• [ bericht aangepast op 18 maart 2022 - 9:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2022 - 11:46 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ugh, ik heb zonet ontdekt dat ik inpakken om te verhuizen eeeecht niet chill vind. Mijn kamer ziet er nu al zo leeg uit en het voelt gewoon niet meer als mijn kamer en it makes me sad.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Yep I’m having an episode again….


    Women don’t owe you shit..

    Napped together all day yesterday, had a very late dinner and a late shower, then went back to bed again, falling asleep in each other's arms. 🥰


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    We're back


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ohmygod, this gave me *so* much anxiety, and look how it got resolved when I just communicated what I was feeling. Gheez. I'm glad that I did, but boi, that sucked.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Niet mijn kat die de hele tijd naar de technieker staat te miauwen (cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nog 4 dagen en dan alweer naar huis. Hopelijk kan hij het regelen dat hij in de Kerstvakantie hierheen komt.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Voorlaatste avond/nacht in Amerika, morgen naar een soort van roofvogelshow, en dan maandag de lange, en zeer waarschijnlijk emotionele, rit naar het vliegveld Newark en dan dinsdagochtend weer landen op Schiphol.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Janken. That's all 🥺😭


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I fucking hate all of this. I miss you and want to hold you again. 😭


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik weet het soms allemaal niet meer.


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    Jemig, wat een Enorme kutwijf is dat blonde wijf, zeg! 😒

    Pff. Wat is er toch met Q gebeurt.. het is zo dood. RPG-topics zijn uitgestorven en er is gewoon bijna geen leven meer. Misschien toch maar tijd om (al ben ik niet eens meer actief) het voor altijd achter mij te laten?
    Maar dan zit ik weer met het andere: mijn stories, quizzes, vroegere topics waar ik veel aan heb gehad, etc. Alles downloaden kwa creaties is ook niet te doen, dat is te veel.
    Zit zo in dubio.. wie weet bestaat Q straks ook niet meer en moet ik er nu juist nog van genieten zolang het kan.. hmm


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alweer 2,5 week weer thuis en ik mis je elke dag. 3 weken was echt nowhere near enough time to be together in person.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Is er ergens ook een RP zonder dat het over een school gaat? Hm.


    Don't walk. Run, you sheep, run.