• Hoi allemaal,

    Ik vind het heerlijk om eens in de zoveel tijd oude liedjes terug te zoeken die je nu eigenlijk niet meer hoort maar die je stiekem nog geheel mee kan zingenXD

    Ik ben van Qmusic de Vergeet mij liedjes lijst al aan het uitpluizen en over de tijd heb ik al een leuke afspeellijst maar ik ben benieuwd. Welk nummer mag er niet in ontbreken? Ik ben namelijk naar een liedje op zoek die ik vanochtend hoorde in de supermarkt een ouder liedje die ik mee kon zingen maar zowel van de tekst en titel heb ik niets opgeslagen helaas dus wellicht ziet ie er tussen.

    Dankjewel alvast voor de drops


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aqua - Barbie girl uit 1997
    Scatman John heeft voor zijn dood liedjes uit de jaren 90's
    Lou bega - mambo 5 (Heb dat liedje in de playlist)

    Aan hoe oud zit je zoal te denken? Welk decennium? Bij de titel dacht ik meteen aan liedjes uit de jaren '60 t/m '80 (waar ik helemaal in thuis ben), maar aan je berichtje te zien, zou het misschien juist meer de kant van de jaren '90/'00 (waar ik zeer weinig mee heb) op kunnen gaan. Dus voordat ik mijn hele rijtje favorieten van o.a. The Beatles en ABBA op ga noemen, kan ik dit toch maar even beter vragen. ;)


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    RoseDWBukater schreef:
    Aan hoe oud zit je zoal te denken? Welk decennium? Bij de titel dacht ik meteen aan liedjes uit de jaren '60 t/m '80 (waar ik helemaal in thuis ben), maar aan je berichtje te zien, zou het misschien juist meer de kant van de jaren '90/'00 (waar ik zeer weinig mee heb) op kunnen gaan. Dus voordat ik mijn hele rijtje favorieten van o.a. The Beatles en ABBA op ga noemen, kan ik dit toch maar even beter vragen. ;)


    Goeie! Ik ben opzoek naar 90's zero"s en tens. En dan niet perse van het foute uur maar gewoon mooie liedjes zoals. Bubbly, Say Something etc.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Goeie! Ik ben opzoek naar 90's zero"s en tens. En dan niet perse van het foute uur maar gewoon mooie liedjes zoals. Bubbly, Say Something etc.


    Dan vrees ik dat ik niet de juiste persoon ben om je te helpen. :( Niet echt mijn 'cup of tea'.
    Maar veel succes met zoeken!


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Goeie! Ik ben opzoek naar 90's zero"s en tens. En dan niet perse van het foute uur maar gewoon mooie liedjes zoals. Bubbly, Say Something etc.


    De jaren 90's 00's en 10's is ook de decennia's muziek waar ik graag naar luister.

    filosofie schreef:
    (...)

    De jaren 90's 00's en 10's is ook de decennia's muziek waar ik graag naar luister.
    oh als je tips hebt geef een gil, als je de afspeellijst wilt stuur mij dan een pb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nou, ik heb toch even nagedacht en heb er een paar gevonden! Liedjes die dus vaak op de radio waren maar nu weinig tot niet meer te horen zijn.

    • Heroes (we could be) - Alesso
    • Breakaway - Kelly Clarkson
    • Battlefield - Jordin Sparks
    • We’ll be alright - Travie McCoy
    • Mermaid - Train
    • If we ever meer again - Timbaland ft Katy Perry
    • Gives you hell - the All american rejects
    • Stickwithu - pussycat dolls
    • Mama do - Pixie lot
    • Clap your hands - Sia
    • About you now - Sugar babes


    En okay, mijn lijstje is een beetje uit de hand gelopen, oeps.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Everglow schreef:
    Nou, ik heb toch even nagedacht en heb er een paar gevonden! Liedjes die dus vaak op de radio waren maar nu weinig tot niet meer te horen zijn.

    • Heroes (we could be) - Alesso
    • Breakaway - Kelly Clarkson
    • Battlefield - Jordin Sparks
    • We’ll be alright - Travie McCoy
    • Mermaid - Train
    • If we ever meer again - Timbaland ft Katy Perry
    • Gives you hell - the All american rejects
    • Stickwithu - pussycat dolls
    • Mama do - Pixie lot
    • Clap your hands - Sia
    • About you now - Sugar babes


    En okay, mijn lijstje is een beetje uit de hand gelopen, oeps.


    Oh dankje dat zijn echt hele goede en precies in de richting die ik zoek!!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    OneRepublic was toendertijd heel populair met All The Right Moves en Apologize.

    En Nelly Furtado vond ik geweldig! Maneater, Say It Right, Promiscious.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    OneRepublic was toendertijd heel populair met All The Right Moves en Apologize.

    En Nelly Furtado vond ik geweldig! Maneater, Say It Right, Promiscious.
    oh goeie! Vooral Apologize


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Conaway schreef:
    OneRepublic was toendertijd heel populair met All The Right Moves en Apologize.

    En Nelly Furtado vond ik geweldig! Maneater, Say It Right, Promiscious.


    OneRepubliek all the right moves is leuk!

    Conaway schreef:
    OneRepublic was toendertijd heel populair met All The Right Moves en Apologize.

    En Nelly Furtado vond ik geweldig! Maneater, Say It Right, Promiscious.


    Oh ja dit zijn ook geweldige (soms vergeten) liedjes. Ik herinner me hierbij ook ‘all good things’ van Nelly Furtado!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    wat ook helpt is Glee playlist aan XD
    Heb al best veel nummers gevonden ;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oke, 00 en '90 zijn helemaal mijn ding

    Dus there you go: Mijn 00's lijst: https://open.spotify.com/playlist/5aiSYvv3cIqd2z0xRkQvcI?si=wzGbT5yyQF2CSFXA6KAacA
    En mijn 90's lijst: https://open.spotify.com/playlist/6LNBdMZ813tptjKqhJWc7C?si=bfYqPE5-QKeIGJKmpx3_Uw

    Ik dacht kan het beter zo doen dan de 300 nummers hier neerpennen (':
    Heb ook nog een 10's lijst voor de liefhebbers :P

    [ bericht aangepast op 8 aug 2021 - 22:20 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Oke, 00 en '90 zijn helemaal mijn ding

    Dus there you go: Mijn 00's lijst: https://open.spotify.com/playlist/5aiSYvv3cIqd2z0xRkQvcI?si=wzGbT5yyQF2CSFXA6KAacA
    En mijn 90's lijst: https://open.spotify.com/playlist/6LNBdMZ813tptjKqhJWc7C?si=bfYqPE5-QKeIGJKmpx3_Uw

    Heb ook nog een 10's lijst voor de liefhebbers :P
    ohhh fijn dankjewel ! wil je de 10's hier ook droppen voor mij ;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan