• Hoi hoi

    Ik wilde jullie even een moment delen die mij gisteren veel gedaan.

    Gisteren was vergadering van mijn 4 meest directe collega's. (Mijn eerste met enkel hen). We hebben heel fijn samen gegeten en gingen daarna aan de slag om nader tot elkaar te komen. Op mijn werk staat verbondenheid heel hoog maar ook het wat meer spirituele, antroposofische thema's draaien bij ons de boel.

    Nu gingen we kaartje leggen en wauw. Ik leerde mijn collega's zoveel beter kennen, zag dat ik hier mijzelf mag zijn met mijn emoties en hoe steunvol iedereen is.

    Dat raakte mij enorm tijdens mijn kaart. Deze zei " Ik zoek mijn eigen geluk" . Toepasselijk want ik ben geluk gaan zoeken toen in een andere baan, gestopt met dingen die mij niet gelukkig maken en in therapie sinds kort om mijn ziekte te accepteren en er mee om te gaan. Ik kon ze vertellen hoe vorige werkgevers mij zo enorm onzeker hebben gemaakt en hoewel ik dat vaak verbloem dat ik nu zag dat het er mag zijn❤

    Deze werkgever en collega's geven zoveel om elkaar en dat verwarmt mijn hart zo erg dat ik het even wilde delen!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is inderdaad echt fijn. Leuke en steunvolle collegas maken het werkplek echt gezellig en geven je smaak om naar werk te gaan. Heel veel werkplezier Yvonne *O*


    -

    Wat fijn om te horen <3


    26 - 02 - '16

    Ik werk nog niet, maar mijn klasgenoten zijn erg lief en we zijn allemaal elkaars vrienden! We zijn er altijd voor elkaar.


    Isn't Baji-san awesome?