• WELCOME TO PRITCHARD INSTITUTE
    "Spying is a like a game of chess: sometimes you have to withdraw, sometimes you have to sacrifice one of your pieces to win."

    STORYLINE

    Pritchard Institute is een school dat is opgericht in 1946 als gevolg van de Tweede Wereldoorlog, om te proberen dit soort tragediën in de toekomst te voorkomen. In de honderd jaar dat het instituut actief is, is het bestaan ervan nooit bedreigd geweest. Tot dit schooljaar.
          Directrice Siverston-Pritchard heeft in de avond van 16 november 2046 van de inlichtingsdienst gehoord dat er zich spionnen bevinden onder de leerlingen en dat er dreigingen zich buiten de muren samenspannen om aan te vallen.

    In een poging de spionnen onder de leerlingen te ontdekken heeft de directrice besloten iedereen opnieuw in teams in te delen, in de hoop dat de leerlingen sneller geneigd zijn een melding te maken als hun teamgenoten vreemd gedrag vertonen wanneer ze elkaar niet goed kennen.

    Lukt de school het om te blijven functioneren of zal het uitbloeien tot ongekende chaos en destructie?


    Dorms
    Dit zijn twee verschillende gebouwen!
    Boys dormitories
    Room 409 • Lincoln
    Room 407 • Callum
    Room 405 • Adrian
    Room 328 • Dantae & Amos
    Room 309 • Viktor & Logan
    Room 216 • Sterling & Braden
    Room 209 • Nurhan & Luka
    Room 117 • Declan & Raphael
    Room 103 • Emilio & Tómas (NPC)

    Girls dormitories
    Room 410 • Viveca
    Room 406 • Montana
    Room 401 • Innes
    Room 322 • Azure & Mara
    Room 314 • Yelena & Mikky
    Room 219 • Carys & Elisheva (NPC)
    Room 211 • Willa & Erin
    Room 201 • Lusya & Camille
    Room 124 • Raven & Imogen
    Room 119 • Millie & Ivah
    Room 107 • Aylin & Catalina
    Field
    Innes Siverston-Pritchard • 5
    Adrian Ellsworth-Buchanan • 5
    Declan Nevin • 4
    Montana Byrd • 4
    Willa Ferguson • 4
    Rogan Walsh • 5
    Erin Remington • 3
    Nurhan Ellsworth-Buchanan • 3
    Dantae Cross • 3
    Technology and Science
    Lusya Antares • 2
    Braden Pierce • 4
    Mikky Aeschliman • 3
    Amos Taylor-Laskin • 3
    Luka Ivanov • 3
    Azure Ellsworth-Buchanan • 3
    Intelligence
    Jerome Nicholson • 3
    Viveca Pritchard • 4
    Camille Moreau • 2
    Callum Taylor-Laskin • 5
    Lincoln Taylor-Ashford • 5
    Viktor Melnik • 2
    Aylin Özdemir • 3
    Sociology and Culture
    Yelena Ivanova • 3
    Logan Sawyer • 2
    Ivah Willington-Aitken • 2
    Sterling Jr. Spencer • 3
    Millie Willington-Aitken • 4
    Mara Taylor-Ashford • 3
    Catalina Cross • 2
    Emilio Parker • 3
    Leadership
    Innes Siverston-Pritchard • 5
    Adrian Ellsworth-Buchanan • 4
    Viveca Pritchard • 4
    Montana Byrd • 4
    Ivah Willington-Aitken • 2
    Callum Taylor-Laskin • 5
    Lincoln Taylor-Ashford • 5
    Willa Ferguson • 4


    Oude teams
    Team 3
    Adrian Ellsworth-Buchanan
    Logan Sawyer
    Declan Nevin
    Ivah Willington-Aitken
    Camille Moreau
    Erin Remington
    Team 13
    Innes Siverston-Pritchard
    Mikky Aeschliman
    Rogan Walsh
    Millie Willington-Aitken
    Lusya Antares
    Amos Taylor-Laskin
    (Vorig jaar sterfgeval)
    Team 11
    Viveca Pritchard
    Braden Pierce
    Sterling Jr. Spencer
    Montana Byrd
    Imogen Tyndall
    Viktor Melnik
    Team 19
    Callum Taylor-Laskin
    Yelena Ivanova
    Raven Dubois
    Willa Ferguson
    Jerome Nicholson
    NPC
    Team 6
    Lincoln Taylor-Ashford
    Mara Taylor-Ashford
    Raphael Pritchard
    Azure Ellsworth-Buchanan
    Nurhan Ellsworth-Buchanan
    Valentin Ivanov
    Team 18
    TC NPC
    Dantae Cross
    Aylin Özdemir
    Catalina Cross
    Carys Blakely
    Emilio Parker

    [ bericht aangepast op 9 nov 2021 - 1:16 ]


    That is a perfect copy of reality.

    calice schreef:
    (...)

    Jup.. gefrituurd of gebakken?


    Waarom wordt hij een garnaal?

    also ik houd niet van die enge beesten


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Yelena Sofia Ivanova • 20 • Legacy • Sociology and Culture
    • Best friend
    • Onder haar vleugel genomen/sister-like bond - Raven
    • Friends - Declan
    • Enemy/doesn't trust her - Rogan
    • Frenemie/Love-hate relationship - Logan
    • Frenemie - Willa
    • People that don't trust her - Sterling
    • FWB - Amos
    • Ex
    • Shopping buddy - Ivah
    • Study/training buddies - Braden
    • Anything else, surprise me

    Roman Alejandro Morales • 28 • Invitee • Field teacher || Head of TC program
    • Mensen die hij zo nu en dan extra hulp bied - Ivah
    • Mensen die hem somehow als een soort voorbeeld zien
    • Mensen die hij heeft gescout - Rogan, Declan
    • Someone he trains - Luz
    • People he mentors - Raven, Willa, Rogan
    • Someone for deep talks/advice, may know his history - Logan
    • Sportbuddy
    • Secret rendezvous, cs you know I like that secret shit - Montana
    • Flirts/Former hook ups
    • Anything else, surprise me


    Ik heb nog niet veel voor mijn mensen, oopsie, maar als iemand nog interested is, let me know (:
    Als ik ergens overheen heb gelezen btw, let me know via GB/PB pls c; I'm chaotic af

    [ bericht aangepast op 11 sep 2021 - 14:36 ]


    El Diablo.

    Zemo schreef:

    Yelena Sofia Ivanova • 20 • Legacy • Sociology and Culture
    • Best friend
    • Onder haar vleugel genomen/sister-like bond - Raven
    • Friends Amos, Logan
    • Enemies Logan
    • People that don't trust her - Sterling
    • Ex/Fling/FWB/BF/Anything inbetween Amos
    • Shopping buddy
    • Study/training buddies - Braden
    • Anything else, surprise me

    Roman Alejandro Morales • 28 • Invitee • Field teacher || Head of TC program
    • Mensen die hij regelmatig extra helpt bij vakken
    • Mensen die hem somehow als een soort voorbeeld zien
    • People he mentors - Raven, Willa
    • Someone for deep talks/advice, may know his history Logan
    • Sportbuddy
    • Secret rendezvous, cs you know I like that secret shit - Montana
    • Flirts/Former hook ups
    • Anything else, surprise me


    Ik heb nog niet veel voor mijn mensen, oopsie, maar als iemand nog interested is, let me know (:
    Als ik ergens overheen heb gelezen btw, let me know via GB/PB pls c; I'm chaotic af

    Zemo schreef:

    Yelena Sofia Ivanova • 20 • Legacy • Sociology and Culture
    • Best friend
    • Onder haar vleugel genomen/sister-like bond - Raven
    • Friends Willa?
    • Enemies Willa?
    • People that don't trust her - Sterling
    • Ex/Fling/FWB/BF/Anything inbetween
    • Shopping buddy
    • Study/training buddies - Braden
    • Anything else, surprise me

    Roman Alejandro Morales • 28 • Invitee • Field teacher || Head of TC program
    • Mensen die hij regelmatig extra helpt bij vakken
    • Mensen die hem somehow als een soort voorbeeld zien
    • People he mentors - Raven, Willa
    • Someone for deep talks/advice, may know his history
    • Sportbuddy
    • Secret rendezvous, cs you know I like that secret shit - Montana
    • Flirts/Former hook ups
    • Anything else, surprise me


    Ik heb nog niet veel voor mijn mensen, oopsie, maar als iemand nog interested is, let me know (:
    Als ik ergens overheen heb gelezen btw, let me know via GB/PB pls c; I'm chaotic af


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Chocolatier schreef:
    JEROME PETER NICHOLSON

    • BFF
    • (good) friends
    • enemy's
    • Ex/one night stand ect.
    • opposites attract
    • Iemand die bijles van hem krijgt in computer/technologie vaardigheden Raven
    • crush, kan vanuit beide kanten
    • hack buddies? sport/voetbal buddies? Raven hack buddies

    Mocht je een ander idee hebben, stuur me gerust een berichtje.


    someone out there feels better because you exist

    Willa Serei Ferguson

    Gentlemen
    Callum Taylor-Laskin - Kinda dislike you, but you were right - Willa zat in het team van Callum. Aangezien samenwerken nog altijd niet haar sterkste kant is had Willa nogal de neiging om zelfstandig te werk gaan in plaats van met haar team. Dit heeft ertoe geleid dat Callum een verwijdering heeft aangevraagd, deze werd geweigerd al heeft ze nu wel een aantekening in haar dossier staan, iets wat ze Callum wel kwalijk neemt. Maar ergens weet ze ook wel dat hij gelijk had en hij helpt haar nu zelfs met het werken aan haar samenwerkingsvaardigheden.

    Logan Sawyer - 20 - Finn Cole - lichtgroen - 2 - socio & culture – B - TBA

    Adrian Ellsworth-Buchanan - On-and-off-again boyfriend - Relaties zijn een te grote afleiding was hetgeen wat Willa zichzelf had verteld aan het begin van het jaar. Desondanks weet Adrian keer op keer haar aandacht te trekken. Meestal is zij dan ook degene die er een 'punt' achter zet hoewel die beter gezien kan worden als een puntkomma. Uiteindelijk keert ze weer terug. Het helpt ook niet dat de jongeman ook enorm gedreven is voor de opleiding en dat ze regelmatig samen trainen.

    Declan Nevin - 22 - Rudy Pankow - donkerrood - 4 - field – I - TBA

    Roman Morales - Mentor - Willa is zeer gedreven om zo snel mogelijk zo veel mogelijk te leren, vandaar dat ze maar al te graag begeleid wordt.

    Braden Pierce - Weapontalk only - Willa kan het erg goed vinden met de jongeman dankzij hun gezamenlijke liefde voor wapens. Verder dan dat gaat de vriendschap dan ook niet. Wapens is het onderwerp. Wapens en sinds kort Field training aangezien Braden de minor Field gekozen heeft, heeft Willa aangeboden om hem alvast te helpen met trainen.

    Sterling Jr. Spencer - I'm okay with you as long as we don't have to work together / New teammate - Echt iets tegen hem heeft Willa niet, maar ze is niet echt al te happig op de status van de jongeman. Vooral zijn onhandigheid is iets waar Willa niet zo goed mee overeen kan. Mede hierdoor vermijdt ze hem altijd een beetje bij samenwerkingsopdrachten.

    Jerome Nicholson - Business partners/Old team - De twee hebben niet enorm veel gemeen en hun gesprekken zijn vrij kort. Desondanks kan Willa het wel vinden met de jongeman. Hij bezit kennis waar zij graag meer over leert. Hun band is dan ook wel te beschrijven als een zeer zakelijke vriendschap.

    Rogan Walsh - Training buddies with a shared nights - Normaal gesproken trainen Willa en Rogan enkel samen, hoewel een zekere verhitte sesse tot een andere uitkomst leidden. Beiden zijn van mening dat er geen strings aan vast moeten zitten, waardoor het ook gebleven is bij een enkele keer.

    Amos Isaiah Taylor-Laskin - I don't know you but I will soon / New teammate - Willa is erg blij met iemand zoals Amos in haar team. Hij is een goede aanvulling. Daarbij vult hij haar ook op andere vlakken goed aan, zoals bijvoorbeeld het genieten van het leven. Iets waar hij toch een stuk beter in is.



