• WELCOME TO PRITCHARD INSTITUTE
    "Spying is a like a game of chess: sometimes you have to withdraw, sometimes you have to sacrifice one of your pieces to win."

    STORYLINE

    Pritchard Institute is een school dat is opgericht in 1946 als gevolg van de Tweede Wereldoorlog, om te proberen dit soort tragediën in de toekomst te voorkomen. In de honderd jaar dat het instituut actief is, is het bestaan ervan nooit bedreigd geweest. Tot dit schooljaar.
          Directrice Siverston-Pritchard heeft in de avond van 16 november 2046 van de inlichtingsdienst gehoord dat er zich spionnen bevinden onder de leerlingen en dat er dreigingen zich buiten de muren samenspannen om aan te vallen.

    In een poging de spionnen onder de leerlingen te ontdekken heeft de directrice besloten iedereen opnieuw in teams in te delen, in de hoop dat de leerlingen sneller geneigd zijn een melding te maken als hun teamgenoten vreemd gedrag vertonen wanneer ze elkaar niet goed kennen.

    Lukt de school het om te blijven functioneren of zal het uitbloeien tot ongekende chaos en destructie?


    Dorms
    Dit zijn twee verschillende gebouwen!
    Boys dormitories
    Room 409 • Lincoln
    Room 407 • Callum
    Room 405 • Adrian
    Room 328 • Dantae & Amos
    Room 309 • Viktor & Logan
    Room 216 • Sterling & Braden
    Room 209 • Nurhan & Luka
    Room 117 • Declan & Raphael
    Room 103 • Emilio & Tómas (NPC)

    Girls dormitories
    Room 410 • Viveca
    Room 406 • Montana
    Room 401 • Innes
    Room 322 • Azure & Mara
    Room 314 • Yelena & Mikky
    Room 219 • Carys & Elisheva (NPC)
    Room 211 • Willa & Erin
    Room 201 • Lusya & Camille
    Room 124 • Raven & Imogen
    Room 119 • Millie & Ivah
    Room 107 • Aylin & Catalina
    Field
    Innes Siverston-Pritchard • 5
    Adrian Ellsworth-Buchanan • 5
    Declan Nevin • 4
    Montana Byrd • 4
    Willa Ferguson • 4
    Rogan Walsh • 5
    Erin Remington • 3
    Nurhan Ellsworth-Buchanan • 3
    Dantae Cross • 3
    Technology and Science
    Lusya Antares • 2
    Braden Pierce • 4
    Mikky Aeschliman • 3
    Amos Taylor-Laskin • 3
    Luka Ivanov • 3
    Azure Ellsworth-Buchanan • 3
    Intelligence
    Jerome Nicholson • 3
    Viveca Pritchard • 4
    Camille Moreau • 2
    Callum Taylor-Laskin • 5
    Lincoln Taylor-Ashford • 5
    Viktor Melnik • 2
    Aylin Özdemir • 3
    Sociology and Culture
    Yelena Ivanova • 3
    Logan Sawyer • 2
    Ivah Willington-Aitken • 2
    Sterling Jr. Spencer • 3
    Millie Willington-Aitken • 4
    Mara Taylor-Ashford • 3
    Catalina Cross • 2
    Emilio Parker • 3
    Leadership
    Innes Siverston-Pritchard • 5
    Adrian Ellsworth-Buchanan • 4
    Viveca Pritchard • 4
    Montana Byrd • 4
    Ivah Willington-Aitken • 2
    Callum Taylor-Laskin • 5
    Lincoln Taylor-Ashford • 5
    Willa Ferguson • 4


    Oude teams
    Team 3
    Adrian Ellsworth-Buchanan
    Logan Sawyer
    Declan Nevin
    Ivah Willington-Aitken
    Camille Moreau
    Erin Remington
    Team 13
    Innes Siverston-Pritchard
    Mikky Aeschliman
    Rogan Walsh
    Millie Willington-Aitken
    Lusya Antares
    Amos Taylor-Laskin
    (Vorig jaar sterfgeval)
    Team 11
    Viveca Pritchard
    Braden Pierce
    Sterling Jr. Spencer
    Montana Byrd
    Imogen Tyndall
    Viktor Melnik
    Team 19
    Callum Taylor-Laskin
    Yelena Ivanova
    Raven Dubois
    Willa Ferguson
    Jerome Nicholson
    NPC
    Team 6
    Lincoln Taylor-Ashford
    Mara Taylor-Ashford
    Raphael Pritchard
    Azure Ellsworth-Buchanan
    Nurhan Ellsworth-Buchanan
    Valentin Ivanov
    Team 18
    TC NPC
    Dantae Cross
    Aylin Özdemir
    Catalina Cross
    Carys Blakely
    Emilio Parker

    [ bericht aangepast op 9 nov 2021 - 1:16 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rogan

    •••



    Adrian • Friends
    Amos • Friends
    Braden • Neutral
    Callum • Neural
    Declan • Haters
    Jerome • Haters
    Logan • Brogans
    Sterling • Haters

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


    Cammie • Friends With Benefits
    Imogen • Neutral
    Innes • Complicated
    Ivah • Neutral
    Luz • One Time Thing
    Mikky • Protector
    Millie • Frenemies
    Montana • Trainingbuddies
    Raven • Bad Influence
    Viveca • ?
    Willa • One Time Thing
    Yelena • Haters

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Teachers

    Roman • Mentor
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    Adrian • Friends
    Adrian en Rogan zijn vrienden, hetgeen wonderbaarlijk is voor Rogan — zijn kwaliteiten om vriendschappen te onderhouden minimaal. Adrian en Rogan hebben overeenkomsten in persoonlijkheden, waardoor ze al redelijk snel aangetrokken werden tot de ander. Daarbij kunnen de heren elkaar continu uitdagen, alsmede scherp houden. Waar Adrian koele woede heeft, is die van Rogan explosief, waardoor ze een goed team kunnen vormen.

    Amos • Friends
    Amos en Rogan zijn vrienden — gezamenlijk vinden ze voornamelijk hun vriendschap in bezoeken van feestjes, waarbij de alcohol rijkelijk vloeit (een wijze van uitdaging bij de jongemannen). Gedurende een van deze feesten is Amos het compleet verloren, waarbij hij Rogan plotsklaps aanvloog. Rogan zag dat Amos' persoonlijkheid verdwenen was, waardoor hij heeft geprobeerd niet te hard terug te vechten — slechts te verdedigen. Rogan neemt Amos het vooral niet kwalijk, begrijpend wat woede kan doen.

    Braden • Neutral
    Braden en Rogan hebben geen benoemingswaardige band.

    Callum • Neutral
    Callum en Rogan hebben geen benoemingswaardige band — wel vindt Rogan's beste vriendin Callum absoluut geen prettig persoon, waardoor hij een negatief vooroordeel heeft over zijn nieuwe TC.

    Declan • Haters
    Declan en Rogan haten elkander — hetgeen eens uit de hand is gelopen in een gevecht, waarna Declan tijdelijk is geschorst (Rogan werd hierbij ondersteund door een docent, als bokstalent gezien).

    Jerome • Haters
    Jerome en Rogan haten elkander — hetgeen is ontstaan nadat Jerome verschillende details van Rogan's verleden heeft gevonden via zijn computer, waarmee hij Rogan vervolgens confronteerde. Uiteindelijk zijn ze de jongemannen daardoor in een koude oorlog belandt, met als de huidige periode een wapenstilstand: Jerome verspreidt Rogan's verhalen niet, anders wordt hij in elkaar geslagen / Rogan slaat Jerome daarentegen niet in elkaar, anders worden de verhalen verspreid.

    Logan • Brogans
    Logan en Rogan zijn inmiddels goede vrienden — gezamenlijk kunnen ze urenlang praten over van alles en meer. Daarbij geeft Rogan regelmatig advies aan Logan (en het een beter dan het ander). Deze gesprekken vinden veelal op het dak plaats onder het genot van sigaretten. Vanwege hun overeenkomstige persoonlijkheden sporen de twee elkaar regelmatig aan (met alle gevolgen van dien). Logan is inmiddels een goede vriend geworden, waardoor Rogan hem Brogan noemt.

    Sterling • Haters
    Declan en Rogan haten elkander — hetgeen is ontstaan nadat Sterling tegen Rogan op heeft gebotst (ongeluk), naderhand continu zoekend naar manieren om Rogan verder te irriteren en te uitdagen.



    Cammie • Friends With Benefits
    Cammie en Rogan zouden vrienden met seksuele voordelen kunnen zijn, ware het niet dat Rogan weinig kwaliteiten heeft rondom vriendschappen — waardoor de seksuele voordelen overblijven. Normaliter houdt Rogan het op één keer, maar Cammie weet hem regelmatig op te zoeken waarbij de jongeman direct toegeeft. Daarna eten ze vaak samen (Cammie's probeersel pasta's, energierijk). Daarbij vertelt de jongedame duizend en één feiten tegen Rogan, vooral over astrologie.

    Imogen • Neutral
    Imogen en Rogan hebben geen benoemingswaardige band. Wel heeft de jongedame een flinke crush op Rogan ontwikkeld, waardoor hij zeer geamuseerd is — hierdoor flirt Rogan regelmatig terug.

    Innes • Complicated
    Innes en Rogan zijn vanaf het begin van hun Pritchard carrière beste vrienden. Innes bleek vanaf het allereerste moment een gelijkwaardige voor Rogan, hetgeen hij kon waarderen in de jongedame — en nog steeds. Waar de jongeman zijn emoties en gevoelens compleet afgesloten houdt, heeft Innes de inmiddels verworven kwaliteiten om dwars door hem heen te kijken. Daarnaast kennen ze elkaars talenten en valkuilen, hetgeen hen een vrijwel onverslaanbaar team maakt.
    Innes en Rogan hebben jarenlang in hetzelfde Pritchard team gezeten, waardoor ze feilloos op elkaar zijn ingespeeld. Afgelopen jaar hebben ze beiden voor de allereeste keer een teamlid verloren tijdens een missie, hetgeen op beiden heeft ingehakt. Uiteindelijk leidde dit tot een avond drinken, opgevolgd door een verwikkeling tussen de lakens. Nadat de twee wakker werden naast elkander, hing een ongemakkelijke sfeer tussenbeide — welke nog niet is geklaard. Rogan krijgt Innes niet uit zijn hoofd, hetgeen hem nooit eerder is overkomen met een andere jongedame. Deze gevoelens zijn hem onbekend, waardoor ze voor nu onmogelijk plaatsbaar zijn. Rogan heeft geprobeerd Innes buiten te sluiten door andere jongedames, zonder enig resultaat — hetgeen hem erg kan frustreren. Innes en Rogan draaien om elkaar heen, zonder hun gevoelens daarbij uit te spreken.

    Ivah • Neutral
    Ivah en Rogan hebben geen benoemingswaardige band.

    Luz • One Time Thing
    Luz en Rogan hebben eenmalig elkaar gezoend, waarna ze verder uiteen zijn gegaan zonder vorm van contact.

    Mikky • Protector
    Rogan is Mikky's zelfaangewezen beschermer, hetgeen natuurlijkerwijze is ontstaan tijdens hun periode in hetzelfde team. Rogan heeft een zwak voor de jongedame — hem voorheen onbekend — waardoor hij altijd voor haar zal klaarstaan. Wanneer Mikky ontzettend verdrietig is, trekt Rogan zichzelf dit aan. Daarom zal hij er alles aan doen om haar beter te laten voelen (op creatieve wijze). Ondanks zijn beschermende zijde richting de jongedame, laat hij haar haar eigen keuzes en daarmee fouten maken.

    Millie • Frenemies
    Millie en Rogan zijn geen goede vrienden, maar proberen normaal met elkaar om te gaan op Pritchard — voornamelijk omdat ze voorheen in hetzelfde hechte team geplaatst waren. Nu weinig contact.

    Montana • Trainingbuddies
    Mo en Rogan trainen regelmatig samen voor hun opleiding Field, hetgeen is ontstaan nadat Rogan de jongedame ietwat zag worstelen met bepaalde sporten — waarop hij haar extra les heeft gegeven.

    Raven • Bad Influence
    Rogan heeft een slechte invloed op Raven, de jongedame uit zichzelf voornamelijk braaf ingericht. Dit is ontstaan na een middag trainen, waarop Rogan aanbood wat te gaan drinken. Uiteindelijk bleek al snel dat Raven's alcoholtolerantie ontzettend ongetraind was — ter amusering van Rogan zelve. Nadat de jongedame niet meer naar haar kamer kon lopen, heeft Rogan haar in zijn bed gestopt (uitgekleed tot lingerie). Raven is de ochtend daarna stilletjes verdwenen.

    Willa • One Time Thing
    Rogan en Willa hebben eenmalig met elkaar het bed gedeeld, nadat een trainingssessie enigszins koortsachtig uit de hand is gelopen. Daarna zijn ze beiden hun eigen paden verder gaan bewandelen.

    Yelena • Haters
    Rogan en Yelena haten elkander — hetgeen geen duidelijke oorzaak heeft. Rogan vertrouwt de jongedame niet, waardoor hij haar in het oog houdt. Rogan luistert daarbij naar zijn eigen voorgevoel.


    Teachers
    Roman • Mentor
    Roman is Rogan's eigen mentor, vooral op het gebied van de boksring. Roman is de reden dat Rogan op Pritchard is gekomen, gezien hij hem heeft gescout bij zijn middelbare school wedstrijden.


    Heyo all, ik kom weer even binnenvallen met een vraag. Eerder heb ik namelijk gezegd dat ik het speeltopic waarschijnlijk maandag ga openen, maar is het oké als dit pas in de avond is? Eerder gaat me door onvoorziene drukte echt niet lukken. Anders wordt het dinsdag, of zelfs woensdagochtend pas.


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    Heyo all, ik kom weer even binnenvallen met een vraag. Eerder heb ik namelijk gezegd dat ik het speeltopic waarschijnlijk maandag ga openen, maar is het oké als dit pas in de avond is? Eerder gaat me door onvoorziene drukte echt niet lukken. Anders wordt het dinsdag, of zelfs woensdagochtend pas.


    Voor mij is maandagavond prima!


    Stenenlikker

    Avond is goed! 😍 can't wait

    Amren schreef:
    Heyo all, ik kom weer even binnenvallen met een vraag. Eerder heb ik namelijk gezegd dat ik het speeltopic waarschijnlijk maandag ga openen, maar is het oké als dit pas in de avond is? Eerder gaat me door onvoorziene drukte echt niet lukken. Anders wordt het dinsdag, of zelfs woensdagochtend pas.


    Jaa, avond is perfect! 😊
    Heb er zin in!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Voor mij is maandagavond ook helemaal prima.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Helemaal prima! c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Montana "Mo" Byrd
    21 — 4th year (dark red) — TC to be — Field (minor in Tech)


    — Bestie (m/f) die haar kan afremmen wanneer dat nodig is
    — Trainingsmaatje » Rogan ('girl je kan dit niet' - 'challenge accepted, fight me (literally)')
    — Mentor-turned-fling-type-thing » Roman

    OLD TEAM (11):
    — Viveca Pritchard: tbd
    — Braden Pierce: she gets on his nerves / he finds her too much
    — Sterling Jr. Spencer: friends
    — Imogen Tyndall: tbd

    NEW TEAM (20):
    — Amos I. Taylor-Laskin: tbd
    — Sterling Jr. A. Spencer: friends
    — Willa S. Ferguson: tbd


    nog even een keertje. ik heb iig de mensen van de oude en nieuwe teammates van Mo even een pb gestuurd voor relaties. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Amren schreef:
    Heyo all, ik kom weer even binnenvallen met een vraag. Eerder heb ik namelijk gezegd dat ik het speeltopic waarschijnlijk maandag ga openen, maar is het oké als dit pas in de avond is? Eerder gaat me door onvoorziene drukte echt niet lukken. Anders wordt het dinsdag, of zelfs woensdagochtend pas.


    Doe wat handig is voor jou, Deems. :Y)


    Het speeltopic staat!

    Excuseer de dramatische staat van de beginpost, ik ben wat aan het aanpassen en nu staat alles scheef ;-;

    [ bericht aangepast op 13 sep 2021 - 21:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Zijn er mensen voor Viveca & Imogen? Wegens een drukke schoolweek kan ik niet meteen reageren, maar binnen drie dagen kan ik wel een post tevoorschijn toveren ^^


    I have seen my own sun darkened

    Amren schreef:
    Het speeltopic staat!

    Excuseer de dramatische staat van de beginpost, ik ben wat aan het aanpassen en nu staat alles scheef ;-;

    And take yer time, love ^^


    I have seen my own sun darkened

    Iemand voor Yelena of Roman? c:


    El Diablo.

    LUSYA ANTARES
    Boom


    Camille • girl squad, close friend
    Imogen • weird hobby friend
    Innes • trusts her, tba
    Ivah • girl squad, close friend, gaming squad
    Mikky • tba
    Millie • lil' sis-big sis vibes
    Montana • tba
    Raven • tba
    Willa • close friends, one her inventions accidentally hurt her once
    Yelena • tba
    Viveca • tba


    Adrian • tba
    Amos • cuddle and dance buddy
    Braden • looks up to him, gaming squad
    Callum • tba
    Declan • big fat crush
    Jerome • ons
    Logan • best friend
    Rogan • one time kiss, tba
    Roman • gets field training from him (way too early in the morning)
    Sterling • good friend, gaming squad

    Lay-out/code shizzle creds to Lotte <3

    [ bericht aangepast op 13 sep 2021 - 21:20 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iemand voor Millie? (:
    Ik kan ook niet gelijk beginnen door een drukke schoolweek