toen hij 26 was en het goede nieuws hield niet op want Angelina bleek zwanger te zijn, een familie was een droom van beide en Jasons eerste dochter werd geboren toen hij 27 was. Zo'n 3 jaar later kwam ook zijn tweede dochter ter wereld.
    Het huwelijk tussen Jason en Angelina hield helaas geen stand, na de geboorte van Alyson kregen ze steeds meer ruzie en begonnen ze beide elkaar uit het oog te verliezen. Twee jaar geleden zijn de twee gaan scheiden, maar ze hebben een regeling gevonden voor de kinderen die voor hen beide werkt.
    Jason heeft al heel lang niet meer gedate en vind het tegenwoordig redelijk awkward, hij focust zich dan ook vooral op zijn werk en zijn dochters. Zo nu en dan met een leuke avond ertussendoor, maar niks serieus. Hij vind het wel prima zo voor nu.


    EXTRA
    Geaardheid: Might just be a bisexual mess, didn't look into it yet but he's questionable
    Afkomst: ¼ Roemeens (mom's side) en Amerikaans
    Talen: Engels, Roemeens, aardig woordje Spaans
    Dromen: Having a big & happy family, seeing his daughters grow up happy
    Angsten: Cows, dying and leaving his daughters behind
    Verslavingen: Lichte alcoholverslaving, heeft het niet nodig maar heeft geen rem als hij eenmaal begint
    Talenten: Koken (en eten), beerpong, poker
    Likes: Beer, bars, women, bbq, solving crime, sleeping, candy, gaming, football, Christmas, his family, nighttime
    Dislikes: Crime & everything/everyone that comes with it, being wrong, boiling hot weather, cows, tea, sushi, snobs, having to wake up early, mornings


    RELATIES

    [ bericht aangepast op 16 juni 2021 - 13:45 ]


    El Diablo.

    Ik zou graag een kleinkind willen maken (van James), iemand die het aandurft zijn vader (of moeder) te zijn? ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    Ik zou graag een kleinkind willen maken (van James), iemand die het aandurft zijn vader (of moeder) te zijn? ^^


    Ik heb mijn nog de maken vader in de aanbieding :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Valeria Cinta Jiménez

          “Focused. Intelligent. Motivated. Oh, and cute”     



                      n a m e

    Valeria      x      Latin origin, meaning "to be strong"
    Cinta      x      origin from the old Greek, meaning "to love"
    Jiménez      x      achternaam van Val, met een Spaanse achtergrond

                      a g e

    Leeftijd      x      33 jaar
    Verjaardag      x      19 augustus


                      a b o u t      h e r

    Soon to be wife      x      Valeria is al vijf jaar lang de vriendin van Harrison Montgomery. Ze heeft er hard voor moeten werken om niet langer als een buitenstaander gezien te worden binnen de familie, hoewel haar stiefkinderen het haar behoorlijk lastig kunnen maken.
    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                      p e r s o n a l i t y

    klassiek      x      statig      x      trots      x      duidelijk      x      geduldig      x      kalm      x      zachtaardig      x      beheerst      x      elegant      x      intelligent      x      behulpzaam      x      kritisch      x      sterke muur om haar hart      x      loyaal      x      rechtvaardig      x      beschermend      x      vrouwelijk      x      sterk vocabulaire      x      btrouwbaar      x      nauwkeurig      x      perfectionistisch      x      bescheiden

                      h i s t o r y

    Samenvatting: Valeria werkt als assistent bij het advocaten-bderijf van Harrison. Daar leert ze hem kennen en wegens hun intensieve samenwerking blijkt er toch meer te ontstaan. Ze kennen elkaar al nét iets minder dan tien jaar en zijn inmiddels al vijf jaar samen.


    "you must do the things you think you cannot do"
    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    "every damn brick they throw at you, use it to stand on"

                      a p p e a r a n c e

    lengte      x      1,79
    lichaam      x      smalle schouders, brede heupen, lange benen en welgevormde dijen
    huidskleur      x      latino
    lichaamsbouw      x      statig en klassiek
    voorkeurshand      x      rechts
    haar      x      lang, stijl, tot op haar onderrug
    haarkleur      x      zwart
    gezichtsvorm      x      diamant
    wenkbrauw      x      smal en recht
    wenkbrauwkleur      x      zwart
    oogkleur      x      olijfgroen met gouden spikkels
    neus      x      recht en statig
    lippen      x      vol en zachtroze
    kleding      x      simpel, vrouwelijk en classy
    stem      x      licht Spaans accent, warm, vol en krachtig

    [ bericht aangepast op 16 juni 2021 - 19:18 ]


    I have seen my own sun darkened

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik heb mijn nog de maken vader in de aanbieding :Y)


    I would love that :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Zou ik een vrouwelijke detective mogen reserveren? Ik heb het wel net als Nik en Saar de komende twee à drie weken nog druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    Zou ik een vrouwelijke detective mogen reserveren? Ik heb het wel net als Nik en Saar de komende twee à drie weken nog druk.


    JAAAA CHERYL!!! Gezellieee <3


    I have seen my own sun darkened

    Morrigann schreef:
    Zou ik een vrouwelijke detective mogen reserveren? Ik heb het wel net als Nik en Saar de komende twee à drie weken nog druk.


    Yes of course! ^^


    El Diablo.

    Ik laat mijn reservering vallen.


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    Mocht je het nodig, zou ik ook nog wel een familie lid op me willen nemen.... Maar dan bijvoorbeeld eentje die op zakenreis is, of een tussenjaar heeft genomen of vanwege een tijdelijke reden nog niet kan deelnemen aan het speeltopic hehe.
    En dan een vrouwelijk familielid.... Een kleindochter / stiefmoeder / nieuwe vriendin van....
    Voorkeur? ^^


    I have seen my own sun darkened

    Zou ik één van de kleindochters mogen reserveren?

    Ik zou graag een man willen reserveren (: , als het akkoord is de vriend van valmiera’s personage


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie