• Niet perse een nuttig topic, maar ik vind het best een prestatie. Voor de derde keer corona positief😅

    Het lijkt wel alsof ik het elk jaar 1 x wil hebben en elk variant wil uit testen.

    Ik bekijk t positief, heb nog een stuk of 15 kerstfilms en onlangs een half jaar videoland gekregen (aanrader zijn welkom;)

    Hoe vaak heb jij corona gehad en hoe verliep het?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amai, drie keer is al stevig haha. :') Hopelijk voel je je niet al te ziek?

    Voor zover ik weet heb ik het zelf nog nooit gehad! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Amai, drie keer is al stevig haha. :') Hopelijk voel je je niet al te ziek?

    Voor zover ik weet heb ik het zelf nog nooit gehad! *O*


    Flink benauwd, kortademig en keelpijn dus het valt nog mee. Lig tot nu toe niet de hele dag als zombie in bed zoals de eerste keer

    Wat fijn dat je het nog niet hebt gehad :)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb het één keer gehad en het viel toen best mee. Voelde wat aan als een verkoudheid. :')


    Take me to wonderland

    Oei, beterschap!


    26 - 02 - '16

    Hè, wat vervelend dat je voor de derde keer besmet bent geraakt! Veel beterschap! Zelf heb ik nog nooit corona gehad (even afkloppen ...).

    Voor een trip down memory lane zou je de 'Huis Anubis' films kunnen bekijken op Videoland. De docu over Bibian Mentel vond ik ook erg mooi. Andere aanraders zijn o.a.: Boy 7, De Dirigent, Er Ist Wieder Da, De Heineken Ontvoering, De Hel Van '63, HHhH, I Am Greta, John Wick. Geen idee of ze allemaal nog altijd op Videoland staan.


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ahw, dat is echt vervelend dat je het al drie keer gehad hebt! In ieder geval veeeeeel beterschap!

    Zelf ben ik tot nu toe gelukkig gespaard gebleven. Mag morgen mijn boosterprikje gaan halen.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Heb sinds corona in Europa toe ging waaien niet eens corona gehad. 🤔

    Oeh, jemig wat balen. Het moet je wel hebben dan zeg, beterschap!

    Ik heb het vorig jaar 1x gehad, maar had geen klachten. Ik moest testen omdat ik met een positief persoon in aanraking was geweest, anders had ik het waarschijnlijk niet eens doorgehad.

    Wat betreft aanraders; Ik ben zelf afgelopen vrijdag begonnen aan Younger op Netflix en heb zo hard gebinged de afgelopen dagen dat ik inmiddels bij seizoen 4 ben haha.


    Tell me about it, stud.

    Bedankt voor alle beterschapswensen en alle tips om te gaan kijken :)

    Inmiddels heb ik een dubbele drie op een rij😅

    Naast zelf 3 besmettingen heb ik 3 anderen besmet, 2 uit m'n huis. Gelukkig lijken zij het nog milder dan ikzelf te hebben dus dat is erg fijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    beterschap!

    Nog nooit gehad en nog nooit hoeven testen. Heb m'n vaccinaties vorig jaar zomer gehad en de booster zo'n 2 weken terug.

    Moet ik wel zeggen dat ik het huis niet zoveel verlaat, zo goed als alleen maar voor het wandelen wat ik bijna elke dag doe.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    CORPSEHUSBAND schreef:
    Nog nooit gehad en nog nooit hoeven testen. Heb m'n vaccinaties vorig jaar zomer gehad en de booster zo'n 2 weken terug.

    Moet ik wel zeggen dat ik het huis niet zoveel verlaat, zo goed als alleen maar voor het wandelen wat ik bijna elke dag doe.


    wel beter, ik heb sowieso mijn werk in de kinderopvang waardoor je geen afstand kunt houden en gezien kinderen vaak weinig tot geen klachten hebben zijn zij wel een doorgeefluik. Ik heb het ook echt alle 3 de keren van het werk gekregen. 1 x van een collega die ik heel kort zag.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben nog nooit besmet geweest en ook niet echt ziek. Ik ben ook al 2 keer gevaccineerd, en ik ben blij ondank dat ik zoveel reis naar het buitenland, niet ziek wordt! :)


    Isn't Baji-san awesome?

    IrishNialler schreef:
    (...)

    wel beter, ik heb sowieso mijn werk in de kinderopvang waardoor je geen afstand kunt houden en gezien kinderen vaak weinig tot geen klachten hebben zijn zij wel een doorgeefluik. Ik heb het ook echt alle 3 de keren van het werk gekregen. 1 x van een collega die ik heel kort zag.


    Ooof, ja, dan blijf je aan de gang. Veel beterschap! Ik heb (voor zover ik weet) nog geen corona gehad (/even afkloppen wel).


    ars moriendi