    Ladies
    Mikky Aeschliman 21 - Madelyn Cline - zeeblauw - 3 - discipline - I - TBA

    Innes Siverston-Pritchard - 23 - Alina Kovalenko - zwart - 5 - field - L - TBA

    Lusya Antares - I could learn some useful lifeskills from you - Willa en Luz zijn dichter naar elkaar toegegroeid dankzij hun gezamelijke liefde voor vuurwapens. Waar Luz ze maakt, probeert Willa ze maar al te graag uit. Dit is wel een keer misgegaan wat een lelijke brandwond op Willa haar onderarm heeft opgeleverd, maar dit schuift zij onder het motto ‘risico's van het vak.'' Dat Willa het vak serieus neemt is dan ook een understatement, iets wat Luz is opgevallen. Mede hierdoor is Luz degene die Willa leert te genieten van het leven. Er is namelijk meer te beleven dan enkel een opleiding.

    Ivah Willington-Aitken - 19 - Kaylee Bryant - lichtgroen - 2 - socio & culture - TBA

    Raven Dubois - The start of something new / old team - Erg lang kennen de twee elkaar nog niet, maar aangezien ze samen in een team zaten hebben ze elkaar wel beter leren kennen. Willa heeft wel eens de neiging om dingen zelf te regelen, maar aangezien ze niets weet van technische dingen was ze toch wel afhankelijk van haar teamgenoot. Ze kwam dan ook altijd voor technische informatie naar Raven, en als bedankje heeft Willa Raven een keer meegenomen voor koffie, iets waar ze beiden van houden. Zo is er eigenlijk toch wel een vriendschap ontstaan tussen de dames.

    Yelena Ivanova - Frenemy/Old team - Over het algemeen kunnen de twee dames het wel met elkaar vinden, dat is tenminste totdat ze ergens voor moeten presteren. Beiden zijn namelijk erg competitief ingesteld en dit zorgt wel eens voor botsingen.

    Millie Willington-Aitken - Silent dislike - Hoewel Millie nooit echt iets verkeerds heeft gedaan, mag Willa haar niet echt. Dit komt mede door de grapjes die ze samen met Adrian maakt over hoe hun ouders hen proberen te matchen. Kwestie van jaloezie.

    Viveca Pritchard - 20 - Bryden Jenkins - rang - jaar - discipline – L - TBA

    Imogen Tyndall - Sisters from another mister - Imogen mag dan officieel haar nichtje zijn, de jongedame voelt eerder als een extra zusje aan. Hoewel hun ouders vrijwel geen contact mee met elkaar hebben, komt Imogen nog regelmatig bij hen over de vloer. Ze is dan ook altijd welkom bij de Fergusons, zonder dat Imogen haar ouders hiervan wisten. Hierdoor is Willa Imogen eigenlijk gaan beschouwen als een zusje. Ze is dan ook een van de weinigen waar Willa echt veel om geeft.

    Montana Byrd - Competitor / New teammate - De twee dames zijn niet echt bepaald besties te noemen. Sterker nog, Willa ziet de jongedame als vrij sterke competitie en dat botst wel eens.

    Camilla Moreau - 19 - FC - lichtgroen - 2 - discipline – I - TBA


    [ bericht aangepast op 21 sep 2021 - 20:01 ]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Scuzi als dit al gevraagd is hoor! Maar voor de relatielijstjes is er een datum waarop deze af moeten zijn ivm het speeltopic?

    LOGAN GRAYSON SAWYER
    BRIBER • 20 • 2nd year • BASTARD



    RELATIONSHIPS
    LASSES
    ⚢ Mikky Aeschliman - TBD
    ⚢ Innes Siverston-Pritchard - TBD
    ⚢ Lusya Antares - best friends
    Best friends since the end of last year. Bothers her with his conspiracy theories. Suspicious about all the expensive shit she owns. Hopes she is not into Declan, cause things are bit awkward with him and he doesn’t want to loose his best friend.
    ⚢ Ivah Willington-Aitken - Old teammate. Sister of a friend. Kinda feels guilty about endangering her during a mission
    Not that close. Where old teammates, until Logan refused to listen to Adrian for the 100th time. But this time Ivah almost got hurt.
    ⚢ Raven Dubois - big fat crush
    Crush on techgirlie since the day he met her. Keeps going to her with ‘problems’ on his phone and laptop, so she can take a look at them.
    ⚢ Yelena Ivanova - love/hate
    Love & hate relationship. Where would you be without frenemies? Thinks she’s hot, but way out of his league.
    ⚢ Willa Ferguson - TBD
    ⚢ Millie Willington-Aitken - friends / tutor / still feeling guilty about what happened to Ivah
    Friendship that grew through Millie tutoring him in Spanish. Afraid to talk to her now because of what happened to Ivah. But really doesn’t want to lose her friendship or tutoring, so he has to apologize sooner or later.
    ⚢ Viveca Pritchard - smoking bud / friends
    Had a moment while smoking together, Logan thought she would be his first kiss. Didn’t happen though, apparently she was not that into him. Still friends though.
    ⚢ Imogen Tyndall - TBD
    ⚢ Montana Byrd - TBD

    ⚢ Camilla Moreau - friends, crush, thinks she friendzoned him
    Another awkward friendship in which Logan was turned down. He doesn’t mind though and still wants to be friends with cute Cammie.


    LADS
    ⚣ Callum Taylor-Laskin - TBD
    ⚣ Amos Taylor-Laskin - loose blondie
    ⚣ Adrian Ellsworth-Buchanan - hate your guts

    Hated him the first time he met Adrian & hated him more as his Team Captain. Never listened. Never did as he was told. After the incident with Ivah Adrian kicked Logan of the team, which Logan still resents Adrian for.
    ⚣ Declan Nevin - things are awkward
    Met Declan when Logan was 14 and Declan 16 at the orphanage where Logan grew up. Declan only stayed for six months, Logan forever. He really looked up to the older Declan as a teen, but Declan never warmed up to him. Haven’t seen him since, until an awkward reunion at Pritchard. Old teammates and new teammates.
    ⚣ Roman Morales - trusts
    Listens to, goes to for advice.
    ⚣ Braden Pierce - dislike
    Just a douche.
    ⚣ Sterling Jr. Spencer -frenemies
    Kinda an annoying guy, but he listens to Logans conspiracy theories so it’s cool.
    ⚣ Jerome Nicholson - hate
    Hate this guy.
    ⚣ Rogan Walsh - brogan:good friends, trusts, looks up to, smokes together
    One of Logan’s best friends at Pritchard. They can talk for hours, smoke together, he takes advice from Rogan and they hate the same people. If that’s not true friendship, what is?


    OLD TEAM / TEAM 3 / TEAM DUMPSTER FIRE:
    Team Captain: Adrian Ellsworth-Buchanan
    - Logan Sawyer
    - Declan Nevin
    - Ivah Willington-Aitken
    - Camille Moreau
    - NPC

    NEW TEAM / TEAM14 :
    Team Captain: Viveca M. Pritchard
    - Declan Nevin
    - Logan G. Sawyer
    - Lusya Antares
    - Malcolm Dean
    - Elisheva Riess*



    [ bericht aangepast op 8 sep 2021 - 17:59 ]

    calice schreef:
    Scuzi als dit al gevraagd is hoor! Maar voor de relatielijstjes is er een datum waarop deze af moeten zijn ivm het speeltopic?



    Oh wat mij betreft zit daar geen deadline op, hoor! Ik ben zelf ook vreselijk slecht in deze op tijd afmaken, als ik ze überhaupt al maak en ik ben onverwacht druk deze week, dus ik bespaar mezelf deze stress ook even :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    Oh wat mij betreft zit daar geen deadline op, hoor! Ik ben zelf ook vreselijk slecht in deze op tijd afmaken, als ik ze überhaupt al maak en ik ben onverwacht druk deze week, dus ik bespaar mezelf deze stress ook even :Y)


    Ik heb ook zeer weinig voor Mo oeps. Ik zal proberen nog eens rollen door te lezen de komende dagen en wat ideeën te krijgen. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    RAVEN ELODIE DUBOIS
    Not your typical computer geek



    Mikky — friend
    Innes — first friend
    Lusya — tbd
    Ivah — soon to be friends
    Yelena — like a big sister
    Willa — friend
    Millie — did i do something wrong?
    Imogen — tbd
    Montana — tbd
    Camille — feels like home




    Callum — like a big brother
    Logan — love at first sight
    Amos — can't remember it, but we are friends
    Adrian — forbidden fruit
    Declan — tbd
    Roman — mentor
    Braden — tbd
    Sterling — tbd
    Jerome — tbd
    Rogan — bad influence

    [ bericht aangepast op 13 sep 2021 - 12:30 ]


    someone out there feels better because you exist

    B R A D E N      P I E R C E

    Camille Moreau ~ neutral/ TBD
    Imogen Tyndall ~ beginning friends/ protective over
    Zodra Braden doorhad dat Imogen waarschijnlijk ook de Technology and Science richting in gaat, probeerde hij haar te benaderen. Ze vinden het beiden heerlijk om aan dingen te sleutelen en zullen hier dan ook steeds vaker samen aan gevonden worden. Op basis hiervan zijn ze dan ook een vriendschap aan het opbouwen. Omdat hij haar mag, zal hij zich ook een beetje beschermend over haar voelen, iets wat alleen maar versterkt zal worden zodra hij doorheeft dat velen op haar neerkijken.

    Innes Siverston-Pritchard ~ neutral/ TBD
    Ivah Willington-Aitken ~ gaming buddies
    Braden heeft Ivah leren kennen bij het gaming clubje, waarin hij zit met haar en ook Lusya en Sterling. Ze is soms een beetje too much voor hem, maar op zich mag hij haar wel.

    Lusya Antares ~ friends
    Braden is vrienden geworden met Lusya omdat ze dezelfde discipline doen. Braden vind het leuk om de jongerejaars te helpen als ze hulp nodig hebben, zo ook Lusya. Hij heeft gedeelde interesses nodig om beter met mensen te kunnen bonden en deze zijn ruimschoots aanwezig tussen Braden en Lusya. Daarnaast zijn ze ook gaming buddies.

    Mikky Aeschliman ~ Best friend/ TBD
    Millie Willington-Aitken ~ neutral
    Montana Byrd ~ annoying old team member
    Braden heeft Montana al vroeg leren kennen, omdat ze bij elkaar in het team zaten. De twee hebben het alleen nooit echt goed met elkaar kunnen vinden. Mo is gewoon veel te aanwezig voor Braden en hij vind haar continue gepraat en energie gewoon ontzettend irritant.

    Raven Dubois ~ neutral /TBD
    Viveca Pritchard ~ good friends, his old TC
    Braden en Viveca hebben al jaren bij elkaar in een team gezeten en zo een goede vriendschap opgebouwd. Deze is alleen maar sterker geworden sinds ze TC is. Ze werken samen als een geoliede machine en vertrouwen blindelings op elkaar. Braden geeft niet veel om haar naam en respecteert haar juist om haar capaciteiten, een respect dat wederzijds is. Zij probeert ook wat meer door de muren heen te breken die hij om zichzelf heen opgebouwd heeft, iets wat hij van de meeste mensen niet zal pikken, maar wel van Viveca, al zal hij zijn ongenoegen wel eens uiten.

    Willa Ferguson ~ fellow weapon enthousiast
    De vriendschap tussen Braden en Willa is puur gebaseerd op hun liefde voor wapens. Er is niets aan emotionele verplichtingen voor Braden, gewoon lekker praten over wapens en dergelijke. Als Willa een keer een probleem met één van haar wapens heeft, helpt Braden haar graag. In ruil daarvoor traint ze wel eens met hem, gezien hij de field minor wilt gaan doen, maar toch echt wat meer uithoudingsvermogen daarvoor nodig gaat hebben.

    Yelena Ivanova ~ study buddies
    Yelena en Braden zullen vaak samen studeren, al is dit vooral omdat Braden door haar gepushed wordt. Uit zichzelf gaat hij niet graag studeren, dus heeft hij iemand opgezocht waarbij hij erop kan vertrouwen dat ze hem zal pushen en waar nodig hard zal zijn. Iets waar Yelena prima geschikt voor is.

    Adrian Ellsworth-Buchanan ~ helps him with his weapons
    Op persoonlijk vlak kunnen Adrian en Braden het niet met elkaar vinden, maar ze kunnen wel elkaars capaciteiten inzien. Dus is Braden door Adrian gevraagd of hij wapens voor hem zou willen ontwikkelen. Braden is hiertoe bereid omdat hij inziet hoe goed Adrian ermee is en hij weet dus dat de wapens in goede handen zullen zijn.

    Amos Taylor-Laskin ~ friends
    De vriendschap tussen deze twee jongens is ontstaan vanwege hun gedeelde passie voor wapens en andere technische snufjes. Verder verschillen de jongens vrij veel van elkaar, maar in dit geval werkt dat toevallig. Braden geeft ook niet zo veel om het feit dat Amos een jaar heeft moeten overdoen, je hebt soms nou eenmaal gewoon pech en zelf is hij ook niet de snelste. Daarnaast probeert Amos Braden wel eens mee te slepen naar feestjes, iets wat Braden niet altijd apprecieert, maar als hij in een goede bui is, probeert hij zijn best te doen voor zijn vriend.

    Callum Taylor-Laskin ~ neutral/ TBD
    Declan Nevin ~ slight dislike
    Braden is gewoon niet zo dol op herrieschoppers, zo ook Declan. Normaal negeert hij deze mensen voornamelijk, maar gezien ze bij elkaar in het jaar zitten, kon Braden niet altijd om hem heen en heeft hij een lichtelijke dislike ontwikkeld voor de jongen.

    Jerome Nicholson ~ ex-fling
    Op een dag werd Braden door Jerome benaderd dat de jongen hem zag zitten. Braden heeft erg weinig ervaring, zowel op seksueel als romantisch vlak, dus had hij zoiets van: ik kan altijd kijken hoe dit gaat? Het werkte alleen totaal niet, gezien beide jongens erg gesloten zijn en ze gewoon niet de connectie met elkaar wisten te krijgen. Dus hebben ze het al gauw opgegeven en is het altijd nog een beetje ongemakkelijk tussen de twee.

    Logan Sawyer ~ neutral
    Rogan Walsh ~ slight dislike
    Rogan is het soort jongen waar Braden gewoon niet zo'n fan van is. Hij heeft weinig met vrij dominante mensen die agressief uit de hoek kunnen komen en hij blijft dan ook het liefst uit Rogan's buurt.

    Roman Morales ~ neutral/TBD
    Sterling Spencer ~ friends
    Doordat Braden en Sterling bij elkaar in een team hebben gezeten, hebben de twee een vriendschap opgebouwd. Ze kunnen het goed met elkaar vinden, al zullen ze zo hun moeizame momenten hebben. Braden kan onbedoeld vrij bot uit de hoek komen, terwijl Sterling nog wel eens te lui voor Bradens liking kan zijn. Toch vertrouwen de twee wel met elkaar en Braden helpt Sterling graag, al zal de jongen weinig aan hem hebben als hij komt met persoonlijke problemen.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2021 - 20:24 ]


    Stenenlikker

    nvm

    [ bericht aangepast op 9 sep 2021 - 21:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    AMOS ISAIAH TAYLOR-LASKIN
    LEGACY• 22 • 3rd year for the 2nd time • COMEBACK KID



    RELATIONSHIPS
    GIRLS
    ⚢ Mikky Aeschliman - friends, crushin’
    Amos heeft Mikky pas beter leren kennen toen ze allebei thuis zaten en even afstand namen van Pritchard. Hij heeft een crush op de dame en is hier en daar dan ook flirterig in zijn uitingen naar haar, maar tot nu toe zijn ze niets meer dan vrienden geweest.
    ⚢ Innes Siverston-Pritchard - kan beter met haar opschieten dan zou moeten
    Houdt dit stil, al helemaal voor Callum
    ⚢ Lusya Antares - kent haar net, could be friends
    Lus is fun. Dat had Amos meteen al door. De dame heeft zijn aandacht getrokken met haar latindance moves en Amos wilt zeker nog wel een keertje met haar dansen.
    ⚢ Ivah Willington-Aitken - TBD
    ⚢ Raven Dubois - drunk girl from the party, cute drunk girl from the party though
    Amos heeft Raven ontmoet op een feestje toen de dame redelijk beschonken was. Niet dat dat Amos zijn eerste indruk van het meisje heeft verpest. Hij is nu voornamelijk nieuwsgierig hoe ze nuchter is.
    ⚢ Yelena Ivanova - friends with benefits
    In Amos z’n 3e jaar werd de vriendschap tussen hem en Yelena uitgebreid met extra friendly activities. Toen Amos er een jaartje uit lag kwam dit ff stil te liggen, maar nu hij terug is op Pritchard hebben de twee elkaar weer gevonden. Tussen de lakens en daarbuiten.
    ⚢ Willa Ferguson teammates & helps her chill and enjoy life
    Amos mag Willa graag en vindt haar ook een fijne teamgenoot om te hebben. Daarnaast vullen ze elkaar mooi aan. Waar Amos soms iets te veel van het leven geniet, doet Willa dit gematigder. Amos spoort Willa aan om af en toe iets meer los te laten en te genieten.
    ⚢ Millie Willington-Aitken - life long friend / ex-girlfriend of his brother
    Al sinds hij zich kan herinneren is Amos bevriend met Millie. Hun families gaan altijd al goed met elkaar en ze zijn op meerdere vakanties met elkaar geweest. De relatie tussen Millie en Callum kwam voor Amos niet als een verrassing. Millie voelt aan als familie en hij zou alles voor haar doen. Helaas is de relatie tussen zijn broer en beste vriendin tot een einde gekomen en Amos voelt zich gevangen tussen die twee belangrijke personen in zijn leven.
    ⚢ Viveca Pritchard - kissed & half-niece
    Amos ziet Viv al jaren zitten, dat is geen geheim. Ook ondanks de rivaliteit tussen hun twee families. Ze hebben in het verleden wel eens gezoend. Amos weet niet dat hij familie is van de dame, en dat is maar goed ook. Want het is maar de vraag of hij kan dealen met het feit dat hij heeft gezoend met z’n halfnichtje.
    ⚢ Imogen Tyndall - TBD
    ⚢ Montana Byrd - TBD
    ⚢ Camilla Moreau - cute girl, want to get to know better
    Amos kent Cammie nog niet zo goed, maar vindt haar een schatje en zou haar graag beter willen leren kennen.

    BOYS
    ⚣ Callum Taylor-Laskin - brother
    Callum is de persoon waar Amos zijn hele leven al naar opkijkt. Zijn oudere broer betekent alles voor hem en zo ook zijn goedkeuring. Door Amos zijn mental breakdown, net iets langer dan een jaar geleden, heeft hij het gevoel dat hij heeft gefaald in de ogen van zijn oudere broer. Dat is iets waar hij maar lastig mee om kan gaan en hij weet ook niet goed hoe hij kan de hoge verwachtingen van Callum voor hem en de hele familie kan waarmaken.
    ⚣ Logan Sawyer - seems a bit negative
    ⚣ Adrian Ellsworth-Buchanan - TBD
    Ik weet ff niet of ze elkaar nu moeten haten of niet? lol
    ⚣ Declan Nevin - fun lil guy, he’s into knives right?
    ⚣ Roman Morales - TBD
    ⚣ Braden Pierce - tech friend
    Vrienden die bonden over technologie en wapens.
    ⚣ Sterling Jr. Spencer - friend
    ⚣ Jerome Nicholson -hacking buds & one night stand 2 years ago & now again
    Jerome en Amos kunnen het goed vinden samen en zijn dan ook hacking buddies. Dat ze daarnaast ook wel eens een nacht met elkaar hebben doorgebracht, is iets tussen hen alleen. Amos heeft niemand verteld over zijn rendez vous met de jongen, want hij wil hem niet per ongeluk outen tegenover de hele school. Je weet namelijk maar nooit wie met wie praat op Pritchard.
    ⚣ Rogan Walsh - party friends. Fought with in his 3rd year at a party. Still cool though.
    Rogan kan feesten en dus mag Amos hem wel. Bovendien lijkt Rogan totaal geen rancune te voelen tegenover Amos voor het feit dat hij hem een jaar geleden heeft aangevallen tijdens zijn mentale mindere periode. Dat is iets wat Amos heel erg waardeert.


    OLD TEAM:
    Team Captain: Innes
    - Mikky
    - Rogan
    - Millie
    - Lusya


    NEW TEAM:
    Team Captain: Montana Byrd
    - Amos I. Taylor-Laskin
    - Sterling Jr. A. Spencer
    - Willa S. Ferguson
    - Kristina C. Schneider
    - Blake Huntington