• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 juli 2021 - 16:58 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Azrael


    Azrael liet zijn blik op het meisje rusten. Op zich waren Damons gouden draadjes best chill en aangezien het eigenlijk de enige Rhino was die hij wel mocht, haalde hij z’n schouders maar op. ‘Ook best. Dacht dat de sadistische bitches in ons House zaten, maar blijkbaar kunnen de Panthers er ook wat van.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    Ze wist niet of ze daar wel zin in had, een nieuw gesprek tussen Darian en Yrla. "Geef hem gewoon een beetje de ruimte. Dan moet praten wel goed gaan," zei ze alleen maar. Ze had geen zin om er verder op in te gaan. En die jongens moesten het zelf maar uitzoeken wat ze gingen doen. Plus ze wilde Yrla niet afvallen voor de neus van Darian, hij bleef haar beste vriend.
          Voor een moment bleef het even stil tussen hen, waardoor Vienna haar gedachten de kans kregen om alle kanten uit te gaan. In eerste instantie dwaalde ze af naar Fayr, hoe het met haar vriendin ging. Maar die gedachte schudde ze gauw van zich af. Fayr redde zich wel. Ze moest nu gewoon van haar date genieten, in plaats alleen van dit serieuze. Uiteindelijk flapte ze er een vraag uit, gewoon om even over iets anders te praten en waar ze echt nieuwsgierig naar was. "Hoe kom je eigenlijk aan je naam Darian? Heb je hem zelf uitgekozen?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Nish zag dat Azrael zijn handen op Fayrs bovenrug zette en de energie losliet. Zijn blik dwaalde naar Damon af, maar hij wist niet goed wat hij tegen zijn vriend moest zeggen. Het liefst liep hij weg, maar hij had het gevoel dat Onyx boos was en besloot met hem op te lopen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Darian


    ‘Ik weet niet wie hem heeft bedacht. Het betekent iets ‘weelde’ en ‘koninklijk’ – en aangezien ik kan maken wat ik wil… is de link vast niet al te moeilijk. Ik weet niet hoe jullie ceremonies eruitzien, maar bij ons kiest iedereen een naam, doet die in een pot en uiteindelijk trek je er een. Je mag twee namen afwijzen. De eerste naam die ik trok was Midas, maar die vond ik niks. Toen kwam Darian. Die heb ik maar genomen, voor ik met een of andere kutnaam opgescheept zat.’ Darian keek haar nieuwsgierig aan. ‘Wat betekent Vienna? Of ben je stiekem gewoon enorme fan van Ultravox?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    "Van wie?" vroeg ze nieuwsgierig. Ultrafox zei haar werkelijk niets. Ze keek even op naar Darian en glimlachte. "Ik heb mijn naam zelf gekozen. Het is een vernoeming naar de stad Vienna (Wenen) in Oostenrijk. Oostenrijk staat heel erg bekend om kunst, cultuur en muziek, net als de stad. En ik hou gewoon enorm veel van muziek en dans en als het gekund had, had ik met liefde hier beneden in het theater gestaan. De naam staat eigenlijk voor alles wat ik leuk vind en wat ik misschien ook wel hoop een beetje voor de toekomst. Het lijkt me prachtig om Europa te kunnen bezoeken."
          Vienna wist ook wel dat de kans klein was dat ze van school ging en daarna de kans kreeg om Europa te bezoeken. Maar mocht ze ooit de kans krijgen, zou ze het doen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Darian


    ‘Wel tof dat die naam op zoveel manieren bij je past.' Europa leek hem ook heel mooi, al dacht hij dat ieder continent wel wat te bieden had. 'Bedenken jullie altijd je eigen naam?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    Vienna glimlachte naar Darian. "Nee. We maken er echt een soort ceremonie van. Elke Panther moet een naam indienen en dan mag je kiezen tussen al die namen of een naam kiezen die je zelf leuk vindt." Nu volgde haar zin door een grijns. "En daarna is het natuurlijk wel goed feest vieren." Dat leek haar nog wel eens leuk, een feestje samen met Darian. Maar dan vooral een feestje waar ze hem ook vooral mocht showen en dat zat er voorlopig nog even niet in. Het feit dat ze niet gezien mochten worden, maakte het sowieso wel lastiger om een date te doen. Ze konden niet zomaar door de school lopen. Misschien moest ze eens aan Fox een leuk idee vragen. Die kende het bos op zijn duimpje. Als ze daar met Darian heen zou gaan, was de kans kleiner dat ze snel gezien werden. Misschien kon ze hem ook meenemen naar het wortelbos waar ze toen met Fox was geweest. Alleen wist ze niet zo goed meer hoe ze daar moest komen.
          Ze liet haar ogen glijden over de jongen naast haar en ging iets beter ervoor zitten dat ze hem goed kon bekijken. Ze merkte dat ze echt blij van hem werd. Darian was zo lief, zeker na gisteren. En kriebels vlogen door haar maag heen. Voor het eerst sinds tijden merkte ze dat ze echt iemand leuk vond en ze wilde niets liever dan dit nog een tijdje voortzetten.


    It's never gonna happen, Guys.

    Darian


    'Klinkt goed,' glimlachte hij. Darian wist niet zo goed waar hij moest kijken toen ze op haar knieën voor hem ging zitten en hem nogal aandachtig aankeek. ‘Wat uh, ben je aan het doen?’ vroeg hij een beetje onhandig.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2021 - 20:16 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    Vienna schoot in de lach van zijn vraag. "Je bekijken. Mag dat niet dan?" vroeg ze plagend.


    It's never gonna happen, Guys.

    Darian


    'Jawel,' zei hij met een lichte blos op zijn wangen. Hij schudde het ongemak van zich af en grijnsde lichtjes. 'En, bevalt het?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Goed, dus hij was dadelijk straks Azrael weer een dosis geluk schuldig zodat Fayr nu Jester kon oplappen. Hoe die logica precies werkte wist hij ook niet, maar als hij Nish mocht geloven (en dat deed hij wel) was het opzich ook wel in zijn voordeel als Onyx en Jester weer vrolijk rondliepen. En het was in ieder geval in zijn voordeel als Fayr niet nog een ontzettend negatieve ervaring had met een Rhino.
          Want, zoals al eerder gesteld, daar was hij zelf eentje van.
          Wel keek Nish niet zo heel vrolijk meer, en ergens had hij het idee dat dat door hem kwam. Dus nadat Azrael weer verdween en Fayr dus als het goed was zich weer helemaal geweldig voelde, liep hij maar gewoon net als Nish met de andere twee Panthers mee.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    "Zeker," zei ze met een grijns. "Ik besefte me gewoon dat ik met een hele knappe jongen aan het daten ben."

    [ bericht aangepast op 7 aug 2021 - 20:46 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Irritatie kroop omhoog toen Damon achter hen aan liep. Nish bleef staan terwijl hij zag dat de andere twee verder liepen. ‘Wat de fúck was dat voor actie?’ siste hij naar Damon.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Darian


    'Ben je er zo eentje?' vroeg hij plagerig. 'Is uiterlijk alles wat telt?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Jep, die was pissig.
          'Wat?' vroeg Damon, zo ontwapenend mogelijk. 'Ze wilde duidelijk niet ergens aan vastzitten. Maakt mij het uit.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.